- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Milyen switch-et vegyek?
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Évekkel ezelőtt játszottam a SOC-al, és a mostani felrakás után beleütköztem egy bugba.
Amikor új játék indítok, az X-Ray Engine crash riporttal bezárja a programot.Az 5-ös gyári patch volt fent, a játékot eredeti lemezről telepítettem és Windows 7 Home Premium 64-bites rendszeren futtattam. Nálatok is előfordult-e a hibajelenség, és hogyan lehet orvosolni?
A másik kérdésem a Lost Alpha mod 2012-vel kapcsolatos. Játszottatok-e már vele, és mi a véleményetek róla? Még sosem használtam modokat, számomra ez ismeretlen világot jelent.
Harmadik kérdésnek tenném fel, hogy a Complete mod mennyit ad hozzá, illetve vesz el a gyári sztoriból?
-
félisten
Köszönöm szépen a részletes választ és linket!
Feltelepítem ismét a játékot, hozzá az utolsó patch-et, és ha újból jelentkezik a hiba, akkor rendszergazdaként próbálom elindítani. Tanácsosabb először patch nélkül futtatni?
Még szemtelenül annyit kérdeznék, hogy russian audio mod SOC-hoz is készült?
A Complete moddal együttműködik a magyar feliratozás? Feliratból az .f.i. csoporté, vagy a pcgameshuns a jobb?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Több üzenet gyűlt össze próbálkozásaim nyomán (kompatibilitási beállításokkal is kísérleteztem:
Ez a legelső:
FATAL ERROR
[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\ambient\silence_l.oggFATAL ERROR
[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 167
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!Az utóbbi log többször ismétlődik. Talán a kijelző felbontása nem tetszik neki, vagy vissza kellene vennem a részletességből (bár a CS maxon futott, viszont a SOC motorja régebbi verzió).
Ami érdekes lehet még, hogy a SOC alapból rendszergazdaként akar elindulni, másként nem is tudom indítani az asztali parancsikonnal.
Újratelepítem az 5-ös patch-el és köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Elmondom, hogy mi volt a baj. A magyarítás érdekében bemásoltam a "gamedata" mappát, és az "authenticity sound pack"-et is, és ezek okozták az anomáliát.
Az alapprogram most már hibamentesen indul el. Köszönöm a segítséget, különösen a log fájlok átnézésére vonatkozó nagyon hasznosnak bizonyult, ebből is tanulhattam egy keveset.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy főleg melyik modot érdemesebb kipróbálni; a Complete modot, vagy az Oblivion Lost 2010-et?
-
félisten
válasz dodopek #8373 üzenetére
Ez orosz nyelvű (Язык интерфейса: Русский, Язык озвучки: Русский):
http://www.rutor.org/torrent/126027/s.t.a.l.k.e.r-istorija-priboja-2-skrytaja-ugroza_s.t.a.l.k.e.r-priboi-story-2-latent-threat-2011-pc-repack-ot-r.g-nolimits-team-gamesMég egy link: http://www.torrentino.ru/torrents/e3c0-s-t-a-l-k-e-r-istoriya-priboya-2-skrytaya-ugroza
Alienekkel? http://ap-pro.ru/_fr/12/6854211.jpeg
Fura.A link gomb nem működött.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz westcoastog #8393 üzenetére
Neked bejött az Oblivion Lost, játszottál már vele?
-
félisten
válasz westcoastog #8395 üzenetére
Én attól félek, hogy túl nehéz az OL2010, de majd kipróbálom, hiszen a puding próbája az evés.
-
félisten
válasz westcoastog #8397 üzenetére
Az ausztráliai szerveren [link] keresztül, a mediafireről [link] letölthető (9 részletben).
Vajon ehhez még le kell tölteni valamilyen javítást?
Amit érdekesnek találok, hogy a kibontás után az OL10-Full mappa tools almappájában található OL10-Tools állomány nem tömörítődött ki, ez szándékosan van így (mindenesetre kitömörítettem)?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz westcoastog #8402 üzenetére
Csupán annyi a titka (én először nem így csináltam ), hogy az első exe fájlt kell futtatni, ami kitömöríti a megadandó mappába az OL10 modot.
-
félisten
válasz - = Zk = - #8454 üzenetére
Sajnos fogalmam sincsen, mert végül nem tettem fel.
-
félisten
Sziasztok!
Melyik Oblivion Lost verzióhoz érhető el magyarítás, és melyik patch-hez jó?
A régi letöltési linkek nem élnek. -
félisten
Köszönet a fáradozásért, bár én új vagyok még e téren, és fogalmam sincsen, hogy milyen különbségek vannak az Oblivion Lost 2012 Mod Pack és a Complete között (vagy akár a 2.2 és az utóbbiak között).
(#8759) genndy
Köszönöm, világos.
Ugye a macskákat nem kell lelőni? Ugyanis én imádom őket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Bár ha kajáról van szó a mutánsok elégé kitartóak.
Ezt már az X-Menben is tapasztalhattuk, mármint a kitartást.Egészségregenerálásra jó volt a vadkan vagy a husi patája a Sniperben.
Milyen lényeges különbségek vannak az Oblivion Lost 2012 Mod Pack és a Complete között, vagy a 2.2 és az előbbiek között?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Köszi! A kereskedők felturbózása jó ötlet volt.
Én a Sniperben folyton attól féltem, hogy a mutánsok kinyírják a technikust. Előfordult, hogy javítás közben tört ki a csetepaté, és rohant védekezni, én meg utána, nehogy hősi halott váljék belőle. Bár lehet, hogy halhatatlanra lett elkészítve.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Az én akcióim sorozatához képest Kruglov harci veteránnak számított. Amikor először játszottam a SOC-cal, nem tudtam, hogyan lehet kereskedni, satöbbi, így egyszál ingben-gatyában nyomtam végig majdnem az atomerőművig, közben számtalan elhalálozással. Most meg már a kereskedés-gyűjtögetés, barangolás érdekel a legjobban benne, amióta felfedeztem ennek az örömét.
Tulajdonképpen a SOC-cal csak egyszer játszottam sok évvel ezelőtt. Tavaly a Kordont még elkezdtem, de a kilószámra szerteszét heverő képződmények a CS és a COP kalandjai után már kicsit nevetségesen hatottak, emiatt inkább megszakítottam.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Igen, beugrott már. Valami alagútba mentünk be, ahol többször kinyírták. Bosszantó volt az a feladat.
Bár a COP-ban sem kedveltem a csapattal végrehajtott méréseket a mocsaras résznél, amikor orrba-szájba támadtak a mutánsok, zombik, banditák. Sokszor kellett visszatöltenem. Én az ilyen erőltetett feladatokat nem szeretem, amikor a teljesítés a játékélmény rovására megy.
-
félisten
Én szintén semmi különbséget nem tapasztaltam tapasztaltam 32- és 64-bit között ugyanakkora (4Gb) memóriamennyiséggel. Sniperben amikor a bázis felé közeledtem az úton kint ácsorgó őrszem felé, akkor ott mindig megakadt egy pillanatra.
Biztosan akkor nyugtázta a rendszer, hogy odaértem, és kezdheti özönnel a bázisra küldeni a mutánshordákat, amik miatt a szerelővel sem tudtam rendesen kijavíttatni a cuccaimat.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az Amnesia The Dark Descent után az ilyen sztorik már csak bájos tündérmesének számítanak.
Pripjaty sötét hangulata azért ütős lehet a filmben, és ez nem áll messzire a Stalker játékoktól, mert valljuk be, hogy nem a Stalkerrel szokás kisgyermekeket altatni.
(#8852) genndy
Így már más!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Barin_Duty #8930 üzenetére
Még csak beleolvasgattam és tetszik. Nagy munka, köszönjük szépen!
-
félisten
Sziasztok!
Tegnap elővettem az alapjátékot, nem rossz hangulatú, de a CS és a COP után már gyengének érzem.
Kipróbálnék egy jó minőségű modot. Magyarítással szeretném futtatni. Melyiket ajánlanátok az alábbiak közül?
- OL 2010
- OL 2.2
- L.E.G.E.N.D.A.R.Y. (Ez meg mi lehet?)[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Az Agyperzselő húsvéti hatása:
-
félisten
Egy hétig jártam a Zónában és nem történt semmi. Se egy frakció, sem egy küldetés, se semmi. A végén újrakezdtem az egészet, de minden ismétlődött elölről. Csak mentem-mentem egy erdőben, csicseregtek a madárkák, lágy szellő borzolta gázálarcba rejtett arcomat.
Útközben mindent eldobáltam, mert nagyon melegem lett. A végén semmim sem maradt és a Zóna is eltűnt, csak lebegtem. Később lelebegtem a kiindulási pontra, amit inkább csak sejtettem, mint tudtam róla. Ekkortájt ráeszméltem, hogy ez talán már egy újabb Zóna.
A Zóna egy Szülő, a Zóna egy Anya, de ki lehet az Édesapa? Szidorovics? Fürge? Jar bácsi? Reszketeg?
Kiderült, hogy ez egy új epizód, belebotlottam egy béta frissítésbe, a Monolith titkába. A Monolit története a paleolit táján kezdődött. Rábukkantak egy jeges kőből kiolvadt, még dermedt, de már lassan, tájszólásban, akadozó nyelvvel beszélni kezdő emberre, akit előbb félistenként, majd később istenükként imádtak. Amikor ez az ember bemutatkozott, akkor úgy hívták, hogy Lecsüan Hodzsa Baskír Kovács Károly. A Monolit annyira titkolta ezt a nevet, hogy megváltoztatták LEHOBAKK-ra. Ez lett az ő istenük.
Némelyek annyira belemerültek az imádatába, hogy éhenhaltak, mások inkább felkerekedtek hirdetni a jó hírt, de a gonosz Stalkerek rendre lelődözték őket, ezért inkább zártkörű részvénytársasággá alakultak. A titkos rend tagjai addig-addig mendegéltek, amíg elérték a Zóna peremét. Itt a történet befejeződhetett volna, de ők fohászkodtak, és ekkor új Zónák szálltak alá a magasságból. Ekkoriban terjedt el az a cifra beszédfordulat a Szolgálat-frakció körében, hogy az a magasságos. Azért titokban ők is be akartak lépni a Monolitba, de ehhez ájtatosság kellett volna, míg ők jobban értettek a fémből kovácsolt fegyverek forgatásához.
A Monolit megérti ezeket a problémákat és türelmesen vár. Várja a megtévedteket, akik a Zóna dzsungelében megrekedtek, tévelyegnek, és küldetéseik során néha lepuffantják őket. Nagy dobásuk Reszketeg feltámasztása volt, aki éjszakánként a Sötét Erdő szélén csapott le a gyanús Renegátokra és a gyanútlan, jószívű banditákra.
Amikor Zulu az Erdő Kapitánya lett és Noéval együtt tengerészeti vállalkozásba kezdtek, akkortájt kezdtek megjelenni a Vízi-Stalkerek. Jet-Skivel közlekedtek a Zóna csatornáiban, csak úgy fröcsköltek nyomukban a radioaktív habok. A Monolit haragudott rájuk. Felverték a mély csendet, összezúzták a mutáns halivadékokat. Emiatt rájuk szabadította прожорливый-t, a Torkos Cápát.
Rengeteg minden belekerült ebbe a történetbe, és ez nem lehet a véletlen műve. A Zóna nem alszik!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kalmárok Krémje
Írta: Sebtől Helyes Arczú
Fordította: KívánságelutasítóKiadja:
Stal-Ker Kereskedelmi Bt. és Mo-Cár Kft.
Szponzorálta:
Shultan KazimírA zsíros sötétség mindent elfedett. Bármi állhatott előttem anélkül, hogy tudomást szerezhettem volna róla.
Már három napja vergődtem a mocsárban. Egész ruházatom lefoszlott rólam, bőrömet rászáradt iszapréteg feszítette. A Rolex még csak-csak ketyegett sebhelyes csuklómon.Ennivalóm csak annyi volt, amit a mutánsok kiturkáltak a szűkmarkú tőzegből; lápi giliszta.
Mezítelenül, dideregve, de töretlen elszántsággal követtem esténként a Hétrőfös Szakállú Üstökös csóváját, amely tán célomhoz egyszer elvezet. A Zóna számkivetettje voltam. A fülemből kiállt egy nádtorzsa. Szitkozódva kihúztam, majd messzire eldobtam. Fémes zörgés hangja kísérte landolását.
Bizony elébem állt egy nagy kerítés. Körítés nélkül átmásztam a szögesdróton, közben óvtam nemesebb testrészeimet.Amikor a másik oldalán lehuppantam, hirtelenjében ínycsiklandóan finom sült hús illata csapta meg beszáradt taknyú orromat. Hmmm, gyomrom hangosan korgásba kezdett, mire egy Szeryóga-mozdulattal gyomorszájon térdeltem magamat, így hallgattatván el a pofátlan követelőzést.
Követtem a szagnyomokat, mire majdnem magam is beléhuppantam egy furán lüktető anomáliába. A hajnali derengésben körvanalazódni látszott a vélt elemózsia, egy odakozmált Stalker. Egy faággal odébbpiszkáltam, majd kormos ruháját magamra húzgáltam. Egészen úriember kinézetűvé válhattam-morfondíroztam magamban.
A dombok között, a fűzfákon túl egy kis falu barátságos háztetői rajzolódtak ki az égboltra.
Arrafelé vettem az irányt. Már egészen közel jártam a széléhez, amikor egy buckán átlépve váratlanul a mélybe zuhantam.Sajnos a protézisem valahol fent maradt én azonban lassacskán lábra állva leporolta öt számmal nagyobb bakancsomat, és négy számmal kisebb méretű nadrágomat. Nyikorogva nyílt ki egy rozsdás vasajtó, amin túl egy kis ablakból pislogott ki rám régi jó cimborám, valahai Wallató Streeti főnököm, Sid Orrovics.
-Májne Lében Herren Majszterem! Meggyütté' hát.-üdvözölt erőltetett kedvességgel kedvenc indonéziai tájszólásában.
-Megérkeztem, de bár ne jöttem volna erre a koleradúlta vidékre. Minden nádsarokban lőttek rám, ahol pedig nem, ott meg akartak enni, miközben én csaknem éhenhaltam.
-Hát sok jóra etekintetben itt se számítsál-nézett rám sokatmondóan a szemüvege fölött.
-Éppen meg szeretnélek bízni egy fontos küldetéssel...-kezdte a beetetésemet.
-Mi volna az Májsztró?-néztem rá, mint egy hatéves ártatlan gyermek.
-A múlt hétre vártam egy rakomány Csibefalatot, de egy ál-Stalker az én nevemben lecsapott a szállítnmányra, így már napok óta éhezem. Többet fogytam, mint Te a mocsárban.-és eközben kezével végigsimította Szafari mellénye alatt gömbölydeden feszülő pocakját.
-Sebaj Tóbiás, majd elugrom érte, csak előbb adj egy tábla csokoládét.-próbáltam jópofizni, de közben remegtem a türelmetlenségtől, hogy ételt tolhassak a bendőmbe.
-Kissé meghunyorítva szemét közelebb hajolt, majd nekem szegezte a hónap találós kérdését:
-Osztán mivel fizeted ki hékám? Körömpiszokkal?
Igaz, ami igaz, annyi levakarni való sár és iszalag rozsdállott rajtam, hogy ha ezt mind egy kupacba összegyűjtöttem volna és beváltották volna aranyba, akkor most nem a Zóna görbe útjait cifráznám.
-Nesze, itt a Rolexem!-csaptam ki elébe a pultra, hogy csak úgy koppant, miközben a szemeim is kopogtak.
-Na jó, kotort elő egy kis karika avas Pilótás kekszet, egyél, nehogy itt haljál éhen nekem, mert csak a rosszhíremet fogod terjeszteni, hogy hagytalak éhenveszni.
Ekkora arcátlanságra csak az órám szíjánál fogva történő enyhe, ám ideges visszarántásával válaszolhattam.
-No-no-no, hát azt én nem úgy gondoltam-vágott töredelmes arcot a Kofa. Rögtön megesett rajta a szívem.
-Tudja mit? Adjon hozzá még egy darabka kekszet, és akkor a kecske sem lakott jól, de a káposzta sem maradt meg.
-Ez a szentbeszéd!-bólogatott hozzá.
-Nesze, oszt legközelébb csak akkor kerülj a szemem elé, mikoron visszahoztad a Csibefalatkákat, de ám egy szem se hiányozzék belűle, vagy különben életed vége után is zombiként nekem fogsz gályázni!-azzal durcásan besöpörte méregdrága órámat egy barna papírzacskóba, és szinte kidobott a bunkerből.
- Jó Csibevadászatot, Te ütődött!-kiáltotta utánam szinte atyai hangnemben, miközben markát elégedetten dörzsölgette, de a nyikorogva becsapódott ajtó miatt nem folytathattam pszichológiai megfigyelésemet.Miközben beballagtam a lakatlan falu főterére, zsebembe csúsztatott kezem egy összehajtogatott papírcetlibe ütközött. Előhúztam, kibontogattam, és csipás szememmel ráhunyorgatva, a mindent elárasztó, és mindent a maga teljességében megvilágító napfényben az alábbi üzenetet olvastam:
"STALKER! AMIKOR EZTET AZ ÜZENETET MEGTALALSZ, AKKOR ÉN MAR NEM ÉLNI. DE HOGY TUDJAD, A FALU EGYIK HÁZANAK PADLASÁN JÓL ELREJTVE, A KEMENY MELLETT MEGTALALSZ NAGY RAKOMANY CSIBESZALLÍTMANY. AZE AZ UZSORASE, AKI MEG A PAPAT IS TÉRDEN CSÚSZTATVA JARTATTA CSIBEFALATJAÉRT CSEREBE.
ODA NE ADD NEKI, SOT MEG AZTAT IS VEDD TÜLE VISSZA, AMIT TÜLED KOBZOTT EL! FIGYELMEZTETTELEK, ÉN, SID ORROVICS FIA, BENŐ, KINEK FEJE LAGYA KESŐN, DE BENŐ"[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nem_tom #9132 üzenetére
Megértem. A mutánsvadászatot kimondottan rühellem. A Kiméra vagy más nagyvad ez alól kivételt képez vagy az izgalmas körülmények között teljesíthető "hozd el" küldetések.
Jelenleg az évek óta nem tolt alapjátékot játszom újra, mert attól nem lesz jobb a játék, ha csak unalmas futkorászós feladatokat sűrítenek össze benne vagy a mutánshordák számát dagasztják fel.
Megújult cselekményszálak, új szereplők, ismeretlen vidékek felfedezése, megfejtésre váró feladatok, titokzatos laboratóriumok felkutatása hozhat csak izgalmat, különben lapos, semmire nem sarkalló, unalmas időtöltéssé válik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na, ezt sem gondoltam volna, hogy Mod nélküli alapjátékban ilyesmi megeshet. Ma este kicsit játszani szerettem volna, de ennek (Stalkerek nélkül is) lőttek.
Az 1.0005 patch fent van kezdettől fogva.
A Vad vidékre másodjára térek vissza a Bárból. Már Kruglov professzor kikísérésén és a "családi puska" megtalálásán túl vagyok.
Most csak a fegyvereket, töltényeket, ereklyéket és egy jobbfajta Stalker-öltözéket szeretnék felszedni.
Ahogyan a vasúti vagonok felé közelítek, vagy akörül mozgok, mindig egy hatalmas XRay Engine Crash buggal dob ki.
Mindegy, hogy külön mentéssel vagy billentyűmentéssel tölteném be újra, ismételten kidob, ahányszor csak a legutóbbi mentéssel szeretnék visszatérni.
A korábbi autosave mentésről is újrakezdtem, de a Vad vidék területén folyton jelentkezik ez a probléma.
Lenne valamilyen jó ötletetek ennek megoldására?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5