-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz smiti #141171 üzenetére
Sajnos azt kell mondanom, hogy ez a szokásos samsung szerviz hozzáállás.
Eleve hiba volt bevinni a MM-ba. Ki kellett volna hívnod a szervizest, és akkor a helyszínen látja a hibát. Innentől nincs apelláta. (Írtam, hogy jelentsd be a hibát, igaz?)
Másrészt bevontál egy harmadik szereplőt a garanciális ügyintézésbe. Most hogy utasítod el a szerviz véleményét, ha nem velük állsz kapcsolatban? Könnyen lehet, hogy a sok szállítás közben kicsit rázkódott a készülék és most tényleg nem jelentkezik a hiba, ami megint a helyzetedet nehezíti.Mivel jelen esetben tanúd és videós bizonyítékod is van a hibáról, fordulj közvetlenül a samsung ügyfélszolgálathoz és kérjed, hogy a felvételek alapján javítsk a készüléket annak ellenére, hogy közben (átmenetileg) megszűnt a jelenség. Tudják ők pontosan, hogy mi a teendő. Elutasítás esetén a Békéltető testülethez kell fordulnod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest