- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #2746 üzenetére
SG Foresterben nem gáz a felező állása, plusz csak kuplung benyomása után tudod megmozgatni úgyis. Autó futása nekem gyanús, bifuelt nem azért veszik, hogy ennyit menjenek vele 9 év alatt 😊 Ki kell rugdosni a neppert a barlangból ha nem jön ki, ahhoz vannak szokva, hogy csak leskelődni mennek az emberek
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
balage.
tag
Ne haragudj, hogy elírtam a neved, későn vettem észre és már nem volt lehetőség a javításra.
Egyik ismerősöm munkatársának volt allroad-ja, már nem emlékszem melyik évjárat, de folyamatosan baja volt a levegős rugóstagokkal, szintszabályozással, mini kompresszorral.
Mercinek is van AllTerrain E kombija, bár az lehet eggyel nagyobb dimenziójú pénztárcához van méretezve.Volna még ez a 2007-es Forester, ami kecskeméti kereskedő árul, itt szerintem túlságosan tiszta a motortér, no meg a kilométer se sok.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #2752 üzenetére
Ezt az autót közel egy éve árulják, túl is van árazva, annyira nem is szép. Ki kell várni a jó vételt, lecsapni rá. Elég szűk a piac, ami jó vétel van gyorsan elmegy, vagy drágán adják és kitartja.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
balage.
tag
Értem, köszi az infót neked is és outsidersnek is.
Sajnos, ahogy mondjátok elég szűk a felhozatal.Nem tudom volt-e már ez a hirdetés 2006 Outback 3.0 az oldalon, erről mi a véleményetek? Mondjuk nem szeretem a bőr üléseket... Kilométer nem kevés mondjuk, de biztos nem tekert .
Illetve a 2.5 Outback motor is hajlamos hengerfejesedésre, vagy ez inkább a feltöltött motorokra érvényes ilyen lökettérfogatban?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz balage. #2758 üzenetére
Itt: [link]
2.5 szívóval nincs baj de azért öregkorukban ezek is hajlamosak kicsit csipegetni az olajat.
A 2.5 turbónál az a baj forrása, hogy a szívó 2,5-ös öntött alu HF-e meg hajtókarja nem bírja a turbós teljesítményt tartósan. A későbbi szériákban visszatértek a kovácsolt alu hajtókarokra azóta nincs is velük gond.#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ejj-ejj, akkor még jobban bezárul a kör, ki fog tagdíjat fizetni. Én már az 5k-n is gondolkodtam, hogy kifizetem e idén, mert nekem eddig semmit nem adott a klub és a fórum. Vagyis adott volna, de keserű szájízzel emlékszek vissza rá. Tagja voltam, vagyok más klubnak is, nem vagyok én ehhez a mentalitáshoz, élethez szokva.
(ó\_!_/ó)
-
stickermajom
addikt
Emelni? Már az 5k miatt is rezeg a léc nálam, ezért pingettelek privátban az eladó autók miatt.
Az információ scoobyneten is elérhető, akár regisztráció nélkül is. Ide azért regelnék max, hogy az eladó autókat láthassam, mert azt mondtátok hahu-ra kerül fel utoljára.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2767 üzenetére
Ha csak az eladó autók érdekelnek azok a FB csopiban is fent vannak. Érdemes benézni/belépni oda.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2769 üzenetére
Ezekben benne vagyok én is plusz még a sima Subaru Csoport-ban is.
Nem is fogják, oda csak a fizető vendégek mehetnek ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
fene se érti őket. miért emelik? mert akik fizettek, azoknak "mindegy", fizetnek többet is, amire szükség is van, különben nincs meg a szükséges lóvé? más logikát nehéz elképzelni, mert nyilván több előfizető nem lesz attól, hogy drágább.
mindenesetre én kibírtam az évet nélkülük, és ugyan épp gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy kifizethetném, de most megint felqrt az infó
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2772 üzenetére
Így-így.
A subiklub-nak egy előnye volt számomra, hogy kedvezményesen tudtam menni velük az 1 napos vezetési tréningre. Hasznos volt és jól lehetett látni, hogy a jó hajtás és a jó gumi mennyit számít.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Semmi komoly, lehet csak én éltem meg rosszul.
Tavaly május elején regisztráltam, miután meglett az elhatározás, hogy nekem biza Subaru kell. Ekkor még nem volt zárt a rendszer, nem is tudtam róla, hogy az lesz. Jorust ott ismertem meg, találkoztunk is, megmutatta milyen az OBK és a H6 életérzés. Még mindig hálás vagyok Neki ezért , olyan élménnyel mentem haza, hogy megvan az autó, ami kell nekem és igen, ilyen közösséghez tartozni akarok, legyen meg az autó és csatlakozok a klub élethez is. Aztán május 17-én megvettem a szekeret, mentem volna vissza a fórumra, hogy eldicsekedjek, de már nem volt kinek. Aztán rájöttem, ha nem fizetek, nem is lesz kinek. Ez akkor nagy csalódás volt. Rossz szájízzel, de befizettem a tagdíjat, de most már nem azért mert szerettem volna, hanem mert csak így tudok írni, olvasni. Olvasni meg az utóbbi időben nincs is mit, szinte kihalt az élet a fórumról, a race fanatikusok maradtak, meg Petko mint kemény mag, aki inkább érzelmi alapon közelíti a klub életet. Rajtuk kívül talán havonta 1-1 hsz születik. Nincs ami motiváljon, hogy látogassam a közösségüket, időnként benézek, hátha változik valami, de semmi nincs, ami odavonzzon. A rossz szájízem azóta is megmaradt, ha nem változtatnak a bezárkózáson, nem hiszem, hogy továbbra is fizetni fogom a tagdíjat. Pedig egy fórum, a maga struktúrájával sokkal jobb, mint mondjuk a FB, nem ömlesztve vannak benne az okosságok, jobb keresni, ami az olyan kívülállónak, mint én is voltam, sokkal nagyobb segítség. Kérdezés nélkül találni meg hasznos infókat...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2774 üzenetére
Engedd el, ezzel a fizetős dologgal amúgy is csak a saját halálos ítéletükre nyomtak pecsétet.
A klub-os élet a valóságban sem győzött meg. Újdonsült tulajként mentem találkozóra 2x is de egyszer sem jött oda senki, hogy helló, mizu, mutasd mi van a géptető alatt. Még jó hogy haverral voltam így legalább ketten tudtunk dumálni. Igaz így is kb 10-15 perc után le is léptünk. Ehhez képest egy mezei ph-s autós találkozó ég és föld, pedig azon sincs sokkal kevesebb résztvevő... Szóval én offoltam minden klubos dolgot.
Ami kell infó beszerzem itt vagy a fb-on vagy a külföldi fórumokon.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #2777 üzenetére
Jaj, ne adj tippeket Parcinak pls.
Jók szoktak lenni, Jorus engem is vitt a H6-al, elég brutál lett a chippelés után (mondjuk előtte sem vt gyenge).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
CB
senior tag
Nekem is nagy csalódás volt a fórum fizetőssé tétele. Először nem is hittem a szememnek. Szerintem más módszerrel kellett volna a pénzt összeszedni. Pedig nagyon szerettem olvasni, és írni. Szóval én útálom a kötelező dolgokat, ezért ott is hagytam. Azóta egy-két alkalommal néztem be, hátha megjött az eszük. De nem.
Nem nagy összeg, ennyit megérne az, hogy infókhoz jussak......... az idő megoldja majd. Létre fognak jönni máshol a fórumok, mint pl. itt.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
balage.
tag
Köszi előre is.
Én sokáig w123-as Merci klubban voltam, de megmutáltam, mindenki magának való volt, ha kérdeztem, jöttek a beszólások, hogy na megint egy új, kezdődik a kör elölről. Ott voltam 1 találkozón, aztán kalap kabát. Tavaly el is adtuk a hőn szeretett coupe Mercit.
Nem volt fizetős a fórum, volt legalább 2-3 hosszabb program, csak nekem az emberek hozzá állásával volt bajom.Facebookot nem szeretem, de rá keresek a csoportokra, hátha úgy nagyobb a esély arra, hogy rá találok az igazira
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #2651 üzenetére
Nos, úgy tűnik, hétvégén sikerül megnézni az autót. A kapott infók alapján utánanéztem a futásteljesítménynek (kekkh), ez alapján a km is OK. Ha minden igaz ez azon ritka kivételek egyike a piacon, ami azt adja, amit kínál.
Mit javasoltok, mire figyeljek különösen a személyes átnézésnél?
Az állapotfelmérés most hétvégén nem fog menni, de az árát már félreraktam, a tulajdonos pedig nem zárkózik el tőle, sőt, teljesen egyetértett, vigyem, ha ezt szeretném (eddigi benyomások alapján korrekt az illető).Hááát, agyalok erőst. Az autó a legtöbb szempontból olyan, mint amit elképzeltem, erős, benzines, négy kerék meghajtású, nagyon jól felszerelt. A "rossz" sarokban áll az 5 fokozatú váltó, a fogyasztás és fehér szín (és talán az kor, ezen a párom szeret lovagolni )
A külleme semmilyen irányba nem dönt, se nem csúnya, se nem szép - japános. Én a T27 Avensissel is jól elvoltam, az sem volt nagyon más forma.
Hülye (mérnök) fejjel kiszámoltam a fogyasztás várható éves költségeit Azután megbiztattam magam, hogy végre egy autó, ami nyugisabb vezetésre sarkall
Komoly dilemma ez nekem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #2784 üzenetére
Járműipari unikum ha tényleg olyan tipp-topp és lenne lóvém tankolni beleugranék simán.
A fehér szín nem olyan vészes (az enyém is az), a fekete sokkal kényesebb szín.Mire kell figyelni? Szokásos ne füstöljön, ne csörögjön-zörögjön, ne legen rozsda sehol-on kívül semmi specifikusat nem tudok mondani. Ilyen 3,6-os szörnyet még csak képről láttam (sajnos).
Hol akarod átnézetni?mod:
outsiders: Nem éri meg, kb +16 ló meg +20 Nm nem ér nekem 100k+áfá-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2784 üzenetére
mondanám, hogy vedd meg a fekete 3.0r-emet, én meg átülök abba (a gyöngyház-fehér számomra a top szín), mert páros napokon én is rá vagyok kattanva... de páratlan napon meggyőztem magam, hogy több benzintemetőt már nem veszek, inkább egy outlander phev jöhetne hasonló pénzért.
apropó, pajerót ismeri innen valaki? mit művel a hóban, nem csúszkál ezerrel?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2787 üzenetére
igen, fészliftes 2007-es. van itt a topikban kép róla, ha jól rémlik, keress vissza. állatira nem tudom, hogy mit csináljak, mert alapvetően ennél svájci bicskább kocsi nem is létezik, ezen felül én is szeretem, hogy erős, ugyanakkor picit lehetne tágasabb, csendesebb, de ami a fontosabb, megyünk napelem-villanyautó irányba, így egy plugin hibridet sokkal ügyesebben tudnánk használni az agglomerációban. vagy hát a fene tudja. nem látok semmi olyan gépet, amire ki merném cserélni egyelőre. de figyelem a hahut.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Mivel a Dunánál van szervizelve, oda nem tudom, mennyire érné meg bevinni, viszont szombaton nincs nyitva más javasolt szerviz. Ha vétele kerülne a sor, úgy is vissza kell mennem hétköznap (hétvégén hivatalok sincsenek), akkorra biztosan le lehet egyeztetni valamit. Némi előny az ellenőrizhető előélet, a Dunától elvileg megvan minden szerviz számla.
#2786) Parci: A fogyasztás miatt én is aggódok kicsit. Keveset járok városban, napi 2 x 2km, igaz, abból a reggeli hideg motoros dugózás. A most használt autó 8 - 9 litert fogyaszt, de ezt pörgetni kell, ha haladni is akarok, így ez nem csoda (pályán 130 -nál 4000 -et forog, 150 -nél 5000 -et). A nagyobb motort ugyanehhez a tempóhoz nem kellene hajszolni, mutatkozik némi esély, hogy 12 alatt lehet tartani az átlagot. Nézegettem Lexus hibrideket (RX450h) alternatívaként (lehet, holnap is nézek egyet), de annak az egyéb költségei lennének magasabbak.
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #2790 üzenetére
Én simán elvinném, nem gondolkoznék rajta.
Az 5. hangos automatát miért a "rossz" sarokba tetted? Az áttétel miatt rohadt jó, ha utazás oldalról nézed. Nekem az egyel korábbi modell van, 130-as tempó ~2700-as fordulaton megy, szinte már dízeles pihenő üzemmód.
Azt nem tudom, hogy a 4. generációsban mennyire jobb konstrukció került, nekem csak a lassú váltások és a gondolkozós visszaváltás miatt van hiányom a manuális élet után, egyébként szeretem. Az is igaz, hogy egy kombi Lega SpecB-re gondolkodás nélkül lecserélném.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2790 üzenetére
én oda vinném, nagy hely az, nem lesz valami szupercsókos az eladó, hogy hazudjanak neked, és így legalább tuti kiadnak majd minden adatot.
az rx hibrid amúgy nálam is talonban van, de nem annyira a hajtása miatt, annyi szent, egyszerűen csak tíz év lexusozás után hiányzik az a fajta belső tér, csend, megépítettség. ugyanakkor most már a subaru technikája is hiányozna, szóval rohadjak meg
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Én náluk voltam átnézetni pont a kocsit, normálisak. Valami 10-12 rugó volt, kb max egy óra az egész. Felemelik, körbemérik, hibakódolvasóra dugják. Ki lehet menni nézni amit csinálnak, vagy nézed bentről az ablak mögül. Volvót is nézettem át ott, ők drágábbak de hosszabb is a kivizsgálás.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
válasz outsiders #2791 üzenetére
Világos, ha vannak lovak, nem is sajnálom etetni. A kérdés inkább az bennem, hogy kell -e ekkora ménes Merthogy maradéktalanul kihasználni biztos nem fogom, de néha azért nagyon jó, ha van erő, vagy 4 x 4, vagy mindkettő.
(#2793) Petester: Pont a lassú, gondolkodós működés miatt. No meg pályán, országúton jól jöhet egy utazós hatodik.
(#2795) Parci: A Dunára gondolsz? Lehet felhívom őket, be tudnak -e tenni egy vizsgálatot holnapra.
Az Rx -eket nézegetem egy ideje. A terepjáró képesség (vagy képtelenség) nem lenne gond, nemigen járok olyan helyeken, mint a fenti képen . Ellenben az elérhető árú 450h -k nem hazaiak, bizonytalan az előéletük, a km, és kb fél misivel drágábbak is, ami néhány év benzinköltség különbségét kiadja.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Acheron
őstag
válasz outsiders #2796 üzenetére
Igen, beszéltem velük, valóban így néz ki: 3 - 4 napra előre egyeztetett időpontban, hétköznap 7 - 14 között lehet vinni autót, kb 1,5 óra, 12k költség.
Így átvizsgálás holnap biztosan nem lesz, csak saját kútfőből.
(#2798) Jorus:
Az elmúlt napokban alig alig találtam parkolót a cég körül, az olvadó havas, keréknyomokkal felszámított földes területre nem mertem bemenni az Aurissal. Egy Outback -nek gondolom meg sem kottyan az ilyen terep, ergo mindig lenne parkolóm...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #2797 üzenetére
Nem olyan erős az, nagy az awd hajtási vesztesége. Pont a TC erőmérőben volt egy 2.5 turbós 2008-as STi ami tudta padon a gyári 300 lovat de keréken mérve már csak 173 ló jött ki (tehát ennyit tud lerakni az útra) ami azért nem egy nagy etwas... igaz az a mérés nem pontos. Viszonyításként az mk1 Audi TT 1.8T is pont ennyit tud keréken és az azért jóval könnyebb bódé...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen