- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Word topic
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 10
- Milyen routert?
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én gyakran viszem erdőbe-mezőre, szal nekem így pont megfelelő a rugózás keménysége, ennél keményebbet nem szeretnék, legalábbis ezekkel a gumikkal (téli és nyári is 225/55-ös, plusz van a 16-os Geolander szett), mert bár valóban nem túl kemény, de a súlyeloszlás miatt nagyon kellemesen lehet vele így is kanyarodni, és nagyon kulturáltan csúszik, amikor úgy alakul, nem kiszámíthatatlanul - ez szintén a jó súlyeloszlás miatt van.
filatis1: a /45 elég alacsony profil, az azért rázósabb lehet, plusz a 245 nagyon széles tappancs rá. Amikor megvettem az enyémet, az előző tulaj 215/55-össel adta, de mivel 3 éves volt már az abroncs, ezért lecseréltem egy új garnitúra 225/55-re, és elég markánsan érezhető volt az az 1 centi különbség is, sokkal jobban lehet így érezni az út egyenetlenségeit, hogy egy kisebb szintkülönbség is viszi az autót finoman jobbra-balra, tehát neked a 245-ösökkel ez hatványozottabban jelentkezhet. Valszeg a kormányzás nehézsége is ezzel függhet össze, mert menet közben nagyon finom és precíz a kormányzás érzése, ahogy Parci is írja, kvázi műteni is lehet vele, olyan finom és pontos. Mivel nincs agyonszervózva, ezért az út és a vezetés minden információja ott van a kormányon egyből, ami nagyon jó érzés, egyből érzi az ember, hogy mikor könnyül el az eleje kanyarban, mikor kezd vagy kezdene el megcsúszni, stb. Hogy mennyire kell egyujjasnak lennie, azt nem tudom, szerintem álló helyzetben is könnyű tekerni a kormányt, legalábbis nem sokkal nehezebb, mint asszony agyonszervózott Passatjáét. Persze ki mihez szokott hozzá. Én anno a Kitcarom szervó nélküli, apró sport kormánnyal szerelt szerekezetét is egy kézzel tekergettem parkoláskor, más meg két kézzel is nehézkesen tekerte, szal valszeg nem én vagyok a referencia.
Ha nagyon nehéz tekerni, akkor első körben a gumikra gyanakodnék, második körben megnézetném a kormányszervót, pl. hogy van-e benne elég olaj hidegen és melegen (ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, a tűzfal felé találod a tartályát). Nekem korábban cserélni kellett a szervópumpát meg a vezetékeket; az volt a jelenség, hogy bizonyos pozíciókban egyenetlenül és nehezen lehetett tekerni a kormányt, és elég randa hangja volt, amikor dolgozott (volna) a pumpa.
Qru: nekem is 16-os lemezeken van a terepgumi szett (Yokohama Geolander), 205/65 R16-osban. Sajnos az egyik nagy sarazáskor meg is tépte a kerékjárat burkolatát - tudod, amit mutattam a talin.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Vacuum S20 bontatlan új fekete
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti / 1TB SSD / 32GB DDR4
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest