- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eladatnák az Ubisoftot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #7382 üzenetére
Mondtam neki, hogy megrohadt a benya azért nem indul.
Rátankolt 15 l üzemanyagot, de nem lett sokkal jobb a helyzet.
A mai autókból nemegyszerű leengedni az üzemanyagot ezért kivettük a tankban lévő üzemanyag szivattyút és rendes átlátszó gumicsővel eresztettük le.A romlott üzemanyag szaga olyan mint a hígítójé a színe nagyon sötét sárga. többször beleszippantottam, marja az ember száját (többször szívtam már meg normál üzemanyagot, nem kellemes, de nem is maró érzés).
Porszárazra töröltük a tankot, összeszereltük, hoztunk bele 5 lityi friss benyát, ne menjen szárazon az üzemanyag szivattyú, és azóta pöccröff!
Szóval sokat állt autónál, vagy gázos autónál érdemes erre is gondolni!
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Atyus77
csendes tag
válasz Retro DJ #7383 üzenetére
Romlott üzemanyag ? ..Lehet hogy a mostaniak meg tudnak romlani ,de én tavaly raktam az Uazba 10-en éves benzint ,de prímán ment vele .
Nemrég kaptam 20 liter fűtőolajat ami szintén 15 éves körüli volt (öreg elmondása szerint lehet hogy 20 is ..volt) és az MTZ nem hatódott meg tőle ,..jóízűen elfogyasztotta.Ám az-is lehet hogy ezek az Orosz vasak nem válogatósak ,a mostani kocsik meg már nagyon percizek és érzékenyek minden xarra...
SKODA FORMAN
-
gs20
tag
válasz Retro DJ #7397 üzenetére
Pedig de.
Sőt, amit én sem nagyon akartam elhinni: 90-nél kevesebbet eszik mint 80nál.
Igaz, én játszottam a fúvókákkal korábban, de az eredmény az, hogy 2600-2800 körül van egy olyan tartomány, ahol nagyon jól megy és fogyaszt.
75-80nál határozottan erőlködik ötödikben, nyomni kell nek mondjuk harmad gázti, 90-95nél viszont kb 1cm-t kell csak nyomni a gázt, és vidáman megy.
Úgy gondolom oka volt, hogy miért lett 93-tól a rövid váltó alap a favoritokban is.E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #7413 üzenetére
Nem vagyok ma tul szerencses, feltettuk a teli garniturat, es az egyik kerek a hasznaltak kozzul ereszt .
Kedden vihet gumishoz is a verdat, kiraly...Egyebkent a teli abroncsokkal nagyon szepen fut a verda, csendesebb lett, meg a kormany is konnyedebb. Nagyon jol fogja az utat, remelem zimaban sem lesz ra panasz...
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #7425 üzenetére
Csókollak! Párszor kifejtettem véleményem az utángyártottról. Ez viszont egy olyan alkatrész, ami elromlása max kellemetlen, de nem vészes. Ez másfél éve tart, ráadásul az autó eleje sem úszik az ablakmosóban...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7430 üzenetére
Semmit, minden olajcserénél szárazra törlöm.
A szelepfedél alatti parafát gumira cserélktem, ott nem ereszt.
Az olajkád alá csak papír megy, az van ott pasztával, hát nem csont száraz, de nem is folyik orrán-száján.
Pici por mindig odaragad körben a kád illesztésénél, ami azt jelenti, ereszt, de nem vészes.A gyertyák alaltti fedél alá szintén kapni gumi tömítést, az megoldja ott a gondot.
Nekem csak a kád szokott csajtos lenni, de előző tulaj meghorpasztotta alulról, azon sem lepődnék meg, ha nem lenne egyenes.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #7440 üzenetére
A megduzzasztás, nem jelent oldást.
Nekem most a renault olajdeklije is azzal van felrakva, mert a gyári tömítéseket hiába em be, ez renault betegség.
Amióta ez a "getva" van közte semmi szivárgás.
Nyugodt szívvel merem bárkinek ajánlani.
Drágábban ugyan ezt az anyagot a loctitle is forgalmazza, ha érdekel valakit megadom a típusszámát, de tényleg ugyan ez.Renault power
-
-
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7482 üzenetére
Oldalt ahogy felfogatod, azokat a csavarokat fellazítod és az egész szívatót el lehet fordítani. Ha a kocsi bal oldalára állsz és leveszed a légszűrőházat akkor a szívatón látszanak a csavarok. A képen látható állás a nyári
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7498 üzenetére
Felülről a 2. lépcsőfokon kell 1800 körül lennie. Ha feljebb állítod, jobban fog feszülni a lépcsős tárcsához a rugó, később fog ki is kapcsolni. A csavart kel befelé tekerni, amelyik a lépcsős tárcsára fekszik fel. Hideg motornál padlógáz, majd beállítod kézzel a 2. legmagasabb fogra a csavart, ezután beindítod a motort(gázpedálhoz nem szabad nyúlni), és addig tekered befelé a csavart, míg 1800 nem lesz az alapjárat. A csavaron van egy fehér műanyag kupak, azt le kell törni, ha még soha nem volt állítgatva(ezalatt a gázhoz nem szabad érni).
Ha teljesen bemelegedett, akkor a meleg alapjáratot kb. 850-re kell emelni, az már nyáron is alacsony volt.
700 körüli alapjáratot nem tart meg a favi motor télen, ezért szoktam nyáron lejjebb venni, télen, meg jobban ráadni.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7513 üzenetére
Az, h lesz-e alapjárat gázzal hidegen, az a legjobb kérdés.
Gondolom ezért kell ezeket a benzineseket télen benzinnel gyújtani a bemelegedési időszakban. A gázból nem tud dúsítani, mert az eleve felülről érkezik, ami a faviban le van fojtva szivatóval. Szerintem a gáz üzemóddal van baja.
-
gs20
tag
válasz Retro DJ #7613 üzenetére
Bocs, de ez sajnos csak az elmélet amit leírtál.
De a (21 év) Favoritozás gyakorlata azt mutatja, hogy akármit csinálsz, akármilyen termosztátot raksz be, ha lezárod a hűtőt kicsit előbb melegszik a motor, és kicsit jobb a fűtés.
Csak el ne felejtse az ember kivenni tavasszal, idén májusban kollégám busz motorját főzte így meg sikeresen. Mit mondjak, nem dícsérték meg[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
vecsepapa
csendes tag
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7676 üzenetére
Gyárilag ugyanakkora való bele (mármint nyomásra) de a Feliciáé 15 mm-el hosszabb. Gyárilag a Favié is így nyílt, most csak annyi a különbség hogy, kicsivel magasabbra nyílik. Nem mellesleg már nem esik a fejemre mint eddig minden hidegebb nap.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
30z.Samu
félisten
válasz Retro DJ #7686 üzenetére
Nem tudom, amikor beleöntöttem döcögött tőle az autó, nem nagyon akart menni. Az előtte lévő tankolásnál nem volt semmi, azt ugyanúgy az említett kútnál tettem. Ezt beleöntöttük és jobban megy tőle a kocsi is. Kollegám mondta, hogy az AC pumpát át kéne nézetni, nem tudom az mekkora mutatvány meg hogy mennyibe kerül az ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7697 üzenetére
Ha érdekel adok egy címet, nekem 3.115 volt a kettő postával együtt és eddig csak jó cuccokat kaptam tőle. Suzuki bontó,de vannak Felicia alkatrészei is. Eddig vettem nála Feldához ajtóteleszkópot, hátsó ablaktörlőmotort, motortérzárat. és minden hibátlan és olcsó. Amit eddig vettem az postával együtt volt 7.115Ft.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen