- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Crypto Trade
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16162 üzenetére
A tiszt hullája egy bug, mert az asztalnál kellene hevernie és a vérszívó meg csörtet össze vissza a folyosókon. Amúgy nem tudom mire való a laptop, megvizsgálod és kész. Lehet, hogy valahol átjárót jelez egy másik pályán, nem tudom, mert azok egyből nem jelennek meg a térképen, csak miután töltöttél egyet, vagy fizikailag is felfedezted. Sajnos ilyen banális beragadások elég sokszor előfordulnak máshol is és nem egyszer a játékmenetbe kavarnak be. Aláírom - az NPC tök béna ebben a modban is, akár csak az előzőkben. Úgy látszik manapság már nem sokat törődnek az ilyen dolgokkal, elég ha összecsatolnak néhány pályát és elszotyogtatnak benne néhány feladatot. Hogy őszinték legyünk, még mindig fingom sincs miről szól ez a játék azon kívül, hogy valami dokumentumokat keresek a 0-Tudatnak (mekkora változatosság ), de itt legalább az átjárók kelkutatása lefoglal.
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16170 üzenetére
Arra én is kíváncsi leszek, hogy ezek a megoldott mellékfeladatok valami hasznára lesznek-e később a történetnek, vagy csak töltelék az egész. A PDA-k viszont átjárókat adnak, csak épp nem jelent meg a magyarított szövegben az üzenet, ami javítva lesz, bár ez az üzenet általános jellegű és nem jelzi a helyet, hogy hol nyílt éppen az új átjáró. Miután töröltem a scripts/er_t_script fájlt a magyarításból, rendesen működik az üzenet rész. Agropromban én sem tudok még lemenni a torony melletti átjárón a felső szintekre, csak a barlangon keresztül a börtön részre - ezt Valerien atya PDA-ja biztosítja, azt hiszem. Vagy a Lukaé. És Strelokkal se találkoztam még mind a mellett, hogy már Fangot üldözöm Pripjáty felé.
Szóval itt van az útleírás addig, ahol éppen tartok. Agroprom után én se jöttem rá, hogy ki vagy mi kapcsol össze a következő lépéssel a történetben, csak spontán botlottam bele a szál folytatásába. Miután végeztél Agropromban, a Katonai Raktárakhoz kell menned. Ott megkeresed az egyik farmon a Szolgálatosok táborát, ez az a farm, ami az út mellett van a fő bázistól a klasszikus zsoldosok uralta átjáró felé (egy ház és egy csűr van az udvaron). Ebben a táborban van egy nem exós alak (nem tudom mi a neve), aki elküld Erdészhez, hogy beszélj vele a dolgok állásával kapcsolatban. Erdész a Vörös Erdőben van, a szokásos toronyban, ide azon a zsoldos átjárón juthatsz el. Ha akarsz egy kis mutáns balhét, akkor nyisd ki a kaput a Szolgálatosoknak a Vörös Erdő-bázisnál (figyelmeztet a játék), azok lerohanják a közeli bányát és összecsapnak a pókokkal, de sokan vagy mind oda is vesznek. Jobb ha átugrod a kerítést és nem engeded ki őket az udvarról. Erdészhez úgy juthatsz be, hogy kivárod az ajtóban az őrcserét és besurransz az őr mögött, amikor az előre lép. Erdész elküld, hogy zárd be az egyik kaput, majd visszaküld a Raktárakhoz, hogy segíts elfoglalni a bázist. Egy másik feladat is jön, miszerint le kell engedned a Limanszkba vezető hidat, de ezzel ne foglalkozz most, ez egy másik történet.
A Raktáraknál beszélj a parancsnokkal a dombon, a Bár felé vezető átjáró közelében - ő elküld lőszerért. A lőszeres tag ezalatt elhagyja a jelzett helyet, keresd meg őt, mert addig nem tudsz tovább jutni a feladatokkal. Közben lerohanjátok a bázist, aztán meg kell keresned egy PDA-t a közelben, hogy kikapcsolhasd a sugárzást a bázison. A sugárzást az autópark (a parancsnoki épület mögött) melletti őrtorony tetején tudod kikapcsolni és csak ez után menj a megjelölt helyre az alagúthoz, ahol Lukash-al fogsz találkozni.
Lukash elküld Sötét Völgybe, hogy elhozz onnan egy táskát. Sötét Völgybe úgy juthatsz el, hogy egy kísérővel (a kísérő fontos!) lemész Kordonra (ez a rendes Kordon lesz Szidoroviccsal, egyik a háromból), onnan pedig az ATP mögötti alagúton keresztül Borongósra, majd onnan a másik végen a Sötét Völgybe. Itt egy hullát kell megtalálnod, amit jelez a térkép, majd az építkezésről a táskát kell felvenned, ehhez egy kulcs kell, ami egy hullánál van a tetőn. Visszamész Lukash-hoz, ön beszél Strelokékról, aztán jön a feladat, hogy keresd meg Fangot az ATP pályán. Lukashal még van egy kis kaland a vérszívok falujában, felküld a toronyba megfigyelni, aztán jön Sultan stb..., de ez csak camoe.
Az ATP-re a Vörös Erdőről juthatsz át könnyen azon az átjárón, ami a limanszki híd menti út végén nyílik a buszmegálló után. Itt egy PDA-t fogsz találni (ugorj le a ládához), ami tovább küld Kelet-Pripjátyba, Fang nyomába... itt tartok most ebben e történetben.A másik szál Limanszk. Az ATP-ről visszamehetsz a Vörös Erdőbe, vagy tovább mehetsz a másik oldalon a Gyárba. Itt semmi különös nincs egy kis csetepatén kívül, innen átjutsz vissza Yantarba a komplexumhoz. A komplexumon kívül, a pálya Észak-Keleti sarkában, fent a domboldalon van egy csatorna nyílás, ez a Vörös Erdőbe vezet a hídhoz. Viszont elég veszélyes, mert a sugárzó vízbe jutsz és ott van egy megfeneklett csónak is, ami félre kell szerelned az útból... választhatod a másik utat is a Vörös Erdőbe a Raktárak felé. A lényeg az, hogy le kell engedned a Limaszki hidat a jelzett helyen. Ekkor benyomul a területre a Monolit és ki kell nyírnod őket mind, hogy a feladat teljesüljön. Ezután még menj vissza az Erdészhez, ő ad egy műtárgyat, ami féreglyukakat képes előidézni (még én sem tudom, hogy működik), aztán irány Limanszk.
Itt mindjárt beszélj a zsoldossal, ad néhány átjárót. Nehéz dolog lesz ám átjutni a pályán, mert a monolitosoknak valóságos mesterlövész paradicsom az egész város, egy jó távcsöves puska nélkül ne is menj arra. Ha sikerül átmentened magad élve a városon, akkor a másik végen kijutsz a Kráter 4 pályára, ami egy vadiúj pálya a hírhedt másik Agyperzselővel (erről egy kalandor beszél a Bárban). Mindjárt a harckocsi mellett lesz egy tudós hulla, a nála levő PDA pedig elküld a régi Szeméttelepre megtalálni valakit. Előzőleg már jártam ott és talákoztam is az illetővel, csak akkor még nem volt dolgom vele. Ő egy hölgy és jól el avn rejtőzve a hangár mögé, ahova csak a föld alatti kábelcsatornán tudsz átjutni. Viszont ez a rész már a holt Zóna, ahova a Szeméttelepről juthatsz el, ha Kordonra mész a rendes átjárón, nem kísérővel. Ez egy másik, alternatív Kordon lesz és minden felszerelésed odavesz az átlépéskor, ezért előbb pakolj a ládába mindent a Bolhapiacnál. Amikor a vissza-teleporton a Szeméttelepre jönnél vissza, a régi Szemétdobon találod magad, és egyelőre nem lesz visszaút a rendes Zónába! Rengeteg mutáns és no fegyver - mielőtt oda mész, kicsit nézz szét Kordonon.
Hát itt tartok most és közben szépen araszolok északnak az erőmű felé, és Pripjáty felé, ahol Fangot kellene utólérnem. Kiváncsi vagyok az új Agyperzselőre. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16184 üzenetére
No no, a végén csak összejön egy rendes végigjátszás, ha összefogunk Amúgy Beard nekem se volt rendben, kinyiffant valamitől. Egy darabig kerülgettük egymást az udvaron, ledaráltunk minden mutánst de ő mindig visszament a társához, egyáltalán nem szándékozott Yantar felé indulni és beszélni se lehetett vele többet. Aztán egyszer csak halott volt. Ebben a modban úgyis legalább két menet van, az elsővel felfedezed a játékmenetet, a másodikkal pedig rendesen végig viszed a játékot. Az már könnyebb lesz.
Én is zsákutcába futottam Pripjátyban, mert Fang rejtekhelyénél bejelentkezett Lebegyev és olyan dolgokról beszélt, aminek előzménye van, tehát kimaradt valami a játék elején, talán épp Strelok. Ő még mindig nincs Voroninnál, fix hogy a játék elején a rejtekhelyével áll kapcsolatban, ott Agropromnál. Innen még van hová mennem, de párhuzamosan most elkezdek egy másik, rendes vigigjátszást is külön mentésekkel. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16187 üzenetére
Most már tiszta. Beard csak a Yantari átkelőt adja meg, át is mentem utána, de eltűnt, már nem volt Yantaron. Ez az átkelő máshonnan is meglett valahogy. Viszont ott csúsztunk el, hogy a laptop után nem ugrottunk le a szellőzőbe. Lent van a teleport, aztán rejtekhelyen minden kitisztul Innen Yantarra kell menni Strelok után, mert a PDA felvétele szerint ő épp ott van... Az a szívás, hogy én egész Pripjátyig felmentem, hogy megtudjam, hogy ez az egész kimaradt a játék elején
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16187 üzenetére
Amikor Luket elviszed a snork odu kijáratához, (őt elviszi a teleport valahová, és újraélesztik, tehát még találkozunk vele) Ne menj ki, menj Strelok búvóhelyéhre. Most már eltekerhető újra a csap. Lehet át kell menni Yantarba, hogy megkapd a teleportot Strelok búvóhelyén. Elmész az alagutakba, felveszed azt a teleportálós gömböt, (ezek fontosak) És a képen látható lépcsőn eljutsz egy teleporthoz, ami a Bárba visz. Azután kordon, Kat raktárak, erdő, Sötét völgy. De innentől már sok feladat lesz. Lukash ad egy átjárót a radarra, el kell kísérni a barlangba (x10?) egy BTR-el. De azt meg kell javítani, szerszámkészlet kell hozzá, na itt akadtam el. Ráadásul hagytam, hogy a szabadságosokat kinyírják a zombik, és a beszivárgó monolitosok. Nem maradt ott senki, még Lukasht is kinyírták. Új játékot kezdtem. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16191 üzenetére
Meg lehet tekerni azt a csapot, de semmi fontos feladat utána. Strelokot sem fontos erőltetni, aszem valaki az erdőben említi hogy látták a bárban. addig ráér, elvan ő ott. Egyébként meg ha nem lineáris a játék, és infókat sem kapunk hogy merre tovább, akkor nem is igazán kellene görcsölni a sorrenden, hanem inkább a felvett feladatokat kellene maximálisan teljesíteni.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16193 üzenetére
A görcsölést magamra értettem. Lehet már egy kicsit besokalltam a utóbbi hónapokban a stalkerrel. Ettől függetlenül úgy gondolom, ez egy a szokottól eltérőbb, de érdekes mod. Azért érdekel. hogy haladtok benne, és követni foglak, meg fordítom is. (valószínű a fordítás nem lesz teljes, és néhol guglis is marad. A lényeget szeretném érthetőbbé írni.)
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16216 üzenetére
A szeméttelepen megcsináltad Beard küldetéseit (gondolok itt a domb tetején ahol pókok is vannak, az irányítós, és a diggeres feladatokat) Agronomban beszélni a kapunál a szolgálatossal, majd Bearral a remeténél. Majd Yantar vissza laptop letöltés, és jöhet az a PDA. Remélem jól írom a sorrendet. Bár én közben elvégeztem pár mellékes küldit, amiért CS-3-as páncélt, és Barret puskát is kaptam.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16220 üzenetére
Én most jártam Sötét völgyben, Lukash feladata miatt. Egy doksi, egy kazetta, és egy kulcs kellett neki. Adott infót érte Strelokról, Ghostról és Fangról. Most megyek vissza az erdészhez, munkáért. Ezért infót kapok tőle az "életre keltő" műtárgy hollétéről. eddig fordfítva. Strelokot a bár környékén látták, ezt mondta Lukash. Még annyit, Borongós felé mentem vissza a raktárakba, elkerülve a tündérvölgyi PDA-ás témát.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16244 üzenetére
Szerintem mindegy. Fang után jól fel kell menni, mert az ATP-n csak egy nyom van tőle, de ha nem voltál Kordonon Szidonál, akkor menj arra és beszélj Wolffal, lássuk nálad mi lesz. Wolfot kísérd el ameddig megy, ott kapsz egy üzenetet, hogy még találkoztok. Ugyanez Valeriennel is, Olga csak úgy eltűnik...
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16249 üzenetére
Ezek a funkciók engem is érdekelnének, mit is jelentenek. ( kár hogy nincs leírás hozzá) Nálam helyből alapértelmezett.
Én ez miatt töltöttem vissza, most kb tizenegyen vannak a Szabadságosok, és az 50000-ezret is megkaptam.
Ha az erdésznél végeztél, valerian beenged. -
batman91
őstag
válasz speki1982 #16257 üzenetére
Én csak egy megoldást találtam rá. Ha a statikus megvilágítást használom akkor teljesen eltűnik ez a probléma. Amúgy baromi zavaró, mert sokszor nagyon brutál módon villog. De nekem a statikus megvilágítással is teljesen jó, szóval akkor marad úgy.
Mondjuk amennyi probléma volt vele és a másik 2 részével. Emlékszem még akkor sem tántorított el tőle, pedig megjelenéskor sokszor játszhatatlanok voltak. Sokat számít a hangulat, az mindent visz.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16258 üzenetére
Hát kérem szépen, én most ott tartok, ahol eddig is voltam a Rebornban. Szeméttelep, Agroprom, Bar, Raktárak, Vörös Erdő, Sötét Völgy, Tündérkert és ATP megvolt, Kordonon sincs mit csináljak. Ahova mehetek, az a Radar, de oda javító felszerelés kell, hogy megjavítsuk a harckocsit - egyelőre no idea hol keressem. Mehetek Fang után Pripjáty felé a holt zónába, vagy mehetek Limanszk felé az Agyperzselő 2 irányába. Először valahogy a Mocsárba kéne átjutni, hogy a dokival beszéljek, de nem tudom hogyan. Valami ötlet?
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16264 üzenetére
Azt a vintorezt kapod meg, amit a mocsarakban hagytál a Clear skys időkből. Majd Szaharovval is kell beszélni. De meg is kell találni őt. ( sok ebben a játékban az akadály, meg a variáció. pl tündérföldre még mindig nem enged a játék. Szerszámkészlet kell a BTR-hez. Nincs út a mocsarakhoz, pedig ezek lennének a következő lépések.) Menjek Fang után Pripyatba? Kellene az "élesztős" műtárgy is. Luke is visszakerült az odu bejáratához Agronomban.
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16273 üzenetére
Nekem se adta még be a tudósokat, de ráhajtok. Lehet, hogy előbb meg kell találni az illető bontást, mert nekem az még nincs meg. Van kettő más, de ez nincs. Amúgy én elindultam északnak az ATP-n keresztül az Üzem felé, de ott az alagsorban találtam egy teleportot, ami egyből átvitt Limanszk közepére, az elbarikádozott alagsorba. Itt van egy lezárt ajtó kóddal és ki kell robbantani belülről a másik ajtót, hogy kijuss. Ez a város közepe, a park és sok a monolitos mindenütt, még a háztetőkön is. Utána visszamentem a Vörös Erdőbe és onnan át a Dead City-be. Itt egy ürge adott két átjárót és felfedeztem én még kettőt, de több is lehet még. Egy valóságos szélrózsa ez a város, átjárók indulnak innen minden irányba. Átszivárogtam a Külvárosba (ez a Lost Alphás Outskirt, Pripjáty külvárosa) és onnan Pripjáty központjában járok most. Keresem az utat Kelet-Pripjátyba Fang nyomába.
Attól tartok, hogy mire visszaérek a NATO bekebelezi a Szeméttelepet is, s akkor lezárulnak más terültetek is. Agropromba nem fogok tudni átjutni, csak Jantarról és onnan is először a másik Agropromba és az alagsorban újra el kell játszani a zónaváltást, ami elég unalmas lesz. De reméljük nem történik ez meg. Elég izgalmas ez a kiszámíthatatlanság és csak tudnám, hogy mi a szándéka a NATO-nak ezzel a hódítással. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16275 üzenetére
Elfoglalják ezt is, így kezdődött Kordonon is. Vajon ha a Stalkereket védelemre raknánk az Esc+F2 menüben, mint a Raktáraknál a Szabadságosokat, akkor mi lenne? Ott Lukashéknál elég csend van azóta. Most még nem megyek én vissza oda, mert Dead Cityben belefutottam a híres Kruglovba és most méricskélünk, szokás szerint
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16297 üzenetére
Én amikor leengedtem jött vagy nyolc monolitos, de nekem sem történt semmi. Még limanszkba sem tudtam átmenni. Bár én fentebb átkeltem a folyón, és úgy próbálkoztam. A teleportot felvetted a vörös erdei bányában? Az erdésznél a korlátról jutsz el oda.Lehet az kell Szaharovhoz. Jártam az üvegalagútban érdekes helyszín. Találkoztam ott Olgával, meg Zarkával is de ő halott. Lehet őt is fel kell éleszteni. A tündérvölgyben 4 átjáró is lett, ahogy kinyírtam a tündéreket. Annak ellenére, hogy PDA most nem volt a ház melletti ürgénél.
-
speki1982
tag
válasz speki1982 #16301 üzenetére
Elképesztő ez a játék. Minden kis haladásért kétszer-háromszor meg újra meg újra kell csinálnom ugyanazt a küldetést, mert elb*szódik valami, ez nincsen meg, azzal nem beszéltem, ezt nem láttam meg. Most az erdésznél a liftaknába dobott be, de onnan az istennek sem akar átrakni a bányába. Ez is valamilyen fejtörő (?!), cikk-cakkban kell hátrafelé menni féllábon ugrálva, gömbbel a kezemben, félrészegen a vodkától, ordítva vagy mi??? Mire gondolt a költő már megint???
Értem én, hogy párhuzamos világok, meg átjárhatóság, de miért kell állandóan fárasztani és ba*tatni valami hülyeséggel, vagy furmányos csavarral az embert??? Egyetlen sztalker játékot sem kívántam még a pokolba, de a pozitívumai ellenére csesződjön meg, aki ezt az egész bonyolult történethálót kitalálta! A francért nem lehet egyértelműen fogalmazni a dolgokat ebben a játékban?
A végigjátszásban simán átrakja a tagot a bányába, én meg bennragadtam a liftaknába, se ki, se be... folytatni sem tudom a játékot. Most mit öltem/nem öltem meg, mit vettem/nem vettem fel, hol jártam/nem jártam, kire néztem rá/nem néztem rá már megint? -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16302 üzenetére
Volt már ilyen feladat. meg nem tudnám mondani melyik modban. Lényeg Valamelyik irányba a falhoz mész, Eltereportál a bányába, ott van három teleport. Óvatosan menj a falhoz, és végig a fal mellett menj. Jobbra tarts. Eléred a teleportgolyó helyének a bejáratát, itt viszont balra a fal mellett menj. A végigjátszásnál, inkább csak a sorrendet figyeld. Utána Agronomban megmented, elkíséred a tudóst. Beszélsz vele. Az ablakánál használod a golyót, majd a benti teleport elvisz Szaharovhoz. Mielőtt visszateleportálsz a labor tetején lévő teleportal, menj a marótárcsás kotró felé, és beszélj a pincében a kereskedővel Legyen300000 rubeled. Le van minden fordítva, ha nem magyar, jelezd. Az Agronom vasúti alagútjából eljuthatsz az üvegalagútba is. Szerintem a leglátványosabb pálya.
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16308 üzenetére
Nálam a bányában egyből működött a teleport lánc, de nem sokat értem vele. Először egy aknába tett, ott egyet léptem és átdobott az alagútba. Itt felvettem az Azbeszt bontást és lett 3 teleport. Egyik a Szeméttelepre vitt és ha itt használtam ezt a bontást, akkor áttett a másik Szeméttelepre, ami már a játék második részéhez tartozik. Aztán vitt egyik még Jantarba, a másik Sötét Völgybe. Sötét Völgyben kaptam egy feladatot, hogy keressem meg a megrendelt árut , de fingom se volt, hogy miről van szó és jel se volt a térképen...
A tanknál is rendben volt a buborék, áttett egy elzáródott hangárba, ott volt egy iránytű, onnan pedig a Barhoz teleportált. Na, de a lényeg az, hogy Agropromban ezután se jelent meg semmiféle tudós feladat, vagy bármi új, úgyhogy megint zsákutca lett a vége. Talán Sötét Völggyel kezdhetnék itt valamit, majd ha egyszer újra belefogok. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16310 üzenetére
Nem, hát az tiszta, hogy ez a játék, ebben a formában nem több egy olcsó fejtörőnél. Nem tudom milyen regények lehetnek az alapja, de aki ezt a "sztorit" játékra vitte, annak elképzelése sincs arról, hogy miként kell adaptálni egy darabot, vagy egyáltalán mi az a forgatókönyv. Bemásolni csupán a párbeszédeket két karakter közé az nem elég, a cselekményt először értelemre kell bírni hogy a játékosnak legyen egy elképzelése arról, amibe belecsöppen, majd alakítja benne a saját sorsát. Nem hogy össze vissza szőjük a pályákat mindenféle összefüggéstelen feladatokkal, amikről azt se lehet tudni ki a megbízó, vagy ki miatt szaródik el éppen valami, bazmeg találd ki ha tudod. Na de ott vannak azok az értelmetlen, túlzásba vitt teleportok, melyek csak úgy a logikai értelmen túl áttesznek egy másik helyre valamiért. Na de miért kerültem én ide - erről se szó se beszéd, csak töprengsz hogy vajon mi járhatott a szerző fejében, vagy vajon mennyit szívhatott amikor ezt ide tette. Látom a leírásban agyon magasztalják, vagy maga szerző agyon magasztalja a játékot, de sajnos abból a sok dumából alig vetíthető át valami a játékra, mintha a játék maga csak egy csupasz vázlata lenne a leírásnak. Nem az első eset, amikor egy mod jó is lehetne, de a hozzá nem értés a kukába küldi azt. A mod elgondolása nagyon jó, viszont a kivitelezése túl nagy falat volt az alkotójának és így nem lett egyéb egy nagy káosznál. Egy ilyen játékot akár Stalker 2-ként is el tudnék képzelni, na de rendes forgatókönyvvel és ember elé való történetvitellel. Ez így sajnos felejtős lesz, legalább is számomra.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16310 üzenetére
[link] Két mentést küldök, egyik a teleportos, a másik egy kordoni mentés. Onnan elmehetsz egyből Agronomba, és kezdődik egy hosszú feladatsorozat, ami le is zárja az első részt. Azért nézni kell a végigjátszást, és elolvasni, a feljebb található ezekkel a feladatokkal kapcsolatos kommenteket. Pár hibát észrevettem, mármint amit én hibának gondolok. A zsoldosok ellenségesek, a kísérők sehonnan nem visznek el a Kordonba, Olga is ott ül, holott az üvegalagútban lenne a helye. Lukenél, aki ott van a snork odu bejáratánál nem kapjuk az életrekeltéssel kapcsolatos SMS-t.
Azt én sem értem, hogy ez a végigjátszós fickó honnan veszi az infókat, hogy hol vannak teleportok, és hová visznek, és mikor merre kell menni. (lehet szóban is kapnak infokat?) -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16332 üzenetére
Akkor rohanhatsz egyenesen az elfeledett erdőbe, az erdész házával szembeni barlanghoz. Onnantól egy darabig nemigen lesz időd rohangálni. Meg kell mentened, vagy segítened kell egy stalker csoportnak, hogy kijussanak a labirintusból.
Négy feltámadás műtárgy kell, a negyedik a tündér csajszi. Miért? Szólj ha sikerült eljutnod a mocsarakba a doktorhoz. Ő meg Szaharov hozzák össze ezt az újra élesztést, de ez nem mostanában lesz.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16336 üzenetére
Szerinted mit jelent ha Zarka (vele beszéltünk a játék elején)meghalt az üvegalagútban? új játék? Így is, úgy is cumi! Még az első agronomi feladatnál az iker Szakáll említette az üvegfolyosót, hogy a zónában lévő nők oda kerülnek. Ebben a játékban, úgy tűnik, hogy a fontos küldiket is csak úgy megemlítik, (mert úgy gondolta a mod készítője, vagyunk olyan műveltek, hogy mindenre megfelelően reagálunk ) Lényeg nálam Zarka meghalt a a folyosóban. Az egy nagy átlátszó labirintus, sok mutánsal. A te játékodban megmentettem, de abban más hibák vannak.
Az üvegalagútba csak a CoC-os kinézetű Agronomból lehet eljutni. Tehát Yantar vissza Agronom alagút.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16340 üzenetére
Pedig ott van, kikerülgeted az anomáliákat, és legbelül van a teleport. Átkerülsz egy másik a Fotográfból ismert alagútba, ott a második sikertelen kijutás után kapsz egy SMS-t, ami új átjárót jelez ez visz az üvegalagútba. Ebben a játékban még véletlenül sem egyszerű semmi!!!
Tzs: Elkíséred a tudóst a Yantari átjáróhoz. A két kísérőjével nem kell foglalkoznod, majd elmész te is a mobil laborba.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16345 üzenetére
Annak a folyosónak a végén, ahol kinyírod a mutánsokat van egy teleport, ami a kat. raktárakba visz. Az erőműben, kb hol szerezted az újraélesztős DRP-s készüléket, és a bontás gömböt? Én még nem jártam az erőműben. Újrakezdtem, aztán mégsem, mert nem minden új játék indításakor tölti be a pályákra a Rejtekhelyeken lévő PDA-kat, és egyéb cuccokat. Én pont beleszaladtam ebbe, és olvastam is róla. Valszeg te és Sensut is így jártatok.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16351 üzenetére
Kár, hogy nem lehet módosítani a már leírtakat...nos, az újfajta kitörés levisz az átjárós beomlott úthoz, ami a földalatti átjáróba dob. Az ottani hullánál 2 igen király fegyver van (mondjuk azt a Gauss-t nem vágom ami figyeli az időt -minek, vagy mire jó az?-)
Majd közli, hogy pár percem van megváltoztatni a dolgokat. Ám egy ajtó az utamat állja...ez miféle feladat miről van szó?
Mondjuk amúgy se sikerült megcsinálni szal most a sulinál keresem a hullát és Fang újabb rejtekhelyét de nyilván egy olyan rácsos ajtó mögött van ahova már a CoP-ban sem lehetett bejutni...az egyik helyi teleport visz oda? Más utat befelé nem találok.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16353 üzenetére
Tényleg érdekes ez a mod pff. Ja igen valóban volt egy telefoncsörgés valahol, lestem is hogy WTF egy kihalt városban mi ez, reggel fél3-kor Ha akarod küldök mentést innen. A Laris féle "sidor" mentést követem. A hullánál aki egy stalker egy "baszó" - TheVR Pisti szavaival élve - gépágyú van (ilyen van Limanszkban a Monolith vezérnek is), meg ez a Gauss ami valami időt is figyel, nem vágom mi ez. Ha ott bemész a beomlott alagútba, követed az utat és a nagy csarnokba jutnál alapból, de ott egy zárt ajtó van, szal nem tudom mit akar megváltoztatni, de valszeg ennek még nincs itt az ideje.
Azért a mod szívat rendesen, amikor a brutál kitörés van gyorsan a föld alá, de jönnek utánad a pókok, kutyák is lefelé a létrán és hát kampec.Az összes helyi teleportot kipróbáltam egyik se visz oda... (Ja az X8-ba se tudok lemenni, nincs belépőkártyám...)az egyik egy nagy épület tetejére visz, ahol egy másik teleport van, kapufa. A kikötő felé van még 2. Abból az egyik egy liftaknába visz, ott fogalmam sincs mi az, valami jégkristály szerű van, a térképen kék pont jelöli, de onnan nincs kiút, kapufa. A másik már nem tudom hova, de nem a célhoz, kapufa.
Megpróbálom ezt a betongerendás dolgot...
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16358 üzenetére
Köszi, hogy megnézted! Én kész vagyok Tehát...az Ásatásról legalább 2 kijárat van. Az egyik egy oldalfalból nyílik az elhagyott kórházra onnan visszajöttem. A másik hehe némi szívással de elértem mindenen átmászva, ugrálva az Ásatás felső szintjére...és érdekes a Sokszögő O-Tudat pálya várt. Labirintus, feljutottam, nincs egy Kívánságteljesítő El is dobtam a kanalat Viszont, oldalra egy helikopter, Rádiós női Stalker egy 6 ex-katonával. Akiket első körben meg is mentek de a következő kitörésnél kampec. Mit kell csinálni itt?
Egyeltalán hol a f...ba vagyok? Amúgy ez már a harmadik hely ahol heverészik Fang.A hullavonszolásról muti már videót please!
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16364 üzenetére
Én elég hamar eljutottam a labirintusba, és ott voltak a hullák. Nekem úgy sikerült kinyittatnom az ajtót, (mivel az ajtó mögött egy vérszívó van, és nem mer miatta odamenni a stalker) feljebb mentem egy szintel, és követett a vérszívó. Így oda mert menni, és kinyitni.
Köszi a mentést., szerintem a mocsári dokival mindenképp kell beszélned, és Szaharovnak is lesz ebben valami dolga. -
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16358 üzenetére
Amúgy lementem az általad mondott úton egy ajtó ott is zárva van és a kiírás az elektronikus zár meghibásodott vagy valami ilyesmi.
Szerintem én most megnézem a te mentésedet és abbahagyom ezt egyenlőre. Igyekszem követni az útmutatásaitokat, de fogalmam sincs merre tovább. Látom a te mentésedben viszont Fang cucca Jupiteren még nincs felvéve, ez véletlen?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16366 üzenetére
Az "erdész" házával szemben lévő barlang bejáratánál kilövöd a pókokat, leugrasz bent a teleportba, az elvisz a labirintusba. Beszélsz egy stalkerrel, ő megkér hogy vezesd el a társait a kódolt ajtókhoz. Én is oda igyekszem, de nem emlékszem, honnan kel az elfeledett erdőbe menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest