-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz speki1982 #13547 üzenetére
Nem maradhattak hátra CoC texturafájlok, ha a modot abból a forrásból telepítetted, ami a magyarítás melletti Olvass−el.txt-ben van leírva. Az egy komplett játékot tesz fel egy üres könyvtárba. Nincy is benne gamedata meppa, minden tömörített, A magyarításból, illetve az egyik patchból jön a gamedata, de abban egyetlen textura sincs, csak a betűk.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15295 üzenetére
Dead Cityben a Bár melletti kis faluban nézz szét. Az egyik házban lesz egy levél, valami csempészektől, vagy hamisítóktól. Ha nem találod, állítólag tavaly kiadtak hozzá egy javítást. Sajna én sem találtam meg, de a fordításban szerepel, és le is van fordítva ez a része is. Már nem emlékszem pontosan, de a lélek műtárgy, vagy az aranyhal kiemeli a tárgyakat a mélyebb helyekről, pincékből még a 60 kg-ost is. Próbáld meg. Hátha
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15297 üzenetére
Akkor ez a játék hibája lesz, mivel ezeket a leveleket nem találtam a játék mappákban. A viztorony melletti kis házban az éjjeli szekrényen megtaláltam a szeszhamisítók levelét, de semmi szöveg nem volt ráírva. Ez nem is annyira script hiba, hanem egyszerűen kimaradtak a levelek. Egyébként egy régi tűzoltókészülékből készítették a pálinka főzőt, és az erdész főzött is vele pálinkát. Ezek már benne vannak a játékban. Nekem végigjátszásom nincs hozzá, és a fordítás is épp eléggé elvette a játékélményt. Ha azt is használnám, akkor ez az egész csak egy házi feladat, vagy dolgozatírás lett volna.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15441 üzenetére
Kulgavy feladatait, csak a radar után vedd fel, mert idő előtt elvisznek a Kat .raktárakba, majd a radarra, és valami ütközés generálódik a szkriptekben emiatt folyamatosan kidobál a játék. Pontosabban minden pályaátlépéskor, és amikor spontán kilépsz. A visszatöltéssel nincs probléma, de nem tudni, milyen hibákba szaladhatsz bele, mivel jönnek az SMS-ek- és a fel sem vett feladatok is beindulnak. Egyébként teljesen stabil a játék, csak a bár előtt szaggat. Gondolom a rengeteg áruval felszerelt két kereskedő miatt.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15940 üzenetére
Én a full verziósat töltöttem le még az ősszel, (ez a Seregás verzió) Gond nélkül kétszer is végigjátszottam, a jó befejezés miatt. Az elején van egy játékhiba, a társamat megölik, de ott fog járkálni, a minimap nem is mutatja, de lőni fog rád Vagy lelövöd, vagy elkerülöd. Nincs hatással a továbbiakban. Én hagytam, és belegyalogolt egy anomáliába.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15942 üzenetére
A Tajni Putot egy remek csapat készítette. Ők készítették pl a Soliankát, Fotografot ST2-őt Return of Scart, Ennél nem remekeltek, bár a téma jó. Figyelj speki, ha csak a hibákat nézed, akkor ebben a játékban kevés szórakozásod lesz. Nem akarok én erről papolni, de ez tényleg jó játék.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15962 üzenetére
Nincs szükség rájuk, de érdemes mindent elolvasni, hogy helyes döntéseket hozzál. Olvasd el a naplót is. A végelszámolásnál ezek alapján ítélkeznek fölötted, és ott már nincs esélyed javítani. ( Végigjátszottad, de szörnyű véget ért, szégyentelen! Játszd újra, te szemét gyilkos!) pl ez is lehet, vagy még rosszabb.
-
Laris2
aktív tag
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15970 üzenetére
Nekem elfogadta, kétszer is, javítás nélkül . Mikor elvettem a bűn tagtól, már jelezte is a játék.
Ez fontos küldi, ne hagyd annyiba. Nem a fegyverért, a későbbiekben lesz hasznos neked. Az obokan csak elírás, én is ollóztam más játékokból, ezt nem vettem észre. Tőrt kapsz a játékban, persze ha trükközöl, az más de akkor viszont a feladatmegoldásért nem kapsz. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #15988 üzenetére
Csessze meg, én befejeztem, de rossz vége lett valamitől és nem tudom hol ronthattam el, mert emlékeim szerint sehol se kellett választanom, kivéve amit épp jeleztél, hogy beállj-e a Napkeltéhez. Szerintem állj be, mert én szabadom vittem tovább s ez lett a vége. Mindenkinek segítettem, sose hazudtam, még Lukaszt se öltem meg. Egy csomó érthettelen szöveg van benne, amit nem tudtam kivenni mire utal. A kórházban nekem nem kért semmiféle kék fát meg szellemet, csak az eü csomag kellett valahova... Nincs az az isten, hogy ezt újra kezdjem, ilyen zavaros moddal még életemben nem játszottam. Marad a "rossz" befejezés, ami amúgy méltánytalan, mert a Bűnt azért felszámoltuk a végén. Még egyszer az utolsó háborút végigviszem, lehet, hogy ott rontottam el valamit, s ha nem, akkor kapd be Rehrick Shewhart és pusztulj éhen a Zónában!
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15998 üzenetére
Ha nem beszéltél a játék elején a kordonon, akkor nem lesz ott. Ott nyöszörgött a tanyán, kenyeret kellett neki adni. A kórházban amikor átkerülsz a másvilágra, Rehrick Shewhartnak be kell számolnod arról, eddig kiken segítettél.
Agronomban az alagsorban ki kell nyírni a katonákat, mert addig nemigen foglalkoznak veled Ghostal pedig beszélni kell.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16001 üzenetére
Elcseszett egy helyzet, mert az Éhezőt nem adja feladatba, csak Scart és Fangot. Ha ennyire fontos vele találkozni, mia a f*szért nem adja feladatba, ezt nem értem. Hab a tortán, hogy a feladat rendszere is szar ennek a modnak. Na de sebaj, tiszta kiváncsiságból visszatöltöttem ezt a részt és ott van az ürge. Szerencsére rengeteg manuális mentést hagytam (kereken 100-at), így egyenesen az alagsorba tudtam visszatölteni ezen a ponton és most már be is jutottam a rejtekhelyre. Amúgy előzőleg is beszéltem Ghosttal, nem az volt a baj, hanem az, hogy nem emelte ki feladatként az Éhezőt a Mocsárban és egy nap múlva már nem emlékeztem arra, hogy meg kellene keresnem őt is.
Ezt azoknak hagyom hátra itt egyszer s mindenkorra, akik még próbálkoznak ezzel a moddal, mert már ketten is átsiklottunk ezen a részem és úgy néz ki, hogy fontos a jó befejezéshez:
- a játék elején Kordonon találkozol egy fekete exós Éhező nevezetű alakkal és adsz neki kenyeret (ez a kép már a Mocsárban készült róla):
- később, a Raktárak után az agropromi alagsorba kell menned, hogy beszélj Ghosttal.
Itt feladatba kapod, hogy keresd meg Fangot és Scart a mocsári leégett farmon, de azt már sajnos nem, hogy keresd meg az Éhezőt is a közelben itt:
Most már nem hiszem, hogy újra fogom játszani emiatt az egész játékot, mert ez még a játék elején van, de ezt a részt végig tolom lassuk miről maradtam le.
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16003 üzenetére
Semetsky története volt az egyetlen szál, amit egyből meg is értettem De hát nekem itt a "Csigák" is kimaradtak teljesen. Most arra jártam éppen és látom náluk is van tennivaló. Mivel minden pálya nagyjából üres, vagy csak lényegtelen alakok kóborolnak arra, a Mocsáron se néztem szét előzőleg gondolván hogy ez is üres. Rengeteg kilóméter van ebben a modban, se busz, se vonat nem jár , gyorsutazás sincs... tényleg sokat kell koslatni az üres pályákon egyik feladattól a másikig, egyetlen mondatért, majd tovább. Később persze Varg miatt oda mentem a Csigákhoz, de az már más történet volt. Ezt a foltot is fel kell varrjam.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16003 üzenetére
Тебе нужно встретиться с моими друзьями - Шрамом и Клыком. Интересная комбинация напарников, не правда ли? Заодно и спросишь их легенду. Ребята будут ждать тебя на Болотах на сгоревшем хуторе. Задание простое, вы быстро справитесь. А я пока наведу справки по твоему снайперу.
Ez az orosz szöveg. jelöld ki, másold be a googleba. És hidd el, sokhelyre ahol úgy láttam, beírtam a segítséget. Itt , és másholsem említi Éhezőt!! -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16006 üzenetére
Ez orosz mod oroszoknak. Sok infót kapnak szóban a játékosok, (amit mi nem értünk) ezért valószínű, hogy eléggé hiányos a párbeszéd, és a feladat részletes ismertetése. Sokat segít nekünk, ha gyakran nézzük az észlelések menüt, és olvassuk a naplót, és következtetünk.
-
Laris2
aktív tag
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16026 üzenetére
No tudjátok mit, az keresztanja 3.14csája aki ezt a modot csinálta! Végig mentem megint, egy csomó mindent még felfedeztem, mindent úgy csináltam, ahogy "illik", s erre fel újra a rossz befejezés. Amikor elértem a kék fához, vagy hat jótettemet soroltam fel s azt moindta, hogy fasza gyerek vagyok, csak így tovább. Akkor meg mi a qrva...? Nem tudom min múlik ez az egész, de úgy szar ahogy van. Egyszerűen nem tudod mit kellene csinálni másképp mivel soha nincs választásod. Az előzőtől eltérően most csatlakoztam a Napkeltéhez is, pedig semmi hasznom nem volt belőle, nem raboltam ki semmit... az isten tudja hol csúszik el a dolog, úgyhogy ennyi volt a részemről. Isten bizony én mindent elkövettem, hogy jó legyen a vége, kétszer is végig vittem a játékot, de az a szaralak a végén nem úgy látta
Kiváncsi vagyok az előzményre. Amúgy mindenképpen ki kell próbálni ezt a modot, kicsit sok benne a séta, de érdekes. Talán valakinek sikerül a jó befejezést is elkövetni[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16044 üzenetére
Furcsa, mert nekem is Win10x64 és egyből indult. Nem tettem fel semmi egyebet, csak a Dx 9-et frissítettem volt régebb és feltettem az összes Visualt. Azt látom, hogy valami nagyon extra grafikája van, nem a szokásos SOC.
Ja, és mikor telepítette ezt a játékot, bepipáltam az összes nem tudom miket, mert oroszul írta, de feltelepítettem azokat is.
Még egy ötlet: indítsd teljes dinamikus megvilágítással.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16049 üzenetére
Biztosan az, mert ilyen fájlok nincsenek a sima SOC-ban.
Amúgy ez a mod sokkal egyszerűbb, mint a Sötét Testvériség, és sokkal inkább tartalmazza az alap SOC-ot, mint a másik. Itt aztán tényleg egy az egyben minden ott van ugyanúgy, mint az alapjátékban, csak épp a szerplők vannak kicserélve, na meg a fő történet - az teljesen más. Elég törékeny a folyamat, mert már a második olyan alany halt meg véletlenűl, akivel beszélnem kellett volna és kezdhettem előlről a feladatot. Az egyik Krueger volt az elején Kordonon, a másik most épp Fang a faluban. Ő úgyis meghal, de előtte beszélnem kell(ett) vele. Szóval az ilyen szerplőkre nem árt odafigyelni és rögtön felkeresni őket, amint feladatba kerülnek, mielőtt nem késő, mert úgy látszik hogy nem mind bulletproofok.
Egy elírást találtam eddig, itt két válasz van, de a szöveg mindkettőnél ugyanaz, amikor megválunk Bourbontól a Raktáraknál az X-18 labori balhé után.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16067 üzenetére
Elég durva ez a Doppelganger, de nem azért, mert nehéz, hanem mert gagyi az angol fordítása. Csupa Google tele félig orosz szavakkal - szinte semmit sem értek belőle, pedig a játék jónak tűnik, vadonatúj pályákkal és komplex történettel. De egyelőre csak kóborolok össze vissza, mert nem tudom pontosan mit is kell csinálni. valami okostelefont kell megtalálnom, de ez se biztos Semmim sincsen, még késem se, mindent elvett a laborban a 0-Tudatos valaki, besötétedett és nincs alvásra lehetőség (egyelőre), viszont tanultam egy cselt az idő felgyorsítására: Esc + F2. A cél szentesíti az eszközt
-
Sensut
őstag
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16101 üzenetére
Nem változtat semmin, hanem a jobb megértés miatt, a fontosabb szövegeket, oroszról fordítottam magyarra, már ameddig haladtam a játékkal. Ebből megértheted, hol. és hogyan lehet megszerezni az átkelőkhöz az infókat, miért változik a zóna, a helyes sorrendet, (bár ezt csak ki következtetheted) az SMS-eket. És egy kicsit ki is körvonalazódik a téma. A bárban találkozol Strelokkal, aki megígéri hogy segít, ha életre keled Fangot és Ghostot. Erre ő is elmondja a verzióját, de lesznek kibicek is. (olyan mindentudók) Csavaros ez.
Sidor a Kordonon nagyon fosik, ha ilyen védelme van. -
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16118 üzenetére
A balf@szok rámennek a hullákra, akik előzőleg meghaltak az anomáliában. Nálam ketten vesztek oda, de a többi ment megvizsgálni a hullájukat és azok is meghaltak. A megoldás, hogy a hullákat kutasd át gyorsan és vidd olyan helyre, ahol nincs anomália. Akkor a többi szépen áthalad az aluljáróban. Viszont nálam csak ketten mentek át a Bárba, a többi visszafordult, de Voronin így is kifizetett 25000-el. Csakhogy Strelok még mindig nincs lakat alatt sehol. Egy alak a Bárban mondta, hogy menjek Limanszkba és ott találkozzunk s akkor megmutat egy másik Agyperzselőt, talán elindulok arra
Ja, még nincs meg az agropromi lejáró... visszamegyek oda.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16130 üzenetére
Megvan! Amikor Yantarról átjutsz a más Agropromba és lemész Strelok rejtekhelyére, ott változik vissza az idő a teleporton keresztül. Az visszahoz a rendes Agropromba, mehetsz egy csomó más helyre, de ha a csövön lemész az alagsorba, akkor jutsz azokra a helyekre, ahol a PDA is lesz. Egyszóval, kell a teleportot használni Strelok rejtekhelyén hogy visszajuss az időben ugyanarra a helyre.
Laris2: azt hiszem ez egy másik megoldás lesz az én esetemben. Nálad változott meg Agroprom és kaptál ilyen üzenetet, mielőtt lementél az alagsorba?
Ez a teleport Strelok rejtekhelyén:
Igen, Sesa hullája ott volt, de az már a másik Agroprom és ebben lehet lemenni az alagsorba. Most már tiszta...
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16134 üzenetére
Valami olyasmi, bár nem tudom, hogy Ghost hullájának van-e köze ehhez. Viszont amit fent leírtunk, az még mindig hiányos, ugyanis valójában 3 alagsor van egymásra vetítve. A teljes menet így néz ki:
- Agropromból, ahova a Szeméttelepről érkeztél (a magas fényoszlopos terület), átmész Yantarba, amikor megnyílik az út.
- Yantarból visszajösz egyenest Agropromba, ekkor már egy másik Agropromra érsz (a magas fényoszlopok nélküli terület).
- Itt bármelyik lejárón lejutsz az alagsorba, a barlang járat nem létezik itt.
- Strelok rejtekhelyén belépsz a teleportba, az egy másik dimenzióba visz ugyanazon a helyen.
- Lemész a folyosókra, de még mindig nem vagy a megfelelő helyen, ugyanis ez még mindig csak egy üres katakomba. A szomszédos szobában van egy teleport:- Az utóbbi visz a börtönökbe, ahol ki kell nyírni a mutánsokat és találsz lent a létra alatt egy hullánál egy PDA-t a jelzett helyen:
- innen nem tudsz felmenni, mert a rács zárva van, hanem lemész a legalsó szintre és a barlangi kijáratban lesz egy hulla szintén egy PDA-val. Ez gondolom ahhoz kell, hogy ugyanezen a járaton vissza tudj jönni.
Engem viszont még mindig nem enged le a torony melletti lejáraton gondolom azért, mert nincs meg az a PDA a "betemetett lejáratból". Hol van ez a lejárat? A fenti szinteket és Strelok rejtekhelyét még mindig nem tudom elérni.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16137 üzenetére
Arra gondoltam én is, de egyik verzióban sincs ott semmi, se fent, se alul. S az összes többi lejáratot végig néztem de sehol semmi PDA. Amúgy kiszálltam a történetből s bementem a metróba. Folytatom a felfedezést, mert ahhoz a sztorinak becézett tökölődéshez már nincs türelmem.
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16148 üzenetére
Yantarban nincs semmi különös, amikor a laborba érsz kapod az üzenetet, hogy van egy hulla és dokumentumok nála, amit jó volna megszerezni, de hogy kell-e valahova, azt nem tudom, még nem kellett. Itt vigyázz a hullánál a kontrollerrel és nem kapcsolj le semmit a laborban! Amúgy ilyen feladatok általában jönnek pályalépéskor. Pld. a rendes Kordonon valami női diszkriminációra figyelmeztet és Wolf is nagyon benne van, aztán Szidorovics valami monolitosokról beszél Kordonon, hogy ha szerzek infót róluk, jól megfizet. Tűvé tettem Kordont, de sehol semmi monolit, csak a NATO cseszegeti a népet a szokásos katonaság helyett, úgyhogy mindet kinyírtam. Amúgy jól oda gúnyoltak a NATO-nak az oroszok, a katonáknál csupa drága nyugati konzerv meg csokoládé van lőszer meg egyebek helyett Mellesleg jó volt kutakodni, mert ott, ahol már nem is gondoltam volna Kordonon, felfedeztem egy direkt járatot a Bárhoz egy csőben. Amúgy ez a harmadik alternatív Kordon, ahol már jártam ebben a játékban és nagy a gyanúm, hogy a monolit egy másik időben lesz Kordonon, csak meg kell találnom a féreglyukat oda.
Yantarról van egy út a Vörös Erdőbe, de veszélyes helyre visz. Most keresek egy másikat, talán a Radaron keresztül, de elértem közben Borongósra és onnan Sötét Völgybe majd egy erdőbe, ahol most meg kell találnom az átjárókat, azt mondta...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...