Új hozzászólás Aktív témák

  • djgeg

    őstag

    válasz katt777 #26 üzenetére

    Hát kb örülhetsz a 3 hónapnak :D
    Voltam a hírközlési hatóságnál, de azzal pattintottak le, hogy csak teljesen használhatatlan vagy teljesen kimaradó szolgáltatásnál érhetek el bármit. Arról már nem beszélünk, hogy gyakorlatilag használhatatlan volt a szolgáltatás... Lost package... ha egyáltalán sikerült a VPN kapcsolatot létrehozni (munka!...) egyfolytában timeoutolt... Játszani lehetetlen volt hatalmas ping és szakadások timeoutok miatt.... Egyszerűen kabaré volt... Egy emailt kaland volt elküldeni.... Mindezt úgy, hogy én otthonról nagyon sokat dolgozom.
    Bementem UPC üzletbe személyesen, elmagyaráztam, hogy amúgy szeretem a UPC-t de most a munkámat hátráltatják több hete... Azonnal javítsák a hibát, adjanak egy régi modemet ha az kell, de én tovább ezt nem tűröm és felmondom a szerződést, de kötbért tőlem ne várjanak... Ha kell pereskedhetünk is, de a panaszkezelési adatok engem igazolnak....
    Nagy kegyesen adtak 2000 Ft jóváírtást... Veszekedtem ott még egy sort, hogy most komolyan? Legalább azt az egész hónapot, az még logikus... Egyébként hivatkoztak a szerződésre, legalább is egy pontjára... Megnéztem és azt tartalmazza a szerződés, hogy az ő általuk igénybe vett és szolgáltatott eszközök szoftveres működésére nem vállalnak garanciát azt csak a gyártó teheti meg, így ez nem is esik bele a 72 órás javítási időlimitbe stb stb... Nevetséges... ők hoztak egy döntést, lecserélnek egy eszközt egy másikra... Amit le se teszteltek, hogy működik... a felhasználó meg szop... Elbeszélgetnék azzal aki jóváhagyta!

    Na mind 1 közben el kellet utaznom külföldre és nem foglalkoztam vele... mire haza jöttem frissült... és nagyjából megjavult...

Új hozzászólás Aktív témák