- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Láttam ma közelről egy új XV-t, és hát nos... marhajól néz ki. Lenne hozzá vmi értelmes motor (mondjuk az STI 310 lovasa), simán szerelembe tudnék esni vele.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
mmcc02
tag
Nemrég olvastam ezt a cikket: Subaru Crosstrek XTI. Amennyi szerencsénk van, úgysem hozzák Európába. Már ha lesz egyáltalán.
Az enyémből az erő és a megfelelő hangszigetelés hiányzik (főleg, ha az ember pl egy Audihoz hasonlítja). Az erőnek jobban örvendenék
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
-
-
Acheron
őstag
Ha nem kell családot, gyerkőcöt fuvarozni, simán vállalható,a 380 liter is a legtöbb esetben elég a hétköznapokon. Az ötödik ajtó miatt jól pakolható (a szedánban nem szerettem a szűk pakolónyílást, hiába volt nagyobb a tér - literben)
Szép autó ez az XV, mostanában egyre jobban bejönnek ezek a crossoverek.
Szívesen kipróbálnék egy ilyet, mennyire haraphat, 1400 kg, 150 ló se nem sok, se nem kevés. (a 150 lovas, 1600 kg -os automata Avensist lomhának éreztem, a 97 lovas ~1300 kg -os kéziváltós Aurissal pedig egész vidámakat lehet menni, kicsit megpörgetve, igaz, ott már fogyaszt is)
De azért inkább a H6[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3415 üzenetére
Arra nekem ott az asszony.
mod:
Acheron: Nekem már 380 is elég lenne a mostani 301 liter kettőnknek elég csak. Pár éve is a Jazz-el mentünk inkább nyaralni mert annak 380 literes a csomagtere, négyünk cucca nem fért be a Subiba.
De elárulom nem megy jól. A 150 ló és a 1400 kg plusz a nagy légellenállás... És a cvt a meglévő teljesítményt is elkeni. Szóval csalódás lenne az tutifix. Még az enyémből átülve is, pedig az sem erős.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Az esetek döntő többségében egyedül utazok.
Viszont a humán erőforrás esetében tök random, megbízhatatlanul működik a funkció, erős verbális ráhatással lehet csak normál működésre bírni, amíg az Igon előre be lehet állítani a toleranciát és csak akkor szól, ha valós a sebesség határ átlépése, ha meg túl tolja, csak néhány kattintás és csendben van.Meg a fix kamerákat is ismeri, így akkor is szól, ha elbambulok, állandóan fut a háttérben, ehhez nem kell elővenni a telefont, mint ahogy eddig is tettem.
Ez jó akkor is, ha anya viszi el az autót és nem vagyok az autóban. Simán túl lehet lépni a határokat anélkül, hogy nem figyel az ember, semmi sebesség érzet nincs az OBK-ben. Ezt leginkább autópályán vettem észre, a Toyotával 130 volt az az utazó sebesség, amit én is komfortosnak éreztem, addig az OBK 180-nál sem produkálja az a menetzajt, ami zavarna.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3418 üzenetére
Igen, ha pl utazás közben elalszik akkor nem szól.
Az enyémben azért már 130-nál is van kellő szélzaj nem felejted el mennyivel mész. 100-110-ig nagyon csendes 130-nál már van kis szélzaj 150-nél már nem felejted el mennyivel mész. 180... Na annyival egyszer mentem csak amikor egy Golfost kellett oktatnom, hogy jobbról bizony nem illik előzni.
Kameráktól nem félek, mert nem szoktam gyorsan menni, ha mégis akkor hazai pályán ahol tudom hol vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Törökmezői klub majálisra megy valaki? Jó lenne személyesen is megismerkedni!
Nyilvános a klubos topik, ugye?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
amúgy nagyon úgy fest, hogy elhagyom a topikot idővel... ma végre össze tudtam nézni pár kocsit, prius+, outlander phev, rx400h, és hát a lexus eléggé bejött asszonynak is, nekem is. hajtásra és kanyarstabilitásra persze tudhatóan egy nagy túró a subaruhoz képest, de nem mindenki akarja jorus-módra kipeckelni magát a passzentosan kényelmes kabinban, hogy aztán végig a hátsó kilincset sasolja
lényeg a lényeg, ha találnék belőle egy keveset futott, szép példányt, akkor lépnék, a szándék megfogalmazódott.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #3425 üzenetére
sosem értettem, hogy miért kategóriákban gondolkodik az ember..
így jött össze:
- az egyik 3m, a másik 4m ft, szóval árban "hasonlók"
- olyan autót kerestünk, amiben elférünk kényelmesen, papíron mindkettő ilyen
- a prius+ szarul megy, de alig eszik, azért a fogyasztásért bevállalnám a kompromisszumot
- az rx jól megy, de többet eszik, kívülről nem szeretem, viszont tuti kényelmesaztán a helyszínen kiderült, hogy a prius+ kényelmetlen, az rx meg még annál is kényelmesebb, mint amire számítottam.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Szerintem jó választás. Városban is viszonylag takarékosnak mondható, de nyers erőben is ott van, ha kell (a 3.3 benzinmotor a villanymotorokkal nagyot tud lépni.) Amolyan átmenet az Outback és az Outlander között? No meg a Lexus feeling, ugye
Azért az elhagyást reméljük nem kell szó szerint venni.
Mi hajlított leginkább -e felé a plugin ellenében?
Közben - részben - meg is válaszoltad
Azért az Outlander vs Rx is érdekel[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #3427 üzenetére
az outlander még elég drága. ami tényleg szép, az kb. 5m ft, az rengeteg, annyiért sosem tudnék autót venni. és az sem volt elég kényelmes, picit passzentos az ülés, hátul is kicsit gagyi, meg valahogy nem állt arányban az egész az árával. persze phev, azért drága, de 5m ft-ért 200e km-t futott fapadot nem szeretnék
egyébként, ha már 5m ft-os kocsi, akkor inkább ez, ez tényleg gyönyörű!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Mert nem mindegy mire veszel jegyet. Az egyik a túrista osztály kategória, a másik meg a business class. Én ezt az után értettem meg, miután meglett a Subaru. Nagyon jól elvoltam a Corollaban is, de most értettem meg, hogy mit jelent a magasabb osztály autóban. Pedig idősebb az OBK, mint a Corolla volt.
(#3428) Parci
Egyszer a Seibikoban kérdeztem rá, hogy mi a titka a lett/litván olcsó Subaruknak - általában az orosz piacról hozzák be őket és akkor mondták, hogy van aki ezzel foglalkozik, hogy onnan hozzák be az autót és viszik a Seibikoba átvizsgálni. Aztán megy az egyezkedés még az árban, ha találnak valamit.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Ütős érvek
Remélem, sikerül kifognod egy jó állapotút. Anno én is sok ilyet néztem, úgy láttam, a világos belső kevésbé időtálló, azokon többnyire erősen látszik a használat (no meg a bőr ápolásának a hiánya) A sötétekből gyakrabban látni szép példányokat (bár ha motorikusan, előéletileg rendben van, akkor ez másodlagos)
Nagyon szép az az Outback, de Litvániából én nem mernék bevásárolni (szubjektív, valószínűleg csak egy rossz előítélet, de valahogy nem tudnék ezen túllépni). Egy számomra megbízhatóbbnak gondolt piacon pedig ennyiért nem lehet megkapni ezeket. -
HÁZIGAZDA
válasz Petester #3429 üzenetére
az oké, hogy más beltér-minőségi kategória, de játszhat bármi, minden csak ár függvénye. vagy mégsem, hiszen végülis épp egy outbackben nyafogok
ezek mind amerikai totálkáros kocsik, kérdezgettem már pár eladót onnan. persze ott hamar totálkáros egy autó, úgy értem, nem csak árvizes vagy rommátört gépek azok. azt írták nekem, hogy nagy bizniszelős nép, már kiépültek a csatornáik, tudják, hogy mit, honnan kell megvenni, hogy hogyan újítsák fel, aztán meg keveset keresnek egy kocsin, de rohadt sokat adnak el. vagy igaz vagy nem, odáig tuti igaz, hogy amcsi romokból indulnak
de azért beszédes, hogy egy kvázi új outback levámolva, áthajóztatva, romból feltámasztva, profittal árulva 14 ezer euro.
a vicc meg az, hogy simán lehet, hogy jó egy ilyen kocsi, csak hát igen nehéz ellenőrizni ilyen távolságból. ha nem árvizes és nem volt törve szerkezeti elem, akkor lehet jó.
ámde, van olyan itthon, aki onnan hoz kocsit? nem tudod megérdeklődni, hogy kicsoda?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Sajnos nem LS kategóriás bőrök kerültek bele, az bizonyos. A vezetőülés bal oldala a magas üléspozíció miatt is könnyen "törik" (kvázi a szélére ülsz és onnan ülve fordulsz be), de erős bőrön szerintem ennyire nem kellene látszani, főleg, ha karban is volt tartva. Rx450h esetén ez nem ennyire jellemző, szerintem ott már javították (OK, hogy az újabb, de abban is van sokat futott.)
Azért ki lehet fogni szépeket is, igaz, egy kollégám, aki épp most keresett ilyet, ugyanerre panaszkodott, hogy ami szépet talál, annak ki van tartva az ára (végül is érthető)[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
Sziasztok!
Pár hete "barnfind"-oltam ezeket, egy itteni kollégának már mutattam, de gondoltam másokat is érdekelhet.
utánuk érdeklódtem, banki visszavett autók, az ezüst pl nullkilométeres, forgalomba se volt még helyezve, és mivel csak euro5-ös (4-es?), így már nem is lesz soha
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
Lenry
félisten
válasz Sub-ZeRo #3438 üzenetére
mert új autónak számít, új autót pedig csak akkor hozhatsz forgalomba, ha megfelel a hatályos környezetvédelmi előírásoknak (az EU-ban legalábbis)
itt egy cikk, amiben hasonló sorsra jutott egy tucat Rover
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
Acheron
őstag
Én most "belemenős" fogyasztási tesztet tartok az adott teli tankra, vagyis a következő tankolásig szándékosan tempósabban közlekedek, ahol lehet, nem törekszem a spórolásra semmilyen szinten, sőt, inkább keresem a haladósabb módokat (OK, azért nem megyek bele minden előzésbe őrült módon, az autóstársakra mindig figyelek) Reggel még megvan a szokásos városi dugózás, pálya 150 - 160 óra szerint (ma volt egy 180 as fogócska egy Q5 -el ), főúton is ahol lehet, megelőzöm az előttem menőt. Így most 11,4 -en áll a fedcomp, de még lefelé megy, és nem tartok fél tanknál. 11 körülre várom, meglátjuk.
Alapból nem szoktam ennyire hajtani, de ezt is le kell tesztelni, mint kvázi worst case scenariot.
Az SI-Drive váltása az I és S között jelentős, I -ből S -be kapcsolva is azonnal érezni, mennyivel agilisabb lesz az autó, de fordítva talán még feltűnőbb. S -ben haladva és I -be váltva az autó azonnal kényelmesebbé, lomhábbá válik (már ha lehet ilyet mondani rá, azért ilyenkor is szedi a lábát) Az S és S# között egyelőre nem éreztem ekkora különbséget. -
Acheron
őstag
Semmi perc alatt Tankolás utáni tilitoli közlekedéssel (udvarról ki + vissza, többször is) 19 liter is megvolt a kijelzőn
Más: bal oldali lámpatesten találtam egy csúnya repedést. Nem is tudom, hogy nem vettem észre korábban (bár semmin nem változtatott volna). A gond az, hogy mosásnál, ha nagyon gyengén is, de víz kerül a beltérbe (pár csepp) Van erre valami spéci cucc, amivel le lehet tömíteni?(mint pl az üvegjavítósok repedésekbe befolyó ragasztója).
Az is látszik, hogy belülről is van valami vékony fehéres porréteg, amit pl a vízcsepp letörölt - de ezek szerint a külső polír ezen mit sem segít. Lehet ezeket belülről tisztítani? Ennyi miatt nem rendelnék új lámpatesteket (USA -ból a pár utángyártott talán itthon lenne 100 - 120k körül, de az OEM ott is drágább, itthon pedig darabja is több ennél.)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3443 üzenetére
Q5 bekóstolt?
M3-on hazafelé engem most egy Lupo akart letolni, indexel is, hogy huzzak már. De előttem előztek nem hobbiból mentem 120-al a belsőben, aztán ami tiszt alett az út odaléptem de 160-nál elmaradt a kis játékautójával.
A 11 liter nagyon jó átlag lenne egy ekkora dromedártól.
mod:
Lámpára Sikafelx a legjobb.
Parci: AWD autó hoz be rendelésre vagy az Auto Nero is foglalkozott ilyennel régebben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Köszönöm, utánaolvasok. Bár ahogy a videóból látom, ez nem áttetsző, így a lámpatest szigetelésére mégsem lesz jó
Nem volt nagy kóstoló, épp a pályára hajtottam fel, amikor egy E-Merci és egy Q5 érkezett lendületből (gondolom kergették egymást egy ideje) így már csak mögéjük tudtam becsatlakozni, de nagy volt a forgalom, nem lehetett igazán meghajtani a lovakat. A Q5 talán meglett volna, de jobbról kellett volna "nem elengednem" és a külsőben teherautó haladt, veszélyes lett volna kicentizni. Végül is nem versenypálya
Azért a 180 pillanatok alatt megvan, és a gázreakciók alapján menne még fürgén onnan is -
HÁZIGAZDA
kaptam már kontaktot, köszi. azért realista maradok közben: egy kocsit áthozni usából 1500-2000 usd még oda is. amit vesz, az is van pár ezer usd, arra jön vám, áfa, és utána kell rendberaknia. amit pár ezer usd-ért kap meg, az egy rom. szóval igen necces 14500 euróért egy új, fullos outbacket árulni, úgy, hogy még haszna is van, nem jön ki a matek.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3447 üzenetére
Autóápolósban ajánlották de nem tudom pontosan melyiket csak a nevére emlékszem. Nézz be oda, MunezXBK nyomta az infót.
Parci: Elő tudom keresni az enyém papírjait de kb 1M-ból volt itthon levámoltatva. Egyedül behozni nem érdemes, mert egy konténerbe 3 autó fér be (ha kicsik akkor 4), és ugyanannyi a tarifa ha 3-at hozol mint ha 1-et...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik
- Alkoholista nevelde
- Gitáros topic
- BestBuy ruhás topik
- Spórolós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest