2018. december 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-19 22:33:46

IT café

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4001) Sanyix


Sanyix
(PH! addikt)

Na húde fasza ez az ol mod... este lett. Látom megcsinálták hogy tényleg sötét legyen... hurrá nem látok, de ezzel nincsenek így az npc-k. Úgy pofán lőnek onnan ahonnan nem is látom őket, ahogy kell. Egyébként is, ilyen sőtét max egy erdő mélyén lehetne.

[ Szerkesztve ]

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#4002) AthlonXP


AthlonXP
(őstag)

***Priobi***

Na megtaláltam a Dead City-t a mapon. Viszont nem lehet eljutni oda, mert az arrafelé vezető út le van zárva, máshol meg szintén nem lehet átmenni, a kerítés miatt. :( :W

[ Szerkesztve ]

(#4003) Bencom ™ válasza AthlonXP (#4000) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

ez most sem a gauss-ra sem a lézerre nem válaszolt, csupán arra az egysoros utalásomra, hogy ami a németeknek nem jött össze (mint az atombomba, és erre írtál te) azt nem biztos, hogy rossz :DDD
Illetve arra se igazán... de azért érdekes infókat tartalmazott, thx :)

(#4004) VinoRosso válasza AthlonXP (#4002) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

pedig elvielg beletették, oda volt irva a release note-s ba. Ha jól tom az eredeti játékba se lehetett bejutni olyan könnyen, mert senki nem tudta, hogy merre van, de volt egy olyan szál, ahol elrabolták a márkdánt a gyilkosok, akiknek ott van a főhadiszállásuk(meg a zsoldosoknak is) és úgy jutott el a cselekmény oda. Am most néztem nem rég én is, hogy a CS-alphában volt csak oda dead city írva( a priboiban valami más volt), meg az NPP melletti pálya, amiről beszéltem, az is ott van, szal kervertem a kettőt.

(#4005) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

hát ez a priboi story mód marha könnyű...játsztok már vele 2 napja mester szinten, és idáig egyszer sem öltek meg. Egy sima banditadzsekibe nyomom, legjobb fegyóm egy sima AK de többnyire a sima PMm-et használom, és semmi komolyabb ellenállás. Van amikro nem is lőnek rám, nem értem, odamegyek az emberhez és 1 méterről fejbelövöm :( . Ez kompatiblis a weather overhalued meg a float 32 moddal? Jó sok bug van benne, bár nálam a meghalásos kifagyás 1x jött elő, igaz csak 2x haltam meg, egyszer belehajtottam egy anomáliába egy autoval, a másik meg az egyik alagútba volt, ahol SOS jel után mentem, és itt fagyott ki. Itt van az SOS jel? Mert a felszín felett kerestem de ott csak sugárzást találtam. Ha az alagútba van mi az? Csapda vagy mi?

(#4006) AthlonXP válasza Bencom ™ (#4003) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

[OFF]Igen, így van.
Engem mindíg is um. lenyűgöztek ezek a nagy pusztító erejű fegyverek. :U S mivel említettétek itt, ezért beszúrtam ezt a linket, ahol írnak róla 1-2 érdekességet. Gondoltam, hátha..
Ja, és szívesen! :)

szerk: Most látom, hogy az volt a 4000. hsz... :R[/OFF]

VinoRosso: Igen, a Priobi valóban könnyebb, mint pl az OL. Na persze sokkal rosszabb is nála, sztm. Mondjuk én most nem is igazán törődöm a feladatokkal, csak bejárom a vidéket. Nagyon sajnálom, hogy nem lehet eljutni a DC-be, pedig a térkép mutatja, hogy lenne ott valami és az út is látszik jól. A zsoldosok szállásán lenne egy kapu, ami az odavezető utuat zárja le, de akárhogy próbáltam megkerűlni, vagy átugrani, sehogy sem engedte. A kerítést meg lehet kerűlni, de akkor meg át akar tenni az előző pályára, szal sehogy sem enged. Am, sztm a Priobi nehézségét a dokumentek megszerzése adja, mert el vannak rejtve és sokáig tart őket megtalálni. Minden titkos helyet épületet át kell nézni... Többek közt ezért sem tetszik nekem annyira. Jobb szeretem, ha van egy konkrét feladatom, amit végre kell hajtani és tudom hogy nagyjából merre is kell ahhoz mennem. Nagyon nem szeretem az ilyesféle, össze-vissza mászkálós, keresgélős gamékat. Szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#4007) AthlonXP válasza AthlonXP (#4006) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Na bakker! Én az előző hszm felső felét OFF-nak szántam... És mégsem az lett, bocsi.. :U

(#4008) Bencom ™ válasza AthlonXP (#4007) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

velem is előfordul, hogy hiába van ott a jel, nem teszi offba :F

hát igen, lenyűgözőek a fegyverek, de nem szeretnék találkozni velük, még hatástalanított állapotukban sem, sosem lehet tudni :DDD

(#4009) proci985


proci985
(MODERÁTOR)

*** Priboi v1.0 ***

kilépked halálkor. patch erre is jó?

viszont tetszenek a virágok, a zöld rétek (ezek szerint márkdván nem szállt be az arcok közé), nem tetszenek a rejtőzködő anomáliák, a kisebb súlyhatár, hogy pár ojjektum nem lett rendesen kitesztelve. a megváltoztatott pályák ennek ellenére bejönnek.

a macskák bugosak, nem adnak hangot, emiatt könnyű halni. pár lépéshangot szintén kivettek, engem marhára zavart.

dodgingot merre lehet kiiktatni, hányingerem lett rövid úton tőle:)

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4010) groth99 válasza Bencom ™ (#3996) üzenetére


groth99
(kvázi-tag)

ha a fejed fölé dobják,akkor biztos szar :D amúgy nem azt mondtam,hogy szar,hanem hogy nekik nem sikerült. kis különbség... :U
lézerfegyverekről meg hasonlóakról nem kezdenék vitába,hacsak nem tartozol a kutatócsoportba :) egyikünk sem tud részletes infókat ezekről,feltételezéseken meg nem állok le vitatkozni ;)

Metalt a népnek \m/

(#4011) AthlonXP válasza groth99 (#4010) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Én úgy hallottam a TV-be, hogy az új F22-esekre a közeljövőben ( pár éven belűl ) már lézerágyúkat is tesznek. Meg olyan új rakétaelhárító rendszert ( szintén lézert...) is csinálnak az un. AWACS gépekre, amikkel már a levegőben jóval a becsapódás előtt, lelőhetőek lennének az ellenséges ( pl interkontinentális ) rakéták.. De asszem már járművekre szerelhető kisebb lézerágyúk is tesztelés alatt vannak. Szoktam nézni ezt a "Jövő Fegyverei" c műsort is a TV-be és beszarás, hogy miket ki nem találnak már...
Szal legalább már tudjuk, hogy mivel vívjuk a 3. VH-t. :U Már csak az időpont a kérdéses.

(#4012) AthlonXP válasza proci985 (#4009) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Ez most melyik Priobi? Ez az első, ami megjelent? Am. ahhoz van 3 patch és az már javítja ezt kilépést, a halálkor. Bár az újban álítólag ezek a javítások benne vannak. A környezet viszont tényleg sokkal szebb, mint az eredetiben vagy az OL-ben. Számomra sokkal élethűbb, színesebb, élettel telibb. Kevésbé lehangoló.
Amúgy mi az a "dodging"? :B

(#4013) groth99 válasza AthlonXP (#4011) üzenetére


groth99
(kvázi-tag)

"azt nem tudom,hogy a 3. vh-t milyen fegyverekkel fogják vívni,de hogy a negyediket botokkal meg kövekkel,az biztos" :DD
Bizony,a lézernek sok - hadászati szempontból - előnyös tulajdonsága van,pl a fénnyel ellentétben nem szóródik még nagy távolság után sem,minél nagyobb energiájú a lézernyaláb,annál gyorsabban hatol át bármilyen anyagon,nincs ellene páncél (tudomásom szerint),stb. Kézenfekvő volt,hogy kifejlesszenek valami fegyvert is,ne csak az orvostudomány használja :U

Hogy ON is legyek egy kicsit: hallottam,hogy az OL moddal freeplay lesz a stalker. Ez konkrétan miben nyilvánul meg? Mindig kapok valami mellékküldetést,vagy mi?

[ Szerkesztve ]

Metalt a népnek \m/

(#4014) Bencom ™ válasza groth99 (#4013) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

van ellene pajzs :D egy sima tükör, és máris sebezhetetlen vagy :DDD

egyébként én is hallottam ezekről a fejlesztésekről, meg arról is hogy először műholdas rakétaelhárító rendszert akartak csinálni, de túl sok műhold kellene hozzá, ugyanis a lézerek igenis szóródnak, és rendkívül kis hatókörben képesek csak megrongálni az ellent. Ezért vetették el azt is hogy hegytetőkre építsék az ilyen lézereket, mert ha az ellenséges rakéta nincs közelebb mint kb 5km, a lézer már hatástalan. Ráadásul ha a közeledő rakéta forog, akkor már a lézer nem tudja eléggé megrongálni, mivel ahhoz sokáig egy pontra kell összpontosítania.

Az F-22-es felszerelése pedig megoldhatatlan, mert ahhoz hogy a lézerrel lőjenek, óriási mennyiségű energia kell, amit akkumlátorokkal nem tudnak felvinni (kb 10-20 tonnával lenne nehezebb egy-egy vadászgép :DDD) vagy mondjuk atomtengeralattjárókhoz hasonlóan atomvadászgépek is lennének? :DDD

No mindegy, ez még erősen a jövő technológiája, és a gauss sokkal közelebbi jövőben valósítható meg... de ez tényleg off...

Az OL mod végén vissza lehet menni az előző pályákra az npp-ből és igen kapsz mellékküldetéseket, automatikusan, vagy vehetsz is fel, de egy idő után már csak sablonok maradnak.

(#4015) proci985 válasza AthlonXP (#4012) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

új Priboi, szal ezért nem értem a dolgot. hát, élettel telibb, az tény, de a lehangoló zóna után fura:)

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4016) proci985


proci985
(MODERÁTOR)

*** Priboi 1.0 ***

eeee. átértem Barba, ott már kevesebbszer lépegetett ki. Army Warehousen egyáltalán nem.

a fegyverek ugyanolyan drágák, mint alapjátékban. már el is felejtettem, mekkora jó dolog 36kért az FT200. és ugyanannyit is sebeznek... ami egyrészt jó, mert nehezebben sérülünk, másodszor meg rossz, mert OL után minden fegyver pontatlan és rosszul sebez... a beidegződések meg 3 OL végigjátszás után megvannak, avagy nyugodtszívvel nekiállok hangtompítós pisztollyal/forttal bármilyen ellenfelet szétkapni (avagy ügyes stalker bármivel tud ölni, ami a kezébe kerül).

aztán... mit keres a monolith garbagen?:DDD

a blowout spawnt kicsit elszúrták... kb félóránként van egy, hiperidegesítő egy idő után. mondjuk egyszer utánna spawnol egy mamas, szal lehet mégisinkább örülök.

az anomália detektor nem jó kb semmire. cserébe nem mozognak, szal emlékezetből egész jól lehet menni (a legjobb sem... autóban ülve konkrétan semmit nem jelez, cserébe viszont éjjel remekül látni őket... nappal már kevésbé).

aaaa utálom az alapjáték súlyhatárát (najó, asszem +10kiló, de akkoris). és hogy nem emelték meg nemmárkdván mozgásképességét, szóval hiába a hatvanas súlyhatár, ha 30kiló alatt terhelve, +endurance cuccok nélkül baron nem tudok végigfutni.. tüntetőleg vettem egy exot. meg egy touristot, ideiglenesnek. meg egy military S9et, missziózni. viszont van pár jármű, érdemes használni őket.

a vodkás arccal elején nem érdemes foglalkozni. meg kb senkivel. fogod, egyenesen army warehouse, felveszed a kill traitort (de hol van snitch?), kinyirod a 4fős tábort, lesz fegyvered, elmész nyugatra a házikóhoz, lesz stalker suitod (és észak felé kerülsz, mert a chimérák merc suitban veszélyesek), visszamész, veszel némi lőszert, kiirtod a freedom bázist, GP37eket fogod (azok érnek messze a legtöbbet a freedom fegyveri közül), eladod barmennek, meg az armory tartalmát is, meg a dragunovokat, meg az spket, meg a ... szal amit találsz. kb 4 fordulóval meg lehet csinálni. vagy öttel (minden fordulónál respawn van, olyan 4-6 embernél gp -eladási ár min6k/darab- van, szal ha fogytán a pénz, érdemes beugrani a freedomhoz). pénzből veszel militaryt, touristot (ez itt még felesleges), FT200at, Groza 5.45öt és mellesleg sikerül a kill Strelok küldetés, először a Stalker folyamán :C . szal így történt, hogy novice priboi már exoban gp37el futkározott... aztán experienced priboi a legjobb anomáliadetektorral, sp9el/exoval és ft200al. life is sweet;>

azért érdemes így kezdeni, mert agropomban megérkezésünkkor a mercek világtalálkozója zajlik (népsűrűség alapján), tehát ajánlott Groza 5.45/FT200/Vintar hármassal menni.

ja és nem gránátoznak az ellenfelek.

szóval OL 1.33hoz képest könnyű, OL 2.0ához képest pedig nevetségesen könnyű:)

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4017) AthlonXP válasza proci985 (#4016) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Hol volt Strelok?

(#4018) VinoRosso válasza proci985 (#4016) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

mondjuk egyszer utánna spawnol egy mamas, szal lehet mégisinkább örülök.

Ezt leírnád magyarul? :DDD

ja és nem gránátoznak az ellenfelek.

Nekem eddig sose gránátoztak. Miért neked gránátoztak?

(#4019) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4018) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

OL-ben az ellen is gránátozik. A mamas beads meg egy artifact, és a spawnolás azt jelenti, megjelenik valahol egy ilyen.

(#4020) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4019) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

jah hogy a mama-s breadre gondol. Nem értettem ...az elvileg az időgép anomáliában jelenik meg. Am most jutott eszembe, hogy amikor úgy felgyorsult a gamma, amit irtak többen is, az elhet ez az anomália volt.

(#4021) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4020) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

hát én még ilyen anomáliával nem találkoztam, de biztosan :DDD

mama's beads (mama gyöngye) és nem kenyér ;]
még itt sem írja, miben és hogy keletkezik, ez csak úgy van... az alapban legalábbis... hogy priobiban meg OL-ban mi hozza létre, azt nem tudom, de az alap gaméban nincs időgép anomália, ezért valszeg nem is okozhatta azt, hogy éhenhalj.

(#4022) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4021) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

jovanna én magyarosítással játszottam a Stalkert és abban mama gyöngye volt, itt félreolvastam azért írtam bread-et, A magyarosításban az artifact leírásnál van olyan hogy milyen anomáliában keletkezik. Én se tom, hogy van e olyan anomália, mert igy konkrétan még nme találkoztam vele, igy nem is tom hogy hogyna néz ki, meg a lírásnál is csak annyi van a képnél, hogy no data, de leírás van róla, és lehet hogy az volt a gyorsított gamma, hogy egy olyanba kerültem bele.

(#4023) proci985 válasza AthlonXP (#4017) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

Freedom bázis. Doc is ott található.

OLben mamas nem spawnol egyáltalán. van 3, osztán kész.

Priboiban a mamas nekem csak fetrengett a földön, anomáliát meg nem láttam körülötte, de az nem jelenti, hogy nem is volt:DDD

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4024) AthlonXP válasza proci985 (#4023) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Azt a hszt biztos nem nekem szántad, de mindegy... :U
Amúgy pl a Priobiban hol találtál mama gyöngyét?
Ja és továbbra is: Hol volt STRELOK?...

[ Szerkesztve ]

(#4025) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4022) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

én is a magyarosítással játszok, de továbbra sem volt benne ilyen a leírásban.

És most mindenki együtt: Hol volt Strelok?? :DDD

(#4026) proci985 válasza AthlonXP (#4024) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

dehogynem, Neked szántam. Marked One aka Strelok a Freedom bázisban van. Doccal együtt:DDD

mamast az army warehouse mapon találtam a bar felőli bejárattól nemmessze, az első anomália mellett a dombon jobbra^^

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4027) Bencom ™ válasza proci985 (#4026) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

ezek szerint a készítők szerint is inkább freedomos volt, mint dutys... látszik ez abból is hogy a freedom bázison többen is ismerősként köszönnek rá, a dutysok meg eleinte mindig elhajtják...

és kemény megölni, vagy annyira könnyű és szánalmas, mint pl a kill the master stalker küldetés?

(#4028) proci985 válasza Bencom ™ (#4027) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

nem én lőttem ki. de a freedom vezére nem tudom mibe volt, de egy fél táramba került, amire megfeküdt gp37el (fele célzott, páncéltörővel). amiből minimum 6-7 lövés fejbekapta, és max kettőtől halnia kéne. megjegyzem a Freedom vezetője asszem Kanyhalos volt...:DDD

igen, a cook valszeg felismerte. és valszeg sakharov is ("hello erm... marked one").

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4029) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4025) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

de biza benne van az, az 1,4ben olvastam tuti, h ott van, de lehet csak a lexikonban nem tom. 1000% hogy olvastam.

(#4030) proci985 válasza VinoRosso (#4029) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

navárjál: 1.004ben nincs olyan anomália, ami Mamast spawnol. Priboiban van, de az anomália csak abban létezik. se OLben se az alapjátékban nem.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4031) VinoRosso válasza proci985 (#4030) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

én nem tom, de azt olvastam hogy az időgép anomáliában keletkezik az a cucc, és én az alapjátékban 1.4es magyarosítással használtam. Igazából nem tom mi az az időgép nevű anomália, konkrétan nem láttam, meg a kép helyén is cska egy NO DATA felírat volt, arra emlékszem, mikor böngészgettem az artifact leírásokat, hogy melyik hol merre hogyan stb...pl volt egy olyan asszem a tűzgolyó, amire azt írta, hogy akkor keletkezik, ha fém kerül az égetőbe, és elkezdtem bedobálni csavarokat meg a fegyókat de nem lett semmi. Az hogy időgép anomália kapott el scak egy tipp ami most jutott eszembe, mert nem tok másra tippelni, mert szó szerint egy idő-anomáliába kerültem az említett esetben, de ahogy olvastam itt a topicot nem csak velem volt ilyen, hanem még jó pár emberrel. Viszont nem láttam mama-s breadet, összesen max 3at találtam, abból egy task, egy stash és egy talált.

Viszont nem tom, ez a priboi most meg lekezdett szarakodni, olyan mintha folyton részeg lennék, homályos a kép néha, néha meg éles, és váltakozik, pedig nem ittam szeszt egyszer csak ilyen lett és hiába töltöm be a mentést, hiába megyek új pályára folyton ilyen, már rohadtul idegesít h megvakulok lassan. Mi a répát csináljak?

(#4032) VinoRosso válasza proci985 (#4030) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

na végül asszem rájöttem h mi volt az, jött egy blowout és utána elmúlt. De előtte vagy fél órán keresztül kettőslátásom volt. Nem voltam kibékülve ezekkel a blowoutokkal eddig se, ezután meg már pláne nem is leszek...jah és a bárba is elég érdekesen átszabtak mindent, kicsit hangos lett a rádió, nem lehet érteni tőle a többi ember beszédét. de am jó ötlet, nem tom honnét vehették fel, meg az a Lenin kép a bejáratnál...késsz.

[ Szerkesztve ]

(#4033) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

Ezt nem tom láttátok e[link] Elég zorall. :(

(#4034) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

Ez milyen pálya lehet? Miért van olyan érzésem, hogy ami végül belekerült a gammába az kb az összesnek kb 30%-a lehet. Valamit talán mégis csinálhattal azalatt a jópár év alatt míg készült

(#4035) AthlonXP válasza proci985 (#4026) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Ok. Akkor félreértettem.. Namost a Freedom bázist én kiírtottam, de Strelokot nem láttam. :( Lehet, hogy mire én odamentem már/még nem volt ott. Na mindegy, azé figyelgetem, hátha összefutok vele. De így a kérdés továbbra is fenn áll: Hol van Strelok?! :D

A mamast megnézem, köszi a tippet. :R

(#4036) proci985 válasza VinoRosso (#4032) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

kettőslátás: harminc órája vagy fent, aludjál egyet. mind az OL, mind a Priboi fetureje, alapjátékban ilyen nincs. hm, alapjátékban 1.004ben valszeg el volt szúrva a fordítás, valszeg egy az egyben a priboi leírását használták... alapjátékban nincs időgép anomália (OLben sem).

a pálya ami a videón van, Pripaty. egyébként Pripatynak jóval nagyobb része van lemodellezve, mint ami bejárható.

csináltak is. a production hell egyik ismérve, hogy folyamatosan változik a content, és időnként szó szerint bizonyos dolgokat nulláról kell újrakezdeni, pl textúrák elavulnak, a motor elavul... ezért tudott a Stalker enigne dx8.0át, ezért volt pár szörnynek eléggé undorító a textúrája, ezért tudott a HL2 dx7 módot, csak hogy észrevehetőbb dolgokat mondjak. megjegyzem, a Stalker eredetileg cyberpunk környezetben játszódott volna, űrhajókkal, meg Oblivion Lost néven (pár motívum felfedezhető).

Strelokot én a Freedom bázisnál a tábortüzes pofázós rész mellett találtam (a szakács házikójától pár méterre). doc a főhadiszállás (Lucas/Kanyhalos helye) és a javító rész között volt. Strelok és Kanyhalos hullája nem tűnik el.

[ Szerkesztve ]

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#4037) AthlonXP válasza proci985 (#4036) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

***Priboi***

Megvan STRELOK!!! :R Ott volt a tábortúz mellett a Fredom bázison. Ő "Master" szintű volt. felmentem a Fredom fönök szobájához is, de senki sem volt ott. A vele szemben levő másik szobában szétlőttem a tv-t egy korábbi ottlétem alkalmával. Most, hogy visszatértem ( elmentem a köv. pályára... ), a tvnek semmi baja sem volt, ment benne a videó.. Naná, hogy megint szétlőttem! ;] Biztos van egy szerelő a zónában, esetleg a csapos árul tv-t is... Utánanézek. :DDD

(#4038) Bencom ™ válasza AthlonXP (#4037) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

a freedomosoknak van egy szerelőjük, kraw vagy hogy hívják...

Vino: valszeg ahogy a cím is mutatja az egyik része az út pripjatyiba, a vége meg maga a város...

Amúgy az a vicces, hogy ezek hiába nem játszható részek, de bennevannak abban a 9 gigában :DDD kiszedhették volna igazán... vagy meghagyták a lehetőséget, hogy az igazi fanok meghekkeljék, és játszhatóvá tegyék? :))

(#4039) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4038) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

milyen 9 gigában? Nálam a telepített gamma 6 giga. Szerintem ki kellett hogy vágják, ha a Pripyati pálya lenne, mert az egy elég böszme pálya kellene hogy legyen(kb akkora mint 3 másik ) és az igen nagy memóriapazarlást jelentene az amúgy sem túl spórolós játéknakj. Nem hiszem hogy csak az utakat torlaszolták volna el, akkor ki lehetne jutni a pályáról valszeg, bár én három pályáról nem jutottam ki, a pripyati, az agroprom, meg a kordon. Az összes többin látszik, ha kijut az ember, hogy szét van vagdosva.

(#4040) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4039) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

hopp, én beleszámoltam a dvd képfile-t is :DDD

hát én láttam érdekes dolgokat, pl a bár külterületén a nagy semmiben, mikor a térkép már azt jelezte, hogy a wild terrytorin vagyok, egyszer csak szembe jött velem egy bloodsucker, meg egyszer egy pseudo dog... és az lehet, hogy leszabták a pályáról, de a játék könyvtáraiban valahol ott van a többezer ltx file egyikében egy vessző, amint ha máshova teszel, már újabb pályákhoz jutsz :DDD
álom? :))

Akkor csak közlöm, hogy néhány mod azért ilyen pici, mert csak az ltx-eket írják át, hogy mihez mit rendeljen hozzá... pl a traider mod tartalmaz egy hosszú csövű puskát, ami eleve benne van a játékban, csak míg ezt fel nem teszed, nem találkozol vele. És ez csak példa.

(#4041) AthlonXP


AthlonXP
(őstag)

***Priboi***

Észrevettem egy érdekes bugot.
A saját katonai páncélruhám van rajtam, ami már a játék elején is megvan. Azon a pályán voltam, amiről el lehet jutni Pripjatyba közvetlenűl ( ahol az antennák vannak ). Esteledett és bekapcsoltam az éjjelátót, hogy segítsen a tájékozódásban ( ez kék színű... ). Namost amikor közeledek egy járműhöz ( mindegy milyen álapotú ), akkor hírtelen kigyúllad, szó szerint lángolni kezd, mintha felgyújtotta volna vki. Amikor kikapcsolom az éjjellátót, a tűz elalszik, mintha mi se történt volna. Ha újra visszakapcsolom, akkor a jármű megint el kezd égni. Ezt akárhányszor megismételehetem. De csak egy bizonyos távolságon belűl ( kb 5-6m ) Ha távolabb vagyok a járművektől ( amikor használom az éjjelátót ), akkor nincs semmi baj csak, ha közelebb megyek hozzá. :F Nemértem, mi lehet. Mindenesetre tök jól el lehet vele szórakozni... :))

(#4042) Bencom ™ válasza AthlonXP (#4041) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

Olyan erős infra sugarakat használ az éjjellátód, hogy meggyújtja a kocsikat :DDD:))
Csak ezzel a ruháva csinálja? Vagy csak ezzel a fajta éjjellátóval?

(#4043) AthlonXP válasza Bencom ™ (#4042) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

Ami azt illeti én még csak ezt a ruhát és éjjelátót próbáltam. De kipróbálom majd a többit is. Már úgy is csak 50%-os a ruhám, szal cserélni kéne... :)

[ Szerkesztve ]

(#4044) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4040) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

oké, de akkor mondd már meg hogy hova kell tennem azt a pontosveszőt, hogy előjöjjön legalább egy rejtett pálya, vagy ne legyen levágva az ami benne van. Vagy mondj egy modot amiben ilyen van. Mert én nem tok 1et se. Egy fegyó modell semmi helyet nem foglal se a háttértáron se az operatív tárban, de egész pripyat( mint azon a videón kb, szal ami a játékban van az abból 10% ) vagy a DC betöltésével már lehet hogy bajok lennének 2G memóval.

(#4045) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4044) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

lehet hogy egy külön pályarész (mint az npp 2 csak ez pripjaty2) sose tudhatod. Sajna én sem tudom, hogy hogyan lehetne előcsalni, de ki tudja, talán tényleg lehet :)
Végül is ezeket a videókat is csinálta valaki, és ahhoz túl gagyi a videó, hogy a készítőkről feltételezzük, hogy ilyet kiadjanak a kezük alól, szóval valaki már hozzájutott ;)

(#4046) VinoRosso válasza Bencom ™ (#4045) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

esetleg egy alpha tesztelő csinálhatta, aztán kiadta jó pénzért nem?

(#4047) Bencom ™ válasza VinoRosso (#4046) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

nem hiszem... de persze bármi lehet... ez a szép a stalkerben is :DDD

(#4048) VinoRosso válasza AthlonXP (#4041) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

saját katonai páncélruhám van rajtam, ami már a játék elején is megvan

Nem tom nekem is a páncélruhát rajzolja ki, de szerijtem nincs rajtam az elején semmi. Legalábbis nem jelenik meg a páncél állapota csík, és nem írja a védelmet se semmit. Viszont ha felveszek egy másik rucit, akkor megjelenik a csík.

(#4049) AthlonXP válasza VinoRosso (#4048) üzenetére


AthlonXP
(őstag)

***Priboi***

Nekem az a csík az eljétől fogva ott van. :F Ha megnézem az invertorymat, akkor ott is mutatja a ruha álapotát és videlmi szinteket. Amúgy az új Priboit használom és az 1.005-öt. Más nincs fent, szal nem tudom, hogy neked miért nem mutatja/mutatta.

(#4050) Bencom ™ válasza AthlonXP (#4049) üzenetére


Bencom ™
(őstag)

az csak az alapban van úgy hogy ha inventoryban bármilyen ruha van nálad, bármilyen állapotú, mindig maximálisnak mutatja, ám ha felveszed és kilépsz az inventoryból, akkor már a valós állapotot jelzi? Mert pöppet zavaró, hogy nem tudom egyből megnézni, mi milyen állapotban van hanem még hatszor fel kell venni mindet, hasonlítgatni, kilépni-belépni, stb...

Proci: de az autó miért számít nagy hőforrásnak? Anomália van benne vagy wtf? :DDD

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.