Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz #02683648 #50 üzenetére

    Nem érted a HSZ-t. Nem magában azzal lenne a baj, hogy egy kalap f*s a számlázási rendszerük (ami ugyebár egy tény, hiszen ők maguk is - pl. pont ezzel a cikkel - elismerik), ha cserébe olcsóbb lenne maga a szolgáltatás, vagy legalább csak azt akarnák megfizettetni mindig velünk, amit kértünk. Neadjisten egy kicsit ügyfélbarátabb lenne a fizettetés (nem utólag húzzák rád a "lejárt hűség" utáni "meglepi díjakat", vagy a számlafizetés határideje után küldik a sokszáz Ft-os felszólító SMS-t. Ezzel szemben - ahogyan többen is írták már - orrba-szájba mennek ki a téves számlázások, nem működnek a funkciók, az egész online-vonaluk egy hulladék (az erőltetett, majd végre-valahára nagy nehezen kihalt távszámla is egy vicc volt).

    Csak egy példa. Munkahelyi flottához rendeltem 2 új számot (meglévő számhoz kapcsolt, de saját maga által fizetett előfizetés). Nem túlzok, és már bánom, hogy nem fotóztam le az ügyfélhívó papírját, és a T-pontból kilépésem időpontját, mert 2 ember ügyködésével (az eredeti ügyintéző képtelen volt megoldani) több, mint 2 óráig (!!!!) foglalkoztak a beléptetéssel. Persze személyesen ott kellett végig mindhármunknak ügyfél oldalról lenni, az ügyfélpultot állva (!) támasztva. Ez 6 munkaóra az ügyfélnél, 4 az ügyintézőknél 2 számla megnyitásához. Bravó.

    Emellett, a nyugati anyacéghez képest a percdíjak brutál magasak, a készülék-kínálat a kanyarban sincs (amiknek az árai szintén viccesek a nyugati országokhoz viszonyítva), a szervizt lepasszolták a Telemax-nak (lehet róluk olvasni érdekeseket). És mindezek mellé még a számlázási rendszerük is sz*r.

    Na ez a baj, meg az is, hogy a PH ilyen PR-cikket érdemi interjúnak álcázva lehoz.

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • DonMaster

    addikt

    Amielött mindneki fikáznás stb azokat akik t-mobile kirendeltségnél és enm postán fizetik be, elég sokan vannak akik nem rendelkeznek bankkártyával eben a digitális világban. nem tudják ahsználni az online felületett. persze mért nem megy postára.
    nos, mehet de mégse , de még ezen belül is van 1 réteg, a vállakozok többsége. föleg épitöipar. akik lehet már az utolso 24orában vannak mer tjöt sms hogy titlva lezs ha enm fiezt mert eddig nem voltrá dieje stb. stb. ahogy a mai világban fizetnek majd holnap majd holnap után aki a szakmában van tudja miröl irok. szoval sok iylen van, nah most ha postára megy befizetni akkor az azonnal nem kerül a T számlájára,
    de ha helyszinen t-nél fizeti be akkor igen bekerül azonnal, és egy 24ora mulva titlva leszel ha enm fieztsz, nél nem jo a posta ha nincs bankkártya és nem megy a netes üszf, mert ugye befizeted postán, holnap letitl mivel t-nél nem látszik, beér a posta utána mehetsz üszf-re hogy feloldják meg persze fizes feloldási költséget, utána ird be a panaszok közé hogy márpedig ott a csekk idöben bevan fieztve, és vonják le , ez még 1honap, és persze idegesit meg minden meg még 1x bekelelt menjél hgoy feloldják a tiltást, stb. szoval nem csoda hogy jo páran ugy menenk be hogy rájuk boritanád az asztalt , és van 1-2 még szépnek is modnható üszf-es aki akkora taj paraszt hogy emg is érdemelné, föleg amikor bemész és azt mondják hivd fel ezt a számot, oké felhivod persze 40perc-ig halgatod a zenét, azon emg mondnaka egy másik számot , nah annál is 50perc zene, mármint várakozás mire felemeli valaki a kagylot, tehát igen ilyen kor simán rájuk boritanád ,
    azt sem rétem hogy szeméylesen 1-es dolgoakt nem lehet elintézni de telefonos üszf-n meg igen, ez hogy is van? minek akkro a személyes? persze itt eltértem a fizetéstöl, de ez igy what? minek van akkor személyes üszf ahova bemész és elintézed az ügyed, nah igy lenne egy ideális világban, de ez nem az föleg nem a T-mobile-nál itt örülsz ha nem mondja hogy hivd fel ezt emg azt hogy elintézd hesd, az ügyedet, föleg ha telot akarsz venni, bemész a t-pont-ba és elküldenke mert nem lehet, ere fogod magad és bemész a t-mobile-ba (bp árkád 1meletel fennébb ) és lás csodát ott mrá lehet venni is. mint ha nem ugyan az a rendszer lenne, egyik elküld mert még nem vehetsz másiknál meg 5percre rá már lehet. nagyonr andom instabil szar az egész rendszerük föleg az ügyfélszolgálat, még ha egy igen/nem -es kérdést tezsel fel ara is kell várnod 20percet mire a feletsével megbezséli. kész vicc, ez minden csak nem jo. fizetésnél emg pláne, elmü -nél is bemész simán az elmü-höz fieztni nem csak csekken. egyedül a kötelezö-t fizeted fixen csekken, mert azt máskép nem megy.

    LG V30-> Iphone 12 Pro Max

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Rasnac #48 üzenetére

    kellene nekem részletes és jól megindokolt magyarázat arra, hogyha én csoportossal fizetek és csak annyit szeretnék, hogy emailben, pdf-ben jöjjön a számla, akkor mi a francért kell nekem távszámlázni meg díjnetezni me tréaccountot csinálni?

    "egy 4-5 millios ügyfélkörnek ha módosítanak a fő számlázásirendszerén már akkor statisztikailag legalább 5-10% érintett lehet egy hibában.": kellene, hogy engem érdekeljen, hogy mekkora az ügyfélkör? egy rendesen megírt számlázó ugyanolyan jól működik 10 ügyfélnél, mint 10 milliónál. ráadásul ha egy cégnek van 5 millió ügyfele, amit akárcsak fele olyan szinten húz le, mint engem, akkor ott lenni kell annyi pénznek, hogy legyen tesztrendszer, meg tesztelők, stb. ahhoz képest elég tré a cuccuk.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Vincent_ #51 üzenetére

    De ezt eddig is tudtuk h a mobiltelefon szolgáltatás jelentősen drágább Mo-n mint sok fejlett országban (nem mindegyikben! - én éltem Belgiumban, nem voltam elájulva attól h milyen olcsó, a hasonló -Belgiumhoz- méretű Ausztriában például sokkal olcsóbb)

    Ezen nem fogsz tudni egyik napról a másikra változtatni, sőt 2010 óta csak romlott a helyzet ezen a téren.
    De az igenis felháborító h a számlázási rendszerük nem működik úgy ahogy kellene.
    A Telekom azért gáz különösen mert míg mobilból lehet másikat választani, pl. ha kábeles TV-t akarsz bármilyen okból, még Bp-n is sok helyen csak a Telekom sz*rkupac IPTV rendszere van, úgyhogy rá vagy utalva a sz*rjukra.

    Az interjú hangvételét kifogásolóknak: ez az IT Café-n jelent meg, ahol jelentek meg már kevésbé ide tartozó, olyan cikkek is, ahol a hozzá tartozó topic :Y :Y :Y színvonalú volt utána (igen, egy énekesre gondolok)

    Ami meg az építőiparos hsz-et illeti:
    ad 1: a posta, lapker nem azt jelenti, h van vmi gépük ami olyan jellegű mint az egyenleg feltöltő gép, h rögtön rákerül a pénz (i.e. megérkezik a Telekom adott ügyfélszámlára a jóváírás)?
    Vagy szimpla postai csekket lehet a postán befizetni ami x nap átfutási idejű? Utóbbi nem lenne logikus

    ad 2: a hsz-ben építőipari vállalkozásról volt szó. a törvény alapján a legtöbb vállalkozásnak kell bankszámlával rendelkeznie, amihez éves szinten bagó összegért lehet céges bankkártyát igényelni.
    Ezzel megoldott a probléma. A mi vállalkozásunk Telenor számláit évek óta így fizetjük.
    Hogyha igazából egyéni vállalkozói formában működő kényszervállalkozásról van szó (i.e. alkalmazotti jogviszony helyett) amit csak kp-ben fizetnek az más kérdés.

  • #02683648

    törölt tag

    Akkor komolyra fordítva, ez egy jó kérdés lenne, akár a cikkíró felé amit egy következő ilyen interjúkörben feltehet a Telekomnak:

    1./ A Lapker, Posta kijelölt pontokon amiről az interjúban a T-s ember beszél, hogyan működik a számla kiegyenlítés? Egy olyan gépük van mint az elektronikus egyenleg feltöltésnél, h rögtön jóváíródik a pénz, vagy van átfutási ideje?

    2./ Milyen módokon lehet fizetni ezeken a pontokon? Kp-val és bankkártyával is, vagy csak valamelyikkel a kettő közül?

    Mert ha az említett pontok ugyan azt csinálják mint egy Telekom bolt (azaz ugyanúgy fizetődik be a számla mint egy T-s boltban), akkor jól helyettesíti.
    Ebben az esetben aki mondjuk hűségnyilatkozat hosszabbításért, reklamálásért, stb. megy kevesebb idő alatt sorra kerül a T pontban.

  • Rasnac

    aktív tag

    válasz #02683648 #60 üzenetére

    Hali
    A minap fizettem be postán és ugyanazok a lehetőségek mint a tpontokba. Azonnal térült nekem és lehetett bankartyaval kpval fizetni sőt ami meglepő nem kell egyáltalán csekket vagy bármit vinned megtudnak keresni mert egy Ts dolgozó ül ott.
    Maga az elképzelés nem rossz, szerintem

    "Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Rasnac #61 üzenetére

    Ez egy jó hír mindenkinek akit érint (mi régóta kártyával fizetjük)

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz djgeg #39 üzenetére

    "utólag már én is inkább kifizetném, csak hagyjanak"
    Erre játszanak, nem szabad! Nekik sok ügyvédjük van, ők a janik, te meg a senki, hogy képzeled hogy igazad lehet - gondolják ők. Ilyenkor jusson eszedbe hogy a CHS-t is egy gariztatás megtagadása miatt számolták fel (azóta újraalakultak), ott is okosabbnak hitték magukat a törvénynél. Tőlem legutóbb 80k-t szerettek volna búcsúajándéknak, én meg úgy voltam vele hogy annyiért járkálhatunk bíróságra is. Pár hónap alatt felfogták hogy a jogalap se állt meg, bíróságon ezzel semmire se mennek, én meg nem szarom össze magam egy hivatalos fecnitől. Ha mindenki így tesz, akkor legközelebb nem fognak próbálkozni se.

  • Samott

    addikt

    "a kizárólag havi számlájuk befizetése céljából érkező ügyfeleket a Magyar Posta, illetve a kijelölt Lapker üzleteibe irányítjuk" - hat elmennek az ****** alig fertem be a postra a sok szerencsetlen telekomostol. Ott allt az a sok nyomorult, gyurogettek a csekkjeiket. Aki meg mas ugyben jart volna arra alig fert be. Jol ki lett ez talalva, gratulalok a felelosnek.

    (There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

  • Silenzio

    addikt

    válasz Vincent_ #49 üzenetére

    A hsz-ed tele van tévedésekkel.

    Számszerűek:
    1. 4235 Ft a kötbér, nem 5900.
    2. 750 Ft az sms, nem 900. Az is csak 1 éve kb.

    Tényszerűek:
    - A prepaid percdíjak tényleg horribilisek, de a többi szolgáltató még drágább.
    - Az utólagos számlázás még emberségesebb, mint az előre számlázás. Telenornál ki kellett fizetnem a teljes 8000 Ft havidíjat a megkezdett hónapra, mivel elsején mondtam fel az előfizetést. Nna, az skandallum.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Silenzio #65 üzenetére

    A kettő az "tele"? Én kérek elnézést... Az 1 éve biztos nem lehet, mivel 2,5 éve mondtam fel a csomagomat. De Te bizonyára ezt (is) jobban tudod...

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Silenzio #65 üzenetére

    A post-paid csomag percdíja olcsóbb, mint a prepaid? Nem mondod??! :C

    "a többi szolgáltató még drágább" - itt a Digire gondolsz? Vagy a UPC mobilra? Vagy a Blue-ra (igen, tudom, hogy az is "T")?

    "Az is csak 1 éve kb." -> erre gondolom közben te is rájöttél, hogy nem igaz, ugye? ;)

    Bankszámla megszűntetésnél ugyanez van, hogy a havidíjat mindenképp bukod, nincs ebben sok meglepő...

    [ Szerkesztve ]

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Vincent_ #67 üzenetére

    "Bankszámla megszűntetésnél ugyanez van, hogy a havidíjat mindenképp bukod, nincs ebben sok meglepő...": de, ebben az a meglepő, hogy a telekom jóváírja a havidíj időarányos részét.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • ETOM

    addikt

    válasz -szp- #12 üzenetére

    Valami történt a napokban. Most beléptem és úgy néz ki átraktak működik minden első ránézésre. ;) :R

    [ Szerkesztve ]

  • -szp-

    aktív tag

    válasz ETOM #69 üzenetére

    Igen, az első csomag MT azonosítót (5 ügyfél) azzal küldték ma reggel vissza, hogy kigubancolták. Most igyekszem a többieknél is elérni ugyanezt.

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    annyira jó, hogy akárhányszor ránézek a telekom webjére, mindig feltolják a vérnyomásom az égbe...

    nézem a díjcsomagom részleteit, és ilyen vidám dolgokra bukkanok:

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Adama123

    tag

    Nos, tavasz vége elmúlt, nálam továbbra sincs rendesen működő oldal, továbbra is ki van írva hogy az online ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető csak el. 2014 júliusa óta nem lehet semmit se elintézni online egy telekommunikációs cégnél. Szégyen.

  • olgica

    csendes tag

    háát? mobilos történetem legrosszab döntése volt a telekom maraton csomagja megvétele. lehet, hogy én vagyok a hülye, de inkább valószínűbb, hogy a telekom a szuper inkorrekt. hirtelen el kellett utazzunk Csehországba. Szükségem lett egy kényelmes mobilnetre. Személyes beséta t-komhoz az időnkbe már nem fért bele. Volt egy domino most hangszolgáltatás melletti netsurf csomagom. havi 850 ft-ért 150 mb. ha elfogyott a keret megállt a mobilnet. nekem ez pont elég volt. gondoltam ezt a számot használom a havidíjmentes 4 gb maratoncsomaghoz. a maraton megrendelésnél csak azt kérik, hogy hangszolgáltatás mellé legyen. és azt kérik, hogy testreszabás opciónál állítsam be ezt. amíg nincs elég pénz a kártyán semmit sem lehet csinálni. 4000-t akartam volna fizetni, de csak 5-t lehetett. befizettem és rögtön levonták a 850 ft-t (surfre). Ezután nem lehetett a maratont aktiválni azaz a beállításaimnál aktívnak mutatkozott, de mégsem volt aktív. éjszakai telefonos - folyamatos 1/2 órás próbálkozás után - közölte ő nem tud segíteni, majd 6-kor a nappalos. Ő sem tudott, csupán annyit, hogy domino fixre kell váltanom, ha maratont akarok. domino fixre online váltani nem lehetett - technikai probléma miatt. telefonos menűből szintén technikai problémák miatt nem lehetett. már nem tudom melyik módon váltva kerül a csomagváltás 1500 ft-ba (két havi díj???). A lényeg október 1 óta még mindig él a surf csomag. most meg nem is tudom mi lenne ha sikerülne pl. online váltani? mindenem a levegőbe szállna? folytatva. október 1-én még elutazás előtt írtam e.mailt ügyfélszolgálatnak. leírtam, hogy külföldön internetet szeretnék, nem tudtam se online, se telefonon lecserélni a surf-t és legyenek szívesek a surf-t megszűntetni helyette a maratont aktiválni és a kéretlenül levont 850 ft-mat jóváírni (ha működött volna a rendszer, akkor ez nem történt volna meg). Erre válaszként okt. 2-n már Csehországban kaptam az alábbi üzenetet: kérésemre aktiválták a maratont - surf mellé , továbbá a kiegészítő csomag (maraton) külföldön nem használható. A surf meg ab ovo nem. 6000 ft-ért ott álltam Csehországban internet nélkül. ma a helyzet változatlan. ráadásul a 4 G képes készülékem folyamatosan mindenhol 3 G hálózatot jelez. kérdem én : tényleg én vagyok-e a hülye, vagy a tkom a tökéletesen inkorrekt. Azzal, hogy lehetővé teszi egy havidíjas 150 mb MELLÉ a havidíj nélküli 4 GB-t, ráadásul úgy, hogy nem tájékoztat előre, hogy domino surf-t nem tudom maratonra CSERÉLNI gyakorlatilag a csőbe húz. ez olyan mintha valaki egy bronz csomagot szeretne aranyra váltani és megmarad a bronz is meg arany is, a bronz "előnyeivel". most okt. 15 van és a helyzet változatlan. nov. 1-én - újabb ráfizetés nélkül - inaktívvá válik a surf csomag és gondolom ezzel inaktiválódik a kiegészítő is. vagy veszni hagyon a 4000 ft-nyi 4 gb-t vagy gyorsan hülyeségekre elpocsékolom, mert erre a kártyára több pénzt ilyen körülmények között rátölteni nem akarok. A történet legszebb része, hogy megszűnt a fogyasztóvédelmi hivatal. A kormány járási hivatal hatósági osztálya simán közli fogy.véd nem rá tartozik éls nem küldi tovább oda, ahova a panasz való. Itt zárul a tökéletes kiszolgáltatottság. az már biztos, hogy a 21 sz.-ban arra kényszerülök, hogy minima 2 órát a t-kom boltjában töltsek el. személyesen talán sikerül vmit elintézni. feltéve, hogy nagy elbocsájtások közepette találok még ügyintézőt. :-)

  • olgica

    csendes tag

    nos az előző után itt a másik szégyen sztori. van a t-komnak ez a domino surf-je. azt mondja, hogy havi 850 ft-ért ad 150 mb-t. ok. ez nekem - ill. a fogyis fiamnak - pont megfelelő. vettem Neki egy nyomkövetőt. a 150 mb sosem fogyott el. mikor letelt a 30 nap kikapcsolt a szolgáltatás. befizettem a 850 ft-t (azaz 1500-t, mert kevesebbet nem fogad el) és máris ment a dolog tovább. mikor volt a 30. napon elég pénz, akkor automatikusan levonta és kész. ez ment évek óta. most azt látom, hogy a 30 nap előtt elfogyott a 150 mb és KÉRETLENÜL az inaktív napinet mellett rátöltöttek 10 mb-t (gondolom 200 ft-ért), egy napra. a napinet egy opció, bekapcsolhatom, de nem tettem. nem kötelezhetnek arra, hogy használjam. Vagy mégis? mehetek személyesen reklamálni. itt is ki kell dobjam a kártyát, ha megakarok ettől a csomagtól szabadulni. :-(

  • olgica

    csendes tag

    válasz olgica #75 üzenetére

    most néztem meg. a t-kom online fiókom szerint a maraton inaktív

  • olgica

    csendes tag

    ha már lúd legyen kövér! folytatom telekom ekézését. regisztráltam a honlapukon. pontosan mi bajom volt már nem emlékszem, de nem volt egy egyszerű sztori fiókot csinálni. agitáltak, hogy minden telekom számomat ide ebbe az egy fiókba írjam be, itt kezeljem, mert ettől egyszerű és szép lesz az életem. nem lett. :-( nagy nehezen mindent hozzáadtam (a magamé mellett öreg édesanyám és buta fiam kártyáit kezelem). egyszercsak értesítettek, hogy édesanyám kártyáit leválasztották a fiokomról. hogy miért arról nem szólt az értesítés.

    Ilyen szar lesz, aza szolgáltatás, amit szakértők helyett pártkatonák irányítanak. Akárhol vakarjuk mindenhol bűzlik.

  • olgica

    csendes tag

    folytatom t-komot. beugrottam más kedvezőnek tűnő ajánlatukba is, remélem most a hűség lejártával meg tudok szabadulni tőle. otthoni privát upc-s csomagom (tv-telefon-internet) van egy t-kom minimális telefon-internet céges csomagom. korábban a céges is upc-s volt, csakhogy a kettőt egybekötötték és zavarták egymást., ezért váltottam ilyenre. fiam elköltözött és szüksége lett internetre. a minimálisnál többre. a telefon csomag is kellett - gondoltuk hálózaton belül olcsón (ingyen) tudunk beszélni. Jött a nagy csalódás. t-koméknál az a divat, hogy hálózaton belül 30 ft-os percdíj és 5 ft-os kapcsolási díj van. dögöljenek meg. most fogom upc-re cserélni. eddig upc-nél hálón belül ingyenes a telefonálás. már nem emlékszem miért t-kom-t választottam.

    tud ez a t-kom valamit korrekten is csinálni???

  • olgica

    csendes tag

    sikerült a domino surftől megszabadulni. De ehhez be kellett mennem egy üzletbe. A pultos sem tudta átváltani a csomagom. Külön belső segítséget kellett kérjen. És kiderült miért 3G, amit 4G-nek adnak el. Ahol a maratont lehet kiválasztani ott oda van írva mi kell hozzá. 4 G-s telefon és hang opció. Elfelejtették odaírni, hogy ÉS 4 G-s kártya. Most legalább ezt is kicserélték.

Új hozzászólás Aktív témák