- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Starlink
- Hálózati / IP kamera
- AliExpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Amazon Prime Video
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
greeny1899
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg egy (azt hiszem 2008-as) Samsung A551-es 37 colos LCD tvm van. A képével én elégedett vagyok, viszont full HD-s tartalmaknál, legfőképpen 24p nél vannak ugye hiányosságai. No meg nem 3d-s
Viszont most gondban vagyok. Gondolom az új széria megjelenéséig már nem nagyon fognak ennél lejjebb menni az árak.Kérdésem, melyiket samsung tvt ajánlanátok, FullHD-re, full3d-re? Ezek nagyjából egy árban vannak, de nem tudom hogy milyen kompromisszumot kössek.
46' ES6800
vagy
40' ES7000Inkább vegyek 1 mérettel kisebb, de ultra clear paneles, 3D-s tesztben jobban teljesítő 7000-est, vagy inkább legyen nagyobb méret, és "érjem" be a 6800-al?
Nagy különbség lenne képminőség terén a kettő között? (leginkább a fullhd 24p számít, jó sok játék konzolon, 3D-ben valószínűleg hetente/2hetente egy film lenne)
ja, és a beépített kamera, valamint skype, hang és kéz irányítás nem szempont. Főként médialejátszó és htpc-ről lenne filmnézés, meg játék mint ahogy írtam.
Kösziii
[ Szerkesztve ]
-
greeny1899
csendes tag
válasz nightshadow #44929 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat. Még megnézem párszor boltban is egymás mellett őket. Az ultra clear panel ugye azt jelenti, hogy tűéles maga a kép. Ha jól értem. Ezen kívül van vmilyen képi megjelenítés hátránya a 6800-nak? Erről tudtok?
[ Szerkesztve ]
-
greeny1899
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tud olyan oldalt, ahol van ajánlat hogy általánosságban milyen módosításokat kell megtenni a kép/szín default beállításain az ES7000-nek (kontraszt, képjavítók ki/be, stb)?
Tegnap megjött a tv, és hát igen, az alap az nem a legjobb... DE a TV ennek ellenére szupernek tűnik (HD, 3d)!
Köszönöm előre is!
-
greeny1899
csendes tag
Valakinek van tapasztalata, pontos információja a Samsung led tvk garanciájáról, amennyiben azt a bemutatoterem.net-en keresztül vásárolom? Nem hivatalos viszonteladó, így a Samsung válasza nekem ezzel kapcsolatban:
"Amennyiben készülékét nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hivatalos viszonteladójától vásárolta, akkor a hatályos magyar jogszabályok alapján az üzlet biztosítja a garanciális szervizhálózatot és az adott kereskedő saját maga határozhatja meg a jótállási feltételeket, a kötelező 1 éven felül.A Samsung Electronics Magyar Zrt. hivatalos viszonteladóin keresztül értékesíti készülékeit.
Így termékeinket és azok tartozékaikat kiskereskedői hálózaton keresztül tudja megvásárolni, illetve megrendelni, mint például Media Markt, Euronics, Extreme Digital, Tesco, illetve Auchan."Míg a webshop állítja hogy 24+12 hónap a garancia, és a Samsungon keresztül kell érvényesíteni.
Vélemény?
Kösziii!
-
greeny1899
csendes tag
válasz tothl42 #45793 üzenetére
Még én is csak érdeklődöm, hátha van itt olyan okos, aki már tapasztalt, vagy plussz infóval rendelkezik. A Samsung azt mondja hogy a webshop gariztat, a webshop meg azt hogy a Samsung. Érdekes...
Még az nem derült ki, hogy most ki állít valótlant...
EDIT: egyébként te regisztráltál a samsung weboldalán? Nem kaptál levelet, hogy mivel nem ők voltak a tvd forgalmazói, így nem kapsz + 12 hónapot?
[ Szerkesztve ]
-
greeny1899
csendes tag
válasz tothl42 #45795 üzenetére
Nem, de a samsung válaszában felsorolta a viszonteladókat. Az enyémen is ármátrix szerepel. És nekem visszadobták a regisztrációnál, hogy mivel nem ők hozták forgalomba az adott szériaszámú tv-t, így nem érvényesíthető a plusz 1 év gari. Ezért kezdtem el utánajárni, mert gyanús lett a dolog.
DE az ármátrixra is rá lehetne kérdezni, én leírtam nekik hogy a bemutatótermen keresztül vettem...
-
greeny1899
csendes tag
válasz orbano #45801 üzenetére
Igen, köszi, ez eddig nekem ok. Szerencsés a helyzetem, a tvm most vettem, viszont az egymásnak ellentmondó információkat akarom tisztázni.
A webshop leírta hogy 2+1 év gari, amit a samunál kell érvényesíteni. A kérdés az az, hogy ezt mivel a webshop írásban megerősítette nekem, valamint adtak is Samsung garijegyet amikor átvettem a tv-t (a kitöltését nem vitték túlzásba, de ez jogszabály szerint számomra nem okozhat hátrányt), ha tényleg gariztatni kellene, akkor valóban mennyi a gari idő, és kihez kell fordulnom?Hülyeséget írtak, nagyon úgy tűnik, lehet hogy még ez alapján el is állok a vásárlástól, visszaviszem nekik, ha bebizonyosodik hogy "rosszul tudják".
Nem mindegy hogy ki a termék forgalmazója... És mint kiderült, ők a forgalmazók, nem a Samsung, mivel nem annak a hivatalos viszonteladói, így pirospassz hogy most mi van... :S
-
greeny1899
csendes tag
válasz Jovanny2 #45807 üzenetére
Nem is az a plusz egy év érdekelne egyébként. Hanem az, hogy ha bármi van, akkor kihez kell fordulnom, és ténylegesen mennyi rá a gari. Emiatt a plusz egy év miatt nem fogok rosszul aludni.
Van garijegyem, magyar nyelvű, rajta hogy importör Samsung Electronics Magyar Zrt., stb. Viszont a Samsung azt mondja a széria számra, hogy nem ők hozták forgalomba, és ez is kitétel a +1 évnél. A valós problémám, hogy ők a gari érvényesítésre is azt mondják a két év alatt, hogy a forgalmazónál kell megtennem. Na most ez meg akkor az ármátrix lenne, aki a bemutatóterem mögött van??? Az ő pecsétjük van a garijegyre nyomva.
-
greeny1899
csendes tag
válasz Jovanny2 #45813 üzenetére
Most írtam a webshopnak, hogy a Samsung azt válaszolta amit, és várom az álláspontjukat. Ha estig nem jön, akkor levél megy állásfoglalás kérése miatt a fogyasztó védelemnek. Nem bajt akarok okozni senkinek, csak szeretném látni hogy amit vettem, milyen garival van, valamint azt hogyan érvényesíthetem. Persze, ha tévesen tájékoztattak a webshopban, azt nem tudom nem megtévesztésnek venni...
-
greeny1899
csendes tag
válasz tothl42 #45819 üzenetére
Ez volt a bemutatoterem vagy a samsung? Ha a Samsung, akkor a szériaszámot elkérték?
A bemutatoterem levélben nekem is azt erősítette meg, hogy:
"Érdeklődését örömmel vettük!
A televízióhoz gyártói 2+1 éves garancia érvényes, tehát a Samsungnál érvényesíthető számlával együtt." -
greeny1899
csendes tag
-
greeny1899
csendes tag
Köszi mindenkinek! Probléma oka megtalálva. Leírom hogy ha esetleg más is így járna, legyen róla info. Szóval hívtam a bemutatótermet, mivel levélre nem válaszoltak, gondoltam elébük megyek. Ellenőrizték, magyar beszerzés, tehát érvényesnek kell lennie rá a samsung garanciális feltételeknek.
Felhívtam a Samsungot, ahol jelezték, hogy probléma van a szériaszámok rendszerbe vitelével, így az újonnan vásárolt készülékek esetén hibásan, elutasítja a rendszerük a gari hosszabbítást, stb. Ez várhatóan jövő hétre már megoldódik, akkor újra kell regelni, és minden rendben lesz
Szóval "minden" ok!
u.i.: tapasztalat alapján akkor az emailes kapcsolattartás a Samsung üfszolgálattal kimerül a sablon levelek megkapásában...
[ Szerkesztve ]
-
greeny1899
csendes tag
válasz nismoka #45872 üzenetére
Hát igen. Két levélváltásom volt velük, mind a kettőben arra világítottak rá, hogy nem ők hozták forgalomba a tvt, így az eladónál kell gariztatni, és az eladó vállal garanciát. Csak a 3. megkeresésemre, ami telefonon történt jelezték, hogy igen, tudnak egy problémáról hogy nem lehet új széiaszámokat még helyesen regisztrálni...
-
greeny1899
csendes tag
Jelentem, sikeresen regisztráltam (újra) az új tvmet
Jelzi is a gari hosszabbítást
-
greeny1899
csendes tag
válasz sanzi46 #46186 üzenetére
Sziasztok, nekem pár hete volt ilyen problémám. A gond az volt, hogy a Samsung adatbázisába nem sikerült időben felvinni a sorozatszámokat, mivel ott a rendszer nem találta meg mint az általuk forgalomba hozott terméket, automatikus válaszlevélben visszautasította a regisztrációt. Én telefonon beszéltem akkor a Samsunggal, ők mondták hogy próbáljam később, és valóban újra regisztráció után sikerült. Lehet hogy nálatok is ez a gond? Érdemes rákérdezni...
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest