- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Nagy melónak nagy meló csak legalább már tudom mik a trükkök.
Egyébként pont ma műtöttem ki a renyóból a műszerfalat, mert izzókat kellett cserélnem, hogy szépen villanyoljon az összes műszer.
Legnagyobb meglepetésemre hihetetlen egyszerű és gyors szerelni.
27perc alatt végeztem az egésszel.
Eddig ez az első kocsim ahol nincs agyon bonyolítva a műszerfal bontása.A XIV-ben lakok ha valóban érdekel a dolog a részleteket privátban.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A kartelgáz visszavezetésnél van egy csati oda megy be ez is.
De hol az összekötő cső?
Mert hogy ez csak a katalizátor csonkja, amire még megy egy flexicső és be a szelepfedélbe.Ara készülj fel, hogy ha ki van a katalizátorod akkor jobban fog fulladni a kocsi.
Nem véletlen van ez szerintem kikötve.Renault power
-
kapszli
csendes tag
Sziasztok!
A Formannál ki bírom úgy cserélni az első főtengely szimeringet, hogy nem bontom le a deknit?
Tehát csak kifordítanám a régi szimeringet az újat pedig beütném? -
Tompie
őstag
A minap cseréltem ki az indexkarban azt a pöcköt, hogy visszaugorjon, de ma már a jobb oldali megint nem ugrik vissza, létezik, hogy eddig tartott? Vagy lehet azért mert rosszul tettem be? De ahogy láttama régi eltört pöcköt olyan állásba tettem be az újat.
-
Tompie
őstag
???
Annyit csináltam, hogy egynes állásba volt a kormány és úgy szeretlem be a két pöcköt stb stb , és láttam van a tengelyen egy "ráheggesztett pálca" ami vissza húzza a pöcköt de én azzal nem kezdtem semmit. Vagy mit kellett volna vele kezdenem? Az a tengelyen fix.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Az érdekes eredetileg ezen egy öntvénynek kéne lenni.
Ami a kormány rúdon egy darab 8 as anyával van rögzítve és állítható.
A két műanyag pöcköt lehet vele visszabillenteni ugyebár.
A tengely két oldalán van rajta egy egy rudacska párhuzamosan a kormányrúddal és ezek akadnak meg a műanyag fülecskében ami végül is visszapöccinti az indexkart.
.Renault power
-
Tompie
őstag
Ahogy én néztem csak olyan rá hegesztett pálcát láttam ugyan úgy a tengely két oldalán. De az nem állítható, viszont ma hajnalba a legrosszabb történt ami történhet, azaz az a bizonyos egy irányba az indexkar hol működik hol nem )) Utálom az ilyenek vagy működjön vagy nem könnyebb a hibát megtalálni.
A jobb 1 ajtó meg megint kezd szarakodni, lehet nem csavartam eleget azon a műanyagon?
Mindig félek kinyitni kintről, olyan mintha valami hajlana el olyan érzésem van aztán kinyitja, de tegnap már 1 csak 2-ra sikerült. -
Tompie
őstag
Az ajtónál/zárnál nem lehetne valamit beolajozni, hogy könnyebben járjon? Ma eltörte a belső kilincset is A szokásos, az a műanyag tört le ahova a bovdent kell beakasztani, mert belülről is nehézkesen nyitotta a kilincs.
-
Tompie
őstag
WD40 megteszi?
Félek amúgy tőle mert faterom 1x kívülről az ajtó oldalában lévő részt beolajozta és akkor volt az hogy becsaptad és nem csapódott be rendsen hanem kipattant, aztán mikor idővel elkopott onnan az olaj akkor jött helyre. De ha a belsejét a kárpit mögött olajozom csak nem lesznek ilyen tünetek. Azt a részét kell ahol a múltkor állítottam is, annál a függőleges rúdnál aminek a két végén műanyag van? Vagy tényleg mindent olajozzak ami él és mozog
leszedem a nylonokat és ha ott van mozgó alkatrész kap WD40et -
Tompie
őstag
Most egy tippet szeretnék kérni, hogy azt az érintkezési hibát, hogy lehetne megoldani ami favoritnál csomagtér ajtónál van, a tolató lámpa (sem mindig) és a hátsó ablak fűtés az működik de pl rendszámtábla világítás és hátsó ködlámpa nem. Hogy lehetne megcsinálni, hogy azok az érintkezők is mindig összeérjenek?
-
wrx-sti
csendes tag
4 vagy 5 réz érintkező pöcök van a csomagtér ajtó bal alsó sarkába. Szerintem azok nem érintkeznek ha lecsukod az ajtót. Próbáld meg megcsiszolni az érintkezőket, esetleg feljebb emelni picit az érintkezők másik felét (az nem az ajtón van), ha nem ér össze valamelyik. Nekem ez miatt nem világított egyszer a rendszámtáblám.
-
Tompie
őstag
válasz wrx-sti #2231 üzenetére
Tudom melyik érintkező az most cseréltem újra Azt nem tudom hogy kéne azt az érintkezőt megemelni hogy ne essen ki a helyéről. Mert ezek csak bepattannak a helyükre, ha megemelem akkor kiesik a helyéről.
1x már azon is túl voltam, hogy autószerelő haverom a lenti fén pöcköt amibe az ajtó beakat lecsapáskor kalapáccsal beljebb ütötte így az ajtót beljebb húzta akkor jók voltak a lámpák érintkeztek jól az érintkezők de ez is csak átmeneti megoldás volt[ Szerkesztve ]
-
Tompie
őstag
Valahogy át kéne építenem/vezetékelnem olyanra mint ahogy az újabb/új autókban van és akkor nem lesz érintkező hanem állandó "kapcsolat" lenne. Csak még a mikéntjét nem is néztem, hogy lehet megoldani, a vezetékeket hogy lehet összehozni. Csak ha meglehetne oldani valahogy az érintkező kiemelest vagy valami akkor nem szórakoznék a vezetékeléssel
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Én is cseréltem anno újra, de én be se szereltem az újakat, mielőtt az összeset át nem forrasztottam.
Egész pontosan megvettem az új csatlakozót és mind a két felét vastagon átónoztam.
A talpat is meg a tüskéket is.
Nekem ezzel meg is oldódott a dolog.Az átvezetékelésnél a c oszlopban tudod felvinni a kábelkorbácsot.
Legegyszerűbb ha szerzel egy 94-es gyári kábelkorbácsot és azt beaplikálod.
De vágni kell hozzá a kasznit.
Azaz a csomagtér fedél felső részét az ablak felett.
Meg kell egy kábelbehúzó.Renault power
-
Tompie
őstag
Az átvezetékelést gondoltam, hogy problémásabb, meg hogy vágni kell a kasznit, ezért is érdekelt valami alternatív megoldás a csatlakozókra, mint pl ez az átónozás. Igaz a tüskéken nem tudom, hogy marad meg, elég kicsi a felülete és nem esik-e le róla idő után, de ha neked bevált gondolom nekem is be fog Köszi
-
Tompie
őstag
Most néztem a vezető oldali ülés melletti ajtó belső kilincsét, azon van egy rugó is, a többi ajtóról hiányzik. Olyan rugót külön lehet kapni? Nem lehet hogy pl a jobb 1 ajtó belülről azért nyílik nehezen?
Mindig találok valamit ami nem stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
djsanyesz
újonc
Sziasztok!
Nekem olyan gondom lenne, hogy a Skoda Favorit műszerfalba nincs bekötve a karburátor működést jelző lámpa (szivató visszajelző lámpa). Ezt hova kell a karburátorra rákötni?
Hogy, ha megy a szívató, akkor világít az ellenőrzőlámpa, ha már nem megy a szívató, akkor nem világít az ellenőrzőlámpa!A segítséget előre is köszönöm!
Üdv.: Dj Sanyesz
-
Mágus2
Közösségépítő
-
peti_s
addikt
De mondjuk én értelmét sem nagyon látom. Ha látod h magasabb az alapjárat mint a szokványos, akkor tudod h megy a szivató.
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Még mindig az olaj benzin hígulásával szenvedek. Kicseréltem az AC membránt, utána többször volt olyan, hogy 1 hét állás után rángatott az autó alacsonyabb fordulatról való gyorsításkor, magasabb fordulaton nem. Lehet, hogy valamit elrontottam az AC-val? A következő nap nem volt ilyen rángatás. Aztán lecseréltem az olajat és látszólag megszűnt ez a hiba, 300 km-t mentem azóta, tegnap este egy rövid 12 km-s menet alatt megint csinálta a rángatást. Ez olyan, hogy alacsony fordulaton odalépek neki, akkor rángat párat, aztán szépen meglódul. Mi lehet ez? Falsot szív? Nem cseréltem mondjuk AC alatti tömítést. Nem volt különösebben párás idő, de csinálhatja az elosztó? Pöccre indul a gép. Ja és hab a tortán, hogy a 300 km alatt, amióta új az olajam, ma megszagoltam és benzines szagúnak érzem és mintha kicsit hígabb is lenne, de ezt egyelőre még nem lehet biztosan megállapítani. Ja és levettem a légszűrő fedelét és ott is elég benzines szag ütötte meg az orrom. Mi a franc lehet ezzel? Totál szar a motorom? Most kicsit gyengébbnek érzem, de ezt a kipuff középső részének kilyukadásának tudom be.
Bocs, hogy ilyen hosszú, de igyekeztem részletesen leírni, remélem nem lett zagyva.
Ötletek?
Üdv.