-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stm_
tag
2003-ban! A 2004-es dátum már egy csúsztatás. Sok terület kimaradt...Lab X-12, Old Cordon, Old Garbage, Dead City, Western Red Forest, Darkscape, Old Swamps, Generators, Pripyat Underground. Utóbbiról még szó is volt a játékban Agyar dokumentumaiban. Ezen felül elemek, karakterek, mutánsok, fegyverek stb.
A 1935-ös Bulidban nagy részük megtalálható volt. Egyébként bármennyire játszhatatlan ez a korai verzió megkockáztatom, hogy jobb AI található benne. Történt, hogy sétált egy stalker..előtte anomália. Gondoltam, hogy jön a Soc féle nyugottan belesétál de ki már nem dolog. De nem! Megállt, kicsit előredőlt, és dobálta a csavarokatkikerülte az anomáliát majd ment tovább! Ehhez hasonló dolgokat talán a CS-ben erőltettek de egyrészük nem jöttt össze. Ami meg igen (fedezék mögül való fegyver kidugás/tűzelés)...háth marha pontosan céloztak ahhoz képest, hogy nem láttak. CoP-ban ilyesmi már nem volt. Ami meg volt mint pl új mutánsként a Burer ill. újdonságként a vérszívó animációja szintén már a 2004-es Bulidban helyett kapott.
Szóval amit a Stalker eredeti fejlesztői elképzeltek azt az új fejlesztők már csak részben voltak képesek elkészíteni. Pripyat városát elérve lehetett nagyon érezni, hogy valami nem kerek, hírtelen egy cső FPS lett. Végre a zóna közepében vagyunk de a pár perces nyomuláson kívűl a szolgálattal meg a Hotelhoz való kitérőn kívűl más dolgunk nincs ott. Pedig lehetne az óriáskeréknél, a szemétkupacot antennaként használó éppen imádkozó monolith tömegnél na meg a Stadionnál ahol még átvezető videó is van. Hiába a sok határidő tologatás, hiába a CS ami elviekben a SoC hátrányait, hiányosságait hozta volna helyre..nem sikerült. COP-nál már talán kicsit a saját elképzelésüket követték és nem annyira a "régi" játék irányába mentek. Az meg, hogy éveken át nem tudták megoldani a járművek használhatóságát meg az anomáliák láthatóságát.. A 2004-es "semeddigsemkész" verzióban pont úgy látszanak az anomáliák mint a megjelentben. A járművel meg ha valakinek nekimegyünk az repül egyet és kifekszikNekem mindegyik rész tetszik bár azért sajnálom az elsőt mert még a végül megjelent játéknál is lényegesen jobb lehetett volna a 1935-ös Build alapján.
Egyébként szerintem az amcsik is csípik. Még az akkori legendás 8800GTS-t is ezzel a játékkal népszerűsítik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hálózati / IP kamera
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Interactive Brokers társalgó
- Konteó topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- NVIDIA® driverek topikja
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- További aktív témák...
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6300u(4x2,9Ghz)8-16GB DDR4 RAM,Vil.bill,128-512GB SSD,Jó akku
- Szép újszerű Acer 15.6" FullHd IPS,6.gen.core i7 (4X3,1Ghz)8-16GB RAM,240-1TB SSD
- HP14,1"FullHd,8.gen.Core i5(8 3,6Ghz)Magyar világító billentyűzet,16GB RAM,256-512GB SSD,szép
- Játékos DELL XPS,4K Érintős,core i7 6820HQ,GTX960 VGA,vil.bill,16GB RAM,SSD,ÚJ AKKU,szép
- Asus,corei5 ,IntelHD VGA,8-12GB RAM,SSD,jó akku, szép állapot