- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- Seed szerver topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
fravik
tag
Sziasztok!
Láttam, hogy többen írtátok, hogy Transferwise (TW) debit kártyáról töltöttétek át Revolutra a HUF-ban feltöltött összeget.
Nekem meggyűlt a bajom a Revolut appal, mert nem hajlandó hozzáadni a TW kártyámat (Declined üzenetet kapok, mert az irányítószámom nem stimmel vagy valami ilyesmi), így nem tudom a TW borderless debit kártyámat Revolut feltöltésre használni, pedig pont a Bank->Revolut HUF->EUR kör költségét szeretném redukálni.Valaki tudna segíteni, hogy hogy tudnám a Revolutba felvenni a TW kártyámat?
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz hedgehog #1815 üzenetére
Nem írok pontot. Ez az az irányítószám, amit a TW kártyám/accountom postai irányítószámaként adtam meg, ugye? Lényegében a lakcímemhez tartozó ir.szám. Nem tudom mi mást tudnék megadni. Van jelentősége, hogy milyen pénznemben van rajta összeg?
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz KurtCobain #1881 üzenetére
Szia! Nem kell fizetned magáért a kártyáért és postázásért, ellenben a kártyára fel kell töltened 10 EUR-t (ami a minimum) az APP-on keresztül.
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Szerintem annak az 50ezer felhasználónak (legalább) a 80%-a csak és kizárólag nyaraláskor tölti fel a Revolut kártyáját, így nekik nem sok félni valójuk van.
Akik viszont nagy(obb) összegeket, huzamos(abb) ideig szeretnének Revolutnál vagy másik szolgáltatónál, mondjuk TW-nál tárolni, lehet érdemes elgondolkodni.
Nem árt óvatosnak lenni, de azért nem kell túlzottan parázni sem szerintem, ésszel kell használni ezeket a megoldásokat...
Ha a hazai és nemzetközi bankok végre észbe kapnának, valószínűleg a Revolut és egyéb Fintech cégek sem mennének ennyire. De valljuk be, ami a banki szektorban zajlik az a felhasználók/ügyfelek kizsigerelése... Nem véletlenül menekíti mindenki a pénzét a párna alá vagy olyan helyre, ahol nem kopasztják meg azért is, hogy ott tartja a pénzét."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Egyetértek, pont ezért nem vagy csak annyi pénzt célszerű rajta tartani, ami, ha több hónapra is zárolják a kártyát, nem fog fájni.
Mivel a bankot kötelezik a nemzetközi és helyi jogszabályok és nyilván sokkal több dolognak kell megfelelniük , valamint szigorúbb szabályok vonatkoznak rájuk, így természetes, hogy nagyobb biztonságban van náluk a pénzed hosszú távon. De a biztonság nem egyenlő azzal, hogy olcsó/megéri."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Van valakinek tapasztalata a repülőtársaságok prepaid kártyákkal való viszonyáról? Egy Wizzair járaton most utasította el az egyik utas Revolut kártyáját a légiutaskísérő, mert megtiltották nekik, hogy prepaid kártyákat fogadjanak el és hát a Revolut ugye az.
Én eddig nem tapasztaltam ilyesmit, bár értem az indoklást, miszerint mi a garancia, hogy van fedezet a kártyán, és ugye ezt repülés közben ugye nincs nagyon lehetőség ellenőrizni. Mit gondoltok?"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz #59063552 #6030 üzenetére
De a prepaid debit card nem egyenlő a sima debit kártyával szvsz.
A Rev community forumon is olvastam kicsit a témában, sokan számoltak be arról, hogy elutasították a kártyát vagy sikertelen lett a tranzakció."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz Brandynew #6812 üzenetére
Ha viszont korábban kapott Rev kártyát (mondjuk 1-1.5 éve), mint én, akkor - mivel akkoriban UK régiós kártyát kapott mindenki - így a Google Pay simán elfogadja mindenféle hákolás nélkül. Feltéve, ha nem hákolás az, hogy Play Áruház helyett apkmirror-ról szeded a Google Pay apk-t
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz milenda #6817 üzenetére
Szia! Teljesen jó az úgy, egy 0 EUR-s tranzakció megy a Revolutnak, lényegében megpingetik, hogy létezik-e, de nem fognak levonni semmit. A Spotify elfogadta a kártyát? Ha igen, nincs más dolgod, hónapfordulónál le fogja vonni az összeget (ha lesz fedezet a Revolut számládon). Amit a Revolut alkalmazásban látsz, hogy vissza fogják vonni, ténylegesen ez is fog történni, de neked ezzel nem kell foglalkozni. 🙂
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Sziasztok!
Mostanában találkozott valaki olyasmivel, hogy linken regisztrált (vagy saját linken keresztül más), de amikor a fizikai kártya megrendelését csinálná alul a "Mikor szeretnéd megkapni a kártyádat" oldalon mindig csak a "Csomagváltási lehetőségek" gomb jelenik meg így nem tudja befejezni a kártya rendelést, hiába választja ki a legalsó ingyenes standard lehetőséget.
Mit lehet ilyen esetben tenni? Alap dolgok... alkalmazás kilövése, újraindítás...stb megvolt. Esetleg valakinek tipp? Köszi
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
"miért kérdez a terminál ha úgyis olyan összeg van rajta..."
Mert honnan kellene tudnia, hogy neked mennyi összeg van a számládon? Nyilván nem tudja, ezért minden esetben felajánlja a lehetőségeket. Az mondjuk más kérdés, hogy a Revolut pénzneme miért USD és nem GBP, mint mindenki másnak (ugye UK kibocsátású a Revolut kártya, esetleg az újabbak talán már HUF?). De ahogy dugynok is írja, valszeg terminál beállítás lesz..."...illetve logikusan jól teszem e a választáskor az adott ország valutáját választom.."
Igen, jól teszed.[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz vmarci21 #19362 üzenetére
Cipruson tegnap 20 EUR felvétele után 3,95 EUR-t számolt fel az Euronet Revolut Mastercard kártyával... Aki teheti kerülje ezeket. Ha nem lett volna muszáj és lett volna közelben rendes bank ATM-je sosem használtam volna...
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Hoztam egy kis történetet és talán néhány hasznos információt Payment Request-tel kapcsolatban (vagyis amikor egy másik Revolut felhasználótól kérsz pénzt csak nem split billel):
Egy barátommal korábban megbeszéltük, hogy a tartozásáról felveszek egy PayR-t, majd amikor megjön a fizuja kiegyenlíti. Ámde tegnap push üzenetben szólt a Revolut, hogy a PayR lejárt. Okés, mondom akkor rákattintok a push üzenetre és újraküldöm a requestet (én naiv...). Aztán a push üzenetre kattintáskor szembesültem vele az alkalmazásban, hogy Something went wrong, majd ezt leokézva se híre se hamva a korábbi requestnek, mintha meg sem történt volna, se history, se nem teljesült request, semmi sem látható a számlatörténetben.
Gyorsan újraküldtem a requestet, mert még a fejemben volt az összeg és persze jól felb*sztam magam, hogy mi van, ha nem figyelek rá, hogy mekkora összeg volt vagy mondjuk ignorálom a push üzenetet... akkor elfelejtődik a request és jól járt a barátom? Mert nyilván nála is jelezte, hogy lejárt, de ő sem tulajdonított neki jelentőséget (nem is nagyon értette, hogy most mi történt...).
Úgyhogy dühömben az ügyfélszolgálathoz fordultam, hogy ez mégis hogy és miért...
A válasz röviden:
- Mindenféle Payment Request-re (gondolom hasonlóan a Payment Link-hez) 10 nap áll rendelkezésre a kiegyenlítéshez, utána lejár és nem marad nyoma a számlatörténetben.Felvetettem, hogy mi lenne, ha erről tájékoztatnánk a fejlesztőket is, Aris pedig rábólintott, megértette, hogy ez miért para (legalább valami history legyen már róla) és azt ígérte, hogy jelzi az illetékeseknek.
Gondoltam szólok, hogy ha jófej akarsz lenni és 10 napnál tovább húzódik egy request, nehogy megszívd."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz gzbotii #19901 üzenetére
Csak mint írtam is, nem a Payment linkről van szó, hanem a payment requestről egy Revolut usertől. Márpedig itt semmi figyelmeztetés nincs... Honnan kellene tudnom, hogy egy kalap alá veszik a kettőt?
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz setino #19951 üzenetére
Igen, az utóbbi pár napban 2x is nagyobb (200k környékén) összeget OTP debit MC kártyával, az egyik "Kártyás tranzakció" címszó alatt fut, a másik "Revolut*...*"-gal szerepel... nem igazán értem, hogy mi alapján mindkettő esetén kért kódot... az első ilyet el is rontottam, mert az online vásárláshoz kapcsolódó limitem kisebb volt Nálad a limitek rendben vannak?
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz vendingo #26063 üzenetére
Nem hülyeség, de igen, adóköteles. Pontos információkat a Kriptovaluták és adózás topicban találsz, de nagyjából úgy képzeld el, mint árfolyamnyereség. Mivel az adózás a kérdéses témakörben nagyon túl van bonyolítva és nincs is igazán szabályozva, igazából csak tippek vannak rá, hogy hogyan is kellene...
[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest