Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    Megizzasztott rendesen tegnap ez az OGSE a Perzselővel. Hagyok némi nyomot itt a tapasztalataimról, nem is azért, mert annyira nehéz a játék, hanem mert szinte hibáknak számító dolgok kavarhatnak itt be.

    Sokat tettek a modderek annak érdekében is, hogy ne legyen annyira egyszerű az Agyperzselő kikapcsolása, ugyanis mielőtt a kapcsolót lecsapnánk az X-10 labor végén, egy kódot kell beütnünk egy laptopba, különben a termeket ideggáz árasztja el és nekünk annyi. Mindezt már akkor a tudtunkra adja üzeneten keresztül egy ismeretlen valaki, amikor Radarra lépünk. Azonban ezt az üzenetet elég könnyű figyelmen kívül hagyni, mivel itt már célba is vett a monolit és a harc hamar eltereli róla a figyelmünket. Feladatként is megjelenik, de ha hosszú a feladatlista (és itt az), szintén kieshet a látószögünkből. A csapda kódját két részben kapjuk meg, de mindkét rész egy külön kaland, feladatokon keresztül. Az első rész viszonylag egyszerű, nem is részletezem. Azonban a második már kacifántosabb, mert lesz benne egy jelenet, amikor egy poltergeist találkozik az ingóságokkal Dead Cityben. Az a szerencsétlen flótás, aki a kód második részét tudja, ott ragad a Halott Városban a hivatali épületben. Hogy mit keres a városban fegyver és kaja nélkül egy szál dzsekiben, azt nem tudni - ő az mondja, hogy artikért ment oda. Ebben az épületben egy kísértet forgat fel mindent éppen amikor odaérünk, és ez a bajok forrása. Ha belépünk az épületbe, többé nincs kiút onnan. Amikor egy kijárathoz megyünk - legye az ajtó, vagy ablak - akkor visszateleportálódunk Lenin szobra mellé, ami ez esetben csak a fej egy széfen. Nekünk az a dolgunk, hogy kihozzuk Minort (a kód birtokában levő kolléga) az épületből, mi több, adjunk neki fegyvert és menekítsük ki a városból a Katonai Raktárak átjárójához. Itt magától adódik a tény, hogy egy plusz fegyver nélkül (ami inkább egy drága shootgun legyen), eleve ne menjünk be ebbe az épületbe, illetve kora nappal menjünk be, mert ugye a város felett este 9-kor kezdődik a reggelig tartó kitörés, ami elől csak egy menedék van és az nem ez az épület.
    Nos, fel kell oldanunk a csapdát, amihez csak egyetlen halvány nyomot kapunk egy papírlap formájában, de ezt is csak ha szerencsénk úgy akarja, mert a kísértet folyton felforgatja a helyet és könnyen elsodródhat. E nélkül az infó nélkül viszont halvány fogalmunk se lehet arról, hogy mi a teendő. Ezen a fecnin az áll, hogy van néhány kötet elszórva az épületben és ezeket össze kellene gyűjteni a széfbe, ahonnan majd egy elvtárs átveszi és a könyvtárba viszi azokat. Hogy mi ennek a dolognak a logikai értelme, nem tudom, de ez a megoldás a csapda feloldására. Csakhogy ez az 5 könyv olyan jól el van rejtve abban a kis épületben, hogy én először órákig kerestem, de csak 4-et találtam meg, ami nem volt elég. Azt se tudtam hányat kell megtalálni, mert erről nem ad infót a fecni. Ekkor gyanítani kezdtem, hogy valami nem jó, mert a poltergeist a könyveket is felforgathatja, és ki tudja hova dobálja be azokat. Újratöltöttem a játékot és újra nekiestem. A további probléma az, hogy minél tovább időzünk az épületben, a túloldalról annál több zombi áramlik felénk, akiket ugye közben ki is kell nyírni. Nekem annyi hulla felgyűlt az épületben, hogy már nem tudtam közlekedni miattuk.
    Végül, amikor harmadjára meglett az 5 könyv és a széf feloldotta a csapdát, barátunk Minor belekötött egy zombiba és az kinyírta. Rájöttem, hogy ki kellett volna pucolnom a várost mielőtt bemegyek az épületbe, mert utána már késő. Visszatöltés az égész pályát. Kinyírom a 3 controllert, az összes zombit és sznorkot, majd be az épületbe és ki a kísértetet is... ekkor látom, hogy Minor a széf mellett van beragadva kezében egy késsel. Gyorsan feloldom a csapdát, adom a fegyvert (csak a Saigát fogadja el, a távcsöves-gránát vetős-hang tompított NATO rohamfegyver nem elég jó neki!), és indulnánk, de ekkor Minor szintén beragadt a lépcső alá...
    Végül a negyedik nekifutásból sikerült valahogy kievickélnünk a határig, és itt megadta végre a kód második felét is.
    Ez a Dead Citys jelenet, mind a mellet, hogy eléggé logikátlan, sajnos játékromboló is lehet az elsodródó infó és könyvek miatt. Nekem a 4 alkalomból 2x eltűnt a papírlap, szerencsémre első alkalommal megtaláltam és már lett némi fogalmam a tennivalókról. A könyvekért tűvé kell tenni az egész épületet, mert egy belőlük egész fent egy WC víztartályában van elrejtve.
    Az Agyperzselő laptopja csak ezek után fogadja el a kódot! Ha előre megtanuljuk is a kódot, beütéskor nem fogadja el a laptop, csak miután végigjártuk mindkét rész útját.

Új hozzászólás Aktív témák