Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz sandró60 #95666 üzenetére

    Az állítólagos feltevéseden kívül, egyéb kapcsolatba is kerültél már ezzel a céggel?
    Nem akarok én védeni senkit, nekem aztán tök mindegy hol veszem meg a tévémet, de annyit tudok, mert mind a két esetben én intéztem a garanciát, mivel az egyik anyámék nagy hűtője volt, a másik pedig egy onnét vásárolt 500 ezres tévéje az öcsémnek cseszekedett.

    Szóval nem értek rá.
    Az intézésről...mind a két esetben jött a futár, elvitte a készülékeket, és 2 héten belül vissza is hozták, kijavítva és ráadásul becsomagolva, hogy még véletlenül se sérüljön.
    Mégis, ha el is viszik külföldre javítani és így hozzák vissza, milyen jobb garanciás ügyintézést tudsz felhozni manapság 2016-ban, amit esetleg a Samsung a helyszínen nem tud kicserélni és ugyanezt kell eljátszanod?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák