Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    Akkor én is beszállnék a történetekbe. Sokáig volt a saját nevemen havidíjas előfizetéses számlám. Maradjunk annyiban, hogy megvolt az oka ennek, aztán viszont nagy nehezen hagytam magam rábeszélni. De mekkora hiba volt váltanom! Nem akarnám túl hosszúra húzni a sztorit, nem is nagyon részletezném. A lényeg, hogy megkötés után változtattak az előfizetés feltételein (sokkal rosszabbak lettek). Felmondani nem akartam, mert akkor a SIM kártya díját (5900 Ft) be kellett volna fizetnem. Így gondoltam, megvárom, míg leketyeg az 1 év, és majd akkor felmondom. Online fizetést állítottam be, külön rendszer, külön regisztráció, legolcsóbb havidíjas csomagban, mivel alig használtam a számot. Egy hónap havidíját (forgalom nem is volt rajta) egyszer elfelejtettem befizetni, mivel nem jön ám online/email-es emlékeztető, mint pl. a díjnetnél, hogy "halló, eddig nem jött befizetés, holnap meg lejár a számla", csak egy SMS utólag, amire valami 900 (!!!!!) Ft-ot számlázott le a trékom. Havidíjam volt valami 1600 Ft kb. Na ott elgurult a gyógyszer nálam is.

    Szánalmas a cég maga, hogy informatikai/technológiai vezetőnek állítja be magát, közben meg ilyen amatőr/lehúzós banda, aki a kiemelt partnereknek fillérekért szolgáltat, az átlaguser-t meg szétszivatja (pre-paid csomagok percdíjai egy vicc). Ha bármilyen, a szokásosnál eltérő ügyintézésre lenne igényed, óriási problémákat idézel elő. A "pilleszárnyú" fejlesztési projektbe, amit itt már sokan kitárgyaltak meg egy külön röhej, hogy hány ember hány évnyi munkájával hány Mrd Ft-nyi pénzt ölt már bele - láthatóan mindenféle látható eredmény nélkül.

    A többi szolgáltató sem jobb semmivel. Tudom, hogy telekom-sarc van rajtuk szegényeken, de ez sem indokolná azt a kizsigerelést, amit ezek hárman közösen összehoznak. Más fórumokon már kitárgyalták sokan, hogy egy külföldi SIM-mel, vagy egy sima internetes sim+VOIP kombóval mennyivel jobban lehet járni idehaza is. Most meg már itt a Digi is...

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz #02683648 #50 üzenetére

    Nem érted a HSZ-t. Nem magában azzal lenne a baj, hogy egy kalap f*s a számlázási rendszerük (ami ugyebár egy tény, hiszen ők maguk is - pl. pont ezzel a cikkel - elismerik), ha cserébe olcsóbb lenne maga a szolgáltatás, vagy legalább csak azt akarnák megfizettetni mindig velünk, amit kértünk. Neadjisten egy kicsit ügyfélbarátabb lenne a fizettetés (nem utólag húzzák rád a "lejárt hűség" utáni "meglepi díjakat", vagy a számlafizetés határideje után küldik a sokszáz Ft-os felszólító SMS-t. Ezzel szemben - ahogyan többen is írták már - orrba-szájba mennek ki a téves számlázások, nem működnek a funkciók, az egész online-vonaluk egy hulladék (az erőltetett, majd végre-valahára nagy nehezen kihalt távszámla is egy vicc volt).

    Csak egy példa. Munkahelyi flottához rendeltem 2 új számot (meglévő számhoz kapcsolt, de saját maga által fizetett előfizetés). Nem túlzok, és már bánom, hogy nem fotóztam le az ügyfélhívó papírját, és a T-pontból kilépésem időpontját, mert 2 ember ügyködésével (az eredeti ügyintéző képtelen volt megoldani) több, mint 2 óráig (!!!!) foglalkoztak a beléptetéssel. Persze személyesen ott kellett végig mindhármunknak ügyfél oldalról lenni, az ügyfélpultot állva (!) támasztva. Ez 6 munkaóra az ügyfélnél, 4 az ügyintézőknél 2 számla megnyitásához. Bravó.

    Emellett, a nyugati anyacéghez képest a percdíjak brutál magasak, a készülék-kínálat a kanyarban sincs (amiknek az árai szintén viccesek a nyugati országokhoz viszonyítva), a szervizt lepasszolták a Telemax-nak (lehet róluk olvasni érdekeseket). És mindezek mellé még a számlázási rendszerük is sz*r.

    Na ez a baj, meg az is, hogy a PH ilyen PR-cikket érdemi interjúnak álcázva lehoz.

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Silenzio #65 üzenetére

    A kettő az "tele"? Én kérek elnézést... Az 1 éve biztos nem lehet, mivel 2,5 éve mondtam fel a csomagomat. De Te bizonyára ezt (is) jobban tudod...

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Silenzio #65 üzenetére

    A post-paid csomag percdíja olcsóbb, mint a prepaid? Nem mondod??! :C

    "a többi szolgáltató még drágább" - itt a Digire gondolsz? Vagy a UPC mobilra? Vagy a Blue-ra (igen, tudom, hogy az is "T")?

    "Az is csak 1 éve kb." -> erre gondolom közben te is rájöttél, hogy nem igaz, ugye? ;)

    Bankszámla megszűntetésnél ugyanez van, hogy a havidíjat mindenképp bukod, nincs ebben sok meglepő...

    [ Szerkesztve ]

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

Új hozzászólás Aktív témák