Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joey04

    titán

    Divat fikázni a nagyokat, így a látszat elkerülése végett azzal kezdeném, hogy hosszú-hosszú évek óta Telekom szolgáltatásokat használok, alapvetően megelégedve. Otthoni szolgáltatásoknál átváltottam persze Digire a saját lakóhelyemen, de ez érthető, azokkal az árakkal nem lehet versenyezni. De a családban most is van a nevemen Telekomos otthoni szolgáltatás, a mobil pedig szintén az és mobilos fronton nem is akarok váltani. Gördülékeny, segítőkész ügyintézés (nem online!!!) és korrekt számlázás jellemzi őket. (Biztos vannak más tapasztalatok, ez az enyém)

    De amit az online felületükkel művelnek az kész katasztrófa. Lassú, sokszor nem működő, átláthatatlan oldal, és ugyan nekem működik az online ügyintézés, de sokszor bár ne működne, díjcsomagot váltok, majd a rendszer kiírja, hogy technikai hiba miatt nem sikerült, de jön az sms, hogy sikeres módosítás, utána meg napokig, vagy akár hetekig rossz információ van a rendszerben, holott a számlázás már az új díjcsomag szerint történt, stb stb. Ezen a téren hatalmasat kéne fejlődniük.

    "Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

Új hozzászólás Aktív témák