Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- OpenWRT topic
- Windows 11
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Mikrotik routerek
- PR-Telecom
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
válasz applause #193 üzenetére
Sajnos a "beállítások" funkciókban nincs lehetőség/összefüggés a leírt hibára. Talán egy éve volt hasonló szituáció, ami miatt nagyon pipa voltam, nem is találtam az applikáción belül megoldást.
Jeleztem, ami után kértek egy leírást.
A sablon válasz jött.
Ettől függetlenül hónapokig nem javult.
Egyik frissítés után jó lett.
Ez telefon sw illetve app aktuális verzió összeveszése is lehet.
Úgy próbáld törölni, hogy
Beállítások/ alkalmazások/simple/tárhely/gyorsítótár törlése/adatok törlése
és csak ez után az app törlés
Telefon újra indítása majd az app telepítése újra.
Menü persze lehet más, telefon függő :) -
applause
aktív tag
Szórakozik a simple. Normálisan lehet telefonnal fizetni többször egymás után, majd egyszer csak nem fogadja el a kártyát. Ilyenkor letörlöm a simple-t, újra telepítem és működik tovább mintha misem történ volna. Milyen beállítás lehet a nemfrankó?
MacBook air m3 16/512, iPhone 13 pro, Mercedes A150 2005
-
Nikaré
őstag
válasz MadMancs #189 üzenetére
Na jó értem én ezt, de most szinte sms nélkül használom az e-számlát.
Korábban ezer Ft fölé ugrált csak az sms havonta
Nálam illetve nálunk ez elvi kérdés lett. Jön a plasztik kártya az árával együtt ugyebár, mellette legyen egy fizetős app?
No meg a legdrágább bank lett a sarcaival együtt. -
veterán
-
Nikaré
őstag
OTP
"Ezúton tájékoztatunk, hogy 2022. március 1-től a SmartBank szolgáltatást a lakossági ügyfélkörben kivezetjük, helyét az új OTP Bank Mobilalkalmazás veszi át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat.
2022. március 1-től:
nem tudsz regisztrálni a SmartBankba,
nem éred el a számláidat a SmartBankban,
nem tudod QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot,
az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása push üzenetben nem lesz lehetséges, amíg nem regisztrálsz az új mobilbankba. A jóváhagyás addig SMS-sel történhet." -
emelhu
aktív tag
És vajh mi az a hatalmas technikai áttörés ami ahhoz kell, hogy:
- beolvassa a QR kódot, ezelapján megkapják az utalandó összeget és a cél bankszámlát (MNB szabvány)
- az alakalmazásba rögzített forrás számláról az alkalmazásba rögzített hitelesító adatokkal írjon a szerverre egy adatblokkot az utalás kérelméről
- a banki szerver a szokásos módon elküldi a pénzt azonnali utalással.Gyalog galopp - Bámulatos hol tart már a tudomány
https://www.youtube.com/watch?v=NEg6UjVqhFE -
veterán
2001 ota vagyok tag (AxA időszakot is beleértve). Itt ugye nem megvétel volt csak névváltás. 2014-15 volt csodakártyám, majd 2017 ben újratársitottam az új EP kártyával (régi lejárt de nem küldtek újat 16 ban mert nem volt tagdíj befizetés), akkor még simple nélkül, szerensére azóta is anélkül működik. Viszont ha app ba szeretnék manuálisan kártyával befizetni már csak simple lehetséges.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
-
veterán
válasz lakotibi #178 üzenetére
Én is erre tippelek, mert máv appon kívül még mem volt simple gondom. Persze az nem azt jelenti hogy máshol nem lehet (lásd tomp esetét. Nekem mondjuk lényegtelen is miért nem müködik, a lényeg az hogy teljesen megbízhatatlan. Szerdán utazunk, oda vissza 19000Ft. Szerinted ezt már máv appra merem bízni így? Persze hogy nem. Hiába próbálják app felé terelni az embereket, így nem fog menni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
Valószínűleg azért mert állam állami megoldást szeretne használni. Azzal senki nem foglalkozik senki hogy van jobb/gyorsabb/stb.
Én is üdvözíteném google payt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
tomp
félisten
válasz MadMancs #174 üzenetére
Ha már mobilapp miért nem használják az Apple Pay/Google Pay megoldást? Webes/appos vásárláshoz jó pár éve van itthon is Google Pay.
Csak pár lépés és már fizettük is a jegyet...
2020-ban minimum olyan minőségben kellene mennie mint a Burger King appnak! Fizetés Apple vagy Google Pay-el. Ha fent van a Google Pay akkor felugrik alulról a kicsi Pay kártyaválasztó. Fizetés és kész. Ha nincs fent az app akkor megnyitja a Google Pay böngészős oldalát ahol fel vannak sorolva a fiókban lévő kártyát. Kiválaszt és fizetés. -
veterán
Azért hogy a negatívba pici pozitív is legyen, viszonylag gyorsak voltak. De akkor is gáz, pl ha az ember utazás előtt venne jegyet. Pl 260km es utnál nem szoktam mostanába átszállás utánra megvenni a jegyet csak előtte, köszönhetően annak hogy máv 90km es úton képes késni 50percet is, amivel csatlakozást lekésem, IC lévén meg buktam a következő 170km es útra szóló jegyet. 2x kellett visszakönyörögni tőlük az árát. Ilyen távon már nem 2Ft ról beszélünk 2 főre. Apphoz csak a kedvezmény miatt ragaszkodom, alap esetben is 10%, @ jelzésű esetén 20%. 2-4ezer símán megspórolható lenne. De így hogy ilyen megbízhatatlan az egész..
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
Az.
