Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz bambano #13 üzenetére

    1-2 dolgot tisztázni érdemes:

    - Ez nem számlázási rendszer, bár az ügyfeleket nyilván csak az új számlázási rendszerből fakadó eltérő módszerek érintik. Ez mindent kezel.

    - Az új időszámítás lényege, hogy minden MT-tevékenység egy rendszerben történik, a szolgáltatások megrendelése, lemondása, módosítása, eszközök rendelése (tévé, x-box, minden). A rendszer annyira komplex és integrált, hogy még a konkrét műszaki parancslehívások is abban történnek (pl. szereléshez), feltételezem, idővel a legalsóbb szintig ez a rendszer fogja kezelni a T-s dolgokat, pl. ki-be tudja majd kapcsolni a SIM-kártyákat, Set Top Boxokat, tőle elkülönülő alrendszer nélkül, így a parancsok nem akadnak meg.

    - Ennek a monstrumnak csak egy k. kicsi része a számlázás. :)

    - A vállalati ügyfelek migrálását jól meggondolták, ugyanis a rendszer 2014-ben lépett működésbe, mégis másfél év kellett a "lakosokon" végzett teszteléshez. Gondolom ez nem véletlen.

    - A mobil szolgáltatásokat egyelőre (tudtommal) nem érinti a dolog.

    Nem tudom, miért tagoltam a szöveget, a könnyebb befogadás kedvéért talán. Logikailag, retorikailag nem helytálló. Mindegy.

    Magánvélemény:

    Maximálisan kultiválom az új rendszert. Amit nem tudok kultiválni, hogy lecsatolták a kismillió régi rendszerben ragadt ügyfelet az online felületről. Picivel több lóvéval elégedetté lehetett volna tenni a régieket is, nem csak az újakat. Amit végképp nem tudok tolerálni, az az, hogy ennyi ideig tartott. Szánalmas.

    Minden kezdet nehéz, ezzel a projekttel is rengeteg probléma volt, pedig már 5-6 éve tudtuk, hogy csinálják. Rengeteg volt a hőzöngő ügyfél, a reklamáció, a felmondás is több a kelleténél. Sebaj.

    Nekem nem bírták az idegeim, tavaly felmondtam, úgy félig emiatt. De ettől a fejlesztés elkerülhetetlen volt, és a kb. másfélszáz, különféle alapokon nyugvó rendszert, ami az elmúlt 20 év hozadéka, ideje volt kiváltani.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Vincent_ #49 üzenetére

    A hsz-ed tele van tévedésekkel.

    Számszerűek:
    1. 4235 Ft a kötbér, nem 5900.
    2. 750 Ft az sms, nem 900. Az is csak 1 éve kb.

    Tényszerűek:
    - A prepaid percdíjak tényleg horribilisek, de a többi szolgáltató még drágább.
    - Az utólagos számlázás még emberségesebb, mint az előre számlázás. Telenornál ki kellett fizetnem a teljes 8000 Ft havidíjat a megkezdett hónapra, mivel elsején mondtam fel az előfizetést. Nna, az skandallum.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák