Új hozzászólás Aktív témák

  • Marczi80

    tag

    válasz Mágus2 #2584 üzenetére

    Sziasztok. Hazaértem.

    1. levettem a két kábelt a hőgombáról, egybekötöttem őket, ráadtam a gyújtást, a venti meg sem nyikkant. Az összekkötés helyére multiméter, 4,5V folyt át 12 helyett. Testem nem volt, miután ezt rendbetettem, rögtön elindult a venti.
    2. hűtővízben nem találtam olajat, nem is benzinszagú, elméletileg nem kellene belefolynia semminek, ami nem oda való
    3. Olajbeöntősapkát levettem - fehér habnak kellene ott lennie, ha ereszti a vizet igaz? Hál istennek olyan, amilyennek lennie kell
    4. Olajat ellenőriztem, olajszínű, tehát oda sem folyt be a víz

    Az út kb 35 kilométer volt, kaptam sorompót, pirosat hosszú sorral, stb. Minden úgy működött, mint eddig. Forrásnak nyoma sincs.
    Valószínűleg tényleg a nyitott rendszer lesz a probléma. A hűtőm aránylag rendben van, a fűtésradiátor az, ami szerintem folyik. Eddig sose forrt fel, pedig ilyen rossz állapotban van régóta. Novemberben cseréltem komplett fűtést, egy ideig rendben volt, aztán folyt megint. A réginek a radiátorba bemenő és kimenő csatlakozója volt teljesen eltörve. Épp ma mentem volna radiátorért, ha ez nem jön közbe.
    A nyitott rendszeren még az a fura, hogy ugyan szokott víztócsa lenni az autó alatt, de ha megengedem a kompenzációs tartály fedelét, akkor szusszan, tehát valamennyi nyomás van benne.

    Kérdés: A bátyám mondta (mert Ő ért is hozzá, csak messze van) hogy a fűtésradiátoron hamarabb a elzárószelep szokott elmenni, mint a radiátor lyukadni. Ezért jobb a felícia fűtése, mert ott mindig megy a fűtés, csak a terelőlapok nem engedik be az utastérbe a meleget. Nekem történetesen van egy felícia fűtésem. Van valakinek leírása, hogyan kell bekötni? (tudom, hogy valamit másképp kell kötni, mint a favoriton, csak a cseholdalakon pár szóval elintézik, mert ez triviális...)

    [ Szerkesztve ]

    In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

Új hozzászólás Aktív témák