Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
1-2 dolgot tisztázni érdemes:
- Ez nem számlázási rendszer, bár az ügyfeleket nyilván csak az új számlázási rendszerből fakadó eltérő módszerek érintik. Ez mindent kezel.
- Az új időszámítás lényege, hogy minden MT-tevékenység egy rendszerben történik, a szolgáltatások megrendelése, lemondása, módosítása, eszközök rendelése (tévé, x-box, minden). A rendszer annyira komplex és integrált, hogy még a konkrét műszaki parancslehívások is abban történnek (pl. szereléshez), feltételezem, idővel a legalsóbb szintig ez a rendszer fogja kezelni a T-s dolgokat, pl. ki-be tudja majd kapcsolni a SIM-kártyákat, Set Top Boxokat, tőle elkülönülő alrendszer nélkül, így a parancsok nem akadnak meg.
- Ennek a monstrumnak csak egy k. kicsi része a számlázás.
- A vállalati ügyfelek migrálását jól meggondolták, ugyanis a rendszer 2014-ben lépett működésbe, mégis másfél év kellett a "lakosokon" végzett teszteléshez. Gondolom ez nem véletlen.
- A mobil szolgáltatásokat egyelőre (tudtommal) nem érinti a dolog.
Nem tudom, miért tagoltam a szöveget, a könnyebb befogadás kedvéért talán. Logikailag, retorikailag nem helytálló. Mindegy.
Magánvélemény:
Maximálisan kultiválom az új rendszert. Amit nem tudok kultiválni, hogy lecsatolták a kismillió régi rendszerben ragadt ügyfelet az online felületről. Picivel több lóvéval elégedetté lehetett volna tenni a régieket is, nem csak az újakat. Amit végképp nem tudok tolerálni, az az, hogy ennyi ideig tartott. Szánalmas.
Minden kezdet nehéz, ezzel a projekttel is rengeteg probléma volt, pedig már 5-6 éve tudtuk, hogy csinálják. Rengeteg volt a hőzöngő ügyfél, a reklamáció, a felmondás is több a kelleténél. Sebaj.
Nekem nem bírták az idegeim, tavaly felmondtam, úgy félig emiatt. De ettől a fejlesztés elkerülhetetlen volt, és a kb. másfélszáz, különféle alapokon nyugvó rendszert, ami az elmúlt 20 év hozadéka, ideje volt kiváltani.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
A hsz-ed tele van tévedésekkel.
Számszerűek:
1. 4235 Ft a kötbér, nem 5900.
2. 750 Ft az sms, nem 900. Az is csak 1 éve kb.Tényszerűek:
- A prepaid percdíjak tényleg horribilisek, de a többi szolgáltató még drágább.
- Az utólagos számlázás még emberségesebb, mint az előre számlázás. Telenornál ki kellett fizetnem a teljes 8000 Ft havidíjat a megkezdett hónapra, mivel elsején mondtam fel az előfizetést. Nna, az skandallum.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5