- Musk mellé állhat az USA az OpenAI elleni perben
- Írók: a Meta tudta, hogy jogvédett könyvekkel tréningezik az AI-t
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Synology NAS
- Rendszergazda topic
- OpenWRT topic
- Musk mellé állhat az USA az OpenAI elleni perben
- Linux Mint
- Facebook és Messenger
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Retro DJ #6434 üzenetére
neked a radionak a 4x45w max. teljesitmeny nem rms,az rms kb 4x20w sincs,es hangfal meg ha jol emlekszek 70w rms-be,ugy hogy sok van meg abba a hangfalba
es nekem is befele sokkal szebben szol mint kifele,kifele csak olyan vekony hangja van(es mas marka),de mondjuk nekem is besegit a sub -
peti_s
addikt
válasz Retro DJ #6434 üzenetére
Szerintem inkább a hangszóró a gyenge keresztmetszet. Nekem itthoni Hi-Fi-vel ami 2*20 Watt RMS-el rendelkezik, a 40 Wattos hangfalak is kicsik hozzá. És nem noname márkákról van szó, hanem Philips-ről. A 2*10-s Hi-Fi-hez kerültek a 2*40-sek végül, így már az erősítő a gyengébb, a 2*20-hoz még mindig nem tudtam elég erőset szerezni hosszú távon.
-
Sanyo91
csendes tag
-
Atyus77
csendes tag
válasz Retro DJ #6417 üzenetére
Én például málnaszezonba vagyok (a meló mellett) ,de majd utána beszorítunk egy kis Balatoni nyaralást..., legalábbis remélem .
Most mértem fogyasztást ; 30 literből mentem kb. 400-410 km.-t.
Ebben volt egy kis málnahordás is ...Szóval kb. 7,3 litert eszik a Formanom.
SKODA FORMAN
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6391 üzenetére
Félek,h ez a fogyasztás az ára,annak, h a gáz ne menjen a teljesítmény rovására. A skoda motorok soha nem szerették a gázt, ahány skodát én gázzal vezettem, mindegyik gyengébbnek érződött gázzal, és nem kicsit.
Ha elszegényíted jobban a keveréket, akkor beéghetnek a szelepek, így is elég száraz a gáz, a benzin jobban hűti a szelepeket, mint a gáz. Csak óvatosan piszkáld a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6367 üzenetére
csak egy kérdés ahogy nézem elég jó műszaki érzékkel rendelkezel, miért nem hajtasz magadnak alumíniumból egyet? nem nagy vasziszdasz aztán lefested és egyedi is.
én biztos elbíbelődnék vele, a sajátommal is megtettem.Más:
tegnap betettem az új fogyasztás csökkentőt, most várom az eredményeket, mert lesz egy huzamosabb túra a hó végén, majd publikálom az eredményeket.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6315 üzenetére
És tényleg.
Pedig én azt hittem ugyan úgy viselkedik mint az ETANOL és azért is kell belőle több.
De tévedtem mindig okosabb lesz az ember.Renault power
-
Atyus77
csendes tag
válasz Retro DJ #6301 üzenetére
Így elméletben nem hangzik rosszul . De ilyen befektetést csak egy valóban jó állapotú járgányba éri meg beleinvesztálni ,,olyanba amivel szeretnél még autózni vagy 5-6 évet minimum.
20 000 kilométerhez elég sokat kell autózni ,nekem még a 10 000 se sikerül .SKODA FORMAN
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #6271 üzenetére
Itt néhány szó a hangszóróról.
Kár, hogy már nem lehet kapni...
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6263 üzenetére
A legújabb feldával is ez a helyzet, sőt laminált a hátsó ajtó, ahol köztudottan ementáli mind. 2000-es az is. Azok már galvanizáltak, de csak importra GLXI felszereltégben. A tenger mellől ne vegyetek autót, Apum favoritja szlovén, a futóművéről még 1 csavart sem vettem le normálisan, mind leszakadt, kipufogó dettó.
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6245 üzenetére
A sal nekem tetszik akár, hogy szídják.
Az MNC nem szól szépen.Az LG szetteket nézd meg, abból kifejezetten jók vannak.
És akár még dinamikáról is lehet náluk beszélni.
Most szereltem be egyet haver Meganejába és meglepően szépen szólt a 2.500.- árához képest.
(vatera használt)Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6237 üzenetére
Wazze ez nagyon alap gáz szett.
Jobb helyeken ezt a rendszert már nem alkalmazzák, hanem a reduktoros szívó csonkba befecskendező rendszert építik.
Legalábbis tudomásom szerint.A patront elég sűrűn kiszerelik gáz beépítésnél, mert a gáz égéshője nem olyan magas mint a benziné.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Atyus77
csendes tag
válasz Retro DJ #6210 üzenetére
Mi az a CO ?
Beszéljünk magyarul ,, itt benzin levegő keverékéről van szó aminek van egy optimális aránya.
Tehát nálam picit szegény a keverék ezért kéne adni neki a motor étvágyának megfelelően.Azt elismerem hogy a karburátort még soha (8 éve) nem takarítottam ki ,..de a légszűrőt úgy kétévente cserélem . Ehhez képest még az automata szívató jól működik ,csak ritkán vonja ki magát a működés alól.
A karburátor gumitalpát már a vétel után cserélnem kellett mert repedt volt ,sajnos nemkaptam csak olyan merevgumis xart aminek semmi rugalmassága nincs.Az alapjáratot is 1000 körülire tudom állítani mert az alatt kicsit egyenlőtlen a motor járása és beremegteti a kasznit is ,gyanítom hogy a szegény keverék miatt lehet.
SKODA FORMAN
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6200 üzenetére
Gates
a 8mm es 2250.- / métere áron van.
De nekem több mint egy éve hiba nélkül van az autóban és mindenkinek ezt ajánlottam az ismerősök közül is, mert eddig mindenki elégedett volt vele.
Nekem nem hiányzik, hogy menet közben eldurranjon a cső, mint az a semperittel történt haver escortjában.Meg hát nekem összesen 75 centi cső van a kocsiban ami nem fém, ennyit meg kibírok
Renault power
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #6121 üzenetére
(Örültek neki ) semmit mert vizsgára vissza volt téve a Favié és ahogy végeztem egy utcával arrébb megálltam és csere. De rákérdeztem és azt mondták ha nem légzsákos lenne akkor semmi akadálya nem lenne, de így nem lehet mert engedély nélküli átalakításnak minősül mivel, Favoritba nem volt légzsák.
Az órát megnéztük jobban és kiderült hogy, a belső oldalán vannak jelzések amit egy autóvillamossági ismerős megfejtett. Amúgy nem teljesen gyári a bekötés mert 1 szálat a világításra kellett volna kötni, de akkor kialudt az egész. Kiderült azért mert az autó számítógépe vezérelné melyik szálon legyen áram és mivel ebben olyan nincs így egyszerre kapott áramot mind a két láb és nem elhalványult hanem kikapcsolt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #6078 üzenetére
Flex alias Hangoskulcs A kalaptartót én már rég kiváltottam fémre mert nekem is szög volt benne.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #6075 üzenetére
Ez nagyon rendes tőled csak az a baj hogy nekem megérné ,de jelenleg nincs rá keret ( 4 gyerek mellett még egy ezres is sok most ) Majd fizetéskor ha addig nem tudom megoldani, akkor élnék a lehetőséggel. Még egyszer előre is köszi.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #6057 üzenetére
Kérdésedre meg is találtad a választ de igen van és nem jó az o gyűrű, mert ez olajálló anyagból készül.
Nekem is kiöregedett anno és sokáig nem jöttem rá mi a picsa az a rezonáló hang a motortérben. Egy öreg szaki mondta, hogy cseréljek tömítést az olajsapkán.
Igaza lettRenault power
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #6054 üzenetére
Attól hogy a hátramenet nincs szinkronizálva és kell neki egy pár mp. amíg nagyjából megegyezik a fordszám a váltóéval
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!