Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • WildBoarTeam

    aktív tag

    Elég "általános" válaszok érkeztek, némelyiknek nem sok köze van a kérdéshez. :)

    blabla

  • -szp-

    aktív tag

    Ez igaz, de egyrészt évek óta vártam/vártuk hogy mondjanak valamit, másrészt olyan kérdést is találni, amire konkrét infót toltak. Majd még csiszolódunk, én elégedett vagyok :K

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • Shodan

    addikt

    Szép kitérő válaszok!
    A rendszer olyannyira jól működik hogy már készül az utódja.Nem véletlen hogy a DT kihátrált a projekt mögül.Páran meggazdagodtak.
    Egy olyan online felület felé terelni az ügyfeleket ami nem működik, pofátlanság.
    A számlabefizetés eltörlésének legfőbb oka pedig hogy tudjanak értékesíteni.
    Nagyjából ennyi.

    www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

  • WildBoarTeam

    aktív tag

    Persze.
    Meg amúgy sem egyszerű a többmilliós ügyfélbázis átmigrálása.
    Nálunk csak kb 35ezer ügyfél volt és nem volt könnyű...

    blabla

  • Skipqer

    tag

    Hónapok óta nem lehet úgy befizetni egy számlát online, hogy az első nekifutásra sikerüljön. Kettőt kattintani hibaüzenet nélkül szinte lehetetlen, hol ide nem lehet belépni, hol az nem látszik éppen, majd amikor írsz egy panaszt, hogy napok óta próbálom sikertelenül befizetni nekik amit kell, akkor beindul a bullshit generátor és megmagyarázzák az "A" betűt is csak éppen a problémával nem foglalkoznak... végül a következő számlán már nagybetűkkel ordít az "ONLINE FELÜLETÜNKÖN SZÁMLÁI 0-24 ÓRÁIG MEGTEKINTHETŐK, BEFIZETHETŐK" szöveg.
    Legalább annyi eszük lenne, hogy addig befogják a szájukat amíg egy működőképes oldal össze tudnak rakni, de nem terelik a népet a használhatatlanba. Gratulálok az illetékeseknek!

  • pomorski

    őstag

    A feleségem is hasonló hibába/hibába ütközik rendszeresen az online ügyintézés kapcsán...

  • hemaka

    nagyúr

    Majdnem mindenkinél ott ficeg az okos telefon, fizessék be ott vagy a weboldalon, vagy postán csekken, ezer megoldás van, nem is értem azokat akik csak azért bemennek valamelyik szolgáltatóhoz, hogy a számlájukat befizessék. Miért nem adják fel a többi számlával együtt a postán? :U

    Lassan 20 éve van mobilom, soha nem fizettem be üzletben/üfszolgálaton, (meg sem fordult a fejemben).
    Abból a szempontból igazuk van, hogy ha meg tényleg valamilyen ügyet akartál intézni, 30-40 perceket kellett várni, mert a sok számlabefizetőreklamáló csak húzta az időt...

  • joey04

    félisten

    Divat fikázni a nagyokat, így a látszat elkerülése végett azzal kezdeném, hogy hosszú-hosszú évek óta Telekom szolgáltatásokat használok, alapvetően megelégedve. Otthoni szolgáltatásoknál átváltottam persze Digire a saját lakóhelyemen, de ez érthető, azokkal az árakkal nem lehet versenyezni. De a családban most is van a nevemen Telekomos otthoni szolgáltatás, a mobil pedig szintén az és mobilos fronton nem is akarok váltani. Gördülékeny, segítőkész ügyintézés (nem online!!!) és korrekt számlázás jellemzi őket. (Biztos vannak más tapasztalatok, ez az enyém)

    De amit az online felületükkel művelnek az kész katasztrófa. Lassú, sokszor nem működő, átláthatatlan oldal, és ugyan nekem működik az online ügyintézés, de sokszor bár ne működne, díjcsomagot váltok, majd a rendszer kiírja, hogy technikai hiba miatt nem sikerült, de jön az sms, hogy sikeres módosítás, utána meg napokig, vagy akár hetekig rossz információ van a rendszerben, holott a számlázás már az új díjcsomag szerint történt, stb stb. Ezen a téren hatalmasat kéne fejlődniük.

  • crue

    őstag

    Engem per pillanat az basz fel, hogy már egy hete megvan a számlám végösszege, de a részletezés "technikai okokból" nem érhető el. WTF?

  • -szp-

    aktív tag

    Három bátor jelentkező, akinek gondjai vannak a rendszerrel, küldje el nekem az MT azonosítóját, cserébe vagy soron kívül megjavítják (ez a jobbik eset), vagy legalább kiderül pontosan melyik bugyorban akad a gépezet (ez a valószínű), de az is lehet, hogy nem jutunk előbbre (wcs)

    köszi

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • ETOM

    addikt

    "LÉPJ BE EGY OTTHONI ELŐFIZETÉSSEL!
    Sikeresen beléptél otthoni előfizetéseddel, azonban a kiválasztott szolgáltatás megrendeléséhez otthoni előfizetésed nem megfelelő. Kérjük, a megrendelés folytatásához lépj be egy másik előfizetéssel!"

    Ha ezt írja belépés után akkor is küldhetem neked? Nálam ez van február vége óta. Előtte a másik üzenet volt: "Az Online Ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető csak el"

    Szóval valami történt, de most sem tökéletes.

  • -szp-

    aktív tag

    Jöhet, MT ügyfélazonosító, csak a 9 jegyű számsort kérem, nem kell a jelszó, meg semmi ilyesmi első nekifutásra elvileg

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    el se olvasom, már az első 2-3 paragrafusban kiakadt a bullshit-o-meter.

    a matáv tegnap éjjel is megszegte a saját ászf-üket, úgyhogy szét lesz rúgva a seggük.
    ha egy számlázási rendszer 300 "szakember" meg 70 beszállító két éves munkája, akkor az a számlázási rendszer hulladék. főleg, hogy még most sincs kész.

    hagy gratuláljak a tegnaptávnak, annyi idő alatt nem tudták bevezetni a számlázási rendszerüket, amennyi idő alatt elavult :P :P :P (hint: mire bevezetik, a távszámla elavul. hint2: mire bevezetik, a gázszolgáltatási piacról kizavarják őket rotfl).

    a több, mint 300 fős szakértői csapat meg a vezető integrátorok meg stb. duma egy dolgot jelent: semminek sincs felelőse. ha tényleg 300 fős szakértői csapatra lenne szükség, akkor ez azt is jelenti, hogy a teljes cég akkora hatalmas vízfejet növesztett, hogy annak minden hülyeségét lefedni nemcsak hogy lehetetlen, hanem értelmetlen is.

    Kedves Tegnaptáv! tudják, mi bőszít fel mostanában rendszeresen önökkel kapcsolatban? hogy nekem egy perc mobil hívás westel hálózatból westel hálózatba nettó 29 forint, míg digis hálózatból westel hálózatba bruttó 6. ha ez nem lopás, akkor semmi.

    Kedves tegnaptáv számlázás! menjenek be egy erste bankba, próbálják meg a számlalevelet elektronikusan kérni! tudják, mennyi munka ez? megkérdezik az email címét, beírják a gépbe, és kész! nem kell díjnetre regisztrálni, nem kell távszámlára regisztrálni, nem kell telekom myaccountot regisztrálni, nem kell webes felületre bemászkálni a számláért, semmit nem kell. hónap első munkanapján jön egy pdf, benne a számlaadatokkal, pont.

    Kedves Tegnaptáv számlázás! ha beleírom az űrlapba, hogy nem kérek reklámot, akkor az pontosan azt jelenti, hogy nem kérek reklámot! nem azt jelenti, hogy néha azért jöhet, sem azt, hogy a mobilomra küldött sms reklám az nem reklám. hanem azt, hogy nem kérek reklámot. a nem ebben az esetben pontosan ugyanolyan nem, mint amikor meg akarja dönteni a titkárnőjét és ő azt mondja, hogy nem. ha mégis megdönti, az btk szerint minősül.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • szaszlaci

    addikt

    LOGOUT blog

    Mellesleg a trágár beszédet miért nem jutalmazzák pihenővel? Ja, hogy némelyik moderátor is hasonló stílusban írogat...

    Cikk: "Azért azt is jegyezzük meg, hogy az online ügyintézés – így például elektronikus számlakezelés é-befizetés – előnyeiről sem."
    Ennek érdemes lenne újra nekifutni.

    ■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

  • djgeg

    őstag

    +1. Kivételesen mindenben egyetértek veled :DDD

    "640 kByte memória mindenre elegendő"

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    még annyit hagy tegyek hozzá, hogy az ügyfél gondolatvilága nem úgy működik, hogyha két ember csinálta a számlázást, és nem sikerült, akkor jbka, ha meg 300 ember, akkor csak ejnye-bejnye, de ha meg néhány nagy rendszerintegrátor is ott volt az eltoláskor, akkor minden rendben van.

    az ügyfelet nagy vonalakban sem érdekli, hogy hány ember bénázásának az eredménye, hogy nem működik. ez, hogy a projekt méretével mentegetőznek, ócska mosakodás.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • dr.Mura

    tag

    Sajnos ezzel a cikkel az ITCafé nagyot esett a szememben. Ha ilyen PR-cuccok lesznek valós tartalom helyett (és tényleg ezt hozták össze a 600e-es user base segítségével), akkor ez nem újságírás, hanem fizetett hirdetések (és akkor tessék egy ilyen feliratú, piros logót kitenni a lap tetejére).

    A Telekom elektronikus számlázási rendszere egy tragédia. Egy olyan cég, amely hangsúlyozottan IT projektek lebonyolításával keresi (elvileg) a kenyerét, és ami mögött ott van elvileg nemtudoménmekkora anyacég és know-how, az nagyon szégyellje magát egy ekkora baki-halom miatt. FUBAR. Dobják ki az egészet és fizessenek elő egy online számlakészítő honlapon egy kisvállalkozói csomagra...

    C8H10N4O2

  • janeszgol

    veterán

    Már 2014-ben is sok panasz volt a számlázási rendszerre, ezért is a Vodánál kötöttem előfizetést. (Utólag belátom, minimum duplán jól tettem.)

    Viszont az is igaz, hogy a Telekom ezer felé szolgáltat. Szóval van mit migrálni. Most írhatnám, hogy több türelmet, de amikor nem lehet befizetni a számlát a rendszer miatt, közben meg mennek a több száz forintos figyelmeztető sms-ek, az nem korrekt. Meg amikor teljesen más számlát kapnak az emberek. (Az is baj, ha többet, az is baj, ha kevesebbet.)

    Windows Phone és Nokia/MS Lumia telefonok forever!

  • viharhozo

    addikt

    Sztem legalabb egy tucatszor volt problemam az online felulettel, kezdve attol, h vehettem olyan telefont, amit nem vehettem, azon at, h nem fizethettem be olyan szamlat, amit befizethettem volna, egesz addig, h mas szamlat kaptam papiron es online.

    Nehez megerteni, miert van telis tele buggal a mai napig az online felulet, miert tudok kivalasztani olyan menuket, amire nem lennek jogosult, miert lehet ceges feluletre belepni szamonkent, ha utana semmit nem tudok ott intezni etc. Egyebkent a telefonos uszi altalaban teljesen korrekt, sot, en minden bug utan kaptam vmi jovairast, csak az evek telnek, a rendszer meg marad.

    Durvasága miatt töröltem - moderátor.

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    Ajánlom figyelmedbe a South Park utolsó évadát... :))

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Na végre egy újságíró, aki nem hagyja magát beteríteni a bullshit halommal, helyette jól odaszúr keresztkérdésekkel és sarokba szorítja az interjúalanyt, hogy ne adhasson kitérő választ!

    Oh wait...

    Ilyen príma kérdéseket csak Magyarország miniszterelnöke kap a heti rádióinterjúiban. Persze érthető, ne harapj a kenyéradó szponzorod kezébe, mert nézhetsz új munka után.

    ---                                                                                                                                                                                                                       "If I knew how to take a good photograph, I'd do it every time." - Robert Doisneau

  • Sebhelyes

    senior tag

    Most vártam 1óra 10percet egy ügyfélszolgálaton, pedig senki se fizetett számlát...

  • Snoop-y

    addikt

    Lol a jogelodok osszeferhetetlen rendszerei legalabb mukodtek plusz a "bab" allapot utani projekt aminek nem mondjuk ki a nevet az tobb mint 7 eve fut!

    Azokat a legacy rendszereket meg meg mindig meg lehet talalni.

    A projekt meg olyan szinten kerult sokba hogy abbol kozel 20+ szupernagy lotto otost lehetne kifizetni.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • Kbali

    veterán

    Ez a téma is olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá - csak azt nem értem, akkor miért nem áll rendszerintegrátornak mindenki. Jelentkezzetek a Telekomnál, hogy 2 nap alatt megoldjátok minden gondjukat, csak bízzák rátok.
    97 óta veszek igénybe T-s szolgáltatásokat, többfélét is: soha nem volt bajom a számlázással. Ja - kb. egyetlen csekket sem láttam, online sem kell fizetnem, mert használom a bankom szolgáltatásait, így számomra soha nem elérhetetlen a befizetés.

    nem vagyok suhanc...

  • Snoop-y

    addikt

    Most mellelottel mert pont ezen a projekten dolgoztam evekig szoval tudom mirol beszelek ;)

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • tknof1871

    őstag

    Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

  • Fejvadi

    veterán

    Egyszer futott bele a hibába, hogy nem tudtam a weblapon fizetni 2 napon át. Azóta nekem mindig egyből sikerül.

  • #02683648

    törölt tag

    Én ezt a "páran meggazdagodtak" szöveget nem értem egy magán cég esetén.
    Ha közpénznek az értelmetlen hülyeségekre vagy nem hatékonyan történő költéséről van szó akkor megértem h vki fel van háborodva. De egy magántulajdonú vállalat felőlem arra cseszi el a bevételét amire akarja.
    Nem kötelező se Telekom ügyfélnek se Telekom részvényesnek lenni, amúgy meg miért fájna?

    Arról nem beszélve, h ha vki tényleg meggazdagodott ezen a csődtömegen amit T számlázási rendszernek nevezünk, akkor az tuti nem fog a PH! lapcsalád topicjaiban sirdogálni h kevés a fizetése.
    Nekem ez már nettó pozitív. ;]

  • golyós

    őstag

    Ez azért van mert bár a számla összegét látod már elsején, a részletes számla hetedike után tekinthető meg.
    Ha egyszer rákattintottál volna a chat-re akkor elmondták volna ;)

    Huawei Mate 10 Pro DS 9.1.0.345 & Honor 20 Pro DS & Samsung A6+ Huawei P Smart Plus 2019

  • Badboys

    senior tag

    Van három előfizetésem amennyiben csekken fizetném akkor 1800 Ft l többe kerül lassan egy éve így működik.Azaz csekkenként 600 ft +.Na így működik a trémobil. Köszi a tippet csak ez így nem jön be. Lehet neked nem számít az 1600 nekem meg igen,jobb helyen van az én zsebemben. Csoportos befizetéssel meg 90 ft. Okosan kivan ez találva.

  • crue

    őstag

    Azt tudom, hogy később készül el, de még most sem látható. Mondjuk azt nem értem, hogy egy pdf exporthoz miért kell egy hét (jelen esetben még több).

    szerk: Most legalább írja, hogy gebasz van és nézzem meg a mobil alkalmazásban. Ott már jó.
    Egyébként azért lovagolok ezen ennyit, mert több előfizetésem is van ezen a számlán és tudnom kell melyik mennyi.

    [ Szerkesztve ]

  • Zotya84

    őstag

    Nálam banki átutalás: 12Ft/db ebankból. Még a csoportos beszedésnél is olcsóbb.
    De ottan volt évek óta a távszámla, mostanra az utódja a Gyorsfizetés /vagy mi a tököm/. Mindkettő ingyenes, és tudsz bankkártyával díjmentesen fizetni.

    Úgyhogy ha számítana tényleg az a 3*600Ft, akkor a fél-egyórás T-pontos sorbanállás is számítana - és már rég online fizetnéd, a lehető legolcsóbb megoldással... Hisz én így még nálad is olcsóbban jövök ki havonta 270 Ft-tal. (Na jó, csak 90-nel, mert egy előfizetésem van náluk.)

    [ Szerkesztve ]

  • Dr. Akula

    nagyúr

    "ez jövőbemutató, időtálló megoldás, amihez további edukációra van szükség az ügyfelek irányába"
    MUHAHA! Edukálni a szolgáltatót kell, hogy ne kúrja át az ügyfeleket, ne számlázzon túl és akkor talán az ügyfelek is hajlandóak lennének átutalgatni. Addig pedig marad a sárga csekk, azt csak akkor fizetem be ha minden rendben van rajta, nem én futkározok utólag a pénzemért, amit 3x is levontak a számláról, és majd egyszer talán nagy kegyesen hajlandóak visszautalni (vagy beszámítani következő havidíjba). Meg az ÁSZF-es trükkösmátyásokért is tartólövést irányoznék elő, amikor a 750 Ft-os havidíj hirtelen 15000-re nő, mert "elfelejtik" közölni hogy a mobilsticket 1 hónap után önkényesen átváltják uzsorakamatos éves előfizetésre. Hát az ilyenekért nincs bizalom, nincs automatikus utalgatás, csakis kézi ellenőrzés után, csakis a jogosnak ítélt tételekre.

    Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro Wireless, Varmilo VA109M CMYK, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

  • djgeg

    őstag

    Más számláját fizetni ügyre van saját tapasztalásom is. Vidéken laktam egyedül az albérletemben. Volt egy Telefon+IP TV+Net csomagom. Telefon be se volt kötve. (2 év hűséggel kötöttem én marha). A szolgáltatással amúgy minden rendben volt szép összeget is fizettem érte anno. Erre egyszer csak jön egy számla amin +8000 Ft telefon cím is szerepel. Mondom wtf. Kértem részletezőt stb. Kiderült, hogy a be se dugott telefonkészülékemmel, ami szintén nem is létezett, telefonáltam "vezetékesen" 8000 Ft ot.
    Nem voltam hajlandó kifizetni a számlát így be mentem a hely Tréé-Mobile-ba, hogy nézzenek már utána. Jön a válasz, hogy fizessem be addig és majd ha ők hibáztak kapok visszatérítést... (egyszer már egy ilyenre ráfizettem, szóval nem hagytam magam.)
    Hosszú story röviden. Nem fizettem és már a felszólítást küldték. Ezek mellet többször próbáltam személyesen vagy telefonon intézni a dolgot, mindhiába.
    Aztán elpattant bennem valami amikor a szerződés felmondási díjjal és kamatokkal fenyegettek meg. Bemegyek a Tréé-mobilba és mint egy fába szorult féreg ordítozni kezdtem az ügyintézővel. Hopp kint termett a fiókvezető és voala utána is néztek. Egy másik ember számláját akarták behajtani rajtam.
    Ott ültem és néztem ki a fejemből.... Hmmm oké. Akkor most erről kérnék valami papaírt. Nem adtak mert épp zártak. Itt rontottam el. Azt az ígéretet kaptam, hogy holnap menjek be és mindent elintéznek.
    Másnap megyek haza melóból és a postaládában egy a helyi T-Mobile iroda által címzett szerződés felmondás és fizetési felszólítás fogadott a postaládában. Bementem a helyi irodába és a főnök sehol. Biztonsági őrök meg kikísértek...
    Azóta sikeresen elmondhatom, hogy 2-3 évbe telt de a bíróság az én javamra döntött... Pfejjj nevetséges.

    "640 kByte memória mindenre elegendő"

  • Silenzio

    addikt

    1-2 dolgot tisztázni érdemes:

    - Ez nem számlázási rendszer, bár az ügyfeleket nyilván csak az új számlázási rendszerből fakadó eltérő módszerek érintik. Ez mindent kezel.

    - Az új időszámítás lényege, hogy minden MT-tevékenység egy rendszerben történik, a szolgáltatások megrendelése, lemondása, módosítása, eszközök rendelése (tévé, x-box, minden). A rendszer annyira komplex és integrált, hogy még a konkrét műszaki parancslehívások is abban történnek (pl. szereléshez), feltételezem, idővel a legalsóbb szintig ez a rendszer fogja kezelni a T-s dolgokat, pl. ki-be tudja majd kapcsolni a SIM-kártyákat, Set Top Boxokat, tőle elkülönülő alrendszer nélkül, így a parancsok nem akadnak meg.

    - Ennek a monstrumnak csak egy k. kicsi része a számlázás. :)

    - A vállalati ügyfelek migrálását jól meggondolták, ugyanis a rendszer 2014-ben lépett működésbe, mégis másfél év kellett a "lakosokon" végzett teszteléshez. Gondolom ez nem véletlen.

    - A mobil szolgáltatásokat egyelőre (tudtommal) nem érinti a dolog.

    Nem tudom, miért tagoltam a szöveget, a könnyebb befogadás kedvéért talán. Logikailag, retorikailag nem helytálló. Mindegy.

    Magánvélemény:

    Maximálisan kultiválom az új rendszert. Amit nem tudok kultiválni, hogy lecsatolták a kismillió régi rendszerben ragadt ügyfelet az online felületről. Picivel több lóvéval elégedetté lehetett volna tenni a régieket is, nem csak az újakat. Amit végképp nem tudok tolerálni, az az, hogy ennyi ideig tartott. Szánalmas.

    Minden kezdet nehéz, ezzel a projekttel is rengeteg probléma volt, pedig már 5-6 éve tudtuk, hogy csinálják. Rengeteg volt a hőzöngő ügyfél, a reklamáció, a felmondás is több a kelleténél. Sebaj.

    Nekem nem bírták az idegeim, tavaly felmondtam, úgy félig emiatt. De ettől a fejlesztés elkerülhetetlen volt, és a kb. másfélszáz, különféle alapokon nyugvó rendszert, ami az elmúlt 20 év hozadéka, ideje volt kiváltani.

    A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

  • Dr. Akula

    nagyúr

    Hatásos még a rendőrséggel fenyegetőzés is, én a Postánál lengettem be amikor pingpongoztatni akartak a saját hibájuk miatt, egyből megjött az eszük. Mondjuk nálam már az APEH is járt foglalni nemlétező tartozásra, mások nemlétező hűségidőt is ki akartak már számlázni nekem, de nem ma jöttem a falvédőről. Persze ehhez az is kell hogy alapja is legyen, a hangerő önmagában kevés. De ha igazad van, asztalt kell borogatni, az hatásosabb mint a nyuszizás.

    Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro Wireless, Varmilo VA109M CMYK, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

  • djgeg

    őstag

    Hát először asztalt borogattam, aztán jött a szerződés bontás meg egy jó nagy fizetési felszólítás. Nem maradt más mint a pereskedés... Kicsit nevetséges volt és inkább időrabló. Az a baj ezekkel, hogy a legtöbb ember és utólag már én is inkább kifizetném, csak hagyjanak... Annyi idő és energia ment el rá meg időhúzás az ő részükről, hogy már nem érte meg... csak a "már azért is" érzés hajtott, de nem érte meg annyi időt rászánni... :(

    [ Szerkesztve ]

    "640 kByte memória mindenre elegendő"

  • #02683648

    törölt tag

    Semmi szándékom nincs a T csoportot védeni a számlázásuk egy katasztrófa a weblapjuk szintén, külön vicc h amíg céges előfizetésünk volt náluk, a viszonteladó sose tudta normálisan a hűségnyilatkozat hosszabbítását elintézni (vezetékes telefon+internet volt), csak a T saját boltjaiban tudtuk ezt elintézni.
    Egyszer ráadásul belefutottam vmi majomba aki mint utóbb kiderült nem is csinálta meg amit megrendeltünk, és az én látogatásom után x nappal rúgták ki az adott viszonteladótól, ennek a bakinak a kapcsán kaptam vmi 24.000 Ft kötbért a T csoporttól
    Arról nem is beszélve, amikor a céges mobil ügyfélszámunkra valaki valamiért (vagy a migráció során magától) rádobták egy tök más adószámú de hasonló nevű cég 3 telefonszámát, mint kiderült egy vietnami fickó volt meg a felesége akik furcsállották h miért nem kaptak az adott hónapban számlát... :D

    Szóval egy vicc amit számlázás címen művelnek

    De azt nem értem h van a távszámla (vagy volt mert most megszűnik), van a díjnet, a családban még van magán előfizetés azt mindig is így fizettük be bankkártyával (bármilyen bankkártya jó), ezek akkor is működnek amikor a sz-r telekomos felület éppen nem, előtte meg lehet nézni h mi van a számlán, akkor miért csinál mindenki úgy mintha csak a személyes befizetés meg a csoportos beszedési megbízás (amit sose használtam és megértem ha valaki nem akarja használni mert nem kényelmes) lenne. 2016 van!

    Az meg milyen mobilnetes előfizetés amit 1 hónap után átváltanak valami bazi drága csomagra? A nyomorultjai azt tényleg csinálják h hűségidő lejárta után jóval drágább, de a hűségidő nem 1 hónap szokott lenni.

    [ Szerkesztve ]

  • Shodan

    addikt

    Ha minden igaz talán idén már elkezdik migrálni a KKV-s ügyfeleket is. Majd később gondolom nagyvállalati ügyfélcsoportot. Na ott már nem arról fog szólni a dolog hogy Marikanéninek rosszul számláztak 3000Ft ot vagy akár 30k-t. Majd ha repkedni fognak a milliós kötbérek, akkor talán ráeszmélnek hogy ez így mégse lesz jó.
    Rengeteget pumpáltak ebbe a dologba bele, ezért már csak azért is lenyomták volna bárkinek a torkán ha még ennyire se működik.
    Majd ha a régi rendszereket mindent kilőnek lesz nagy bámészkodás, mert jelen állapotában összeomolna minden.

    [ Szerkesztve ]

    www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

  • zoli62

    addikt

    Olyan is van, hogy el se készül egy számla. Ilyet is lehet küldeni?

  • -szp-

    aktív tag

    (#43)zoli62: Jöhet, aztán meglátjuk mire mennek vele.

    (#21) Stauffenberg: igen, biztos érdemes lett volna még hetekig húzni a dolgot a levélváltásokkal, és nekiállni púpozni egy marketingessel, hátha legközelebb ennyit se mondanak... . Ha eljutok olyanhoz, aki benne van és látja mi történik, majd jön rendes válasz is.

    [ Szerkesztve ]

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • Lalikiraly

    őstag

    LOGOUT blog

    A telekom aliasz matáv az egyik legtűrhőbb legmocskosabb, legszemetebb banda ever... Ennyi a szolid véleményem...

    Lalikirály nem szép ember, de gavallér! Uram, ön emberként van nyilvántartva? Ö Nem husos fagyi vagyok.

  • Kernel

    nagyúr

    Apropó, milyen alapon tegeződnek a szolgáltatók, a hangos menürendszerekben, webes felületeken? Nem engedtem meg egyiknek sem.

    Persze értem én, célközönség a fiatalabb korosztály, többiek tehetnek egy szívességet... Igen, ha tehetném, nem is használnék tegezős szolgáltatást.

    Egyébként nem is önmagában ez zavarna, hanem a tradíciók, régi magyar szokások pofátlan, önkényeskedő felrúgása.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

  • Rasnac

    aktív tag

    Phuu gyerekek van baj
    Néhány dolgot tegyünk már tisztába mert látom sokan azt se tudják merre folyik a Duna.....
    Először is egyetértek abban hogy bizonyos ügyfélkörnek csak részlegesen működik az oldal ez probléma méghozzá nagy...
    DE és itt most pár alap dolog amit sokan rosszul tudnak tegyünk tisztába (legalábbis a hszekből ez jön le)
    a távszámla nem a telekom számlázási rendszere! Az teljesen különálló rendszer. A gyors fizetés sem a számlázási rendszer az csak egy opció ahol eltárolhatoak a bankkártya adatok és 1 katt szinte a számla fizetés. A díjnet ami a távszámla helyett jön az sem a telekom számlázási rendszere.

    Más : egy 4-5 millios ügyfélkörnek ha módosítanak a fő számlázásirendszerén már akkor statisztikailag legalább 5-10% érintett lehet egy hibában. Számoljuk csak ki mennyi az annyi?
    A másik gond szerintem az hogy mindenki elvár mindent ha hiba van bejelentés nélkül 10perc alatt javuljon meg... Persze a postás meg hozza a 5ös lottót nem?
    Egyetértek veletek is részben mert bosszantó valóban és gáz hogy van olyan amikor lehal a telekom oldal vagy belepsz nem érzékeli stb...
    De azért azzal is legyünk tisztában hogy egyáltalán miket beszélünk össze vissza úgy hogy azt se tudjuk miket hordunk össze és arrol írunk hszeket (tisztelet a kivétel)

    [ Szerkesztve ]

    "Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."

  • GamerBarlang

    senior tag

    Akkor én is beszállnék a történetekbe. Sokáig volt a saját nevemen havidíjas előfizetéses számlám. Maradjunk annyiban, hogy megvolt az oka ennek, aztán viszont nagy nehezen hagytam magam rábeszélni. De mekkora hiba volt váltanom! Nem akarnám túl hosszúra húzni a sztorit, nem is nagyon részletezném. A lényeg, hogy megkötés után változtattak az előfizetés feltételein (sokkal rosszabbak lettek). Felmondani nem akartam, mert akkor a SIM kártya díját (5900 Ft) be kellett volna fizetnem. Így gondoltam, megvárom, míg leketyeg az 1 év, és majd akkor felmondom. Online fizetést állítottam be, külön rendszer, külön regisztráció, legolcsóbb havidíjas csomagban, mivel alig használtam a számot. Egy hónap havidíját (forgalom nem is volt rajta) egyszer elfelejtettem befizetni, mivel nem jön ám online/email-es emlékeztető, mint pl. a díjnetnél, hogy "halló, eddig nem jött befizetés, holnap meg lejár a számla", csak egy SMS utólag, amire valami 900 (!!!!!) Ft-ot számlázott le a trékom. Havidíjam volt valami 1600 Ft kb. Na ott elgurult a gyógyszer nálam is.

    Szánalmas a cég maga, hogy informatikai/technológiai vezetőnek állítja be magát, közben meg ilyen amatőr/lehúzós banda, aki a kiemelt partnereknek fillérekért szolgáltat, az átlaguser-t meg szétszivatja (pre-paid csomagok percdíjai egy vicc). Ha bármilyen, a szokásosnál eltérő ügyintézésre lenne igényed, óriási problémákat idézel elő. A "pilleszárnyú" fejlesztési projektbe, amit itt már sokan kitárgyaltak meg egy külön röhej, hogy hány ember hány évnyi munkájával hány Mrd Ft-nyi pénzt ölt már bele - láthatóan mindenféle látható eredmény nélkül.

    A többi szolgáltató sem jobb semmivel. Tudom, hogy telekom-sarc van rajtuk szegényeken, de ez sem indokolná azt a kizsigerelést, amit ezek hárman közösen összehoznak. Más fórumokon már kitárgyalták sokan, hogy egy külföldi SIM-mel, vagy egy sima internetes sim+VOIP kombóval mennyivel jobban lehet járni idehaza is. Most meg már itt a Digi is...

    Kövessetek Facebook-on: https://www.facebook.com/gamerbarlang.hu/

  • #02683648

    törölt tag

    A hsz első része igaz, de a Telekom -mint bármelyik magyarországi szolgáltató- akkor is drága lenne (fejlettebb, megfelelő mobilpiaci versennyel rendelkező piacokhoz képest) ha überpontos és jól működő lenne a számlázási rendszerük.
    A kettő között ezért nincs összefüggés.

Hozzászólok Aktív témák