De az poén rengeteg fele havi nagyon sok alkalommal fizetek simple-vel, sehol sincs vele gond. Netes panasz is mind máv appos. Szóval ez inkább simple és máv együttes bénázása.Utána jegyet azért elvira.hu -n megvettem ott nem volt gond, pedig ugyanúgy simple.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
tomp
félisten
válasz MadMancs #169 üzenetére
Simple... Igazi garázscég minőség...
Én simán felszálltam volna a vonatra aztán a kaller majd izmozza le a céggel.
A tranzakció azonosító azt jelzi, hogy a Simple sikeresen levonta a pénzt de erről a MÁV már nem értesült mivel se a pénzedet nem látták se a Simple visszajelzését, hogy sikeres fizetés volt így a MÁV rendszere értelem szerűen nem állította ki a jegyet. Hetente ez van a SimplePay-nél. Levonják de már nem továbbítják a pénzt... -
veterán
Sziasztok.
Na ma én is belefutottam a MÁV - Simple hülyeségbe. Máv appban jegyet vettem, app szerint nuku visszajelzés nincs jegy. Simple küldte email hogy sikeres tranzakció, jött sms, levonták. Máv szerint simple nél reklamáljak, simple szerint máv nál kell reklamalni mert tr azonosító alapján a pénz mar naluk van. Azaz egymásra mutogatnak.
Így mind a kettőnél tettem panaszt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sharp4
őstag
-
sharp4
őstag
Sziasztok!
Huawei P40-en olyan hibával kerültem szembe, hogy nem működik az érintéses fizetés. Másnál müködik megfelelően? Érdekes, mert a bankkártya egyenlegemet letudom kérdezni.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
tomp
félisten
válasz lakotibi #159 üzenetére
Jó pár olyan telefon van ami mind3 nagynál kapható és mégis beragad az app token letöltési hibával vagy egyéb egzotikus hibával. Android 10 a mai napig kemény dió a számukra mert a legtöbb hiba ezen van. De a klasszikus token hiba azóta jelen van amióta az app tud NFC fizetést. Számos hibát jelentettem nekik de azon kívül, hogy megírták a hiba elismerését, semmi sem történt. Számomra a teljes Simple komolytalan lett. Nem tényező. Egészségpénztáramnál a SimplePay-el van megoldva a EP kártyám terhelése(magán az EP kártyámon 0Ft van de azt használva a bankkártyámat terhelik meg amit azonnal átirényítanak az EP kártyára) és jópárszor buktam a fizetést mert a SimplePay belassult vagy nem ment. MÁV is szívás emiatt bár ők nem válthatnak szolgáltatót mert ugye a MÁV és a Simple(OTP) is állami szóval fogniuk kell egymás kezét...
-
veterán
válasz lakotibi #159 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Egyedül MÁV appal volt gondom 2-3 alkalommal (kb 60ból) de ott se szakadt meg a tranzakció csak elhúzódott. És csak máv app, elvira felületen minden oké (elvirát használom ha másnak veszek jegyet de nem együtt utazunk). Szóval nem vagyok benne biztos hogy ez csak simple hiba. Akármit is ír közleménybe máv. Simple app, egyetlen egy terminál fajta van amivel nem mindig sikerül elsőre ha app nyitás nélkül érintek. Tokból sose veszem ki telót, eleve biztonságosabb mint a bankkártya. Ott semmi se véd véletlen érintés ellen (hallottunk mar ilyet, és nem sok ember rohangál RF védett pénztárcával), míg teló esetén ha feloldod nem lehet véletlen, ha meg nem oldod fel azonosítást kér ( nálam ujjlenyomat vagy minta).Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Tetsuo
őstag
válasz lakotibi #159 üzenetére
Persze, okostelefon, de a bankkártya mivel céleszköz, hatékonyabb, ennyi. Annak nem törik be a képernyője, nem ázik be, nem merül le az akksi, nem megy tönkre a napon stb.
Ráadásul nem kell ujjakkal görcsben egyensúlyozni, miközben fizetek vele, hanem egy elegáns mozdulat, esetleg PIN bepötyögése atombiztos terminálon, és voilá...(Nekem is "wallet" tokom van, anélkül nem is használnék érintős telót. De ne mond, hogy az garancia bármire is.)
Természetesen használok okostelefont, de utálom, mert kicsi, lassú a gépelés, óvatosan kell tartani stb. Eleve a forma is messze van a kényelmestől, pl. egy kavicstól, ami illik a kézbe.
Igen, ettől a bankkártya is messze van, de legalább kisebb és rugalmasabb.[ Szerkesztve ]
-
Tetsuo
őstag
válasz lakotibi #155 üzenetére
Ergonómia: telefon telefonálásra, bankkártya fizetésre, laptop netezésre, fényképezőgép fényképezésre...
Ha a telód lemerül, vagy csak félsz, hogy majd lemerül... meg eleve érdekes a mütyűr gombokat pötyögtetni, a sz@r, vékony téglalapot úgy fogni, hogy ne nyomd meg az oldalgombokat... a bankkártya lényegesen jobb.
De a legjobb, mikor fizettél vonatjegyet és nem ad visszajelzést, így újra meg kell venned immár bankkártyával. Az az érzés. Én ott taposnám szét a mobilt kb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lakotibi #153 üzenetére
Az esetek 95% ában igy van. Érint és indul. Húgomnak is (i6S) , és nekem is (A50). Csakhogy van pár terminál (jellemzően dohányboltokban) amik így elutasítják a fizetést. Mire én megadom minta vagy ujllenyomat kasszás már szól hogy hiba.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Egérpad topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- Poco X6 Pro - ötös alá
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- NORTON 360 for Mobile! 1 eszköz, 1 év! DOBOZOS, BONTATLAN!
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 19 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest