- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
- AutoCAD
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #12700 üzenetére
Hát Sahkarov engem is felkészített keményen a Dead Cityre. Valami automata gyógyszeradagoló kütyüt adott, hogy a nélkül meg ne próbáljak odamenni De hát még nem akarok odamenni, még a Katonai Raktárakohoz se jutottam el, mert a feladatok folyton visszafordítanak délre. Már másodszor indultam neki a Raktáraknak, de először a tudósoknak kellett segítsek útközben, mert haltak meg a sztalkerek a kezükben; aztán One-Eyed flash driveja miatt csukott el a Duty és vesztettem el minden cuccomat, mert börtönbe dugtak. Végre sikerült visszaszereznem mindent és most már vissza se nézek, úgy megyek fel odáig
Nem tudom, hogy kik és hányan dolgoztak ezen a modon, de ennyi jó sztorit összesen nem láttam Stalkerben, mint amennyi ide össze van tömörítve. Minden feladat egy külön történet, és nem ám holmi keresd meg ezt-hozd el azt, hanem szépen, logikusan összeállított, tartalmas történetek valami elképesztően jól kidolgozott, mindig más és más technikai megoldással fűszerezve. Ennyi technikai kütyüt nem is tudom hogy tudtak először kitalálni, aztán meg is alkotni, hogy az működjön. És működnek Szöveg pedig van rengeteg. Már csak a zsákomban van 3 teljes novella egy-egy kötetben. Ez nem vicc, lehet ám olvasni is Az egyiket végig kellett olvasnom, hogy megtaláljam a megoldást valahova - érdekes volt, a Fekete Sztalker története - úgyhogy angoltudás kötelező, de a fordításhoz is fel kell majd kötni a gatyát!
Egy a baj csak ezzel a moddal: ABBAHAGYHATATLAN -
rétisün
veterán
az old good stalker evolution tartalmazza az alapjátékot? ha nem, akkor melyik ShoC verzió ajánlott hozzá?
bocs, ha volt róla szó, lusta vagyok visszaböngészni, az oldalukon meg nem találtam erről semmit
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #12701 üzenetére
Kis kezicsókolom a nyolcadik javítás: [link] , Nem kicsit fésülgetik a drágát. Azt érzem egy pálya (map), egy hét, de aztán minden fű alá benézek, mert megéri. Meg van a kód a perzselő lekapcsolásához, csak nem érek oda, mert kaptam megint feladatot, hja találtam egy artfactot 60kg és fél millióba kerül, de nem ad semmi extrát csak pénz keresés, csak még gondolkodni kell, hogyan veszem ki onnét ahová tették, majd csinálok képet.
[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #12706 üzenetére
-
SaGa59
őstag
válasz Alienhun79 #12705 üzenetére
Még,. hogy nem ad semmi extrát... Mindent arannyá változtat, ha megfelelően használod. Kérdés, mit lehet kezdeni az arannyal a Zónában.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #12710 üzenetére
Hát ez jó kérdés. Én is kaptam egyet Dead Cityben, az a neve, hogy "anomalous doll", és amikor felvettem, kaptam egy olyan feladatot, hogy keressem meg a többi részt is. A feladat a yantari laborra mutat, de ott nem kaptam semmit, és a feladathoz leírás sincs. A baba leírásában annyi szerepel, hogy a tudósokat érdekelni fogja, de se Sahkarov, se Kruglov nem hozza szóba egyelőre. Lehet, hogy kell először a többi rész
-
őstag
Nemrég felraktam az OGSE-t, és nagyon jó grafikájúra sikeredett, a nehézség is jól eltaláltnak tűnik, remek mod!
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #12701 üzenetére
Bizony, aranyat szóltál, az angol tudás kötelező. Anélkül csak kóvályog az ember és fogalma sincs arról, mit csinál, vagy mit kéne csinálnia, mint például nekem...
Nagyon remélem, hogy egyszer valaki lefordítja ezt a kiváló modot, és nagyon várom a pillanatot, hogy egyszer majd magyarul játszhassam, mert így alig van értelme. Nem értem a sztorit, nem tudom, hogy mit mondanak, így fontos információk maradnak ki. Mert szöveg az van bőven. -
CJ4567
veterán
Itt olvasom milyen jó az OGSE, de nem tudom magam rávenni hogy Fallout 4-en kívül játsszak mással, egyszeruen túlságosan jó játék
No Sana No Life
-
Alienhun79
tag
válasz hubai1979 #12710 üzenetére
Öt tárgy egyike, amit össze kellett gyűjteni, nem tudom még mit kapok érte, mert egyszerűen annyi feladat van egy pályán, hogy mindig elvisz más irányba a történet. Neked bejönne egy rész benne, olyan sgmes, mikor jön a mutáns horda, csak itt öt támadást kell vissza verni a perzselő környékén.
Hát én se vagyok felvértezve nagy angol tudással, viszont a sok stalkeres tapasztalat segít, természetesen élvezném magyarul, de még így is jobb az angol mint az orosz.
tesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
válasz Alienhun79 #12716 üzenetére
Oké köszi,a pda mutatja a feladatokat.Ha igen kérnék szépen egy linket ahonnan letudnám tölteni.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
-
rétisün
veterán
válasz hubai1979 #12720 üzenetére
Sensut már végig is játszotta. régebben, linkelte is, leírást is írt hozá.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
- OGSE -
Ez a mod ebben is premier: ÚSZNI kell egy elárasztott bunkerben! Minden tiltás érvényes, ami ilyenkor a víz alatt felmerül - csak zárt ruhában lehet lemerülni, no fegyver, fogy a levegő, korlátozott mozgás stb. És mindez hol? Természetesen a Halott Városban. Kegyetlen egy hely ez, talán a legkegyetlenebb az egész játékban. Mellesleg ez sem a megszokott Lost Alphás Dead City. Ez nagyobb, két részből áll és középen tó szeli ketté. Ezt a verziót még sose láttam eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #12724 üzenetére
Ott egy olyan lény van... nem is tudom mi az. Olyasmi, mint az agy az X-16 laborban, csak rémisztőbb, mert ez embereket zabál a víz alatt és aktív. Ez egy érdekes történet, fel is vázolom maszkolva azoknak, aki nem játszanak ezzel a modnak, csak úgy példaképp, hogy milyen is egy OGSE feladat:
Van egy tiszt, aki túlélt egy helikopterzuhanást a C-32- ben (ez a Halott Város neve itt). Még néhány kalandorral együtt egy menhelyet tartanak fenn a város szélén, amolyan Bár-hoz hasonlót. A helyzet az a várossal, hogy minden este 9-kor jön egy reggel 6-ig tartó kitörés, és ez elől csak ezen az egy rejtekhelyen lehet menedéket találni. Nos, ez a tiszt kicsit meghibbant - legalábbis ezt tartja róla a helyi csapos, Billy. A tiszt egy város alatti szörnyetegről halandzsázik folyton, de senki nem hisz neki. Azt állítja, hogy ez a szörny hipnotizálta és beszél hozza, amint elhagyja a rejtekhelyet, ezért nem mer kimenni a szabadba. Úgy hívja a szörnyet, hogy Master. Engem viszont érdekel az ő sztorija - habár más miatt küldtek ide -, és eldöntjük ketten, hogy végzünk Masterrel. Master pontos helyét senki se ismeri, viszont van 3 halott tudós valahol a városban, akiknél a PDA-k infókat tartalmaznak a szörny rejtekhelyéről. Több halott tudós is van akik közül meg kell találni azt a 3-at. Ezeket külön kaland megtalálni a sok zombi és controller közt szanaszét az épületekben, de amint megvannak a PDA-k, a térképen meg is jelenik a szörny fészke egy földalatti, elárasztott alagútban. Lejutni oda viszont nem lehet egyből, akkora a PSI sugárzás. Ámbátor van nekem már ugye egy PSI blokkolóm Sahkarovtól, és ha ez nem is képes teljesen visszaverni a káros hullámokat, a tiszt ért az ilyesmihez és átállítja egy magasabb frekvenciára (itt olyan fizikaleckét lecsavarnak a mod készítői, hogy bátram lehetne vizsgázni belőle ). Továbbá kell egy zárt ruha a víz alá, ami leghamarabb egy tudós védőruha lesz. Amikor végre leértem, a szőr felállt a hátamon attól, amit ott találtam. Nem a látvány, se semmi, csak még életemben nem izgultam ennyire egy Stalkerben. Ott volt egy magán kívül levő ember a víz alatt, mintha imádkozna, és mögötte ez a szörny, vagy mi. Ezek ketten úgy beszéltek rólam valami túlvilági hangon, mintha ott se lennék. És megtárgyalták szépen, lassan egymás közt, hogy meg fognak ölni, és hogy hogy fognak megölni. Néha kérdeztem én is és az ember, mint egy tolmács, továbbította a kérdésemet a szörnynek. Elég gyér válaszokat kaptam, de tudtomra adták, hogy bajban vagyok. Aztán mégis lemondtak rólam valamiért (talán a bátorságom iránti tiszteletből), és azt ajánlották, hogy pucoljak el onnan, de gyorsan, és soha ne menjek vissza.
Rohanok a tiszthez és vázolom a szitut, hogy igaza volt, a szörny létezik, de mi sose tudjuk kinyírni az tuti. Dehogy nem - azt mondja - a Zónában semmi sem lehetetlen. Hallgatom - mondtam. Meg fogjuk FŐZNI! - azt mondja erre Hogy mi?
A szóval a sztori vége az lett, hogy készítettünk egy tejeskannába zárt vegyületet (külön tudós lecke volt ez is, és elég kalandos a hozzávalók beszerzése), ami akkora hőt volt képes generálni a környékén, hogy a víz teljesen felfőtt az alagútban. Amolyan hőbomba. És mivel a szörny is egy élő szervezet volt, megfőtt. Egyszerű, nem . Persze a bombát aktiválni közvetlenül a szörny mellett, és el is menekülni az alagútból, miközben a szörny a fejünkben matat, az sem volt egy leányálom, de na... itt tartok most. Még nincs vége a sztorinak, azt tudom. -
Alienhun79
tag
Kikivánkozik belőlem, szerintem az OGSE a legjobb SHOC mód, miért is:
- a fő történet adott, kicsit megfűszerezve
- korrekt, leleményes, érdekes, izgalmas mellékküldetés armada
- rengeteg, fegyver, képződmény, kellékek, kütyük, páncélok, autók, zenegép, rádió stb.
- nagyon eltalált nehézség fokok, mester fokon a fél pályáról rámlőnek
- a grafika gyönyörű, rengeteg állítási lehetőséggel, nem kell erőmű hozzá
- egy stalker enciklopédia, sok sok olvasni való (aki szereti)
- nem unalmas pályák, és nem dobálja be az ember mellé az ellenfeleket, viszont van mire lőni
- végre egy mód ahol a segéded, ha melletted van, nem buta, segít küzd és érdemes vigyázni rá, 3 snorkot simán likvidál, hja és nem begy bele az anomáliába hanem kikerüli!!! Hatékony MI
- gyorsan, folyamatosan javítják, fejlesztik
- a legfontosabb: nem bughalmaz, élvezhetően stabil[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
rétisün
veterán
válasz Alienhun79 #12728 üzenetére
ezek a pozitívumok, a negatívum, hogy nincs magyarul persze azért én is nekiállok majd, ha a diverzánssal végeztem, a secret trails 2-t is angolul játszottam (igaz, ahhoz van 2 végigjátszás is, ha nagyon elakadnék) persze az is félbe lett hagyva, talán a 'halál ellen' magyarítás elkészültekor....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #12729 üzenetére
Ehhez nem árt legalább közepesen érteni angolul. A zöldfülűek falujába beszélgettem az öreg Prohorral(?), több mint egy képernyőnyi a meséje, arról, hogy mi történt az erőműben (ott volt szivattyúkezelő a robbanás éjszakáján a 3-as és 4-es blokknál), mi történt a következő napokban; hogy a 10 éves lányának hazatelefonált a robbanás hajnalán, hogy zárkózzon be, majd sikerült annyi sugárzó grafitot letüdőznie, hogy egy moszkvai kórházban ébredt, majd napokra kómába esett. A lányáról azóta sem tud semmit, nem volt a kimenekítettek között, és semmi másra nem vágyik, minthogy eljusson Pripjatyba, hogy megkeresse a lakásukat, hátha maradt valami nyom a kislány után...
Más: kétszer is elkezdtem, de sehol ne találom Szidorovicsnak azt a nyavalyás radioaktív vérkövet. Elvileg ott kéne legyen az anomáliákkal teli, erősen sugárzó gödörben, de nincs. Egy videót megnéztem, ahol abban a kő volt, ott nekem egy hordó ácsorog. Tolik megmentve kétszer is, de a kavics sehol... A gödör alján a víz annyira gőzölög, hogy alig látni valamit. Van egy baromira sugárzó láda meg beton kupac, több sugárzó folt, rengeteg trambulin anomália, az ismerős csövek, a daru maradéka, oszt slussz.
Ja: a veteránt a bunkerajtóban él elhajtottam a vérbe, hogy ez nem a sereg, hagyjon békén. Ha elkezdesz udvariaskodni vele, akkor szövegel a 300 rubeles belépti díjról, így nem és simán vissza lehet menni Szidhez. bármikor, csak a kavicsát nem találom. A tesók egyike nekem felrobbant, a gyógyítás is meg volt. Eddig tetszik. Ennyi szöveget több ember kell, hogy fordítson, de ahogy nézem az angol teljesen jó, lehet abból elindulni nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz Cucuska2 #12731 üzenetére
Igen, A duplikátor gyermekeit és a most megjelent Agyart. Ez sokkal jobb, mint a másik kettő, szerintem. Az idén több sztalker könyvet nem akar a kiadó sajna. Jövőre nem tudom, mi lesz.
A CoP topikban belinkeltem az Agyar első fejezetének letölthetőségét, abból el lehet dönteni, hogy érdemes-e megvenni.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
őstag
válasz SaGa59 #12732 üzenetére
Elolvastam a Halálos Zónát, teljesen középszerű alkotás, a magyar fordítása pocsék volt, de a Stalker-érzés megvolt, így szerettem nagyon, most viszont egy az egyben a Clear Sky fordításában bejáratott szakszavak vannak benne, és rettenetesen tetszik, hogy hozzáértő fordította. Amúgy a történet itt is középszerű, de mivel a Zónában játszódik, így ez is tetszik rettenetesen. Az Agyart is biztosan meg fogom venni!
Köszönöm a munkádat!Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
SaGa59
őstag
válasz Alienhun79 #12734 üzenetére
Köszi, szóval az ágak alatt. A párától gyakorlatilag semmit se látok, de majd végigtúrom.
Sztrelok nevét valamelyik modban említették, de csak az olvashatta, aki megtalálta a megfelelő doksit...
Azt már meg nem mondom, melyikben és hol a doku, mert játék közben én sem találtam rá, csak fordítás közben akadtam bele. Az se kizárt, hogy ténylegesen nincs is játékban. A modok legtöbbjében rengeteg innen-onnan összeollózott és sosem használt szöveg van.(#12733) Cucuska2: Köszi. Igazából úgy kezdődött a "könyvfordítói karrierem", hogy felidegesített a Halálos Zóna fordítása, meg a hiányzó fejezet. Azt lefordítottam, ez eljutott a kiadóhoz és megkerestek, ha úgy gondolom, nekem jobban menne, odaadják a folytatás...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
Megizzasztott rendesen tegnap ez az OGSE a Perzselővel. Hagyok némi nyomot itt a tapasztalataimról, nem is azért, mert annyira nehéz a játék, hanem mert szinte hibáknak számító dolgok kavarhatnak itt be.
Sokat tettek a modderek annak érdekében is, hogy ne legyen annyira egyszerű az Agyperzselő kikapcsolása, ugyanis mielőtt a kapcsolót lecsapnánk az X-10 labor végén, egy kódot kell beütnünk egy laptopba, különben a termeket ideggáz árasztja el és nekünk annyi. Mindezt már akkor a tudtunkra adja üzeneten keresztül egy ismeretlen valaki, amikor Radarra lépünk. Azonban ezt az üzenetet elég könnyű figyelmen kívül hagyni, mivel itt már célba is vett a monolit és a harc hamar eltereli róla a figyelmünket. Feladatként is megjelenik, de ha hosszú a feladatlista (és itt az), szintén kieshet a látószögünkből. A csapda kódját két részben kapjuk meg, de mindkét rész egy külön kaland, feladatokon keresztül. Az első rész viszonylag egyszerű, nem is részletezem. Azonban a második már kacifántosabb, mert lesz benne egy jelenet, amikor egy poltergeist találkozik az ingóságokkal Dead Cityben. Az a szerencsétlen flótás, aki a kód második részét tudja, ott ragad a Halott Városban a hivatali épületben. Hogy mit keres a városban fegyver és kaja nélkül egy szál dzsekiben, azt nem tudni - ő az mondja, hogy artikért ment oda. Ebben az épületben egy kísértet forgat fel mindent éppen amikor odaérünk, és ez a bajok forrása. Ha belépünk az épületbe, többé nincs kiút onnan. Amikor egy kijárathoz megyünk - legye az ajtó, vagy ablak - akkor visszateleportálódunk Lenin szobra mellé, ami ez esetben csak a fej egy széfen. Nekünk az a dolgunk, hogy kihozzuk Minort (a kód birtokában levő kolléga) az épületből, mi több, adjunk neki fegyvert és menekítsük ki a városból a Katonai Raktárak átjárójához. Itt magától adódik a tény, hogy egy plusz fegyver nélkül (ami inkább egy drága shootgun legyen), eleve ne menjünk be ebbe az épületbe, illetve kora nappal menjünk be, mert ugye a város felett este 9-kor kezdődik a reggelig tartó kitörés, ami elől csak egy menedék van és az nem ez az épület.
Nos, fel kell oldanunk a csapdát, amihez csak egyetlen halvány nyomot kapunk egy papírlap formájában, de ezt is csak ha szerencsénk úgy akarja, mert a kísértet folyton felforgatja a helyet és könnyen elsodródhat. E nélkül az infó nélkül viszont halvány fogalmunk se lehet arról, hogy mi a teendő. Ezen a fecnin az áll, hogy van néhány kötet elszórva az épületben és ezeket össze kellene gyűjteni a széfbe, ahonnan majd egy elvtárs átveszi és a könyvtárba viszi azokat. Hogy mi ennek a dolognak a logikai értelme, nem tudom, de ez a megoldás a csapda feloldására. Csakhogy ez az 5 könyv olyan jól el van rejtve abban a kis épületben, hogy én először órákig kerestem, de csak 4-et találtam meg, ami nem volt elég. Azt se tudtam hányat kell megtalálni, mert erről nem ad infót a fecni. Ekkor gyanítani kezdtem, hogy valami nem jó, mert a poltergeist a könyveket is felforgathatja, és ki tudja hova dobálja be azokat. Újratöltöttem a játékot és újra nekiestem. A további probléma az, hogy minél tovább időzünk az épületben, a túloldalról annál több zombi áramlik felénk, akiket ugye közben ki is kell nyírni. Nekem annyi hulla felgyűlt az épületben, hogy már nem tudtam közlekedni miattuk.
Végül, amikor harmadjára meglett az 5 könyv és a széf feloldotta a csapdát, barátunk Minor belekötött egy zombiba és az kinyírta. Rájöttem, hogy ki kellett volna pucolnom a várost mielőtt bemegyek az épületbe, mert utána már késő. Visszatöltés az égész pályát. Kinyírom a 3 controllert, az összes zombit és sznorkot, majd be az épületbe és ki a kísértetet is... ekkor látom, hogy Minor a széf mellett van beragadva kezében egy késsel. Gyorsan feloldom a csapdát, adom a fegyvert (csak a Saigát fogadja el, a távcsöves-gránát vetős-hang tompított NATO rohamfegyver nem elég jó neki!), és indulnánk, de ekkor Minor szintén beragadt a lépcső alá...
Végül a negyedik nekifutásból sikerült valahogy kievickélnünk a határig, és itt megadta végre a kód második felét is.
Ez a Dead Citys jelenet, mind a mellet, hogy eléggé logikátlan, sajnos játékromboló is lehet az elsodródó infó és könyvek miatt. Nekem a 4 alkalomból 2x eltűnt a papírlap, szerencsémre első alkalommal megtaláltam és már lett némi fogalmam a tennivalókról. A könyvekért tűvé kell tenni az egész épületet, mert egy belőlük egész fent egy WC víztartályában van elrejtve.
Az Agyperzselő laptopja csak ezek után fogadja el a kódot! Ha előre megtanuljuk is a kódot, beütéskor nem fogadja el a laptop, csak miután végigjártuk mindkét rész útját. -
Sensut
őstag
válasz shield #12739 üzenetére
Az biztos. Most meg próbálom kitalálni hogy jutok el erre a helyre, ami messze kívül esik a Radar térképéről.
Néhány pályát módosítottak, ez erősen emlékeztet a Spectrum Projectre. Pld. a Bár területén megnyitották az összes kaput, a kívül eső épületeket kiegészítették, és ettől a Bár területe megduplázódott, és körbejárható lett. Mint a Lost Alphában. Nem kizárt, hogy Radaron is valami ilyesmiről van szó, csak épp meg kell találni az új járatokat. Metróról még sose hallottam
-
kekeeci
senior tag
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #12738 üzenetére
Apróbb logikai hibát találtam én is, már az elején. Amikor leadom Szidornak azt a nyamvadt vérkövet, és beszélgetünk, azt mondja, van még egy feladata, elő kell keríteni Fürgét és csapatát, Farkas majd ad fegyvert. Megyek Farkashoz, aszondja, a kereskedő hív. Semmi mást. Vissza Szidorhoz, újra elmeséli, hogy elő kéne keríteni Fürgét és csapatát, Farkas majd besegít. És most már tényleg... Igaz, ekkor már csiripol is Szidornál a feladatjelző.
Azaz, ha valami feladathoz nem a megfelelő sorrendben mész az érintettekhez, simán beszélnek a feladatról, de ténylegesen nem kapod meg, csak ha a jó sorrendben újra végigjárod őket.Más: a zaporozsec megvan, de nem lehet elindítani, Gyanítom benzin kell bele, de amit találtam eladtam. Újrakezdés, vagy akad valahol még marmonkanna Kordonon? Venni nem szeretnék, Qva drága...
Kissé meglepett, hogy már itt vannak zombik, ráadásul igencsak fürgék. Az az álkutya is vagy száz méterről rám rontott, amelyik Fürge kabátját őrizte, ráadásul egy gazdája is volt, egy bandita. A kitörés után rengeteg döglött állat, meg sok relikvia szanaszét...
Összességében tetszik, bár az ilyen apró hibák, mint a fenti, idegesítőek tudnak lenni.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #12743 üzenetére
A kocsiba benzin kell. Egyet találsz a gabonatárolónál a csűrben és egy másikat azzal szemben, lent az ATP garázsában, ahol a banditákat kell nyirbálni. Cordonon ennyi van, aztán tovább a kereskedőknél lehet venni.
Itt már Cordonon is startból belefutsz a pseudo kutyákba és el is intéznek egy-kettőre. Jobb kerülni őket, mert rengeteget kell lőni rájuk, hogy hatása legyen, sajnos. Nem adtak túl sokat a fegyverek továbbfejlesztésére, nagyjából az alap arzenál maradt, és vannak zoom problémák is. Remélhetőleg javítják ezeket. Aztán a vége fele elkelne néhány hatásosabb fegyver is, amikor a nagy exos terminátor monolitotsok előállítanak. Bár Lukash ad egy minigunt, miután intézünk nekik egy APC-t, de az akkora fegyver, hogy ha azzal sétálsz, akkor nem sok erőd marad gyűjtögetésre. Mellesleg NATO lőszert zabál, amiből sosincs elég. Ezért marad az PKM mint a leghatásosabb lőfegyver.
Van még néhány apró negatívum, ami szemet szúrt menet közben:
- az anomáliák javarészt láthatatlanok és ez nem fair, mert ha belesétálsz, akkor akár bele is halhatsz. Egy kicsit láthatóbbá kellene tenni őket.
- elég hatástalanok a lőszerek. Egy kutyára nem elég 4-5 sörétpatron, ettől rengeteg lőszert kell cipelni, ami rengeteget erőt lefoglal.
- a ruhák - páncélok könnyen amortizálódnak és ha totál lerobbant egy, akkor senki se tudja megjavítani. Mindössze 2 kiváló monolitos exót találtam, de mindkettővel bevettem a bogot, amikor belesétáltam abba a növényszerű csapdába (hogy ezek honnan kerültek elő ?). Adhattam el őket mert nem lehetett megjavítani. Ugyanúgy a fegyverek, habár azokból nincs hiány.
- A Bár a központ, de senki se tud semmit megjavítani a környékén. Ott árus is csak a Csapos van és elég szegényes a készlete. -
borovi
aktív tag
válasz Sensut #12744 üzenetére
"az anomáliák javarészt láthatatlanok"
Én kaptam valakitől, vagy vettem valahol, már nem emlékszem, egy detektort még a játék elején, ami a kistérképen mutatja az anomáliákat, mindegyik fajtát más-más színnel és jelzéssel."növényszerű csapdába (hogy ezek honnan kerültek elő ?)"
Voltak ilyenek egy másik modban is, meg nem mondom, melyikben.Javíttatni én is visszajárok Kordonba, máshol nem találtam olyat, aki javítana.
[ Szerkesztve ]
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #12744 üzenetére
Remélem segítek, nekem van anomália detektorom, ami tökéletesen jelzi mind hanggal mind képpel a minimapon az összes anomália fajtát így még futva is van időd kerülgetni őket.
A lerobbant páncélt meg lehet hasonló páncéllal gyógyítani a javító készlettel, persze tudom ha nem találsz, hát akkor sajna polcra rakod a cuccot.tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
-
kekeeci
senior tag
válasz Cucuska2 #12749 üzenetére
Itt.
Bár szerintem ezeket már megtaláltad.
Legközelebb Agropromban találsz, ahol Vakondot (Mole) kell megvédeni (-menteni).kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Tippmix
- Kupon kunyeráló
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen