- Hálózati / IP kamera
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Trump miatt fejezhette be sokszínűségi programjait a Meta és az Amazon
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk mellé állhat az USA az OpenAI elleni perben
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #8390 üzenetére
A mérőműszer, vagy az óracsoport nyákja kontaktos valahol. Favinál előfordul mindkettő. Ki kell venni az óracsoportot és meglátod mennyire kell szétszedni. Vedd le a hátlapot, és kiderül. Van rajta egy milló kis anya meg alátét.(nem elveszíten őket!!!)
Esetleg érdemes átmozgatni a gyujtótrafón az érontkezőket, ezzel kezd, hátha
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
válasz Tomasso72 #6958 üzenetére
Keress egy lakatost és csináltass fémből kettőt. Nekem két sörért csináltak és még le is festették. (örök élet meg 2 nap)
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atyus77
csendes tag
válasz Tomasso72 #6335 üzenetére
Üdv.
Nekem is csörög ha 4.vagy 5.-ben erőlködnie kell .Gyújtás finomítással próbáltam a minimálisra csökkenteni ,de így is megmaradt valamennyire ,..elkönyveltem hogy ez ilyen fajta.
Főleg túl nagy előgyújtásnál hajlamos rá ,..de azt amúgy is érezni mert akkor főleg kissebb fordulaton olyan "rángatós" lesz a járgány .Nekem most Bosch ,kúpos illesztésű gyertyák vannak benne ,azelőtt meg Brisk volt ,,de a mostaniak gyakorlatilag "gondozásmentesek".
SKODA FORMAN
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Tomasso72 #6326 üzenetére
Nekem is csörgött, bár egyre kevésbé (először, még a legkisebb gyorsításra is, aztán már csak ha nagyon forszíroztam 5.ben.
Mióta gáz van benne, sehogy sem tudom megcsörgetni... Szóval megoldódott a problémám
Egyébként ha melegen nem nyúlsz a gázhoz akkor tekertetheted a végtelenségig? Mert nekem melegen nem kell nyúlni a gázhoz. Hidegen meg a szokásos két padló, és ennyi, már pöcröff.
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #6326 üzenetére
Ha ránézel a gyertyára, akkor meglátod a különbséget. A 15-ös nek a katódja ki áll a szigeteléssel eggyütt, a másikban be van süllyesztve. Miért DR? miért nem 15 yc? A DR-ben van beépített ellenállás, ami nem kell, mert a kábelban és a forgórészben is van, ha ezeket cserélted olyanra, amiben nincs ellenállás, akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #6324 üzenetére
Első körben gyertyák, gyujtás elosztó takarítás.
A szivató milyen állapotban van???, nem akad ? Ha akadós, vagy gyenge a bimetál, akkor visszakapcsol melegen is, és melegen szivatóval gyakorlatilag lefojtja a motort. Ettől is indulhat nehezen melegen. Esetleg szívhat valami fals levegőt melegen, ha a karbi talp repedt, akkor melegen még nagyomm a hézag.
A szelepeket be kell állítani, azon nincs mit spekulálni. A gyujtást érdemes belőni, vákumcsöveket cserélni ha repedeznek, utána lehet folytatni a keresést. levenni a karbi tetejét, és megnézni hol áll a benya az úszóházban, mennyire terít a gyorsító fúvóka. Érdemes kicserélni vagy takarítani a karbi fedelében a finomszűrőt.
-
Favókás
csendes tag
válasz Tomasso72 #5793 üzenetére
Nem passzol hiszen a köbcenti más.
A hüvelyt fel kell "húzni" hozzá annyit még elbír, ez már eleve gépműhely...
Nem biztos, hogy megéri megvenni egy komplett motort, a belsőkért, inkább csak azokat megvenni amik kellenek.
A motort érdemes belül "piszkálni" az nem látszik vizsgán.
Sajnos a vizsgáztató állomány nem lesz fiatalabb így a régi autókat bátran csesztetik, de egy új bömösnél már nem szúrnak ki egy plusz turbót.
Megvan a buktatási arány amit hozniuk kell, és azt a régebbi autók hozzák is nekik.
Viszont, ha azt nézzük, hogy öreg autót úgyis olyan helyre viszel ahol erősen fúj a szél akkor ott átmegy, még a Fáb-favó is. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #5754 üzenetére
Hát ez az, nekem is ez lett a vesztem. Milyen márka? Csere után egy héttel kezdte, egy fél évig tartott mire rájöttem, a pumpa nem volt gyanús mert új!! Nagy túróst. Segítővel könnyű lefülelni. Géptető felnyit, kézifék behúz. 1.ben lassan meg kell próbálni elindulni. csak annyira amikor már majdnem huzza a seggét. Ekkor a segitő a kocsi jobb oldalán állva nézi mennyit enged mozdulni a motornak a vizpumpa szillentje. ha a szillent foglalata oraér a tartóhóz akkor megvan a hang forrása. meg kell próbálni állitani a tartón, ha továbbra is fennáll a hiba, akkor kicserélni a szilletet.
Vigyázat, a segitőt nem elütni!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #5748 üzenetére
Nem a kinyomócsapágy a ludas, hanem a nyelestengely csapágya, Ez több mint tipp. Tudom mert cseréltem már kuplungot nem is egyszer. Soha nem oldotta meg a gondot. egyedül ami segít az a kissebb viszkozitású olaj, vagy a nyelestengely csapágyának cseréje. Akkor fog csak elhallgatni, ha megfeszíted a tengelyt a kuplunggal, ami azt jelenti, h ezt a hibát nem tudod megszüntetni a kuplung állításával, mert mire elhallgatna, már nem fogna a kuplung.
Amikor kint volt a váltó, lógattad a tengelyét? Ha bármilyen kis lógás van, akkor az meg fog szólalni. Érdekes, h csak a váltóolaj csere után szokott felerősödni a jelenség. Ezért egy vékonyabb olaj megoldhatja.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
válasz Tomasso72 #4951 üzenetére
Ahogy azt mágus is irta a hideg és a rövid távok okozzák az ilyen trutyi képződést.
minnél több a hideg indítás és mellé a rövid távú közlekedés annál előbb használódik el az olaj hamarabb elsavasodik, aztán jelentősen csökken a kenése is.
ha nagyobb mennyiségű víz fogy el akkor szivárgás ellenörzés fűtés csap etc.
ha valóbanmegissza a kocsi akkor az hengerfej.
szerencsésebb esetben csak tömítés rosszabb esetben síkolás.Renault power
-
Marczi80
tag
válasz Tomasso72 #4951 üzenetére
Miután jártam vele úgy egy évet, hogy utánna sem kellett önteni, az ilyen vízzabálók kifejeíéseket nem szeretem.
ha akkor elfogadom a "ket olajcsere kozt egy liter olaj standard" dolgot, meg mindig öntögetném az olajat...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #4951 üzenetére
Ha fogy a víz, az nem jó jel, és ha nem folyik el sehol, akkor bizony a hengerfej tömítése cserés. Amikor cserélve lett, ellenőrizve volt a hengerfej, síkolás? Az is kérdés mennyi víz fogy el mondjuk 10 000km alatt, kis mennyiség, kb. egy deci normális, annyi elpárolog a rendszerből, meg kicsepeg az illesztéseken. Az emulziósodás tényleg skoda betegség, azoknál a gépeknél jelentkezik, melyeket sokat hajtanak városban hidegen. Egy 2-300km túra után nézd meg, ha akkor is van emulzió, akkor gond van a tömítéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Tomasso72 #4944 üzenetére
"de rohadt zajos lett a tescos olaj után..."
Nem kellene, én pont az ellenkezőjét tapasztaltam (bár jóval "modernebb" motornál (Octavia BCA)). Pénz szűkében voltam és 10W-40-re cseréltettem a "gyári longlife" olajat. Télen is, nyáron is sokkal zajosabb volt a motor. Aztán 15e km után vissza tudtam tenni a gyári ajánlású longlife-ot. Sokkal csendesebb lett az autó pár száz km után.
Én félek, hogy ott valami elzáródás, vagy valami van, mert ott finomabban kellene járnia a jó olajjal.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
kasyka
csendes tag
válasz Tomasso72 #4929 üzenetére
Apám is mindíg azt tett bele, így én is. (a régi corollájába gyárilag azt irták elő) amilyen szar a motorom olyan jó a váltóm, pedig jócskán túlvan a 200000km-en. tök simán vesz minden fokozatot hidegben is. szerintem még egyszer le tudom vizsgáztatni,de addíg is van még egy év. úgy tervezem 20éves koráig hajtom ha bírja addíg,és lecserélném egy króm hűtőrácsos Feliciára ,csak valamivel erősebb motorosra, mert ez nagyon gyatra.
-
kasyka
csendes tag
válasz Tomasso72 #4926 üzenetére
Amire határozottan emlékszem az hogy nálam 70-es tempónál pont 1500-at mutat a ford. mérő. Nálam ritka mikor eléri a 2500-at 5.-ben. mert olyan gyorsan nem szoktam menni,mégha egyedül is vagyok. nálam max 3.-ik fokozatig lehet "gyorsulásról" beszélni,(jó ha van még benne 50 lóerő)
-
kasyka
csendes tag
-
Atuska75
tag
válasz Tomasso72 #4855 üzenetére
Na várj én nem azt mondtam hogy, mindig így megyek mert azt nem győzném anyagilag csak néha meghajtom. Egyébként már lakott területen 50-55 körül 5-ben szoktam menni, csak akkor váltok vissza ha előzni kell vagy emelkedő jön mert azt nem komázza.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Tomasso72 #4778 üzenetére
de mondjuk amire jarok egerbe az is ilye, favorit a legfiatalabb tag ami johet.
de mondjuk ott tavaly csodaltuk egymas autoit ,ilyen szethuzast nemereztem.szinte mint baratok ugy beszelgettunk.de mondjuk mink csak 1 napra mentunk el az ismerosommel,kozosen egy favorittal,de olyan nap volt hogy 180km tura,kozbe feladatok meg minden,ott meg az ember skoda ismerete is elojott.(bekotot szemmel vezetes az volt a legkemenyebb,foleg hog soha nem probaltam ) -
kasyka
csendes tag
válasz Tomasso72 #4765 üzenetére
Lehet,hogy az lesz,de akkor azt én fogom elkövetni. A haverom azt mondta most a matt a menő. Le is fújta saját maga jó kis Tesco-s festékkel az egész kocsiját. És meg kell hagyni jól is néz ki a kis Puntoja matt feketében! A karbonozás túl drága és a matricázás is, úgyhogy lehet én is veszek 10flakon aeroszolos majestrot matt bordó színben azt agy neki. azzal könnyű dolgozni gyorsan szárad és nem folyik meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #4482 üzenetére
Szia!
Próbálj ki egy dolgot. Hidegen amikor tolatni akarsz, kinyomod a kuplungot, felengeded, megint kinyomod, és tartod 4-5mp-ig majd kapcsolod az R-t. Ha így nem csinálja, akkor olaj, ha a hiba fennáll, kuplung, vagy váltóhiba.
Ugye nem parkolsz bennehagyott sebességgel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)