Új hozzászólás Aktív témák
-
Tipikus exynos power drain, nincs itt semmi latnivalo.
Soha, de soha tobbe nem lesz exynos-os telefonom, az biztos. Egy volt, az eleg is volt. Remeltem, hogy vegre ezen sikerul tuljutniuk, de ezek szerint tovabbra se sikerult megugraniuk egy legalabb elfogadhato szintet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
félisten
-
drzsoo1
aktív tag
Meglett végül csak az volt a probléma hogy az AOD pont ugyanúgy nézett ki mint a lockscreen és ráadásul alap beállítás szerint pont ugyanúgy is viselkedett. Ekkora barmokat ott a Samsung szoftveres részlegnél!
Csak Motorola, 29 éve: Int. 2000(1995)-MicroTac 7200-Flare-d460-cd930-Timeport T250-T720i-MPX200-Q9h-Milestone-Milestone2-Atrix-Moto G 4G-MotoZ Play-MotoZ2Force&Motorola Thinkphone
-
csubííí
senior tag
Beállításokban ahol kapcsoló és olyan szöveg is van ami alatt más színnel írt szó, ott mindenhol így van. Van olyan is ahol nincs más színnel szó, mégis a kapcsolóval ki/be kapcsolás, a szöveg érintésével pedig egy beállítás nyílik meg. Figyelni kell, mert lehet ilyen helyen bújik meg egy beállítás. 🙂
[ Szerkesztve ]
-
-Valinas-
senior tag
Pedig ez elég egyértelmű. Erre a user errorra azt mondani, hogy "szoftverfejlesztési hiba"...
Még egyszer leírom, persze teljesen feleslegesen, de aztán elengedem, főjjetek csak a saját levetekben. Semmi baj ezzel az Exynos-szal. Persze, biztos lehet találni alkalmazást, ami nincs még optimalizálva (hivatalosan tegnap jelent meg a telefon), és beröccen alatta. Nekem amúgy lassan egy hete nem sikerült ilyet találnom. Minden iszonyat fluid, hibátlan a térerő, 8+ óra a SOT, még egyszer sem éreztem, hogy langyos a hátlap.
Aki megveszi, használja egészséggel, aki meg csak fujjog, hogy nem SD, az lehetőleg tegye csendben, leírtátok már elégszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik