Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    Én ezt a "páran meggazdagodtak" szöveget nem értem egy magán cég esetén.
    Ha közpénznek az értelmetlen hülyeségekre vagy nem hatékonyan történő költéséről van szó akkor megértem h vki fel van háborodva. De egy magántulajdonú vállalat felőlem arra cseszi el a bevételét amire akarja.
    Nem kötelező se Telekom ügyfélnek se Telekom részvényesnek lenni, amúgy meg miért fájna?

    Arról nem beszélve, h ha vki tényleg meggazdagodott ezen a csődtömegen amit T számlázási rendszernek nevezünk, akkor az tuti nem fog a PH! lapcsalád topicjaiban sirdogálni h kevés a fizetése.
    Nekem ez már nettó pozitív. ;]

  • #02683648

    törölt tag

    Semmi szándékom nincs a T csoportot védeni a számlázásuk egy katasztrófa a weblapjuk szintén, külön vicc h amíg céges előfizetésünk volt náluk, a viszonteladó sose tudta normálisan a hűségnyilatkozat hosszabbítását elintézni (vezetékes telefon+internet volt), csak a T saját boltjaiban tudtuk ezt elintézni.
    Egyszer ráadásul belefutottam vmi majomba aki mint utóbb kiderült nem is csinálta meg amit megrendeltünk, és az én látogatásom után x nappal rúgták ki az adott viszonteladótól, ennek a bakinak a kapcsán kaptam vmi 24.000 Ft kötbért a T csoporttól
    Arról nem is beszélve, amikor a céges mobil ügyfélszámunkra valaki valamiért (vagy a migráció során magától) rádobták egy tök más adószámú de hasonló nevű cég 3 telefonszámát, mint kiderült egy vietnami fickó volt meg a felesége akik furcsállották h miért nem kaptak az adott hónapban számlát... :D

    Szóval egy vicc amit számlázás címen művelnek

    De azt nem értem h van a távszámla (vagy volt mert most megszűnik), van a díjnet, a családban még van magán előfizetés azt mindig is így fizettük be bankkártyával (bármilyen bankkártya jó), ezek akkor is működnek amikor a sz-r telekomos felület éppen nem, előtte meg lehet nézni h mi van a számlán, akkor miért csinál mindenki úgy mintha csak a személyes befizetés meg a csoportos beszedési megbízás (amit sose használtam és megértem ha valaki nem akarja használni mert nem kényelmes) lenne. 2016 van!

    Az meg milyen mobilnetes előfizetés amit 1 hónap után átváltanak valami bazi drága csomagra? A nyomorultjai azt tényleg csinálják h hűségidő lejárta után jóval drágább, de a hűségidő nem 1 hónap szokott lenni.

    [ Szerkesztve ]

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Vincent_ #49 üzenetére

    A hsz első része igaz, de a Telekom -mint bármelyik magyarországi szolgáltató- akkor is drága lenne (fejlettebb, megfelelő mobilpiaci versennyel rendelkező piacokhoz képest) ha überpontos és jól működő lenne a számlázási rendszerük.
    A kettő között ezért nincs összefüggés.

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Vincent_ #51 üzenetére

    De ezt eddig is tudtuk h a mobiltelefon szolgáltatás jelentősen drágább Mo-n mint sok fejlett országban (nem mindegyikben! - én éltem Belgiumban, nem voltam elájulva attól h milyen olcsó, a hasonló -Belgiumhoz- méretű Ausztriában például sokkal olcsóbb)

    Ezen nem fogsz tudni egyik napról a másikra változtatni, sőt 2010 óta csak romlott a helyzet ezen a téren.
    De az igenis felháborító h a számlázási rendszerük nem működik úgy ahogy kellene.
    A Telekom azért gáz különösen mert míg mobilból lehet másikat választani, pl. ha kábeles TV-t akarsz bármilyen okból, még Bp-n is sok helyen csak a Telekom sz*rkupac IPTV rendszere van, úgyhogy rá vagy utalva a sz*rjukra.

    Az interjú hangvételét kifogásolóknak: ez az IT Café-n jelent meg, ahol jelentek meg már kevésbé ide tartozó, olyan cikkek is, ahol a hozzá tartozó topic :Y :Y :Y színvonalú volt utána (igen, egy énekesre gondolok)

    Ami meg az építőiparos hsz-et illeti:
    ad 1: a posta, lapker nem azt jelenti, h van vmi gépük ami olyan jellegű mint az egyenleg feltöltő gép, h rögtön rákerül a pénz (i.e. megérkezik a Telekom adott ügyfélszámlára a jóváírás)?
    Vagy szimpla postai csekket lehet a postán befizetni ami x nap átfutási idejű? Utóbbi nem lenne logikus

    ad 2: a hsz-ben építőipari vállalkozásról volt szó. a törvény alapján a legtöbb vállalkozásnak kell bankszámlával rendelkeznie, amihez éves szinten bagó összegért lehet céges bankkártyát igényelni.
    Ezzel megoldott a probléma. A mi vállalkozásunk Telenor számláit évek óta így fizetjük.
    Hogyha igazából egyéni vállalkozói formában működő kényszervállalkozásról van szó (i.e. alkalmazotti jogviszony helyett) amit csak kp-ben fizetnek az más kérdés.

  • #02683648

    törölt tag

    Akkor komolyra fordítva, ez egy jó kérdés lenne, akár a cikkíró felé amit egy következő ilyen interjúkörben feltehet a Telekomnak:

    1./ A Lapker, Posta kijelölt pontokon amiről az interjúban a T-s ember beszél, hogyan működik a számla kiegyenlítés? Egy olyan gépük van mint az elektronikus egyenleg feltöltésnél, h rögtön jóváíródik a pénz, vagy van átfutási ideje?

    2./ Milyen módokon lehet fizetni ezeken a pontokon? Kp-val és bankkártyával is, vagy csak valamelyikkel a kettő közül?

    Mert ha az említett pontok ugyan azt csinálják mint egy Telekom bolt (azaz ugyanúgy fizetődik be a számla mint egy T-s boltban), akkor jól helyettesíti.
    Ebben az esetben aki mondjuk hűségnyilatkozat hosszabbításért, reklamálásért, stb. megy kevesebb idő alatt sorra kerül a T pontban.

  • #02683648

    törölt tag

    válasz Rasnac #61 üzenetére

    Ez egy jó hír mindenkinek akit érint (mi régóta kártyával fizetjük)

Új hozzászólás Aktív témák