- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #12151 üzenetére
A 1.0.9.9.9.8-ban nem tudtam átlépni Sötét Völgybe, az volt a gondom vele. Ezzel az utolsó frissítéssel jól megy, megtisztítottam az utat egész a szarkofágig és nem volt egyelőre pályagond vele. Leállások voltak, de csak véletlenszerűen, bizonyos feladatok alatt. A szakadozás, most már biztosan tudom, hogy a számlálós feladatok miatt van. Voronin ad egy olyan feladatot, hogy szerezzek meg 10 acéltartályt, na ekkor kezd szakadozni és amíg össze nem szedem ezeket, addig eléggé kínos. Aztán kell valakinek 10 varjútojás az Elfeledett Erdőből, itt is laggol egész végig, de azért játszható. Viszont most már tiszta előttem is, hogy miért tart ennyi ideig ez a moddolás. Ez a mod valóban egy "megaleves", de én inkább "ötvözetnek" neveztem volna amolyan méltó tudós kifejezéssel . Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül .
-
félisten
Azt nem vágja valaki, hogy Stalkersoup miért crash-el ha sweetfx beállítással indítom? A menü sem jön be.
Köszönöm!Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #12152 üzenetére
Ennél a modnál is be kell tartani a végrehajtási sorrendeket, hogy ne vesszenek el küldetések? Ahogy leírtad, igen bonyolult, fejben lehet tartani a sok szálat? A végigjátszás sem semmi.
Ezek szerint vágod az angolt, esetleg egy fordításba nem-e vágnál bele? Régebben kaptam egy elkezdett fordítást, abból el lehetne indulni.
Akkor leszedem, amit linkeltél.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12153 üzenetére
Mert hiányzik ez a fájl. A zipben levő "SweetFX_colorMSAA.txt" fájld másold be a \bin_DX11_SweetFX\SweetFX\presets\ mappába. Ha statikus beállításokon van a játék, akkor egyszer indítsd el DX9-el és állítsd a grafikát full dinamic-ra, aztán indítsd DX11 vagy DX11 SweetFX el, különben nem indul, de nem is crashel. De tudni kell, hogy SweetFx-el a játék betöltési ideje szinte megtriplázódik és úgy leterheli a gépet, hogy csak, szóval türelem. Viszont némi shader-játszadozással széppé is lehet tenni vele a játékot, az igaz:
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
Ne tudjátok meg, milyen össze-visszaság van most a StalkerSoup szöveges fájljaiban. Sok a Duplikált szöveg. Ezt mire kibogarászom, megöregszek. De már csak 19 fájl van.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
senior tag
"string_table_sms.xml" Ezzel a fájlal van egy kis dolgom. Kiszámolni minden szöveget, hogy ne legyen több 186 karakternél. Ez is okozta a crash-t.
Kérdésem, aki találkozott már Black Energy Műtárggyal, annak a térképen normálisan jelenik-e meg, vagy így: Black_Energy. Szintén egy kérdés, hogy a Ruby, valamint a Smaragd és az eredeti műtárgyai normálisan vannak-e írva, pl az eredeti Battery nem Ruby Battery-ként és a Ruby Battery nem eredeti Battery-ként jelenik meg. Itt a térképre, az Enciklopédiára gondolok, mert ezt is elrontották 3-4 kiadással ezelőtt. Írtam megoldást, de kicsit másképp oldották meg.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Sensut és Plazmacucci:
Milyen VGA-val játszotok?
-
félisten
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12156 üzenetére
Az a darabosodás az, amiről beszéltem. A laggolás. Nem mindig van, de optimizáció kérdése. Reméljük mihamarabb kijavítják.
Dhampir: nekem egy Asus GTX 650 2GB ketyeg még egy ideig, 12 GB RAM mellett.
-
félisten
Köszönöm, hogy megosztottátok.
-
félisten
Most komolyan ezt a stalkerlevest hogy kell játszani? Még a gránát elől sem lehet elfutni. Azt már meg sem említem, hogy az ellenség kb 300 méterre ellát és söréttel kilő. Olyan messziről, hogy nem is látom a képernyőn olyan kicsik.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12164 üzenetére
Igen, ez egy kicsit bosszantó. Az elején vigyázni kell, nehogy lelőjenek. Ja és ne felejts el menteni elég sűrűn. Kb az első Seva Páncélig védtelen vagy.
Mellesleg kész vagyok az Integrálással. Akinek kell a Magyarításom, felrakom.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12166 üzenetére
Ne aggódj, legkönnyebben is nehéz, nem hogy a többi fokozaton. Fogsz még káromkodni egy párszor.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Plazmacucci #12164 üzenetére
Lehet, hogy a játék nevét soup-ról soap-ra kellene változtatni, könnyű "elcsúszni" rajta már az elején is
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12169 üzenetére
Az elején elég sokszor lehet kapni, ez tény.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
-
Gery D.
senior tag
http://www91.zippyshare.com/v/NsOxKvbd/file.html
Íme, a 99-hez optimizálva. Ne kövezzetek meg, ha egyes elnevezés sajátos, mint a Műtárgy és a Kötelességi. Ja és közel sincs befejezve, sajnos egyedül tesztelni nagyon nehéz, na meg csinálni is. Remélem használható lesz nektek.
Elvileg az 1.1-es verzió a napokban fog megjelenni, úgy hogy sok idő nem maradt rá.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz shield #12175 üzenetére
Én nem a Jammer féle telepítőt használom. Letöltöm TB OneDrive serveréről, majd bemásoltam a fő könyvtárba. A Fordításomat is csak oda kell bemásolni. Nálam 9.9.9.9 van.
Íme:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJWaGwb4jMHq%5FIY&id=8DC51A0073FAF85F%2147543&cid=8DC51A0073FAF85FFordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
shield
Topikgazda
válasz Gery D. #12176 üzenetére
Nekem is onnét volt meg, de ezt a másikat töltöttem le ma helyette.
A txt-ben olvasom az oldalon, hogy ez a ....98-as.
Most akkor a 11 db .7z-t kell letölteni, nem kell más?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Gery D.
senior tag
válasz shield #12177 üzenetére
Elvileg le kell tölteni a 11 db 7z-t, majd a Patch for 40-es mappából az 50-eseket, majd a 80-asat, aztán a 99-eseket. Meg mellé a bare_gamedata-t.
Ez a menete a "telepítésnek".Meg a 95-ös Beta bin mappát
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
shield
Topikgazda
válasz Gery D. #12178 üzenetére
Akkor maradok a másiknál, mert amit feltelepítettem az a ...81-es, és most töltök le 4db 700megás tömörített fájlt, ami már a ...99-es patch.
Nem semmi, az alap 20Gb, még rádobom a patch-et, meglátjuk mennyi lesz.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #12154 üzenetére
Ameddig eljutottam, a történetek sorrendje számított. Elmehetsz egész Jantárig, sőt, lekapcsolhatod az Agyperzselőt is az X-10-ben, de Jantar után már lehetőség nyílik a Mocsárbeli Clear Sky feladatokra. Ezek azért fontosak, mert csak ezek alatt jelennek meg bizonyos kulcsszereplők, akik a további feladatokban is szerepelnek. Aztán folytatódik Agyar gyilkosának a felkutatásával, majd Szellem felkutatásával, de itt már szintén bejön egy másik feladatsor, ami alatt megjelenik egy olyan szereplő, aki fontos és nélküle nem lehet folytatni Szellem megtalálását. Itt tartok most. Bszottul bonyolult, végigjátszás nélkül neki se fogj . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.
-
Gery D.
senior tag
válasz Sensut #12181 üzenetére
Én végigjátszás nélkül csinálom. Igaz, nagyon sok feladat összegyűlik, de ha nem is csinálod meg mind, lassan elfogy és csak az marad. A Barlang a fontos még. Ott van egy fő karakter, nélküle ugye el se tudod hagyni Cordon-t, de a második kanyarban meg kell a további fő szálhoz. Nem akarok Spoilerezni.
Szerintem a Smaragd, vagyis Emerald műtárgyakkal lesz a gond, mert egy leírásban azt nem írták át. Az Elveszett Erdőben, vagyis a Forgotten Foresten lehet egyet találni, de az meg kell majd egy Bar feladathoz. Nagyon sokáig eljutottam, szóval nem lehetetlen.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12182 üzenetére
A főszálat követtem, így keveredtem bele Agyar és Szellem sztorijába, csakhogy egy adott ponton hoppon maradtam, mert átküldtek Danhez a Mocsárba, a Vadászokhoz, s bár a térkép jelezte a helyét, ő nem volt jelen. Nem tudtam mi van, azt hittem, hogy hiba. Na ekkor vettem kézbe a végigjátszást és lám, előbb a Clear Sky feladatokat kell végigcsinálni, ez alatt jelenik meg Dan. Pontosabban a PKM elrablása alatt. Ezt viszont sehol sem említették a játékban, nem volt honnan tudjam. És ugyanígy Arkhara Agropromban, aki szintén Dan által lép színre egy teljesen más feladatsor kapcsán.
-
Gery D.
senior tag
válasz Sensut #12183 üzenetére
El kell lopni a PKM-et. Nem szabad, hogy észre vegyenek a Banditák. Utána jelennek meg a Vadászok és ölik meg a Banditákat. .
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12184 üzenetére
Ja, csakhogy ezt én nem tudtam és egy rakás banditát találtam ott Danék helyett . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.
-
Gery D.
senior tag
válasz Sensut #12185 üzenetére
Akkor ez valamiféle bug lehet, mert egy PKM van ott egy zsákban. Bár, én nem szereztem azelőtt még egyet sem, így nekem el kellett lopnom. Legelőszőr én se tudtam, mit kell csinálni. Megpróbáltam úgy csinálni a fordításomat, hogy érthető legyen. Sok helyen abszolút nem lehetett érteni, mit takar egy küldetés.
Amikor egy Stalker-t leitatsz, hogy elmondjon egy rejtekhelyet, azok a szövegek számomra érthetetlenek voltak, ezért mindent átírtam egyre.
Vannak nagyon nehéz, szinte lehetetlen feladatok, amikor a Vadászokat Cordon-ban meg kell védeni a Zsoldosoktól. Azt 5X-6X újra kell tölteni, mert hamar megölik azt, akit nem kell.
Már nagyjából ismerem az összes küldetést a Generátorokig.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12186 üzenetére
Én a Vadászokat ott nem tudtam megvédeni a zsoldosoktól. Ha nem engem, akkor őket nyírták ki seperc alatt. Nem is kaptam jutalmat, de nem volt gond tovább. A megbízó egyet húzott a száján és annyi. Talán utólag módosítottak a feladaton, mert az tényleg egy gócpont volt. Később viszont ugyanott Zahar embereit kell megvédeni, az sikerült és fontos is, mert ha nem Zahar többé nem áll szóba . Most fedeztem fel, hogy az egyik mérnöknél a Bárban a PDA-dat be tudod hangolni mutánsokra is. Csak egy halom katonai PDA kell és az illető mutáns testrészeiből néhány. Ezt az opciót eddig még egy modban se láttam, de qrvára hasznos főleg a vérszívók, burerek és controllerek ellen, mert azok a legalattomosabb mutánsok ebben a modban, főleg a laborokban. Így a minimap épp időben jelzi a mozgásukat ahhoz, hogy fel tudj készülni a támadásukra. Ez az egyik legokosabb újítás amivel eddig találkoztam.
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #12187 üzenetére
ha jól emlékszem, az sgm 2.2-ben is volth hasonló, csak ott a detektor fejlesztésével lehetett látni a mutánsokat is, és (asszem) csak a detektor kijelzőjén. az artikat viszont a pda-n (minimapon) is mutatta.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Gery D.
senior tag
válasz Sensut #12187 üzenetére
Igen, Zahar-nak kell egy zsák, vagyis ami benne van. A 99 újítása, hogy kiterjesztették ezt a PDA funkciót majdnem az összes mutánsra. Ezt sokan kértük TB-től és meg is lett az eredménye.
A Vadászokat úgy kell megvédeni, hogy a bejárattal szemben az út másik oldaláról lelövöd a bent tartózkodó Zsoldosokat, de menteni kell előtte.
Én addig szenvedek, amíg nem sikerül. Elvileg a folytatásban lesz szerepe, hogy meg tudtad védeni.
Viszont ami nem tetszett, hogy míg a 20-as kiadásban a megölt karaktereknél volt páncél, úgy a további verzióból ezt kiszedte, mondván, mert telerakja a játékot a Random Páncélokkal és az úgy már nem izgalmas.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Aki ezt a Soupot programozta egy rohadt szadista állat. Nem mellesleg játszhatatlan. Annyiból áll az egész játékmechanizmus, hogy a másodperc tört része alatt kifordulva egy sarokból ki tudja gyorsabban lelőni a másikat, te vagy az ellenség. Komolyan ezt ki élvezi?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12190 üzenetére
Mondtam, hogy fogsz még káromkodni. De ne aggódj, ez csak az első komolyabb páncélig lesz. Utána már sokkal könnyebb az egész. Ja és használj sok Műtárgyat.
Mellesleg egy Műtárgy úgy is kibocsátja a sugárzást, hogy csak a hátizsákodban van. Ha már nálad van egy Medúza, vagy egy Kővirág, azt akár az övre is fel teheted.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12192 üzenetére
Csak a sugárzó hatás. A zsákodban ugyan úgy kapod a sugárzást, mintha az öveden lenne. Erre vezették be a Tárolókat. De azoknak is megvan a limitje, hogy mennyi káros sugárzást nyelnek el.
Igen, eleinte csak dobálni tudod, de ha megcsinálod a Katona küldetését a hídnál, kapsz majd tőle egy kis ajándékot. Szóval jó, ha barátságban vagy a Híd helyőrségével, mellesleg a katonai páncélokat tudja fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12194 üzenetére
Egy tanács, várd meg, amíg ők jönnek le. Vagy rohamozd meg őket. Ez a két taktika mindig bejön nálam.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
-
Gery D.
senior tag
válasz Plazmacucci #12196 üzenetére
Strelok búvóhelyénél a teleportot lezártad?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
Belefutottam talán egy rossz feladatleírásba. Mikor Voronin elküld, hogy szerezzem meg a banditáktól a videofelvevőt és a számítógépet, akkor azt mondja, hogy a videó valahol az ATP-n van és a másik része egy titkos szobában Dark Valley gyár alagsorában. Nos, valójában a videó a Katonai Raktáraknál a vérszívók falujában van (nem a zATP-n!), a számgép pedig Dark Valleyben a második emeleti titkos szobában, ahova csak az ablakon át lehet bejutni a tetőről.
-
Gery D.
senior tag
válasz Sensut #12198 üzenetére
Az én magyarításomat használod? Mert akkor meglesem. Egyébként azt írja, hogy utoljára az ATP-n látták, és onnan ment el a Hadiraktárakra az, akinél volt.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.