- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Szerencsére tőlünk nyugatabbra elég sok minden feljegyzésre kerül. Nincs új a nap alatt messziről behozni csak törött/sérült autót érdemes akár karambolos akár jégkár/vízkárost mert azt tudja olcsón megvenni kint. Nem két fillér behozni de itt az olcsó "szakik" gyorsan helyre pofozzák.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
abban biztos voltam, hogy törött volt, az egyetlen kapaszkodó, hogy odakint hamar totálkárosnak nyilvánítanak egy kocsit, olyat is, amit te azért még rendbe akarnál rakni. van ismerősöm, aki anno hozott rx400h-kat, az egyik úgy volt törött, hogy oldalt megnyomták kicsit, ki kellett cserélni két ajtót stb., de végül autó lett belőle.
de persze, én sem akarok felpolírozott romot venni
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Enyém sem volt vészes (picit megverte a jég). Nekem fel sem tűnt de van egy jó haverom aki karosszérialakatos és a fő csapásiránya pont a kintről behozott romok talpra állítása. Na ő 3 méterről mondta, hogy fújva volt a géptető én meg 3 cm-ről sem vettem észre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
és Qru! Köszi az infót, ezeket nem ismertem, feljegyeztem. Alvázszám alapján az összesítő adatokban nekem azt írták, hogy az OBK felépítménye 3 ajtós szedán...
Ma reggel leadtam az autókát a Seibikóban. Elvileg ma délután nekilátnak a szétszedésnek. Nagyon kíváncsi vagyok milyen fejlemények lesznek.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hahun nincs fent: [Lega GT eladó]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3861 üzenetére
Azt évek óta árulják és ennyiért még fogják is. Ezt egy 500k-s alkuval elvinném (ha ilyet szeretnék).
mod:
outsiders: Kárászy webshop már könyvjelző nálam. Csak félek, hogy a -3,5 centi ültetés sok lenne... Így is necces a földúton közlekedés a géppel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Hát igen, valamit valamiért. Neked egy jó XV kéne amúgy inkább
Hétvégén mondom szétnézek a motortérben, látom, hogy az olajcseréről raktak be cukin matricát, mikor, milyen km állás, milyen olaj. Hát beletettek nekem 5w40-et az 5w30 helyett...... Hogy ezt miből gondolták, hogy sűrűbb olaj kell a semennyi olajat nem fogyasztó, 178k-t futott motorba nem tudom.... Turbósokba kell ez az olaj tudtommal.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3863 üzenetére
Igen, az új tetszik is belőle nagyon. A cvt-vel nincs bajom (inkább mint egy DSG pl) és az x-mode különösen hasznos lenne télen. Bár így sem panaszkodom, ahol a szomszéd 4x4-es Skodája nem megy fel, ott én még vígan felmegyek.
mod:
Nem tudom ez vmi berögződés nekem is az 5W40-et erőltette a Seibiko is meg a Hace is. Gyárilag megengedett amúgy az 5W40 is a tiédhez is meg az enyémhez is de a gyártó az 5W30-at preferálja a mi éghajlatunk esetén.
Maradtam is az 5W30-nál.De valószínűleg a szervizes azt gondolja, hogy minden Subarus tolja neki mint barom 40+ fokban is a gyártó meg inkább a fogyasztást tartja szem előtt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Most ezért nem fogom ledobatni az olajat, de legközelebb a wishlistbe beírom az 5w30-at is a Motul olaj mellé... Ilyen baráti áron - plusz hozzám jó közel - szerintem egyik nagy sem csinálná a sima karbantartást, így maradok itt, de úgy látszik résen kell lenni Minden folyadék szintjét leellenőriztem ha már ott voltam, szépen be voltak állítva.
Benzin: most OMW sima 95 van benne, lomhább vele a kocsi érezhetően, előtte 98-as volt 3 tankolás tutira. Maradok az osánnál.[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #3867 üzenetére
Megnézem lehet következő tankolásnál, az a helyzet 98as Auchan annyiba kerül, mint a 95 a sima kutakon. MOL-t szoktam gyakrabban 95-öst, multipontos bankkártya miatt Most lehet tesztelgetem majd kicsit professzionálisabban a nyálakat, melyikkel hogyan viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #3868 üzenetére
Nekem igaz csak egy ford focus kombim van, de a shell 95-ös nagyon tetszik neki. 😃 Tankoltam bele v-powert is, attól meg pörög mint bádog lavór a betonon. 😀
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3865 üzenetére
Semmi gáz, egy csereciklust én is 5W40-el toltam (nyárra talán jobb is picit amúgy ez a vastagabb olaj). Nem vettem észre semmit, csak hogy pár decit nőtt a fogyim tőle.
Nekem meg pont az a parám, hogy most egy nagyon vékony olajat vettem bele, inkább a 0W30-hoz van már közelebb. Mindegy ha csipegeti akkor max visszatérek egy sűrűbb 5W30-ra.Jó ha ismeri a 98-at az ecu akkor érdemes azt tolni bele. Főleg, hogy az Ósanos 98-as jó és olcsó is.
Annyit futtatjátok, hogy őszre lehet kipróbálom amikorra vissza mászik a benzin ára. Még az is lehet, hogy ez enyém is ismeri...#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Ez az olajcsere is 7k km után volt, agyon nem szoktam használni az olajat
Ez egész jó vétel, ha SG Forit keres az ember, csökkentett árat párszázat rajta, gyanítom 2.5-be sokan nem mentek érte.... Vezérlés cserélve, szintszabályozós hátsó lengéscsillapítók cserélve, ez a kettő 400k alaphangon.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3871 üzenetére
Akkor pont a gyári szigorított ciklust tartod. Doktorüzemre ez az előírás amúgy.
Áá, nem mókolok. Akkor már inkább berendelném a gyári hosszabb rugókat az Impreza XV-ből.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #3874 üzenetére
Ilyen fekete színnel valóban egy kicsit Amúgy rendes nappali fényben napsütésben szerintem nem lenne. Kocsi rendben, 8 gumi hozzá felnin. Én is vagyok már ennyiben az enyémmel, pedig vezérlést még nem cseréltem és 1.85-ben hoztam el.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
dethroner
veterán
Hello!
Korábban beszéltük ezt a forester euro4 és euro5 diesel dolgot. Akkor mondtad hogy mivel 2010-ben volt a váltás, elképzelhetetlen hogy a 2010-es forgalomba helyezés már az új motort jelentené. De most itt van 2009-es 2db, amire euro5-öt írnak. Elírás, motorcsere, vagy mi a szösz?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HÁZIGAZDA
nyíri ferenc autóvillamosságisról tudtok valamit? (bp. iii. kerület, pomázi út 7.)
őt ajánlotta a szépvölgyi úti subidubiszerviz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3876 üzenetére
Elírás inkább valószínű de lehet motorcserések voltak. Ennyiből nem derül ki.
mod:
Motorkód: EE20
Gyártás: 2007-től napjainkig, kockázatos 2010-igParci: Nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
újra itt, meghánytam-vetettem a dolgot és most egyszerűen tiszta szívvel nem tudnék többet autóra áldozni, 1.5 körülig meg nem találtam jó Subarukat, úgyhogy fel is hagytam a kereséssel, aztán szembejött ez a hirdetés és felkeltette az érdeklődésem. Szimpi a leírás, jóknak tűnnek a képek, lehet meglesem a gépet, bár nem Forester volt az elsődleges kiszemelt.
Ha esetleg van véleményetek róla így hirdetés alapján, ne tartsátok magatokban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
outsiders
aktív tag
-
dethroner
veterán
Igen, ismerem a totalkar cikket. Mienk 2010-es, azt hiszem tavaly volt kicserélve a motor. Remélhetőleg nem maradt a régi szarokból ilyen sokáig raktáron és valami tényleg normálisat raktak bele.
Ma beszéltünk picit az előző tulajjal, mondta hogy a motort a seibikonál cserélték. Szerintetek ha felhívnám őket meg tudnák mondani hogy mi került bele? Egyáltalán adhatnak ki ilyen infót telefonba?
Most februárban volt az autó műszakin, egy valag pénzt költött az előző tulaj a szerelőre hogy minden kis apró biszbaszt cseréljen ki benne. Hamarosan felhívja és akkor pontosan meg tudja majd mondani hogy mik azok, amikre egy ideig ne legyen gondunk.
Az autó fogyasztásmérője mennyire pontos ha átlagfogyasztásról van szó? Meg lehet benne bízni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Holnap teszek egy telefonos próbát. Amúgy teljesen járatlan vagyok ebben a témában, mit érdemes kérdezni hogy ne tűnjek nagyon madárnak? Hogy zajlik subaruéknál a motorcsere? Kiemelik az egész hóbelevancot az orrából és beraknak egy komplett új motort, vagy csak valami részegységeket cserélnek?
Full országút kb 350Km fedélzeti szerint 5,8 literes átlag.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3888 üzenetére
Az nagyon drága lenne ha az egészet cserélnék. Csak egy új fűzött blokkot kap, a turbó meg minden egyéb kapcsolódó segédberendezés (generátor, klíma, hűtő, stb) marad az eredeti.
"Teljesen mindegy, végül mi végzi ki idő előtt a különleges EE20 motort, a végeredmény és a költségei hasonlóak. Mivel ezekre az autókra 5 év garanciát adott a gyár, a szerelő szerint sok példány rég átesett a motorcserén. Az első tulaj ezzel megspórolhatott több mint kétmillió forintot, viszont senki nem garantálja, hogy az új motor nem döglik meg ugyanígy.
Ha megdöglik, és zsebből kell finanszírozni a helyreállítást, a mostanra négymilliónál olcsóbban kapható korai bokszer dízelek gazdasági totálkárossá válnak. Egy gyári új főtengely 1000 euróba, vagyis több mint 300 ezer forintba kerül. A Subaru nem javasolja a főtengely cseréjét, inkább fűzött motort adna el az öregedő autókhoz, de az egyszerűen nem éri meg. Tamás és az 1999-óta Subarukkal foglalkozó László közös véleménye, hogy a szerelés iszonyatosan bonyolult, több művelethez ki kell emelni a komplett blokkot.
Ha nemcsak főtengelyt cserélünk, befecskendezőnként 280 ezer forinttal számolhatunk, vagy felújíttathatjuk a régieket, egyenként 90-150 ezer forintért. Érdemes mindet bevizsgáltatni, mert a nem megfelelő porlasztási képű fejek kilyukaszthatják a dugattyúkat, onnantól minden felsorolt összeget összeadogathatunk. Ha óriási szerencsénk van, szereléssel együtt kevesebb mint egymillióból megússzuk. Ha az autó kézi váltós, és cserélni kell a kettős tömegű lendkereket, további 500 ezer forinttal duzzad a számla, de ez ugye nem a motor hibája, csak afféle járulékos költség." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
dethroner
veterán
Fűzött blokk, az pontosan mit jelent? Akkor a hibás főtengelyt, hajtókarok, dugattyúk, hengerek csere, minden más ami nem károsodott a blokkban marad a régi?
Ja, nem olcsó ez a jószág.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
Szekunder levegőszűrő hibás Legacy 2005-ös 2.0i - 800k:[link]
Kíváncsi lennék mennyi lenne ezt gatyába rázni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen