- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Tyúk vagy a tojás?
Ma már nem olyan a tömegközlekedés mint régen. Anno választhattál az olvasás meg a mélabús bámulás között. Ma meg gyakorlatilag felállsz a számítógép elől, felülsz a buszra és folytatod ahol abbahagytad. Ma már az sem kell, hogy érdekeljen mennyire szakadt a busz, csak a képernyőn túli világ a lényeg.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Stauffenberg #201 üzenetére
Egy budos csovest a beazo trolin semmilyen kepernyo nem tud elnyomni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #201 üzenetére
Ha azt gondolod, hogy a mai fiatalok megengedhetik maguknak, hogy autót tartsanak fenn, de ehelyett inkább a tömegközlekedést választják, mert közlekedés közben nyomkodni akarják a kütyüiket, fel kellene ébredni.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
dabadab
titán
Ez a trend az USA-ra is érvényes, pedig ott kb. egy hajléktalan is megengedhet magának egy autót, ha akar.
Egészen egyszerűen az a helyzet, hogy az autó már nem jelenti azt, amit régen, a fiatalokat egyre kevésbé érdekli. Egyébként ezt is a technológiai változások hozzák magukkal: egy amerikai suburbban felnőtt ismerős mesélte, hogy ott az volt a hétvégi program a nyolcvanas években, hogy a fiatalok autóba ültek és fel-le cirkáltak a városban. Most meg facebookoznak.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Polllen
nagyúr
Ha tudtok mutatni erre a trendre valami statisztikát megkövetem magam.
Londonban is jól megfigyelhető, hogy az emberek egy része inkább tömegközlekedést használ, pedig van autója, de nem azért mert nyomkodni akar egy kütyüt, hanem mert egyszerűbb, olcsóbb, gyorsabb és kényelmesebb.
Ha pedig már ott van az idő nyomkod valamit. Idősek és fiatalok egyaránt.Én is ezt tenném, ha olyan minőségű lenne a közösségi közlekedés ott, ahol élek és dolgozok. De ezen a téren sem vagyunk még nyugat, uh beszéljük meg globális vagy lokális folyamatokról beszélünk?
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #199 üzenetére
Egy zárt pályás jármű vezetése kicsit más, mint egy autóé, az ipari robot szintén, ami egy fix területen (gyár) működőképes. A repülő szintén.
Valóban, én talán túlzottan a jelenből próbálom a jövőt fürkészni. Te viszont túlzottan utópisztikus vagy, tekinted a vitathatatlan előnyöket, de nem veszel tudomást az emberi természetről, amiből fognak a hátrányok is jönni szép számmal. -
8th
addikt
Erre: „ABS hibázásából 2X kerültem igencsak veszélyes helyzetbe önhibámon kívül, míg ABS nélkül egyszerszem" A fékrásegítés és a fékerőelosztó, az egész fékrendszer ugyanúgy működik tovább ha elromlik az ABS mivel biztonsági okokból függetlenek attól. Akkor miért is kerültél veszélyes helyzetbe? Azért mert elromlott az ABS? Hát hogyne.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem jelöltem meg egyedüli okként azt, hogy a mai fiatalok inkább járják a várost tömegközlekedéssel csak mert azon lehet telefonokat nyomkodni.
1.) Azokban a városokban, ahol korábban is jó volt a tömegközeledés, kevesebben tartanak saját autót, főleg a fiatalok, akiknél sokszor csak a családalapítással együtt merül fel az autó vásárlásának igénye. Ez eddig is így volt.
2.) Az új eszközök megjelenésével a tömegközlekedés vonzóbb / kevésbé szar alternatíva, mint eddig (a megfelelő aláhúzandó, attól függően, hogy hol élsz és milyen a tömegközlekedés állapota), hiszen már nem az unatkozásról szól.
3.) Ma már egészen más ideák mozgatják a fiatalokat, mint az Y generációt. Az autó egyre jobban lecsúszik a vágyott dolgok ranglistáján. Érdekes egyébként, hogy annak idején a Ford Mustang egy nagyon hasonló marketingre épített, mint most az Apple. Az első Mustang megjelenésekor utca hosszú kígyózó sorok alakultak ki a kereskedéseknél (meg még pár éven keresztül az újabb évjáratok megjelenésekor). Az embereket felhergelték és elhitették velük, hogy ez a legfontosabb az életben, ez a legjobb, legszórakoztatóbb dolog, még mindig iskolapélda bármilyen reklámszakmai képzésen. Ma már az Apple (meg a többi kütyü gyártó) a sláger, most azok miatt kígyóznak sorok. Az idők változnak, az iPhone-nak is leáldozik egyszer.
4.) A mai Z generáció egészen mást tart izgalmasnak, mint azok, akiknek az autózás jellemzően a non plus ultra volt. Máshogy gondolkoznak, mást tartanak trendinek és máshogyan is akarnak élni, mint a szüleik. Bár én nem közvetlenül ezzel foglalkozom, de a reklámügynökség ahol dolgozom, rendszeresen vásárol piackutatási eredményeket és szépen kirajzolódik belőlük, hogy a Z generációnak (és a késői Y generációnak) az autózás mint olyan már nem akkora izgalom, mint a szüleiknek. Nem ellenkeznek ellene, nem vetik el, hogy legyen autójuk, de nem tartják már olyan fontosnak a birtoklását. Megvannak nélküle is. A tanulás egyre tovább tart, nem ritkán már közel kerülnek a harmadik X-hez mire letudják az iskolát, egyre jobban kitolódik a családalapítás is.
5.) A változás nagyon fáj az autóiparnak, hiszen alig 20 év leforgása alatt drámaian felfordult minden és sokkal kevesebben akarnak autót vásárolni (a 18-30 éves korosztály szinte teljesen kiesett). Ehhez jött a válság is, az autó pedig pénztemető, mindig is az volt és az is marad. Detroit bedőlt, ahogy az európai ipar is küzd, nem csoda, hogy egyre többen kezdenek az ázsiai, indiai, dél-amerikai piacra termelni, ott még egyelőre más a helyzet és egyre vastagabb a vásárlóerővel rendelkező réteg is.
-
dabadab
titán
"Egyik esetben mert indokolatlanul elvette a fékerőt (visszarugdosta a pedált)"
Jesszusom.
Tényleg jobban jártál volna, ha szépen csendben maradsz.
"másik esetben pedig az ABS egység hibájából padlóig besüppedő fékpedáléból"
ABS-hiba nem tud ilyet produkálni, ez elpukkant fékcsőnék néz inkább ki így elsőre.
DRM is theft
-
-
Döglött Róka
veterán
Ha blokkol a kerek akkor veszi el a fekerot, ekkor ugral a pedal. Ergo tul erosen fekeztel...
Talan ha ismerned a mukodeset nem irogatnal hulyeseget.
A suppedo fekpedal meg levegos rendszerre utal.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
HSM
félisten
válasz Döglött Róka #216 üzenetére
Pontosan tudom, hogy kéne működnie az ABS-nek. Ha ott ültél volna mellettem, érezted volna, hogy ott semmiféle túl erős fékezésről szó sem lehetett. Az utasom is csak lesett, mi történt, nem értette, miért nem fékezek... Mondtam, én se értem, miért nem fékez az autó, de az ABS-t itt és most kikötöm. Utána érdekes mód jó lett.
Tudom, milyen egy levegős fék, ez nem olyan volt, bár hasonló.
-
Döglött Róka
veterán
Ha ott ultem volna melletted, akkor se tudom hogyan nyomod a fekpedalt, mivel nem en nyomom. Ha rugod es csuszik az ut, blokkolni fog ilyen egyszeru. Kikotni a sajat hulyeseged miatt eleg konnyelmu dolog...
Tanuld meg alkalmazni a technikat szapulas helyett.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
HSM
félisten
válasz Döglött Róka #218 üzenetére
ABS-es féknél épp az a lényeg, hogy őt hagyod pumpálni, nem te csinálod. Nyugodj bele, pontosan tudom, hogyan lehet felépíteni egy fékhatást, akár ABS-el, akár anélkül (motorozni enélkül nem is lehet biztonságosan) és azt is tudom, mennyire csúszik a friss esőben az aszfalt. Abban is 100%-ig biztos vagyok, hogy abban a forgalmi szituácóban az ABS hibázott alattam, nem én. Ha nem így lett volna, a kikötés után mitől tanultam volna meg hirtelen fékezni?
-
dabadab
titán
Nem "indokolatlanul" lepett kozbe az ABS, hanem azert, mert blokkoltak a kerek.
Az teljesen vilagos, hogy azt gondoltad (nyilvan csekely tapasztalatod okan), hogy sokkal kevesbe fog csuszni az ut, mint aztan amennyire csuszott, de ez nem az ABS hibaja, hanem a tied. Ha egy sima fekezesnel blokkol(na)nak a kerekek, az azt jelenti, hogy valamit beneztel. Regebbi ABS-ek egyebkent bizonyos esetekben tenyleg valamivel meg tudjak nyujtani a fekutat (de ez egyaltalan nem torvenyszeru, a modern rendszerek nagyjabol minden korulmeny kozott jobb fektavolsagot produkalnak, mint amit ABS nelkul ki lehet hozni), de ha a keresztezodes feleig becsusztal, akkor az kemenyen user error volt.DRM is theft
-
Döglött Róka
veterán
En nyugodt vagyok, ugy nyirod ki magad ahogy akarod, csak ne en legyek a masik szenvedo fel
Ha becsuszol ABS-el a keresztezodes feleig, akkor szimplan elszamoltad a fektavot, majd mikor elkezdett jobban esni es lemosta a taknyot az utrol a viz, elhitted hogy az abs hibazott.
Ez ahogy felettem is emlitettek, user error. Igaz azt nagyon nehez beismerni Az a legnagyobb problema, hogy motorozni akarsz autoval, azzal konnyebb megallni mert kisebb joval a tehetetlensege -> rovidebb fektav -> megszokod -> elszamolod autoval. Voila! Hulye ABS
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
HSM
félisten
Hagyjuk már! Szánalmas, hogy véditek ezt a nyamvadt ABS-t, hogy el se tudjátok képzelni, hogy hibázzon, és emiatt valaki veszélyes helyzetbe kerüljön. Persze, én vagyok a hülye, meg nem tudom felmérni az útviszonyokat, hogyne!
Épp ezt próbálom elmagyarázni, hogy NEM BLOKKOLTAK VOLNA A KEREKEK, csak az ABS hitte azt és nem hagyott rendesen fékezni. Egyáltalán nem mentem gyorsan, bőven volt tartalék, ezért tudott kb. a motorfék megfogni a kereszteződés közepéig és nem gurultam tovább. Nincsenek csodák, a kikötés után ugyanazon az úton mitől lett hirtelen rendes fék? Persze, biztos nekem lett jobb a szemmértékem a kikötött biztosítéktól.
(#221) Döglött Róka: Egy kereszteződés fele az egy sáv. Tehát kb. 2m-ről beszélünk, tehát a tervezett megállási helytől kb. 3m. De mindegy, tudom már, hogy úgyis én voltam a béna, semmi nem számít, minden meg van magyarázva. Jól kimosta az agyatok az autóipari marketing.
[ Szerkesztve ]
-
laszlohu
addikt
Én rettentően útálok vezetni, ezért nekem ideális lenne egy olyan autó, amibe beírom a végcélt,
és bármiféle beavatkozás nélkül odavisz, mint a Google autója,
csak beépített kormánnyal, hogy alkalmasint át lehessen kapcsolni manuálisra.+1
Stauffenberg -
HSM
félisten
válasz Döglött Róka #226 üzenetére
Érdekes mód ABS nélkül még sosem fordult elő velem sem.
De tényleg lépjünk tovább, én úgysem tudom bebizonyítani az igazam, és Ti különben is jobban tudjátok a monitor mögül. Tudomásul vettem, nem kell tovább ragozni.
-
dabadab
titán
"De attól még nem kéne teljesen hülyének nézni."
Az a baj, hogy azon kivul, hogy egy nagysagrenddel tobbet vezettem, mint te (es ennek legnagyobb reszet ABS-szel), az ismerosi kor miatt nemileg belelatok az ABS-fejlesztesbe is, igy ha nekiallsz emeletes marhasagokat mondani, akkor objektiv akadalyok miatt nehezemre esik, hogy komolyan vegyelek.
DRM is theft
-
-
8th
addikt
"Szánalmas, hogy véditek ezt a nyamvadt ABS-t, hogy el se tudjátok képzelni, hogy hibázzon, és emiatt valaki veszélyes helyzetbe kerüljön."
Olyan nincs, hogy hibázik felejtsd el. Egy gép nem hibázik az ember hibázik. Azt értsd meg, hogy a blokkolásgátló rendszer működésképtelenné válása érdemben nincs hatással a sofőr által kifejtett fékhatásra. Az egy külön hardver ami összeköttetésben áll ugyan a fékrendszerrel de az esetleges hibája nincs arra hatással mert az vagy működik vagy nem, ez a két véglet van. Ha be is szarik attól még tudsz rendesen fékezni nem tudom mit értetlenkedsz ennyire.
mod: Ja, kimosták az agyunkat. Úr isten b+. Kár volt rád pazarolnom ezt a néhány hozzászólást.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Sorry, abban az autóban az az ABS abban a közlkedési helyzetben nálam csúfos kudarcot vallott. Ez nem emeletes baromság, hanem a szomorú tapasztalatom. Ennek semmi köze ahhoz hogy azóta már létezhetnek jobb típusok. (Bár egy ilyen jobb, modern típussal volt a második lepuhulós eset.) Mind1, tényleg lépjünk tovább, teljesen feleslegesen raboljuk egymás idejét.
(#230) 8th: Pont ez a baj, nem vált működésképtelenné, hanem azt képzelte, csúszik a kerék és nem hagyott fékezni. Amúgy sajnos gép is el tud romlani és akkor bizony hibázik is. Vagy ha rosszul van megtervezve. Ugye, pentium bug, csak hogy ne menjünk nagyon messzire az informatikától, pedig az csak egy sima FPU művelet.. [link]
De tényleg lépjünk már tovább...[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
-
HSM
félisten
válasz Döglött Róka #232 üzenetére
Ja, tényleg elmértem, hogy nem számoltam bele az agyhalott ABS féktáv hosszára gyakorolt kb. 3-as szorzóját.
De tanultam az esetből, többet nem kapott áramot, mikor én vezettem.
Lépjünk már tovább.... -
Döglött Róka
veterán
Nem az ABS hibazott, hanem te. Ezt kene belatni, es akkor nem tepkednel ki biztiket mindenfele babonakra hivatkozva. Persze az utasnak konnyebb volt az hazudni, hogy nem te tehetsz rola
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
8th
addikt
Ember mi az, hogy nem hagyott fékezni? Hagyjad már a hülyeségedet tényleg. Igen, el tud romolni de az nem úgy van, hogy 1x csak váratlanul csak kicsit vagy félig meddig működik aztán megint jó aztán megint nem. Az vagy üzemszerűen működik vagy egyáltalán nem. Gyártótól függetlenül biztonsági okokból minden modernebb (értsd: ~15 évnél fiatalabb) abs-el felszerelt autóban ez így van megoldva. És az mindegy, hogy vezeték szakadás, vezérlő egység hiba vagy a gyorsulásérzékelő szenzorok egyike ment épp tönkre. Ha a komplex egység bármely eleme meghibásodik kikapcsol a rendszer úgy ahogy van de attól még fékezni tudsz bammeg értsd már meg!
"nem számoltam bele az agyhalott ABS féktáv hosszára gyakorolt kb. 3-as szorzóját."
Ja, nincs több kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #212 üzenetére
Én ugye erre reagáltam eredetileg, aztán belementünk a tyúk vagy a tojásba:
[I"]A mai fiatalok inkább tömegközlekedéssel járnak, mint autóval, mert ott lehet nyomkodni a kütyüket."
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #199 üzenetére
nem kizárt, aminek lehet az is az oka, hogy vegyesen írtam tapasztalatokat és véleményt. a véleményem nem mindig találkozik a tömegekről tapasztalt dolgokkal.
(#211) 8th: "A fékrásegítés és a fékerőelosztó, az egész fékrendszer ugyanúgy működik tovább ha elromlik az ABS mivel biztonsági okokból függetlenek attól.": ez persze nem teljesen igaz, ha az abs elektrohidraulikus része makkan meg, akkor lehet olyan, hogy elmegy a fék is. a helyes válasz inkább statisztikai alapú: neki életében 2x baja volt az abs-nek, másik eladott 100 millió autóban meg nem. Ebből nem az jön le, hogy dobjuk ki az abs-t. És megismételném a korábbi állításomat: abs és abs között brutális különbségek vannak. Tehát ő találkozhatott olyan abs-sel, ami tényleg vacak, de ettől nem kell az egész technológiát kidobni.
(#215) HSM: mert senki nem akarja, hogy hamarabb állj meg abs-sel, mint abs nélkül. az abs-t tervező mérnökök meg kifejezetten nem akarják.
most tekintsünk el attól, hogy igen gyakran vannak olyan útviszonyok, amikor abs-sel hamarabb megáll az autó, mint nélküle, de ez mellékterméke a cuccnak.
(#220) dabadab: szerintem meg el lehetne fogadni tényként, hogy kifogott egy hibás abs-t. a belőle levont következtetést érdemesebb vitatni. a saját tapasztalatom alapján teljesen kizártnak tartom, hogy ne létezne olyan autó, amelyikben valamilyen okból rosszul működne egy fődarab. Akár tervezési hiba, akár kendácsolás okán.
"de ez egyaltalan nem torvenyszeru, a modern rendszerek nagyjabol minden korulmeny kozott jobb fektavolsagot produkalnak, mint amit ABS nelkul ki lehet hozni": ez így matematikailag lehetetlen, max. az lehetséges, hogy a modern abs jobb féktávolságot produkál, mint akár egy profi sofőr is. az "amit abs nélkül ki lehet hozni" kifejezés magába foglalja az elméleti optimumot is, azt pedig az abs nem éri el rossz úton.
(#230) 8th: "Olyan nincs, hogy hibázik felejtsd el. Egy gép nem hibázik az ember hibázik.": ez bizony egy gigamegarotfl. a komplett blokkolásgátló rendszerben annyi hibalehetőség van, hogy azt hinni, soha nem hibázik, enyhén szólva nem reális. vagyis fogalmazzunk úgy: jó anyag lehet, de sürgősen gyere le róla.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HSM
félisten
Pl. abból, hogy amíg a kereszteződéshez közeledtem, motorfékkel jobban lassult az autó, mint amikor a vége felé kinyomtam a kuplungot, és fékezni próbáltam.... Ha a motorfék előtte tudott, az ABS-nek is tudnia kellett volna.
(#239) bambano: POntosan, ahogy írod, nem állítottam, hogy minden ABS rossz, és dobjuk ki, csak azt, hogy ahhoz képest, hogy egy kritikus biztonsági komponens, elég könnyen visszafelé sülhet el. És ez még csak nem is egy önjáró gép.
Szerintem amúgy ezen túl sok ragozni való nincsen. Ha hasonlóan tudok fékezni bármilyen útviszony mellett, mint az ABS, néha még jobban is, akkor minek hagyjam bekötve, plussz biztonsági kockázatot vállalva? Természetesen ezzel nem akarok senkit bátorítani erre, maximum arra, hogy gondolkozzunk kicsit kritikusabban. Anyámnak pl. megváltás lenne az ABS, bármilyen időben jobbat fékezne vész esetén nem kevéssel...
Nekem is volt olyan fiatal céges autóm, amiben inkább nem kötöttem ki az ABS-t, mivel nem okozott feltűnően gondot, és úgy voltam vele, baj esetén inkább én mutogassak az ABS-re, mint a cég rám, hogy kikötöttem. -
8th
addikt
Nyilván szándékosan sarkítottam/leegyszerűsítettem, hogy felfogja a kolléga de csak nem akarja. Audinál ha bármilyen rendellenesség van az kiírja a központi kijelzőre és úgy ahogy van tokkal vonóval 1:1 lekapcsolja a blokkolásgátlót. A fék ettől tökéletesen működik csak abs nincs. Olyan, hogy fogja magát és egyszer működik egyszer nem vagy csak úgy ímmel-ámmal működik a blokkolásgátló egy autóban annak erősen közelít a nullához a valószínűsége. Ha bele nem piszkált valami főokos
szerelő"pék" akkor ilyesmi nem fordulhat elő. -
HSM
félisten
Hehe... Akkor nálunk egy nullához közelítő valószínűségű esemény következett be. Ugyan nem Audi, de kb. 5-6 éves jóállapotú autón, semmi nem jelezte, semmi nem volt piszkálgatva rajta, egyszercsak elkezdte behuppantani a fékpedált. A fékszerelőnek is eltartott egy ideig, mire rájött, mi a baj.
-
bambano
titán
jajj hagyjuk már ezeket a kamu dumákat, hogy mi nem fordulhat elő egy mai modern agyonelektronizált autóban, mert azt se hiszem el, amit kérdezel, sőt, az ellenkezőjét se.
amíg egy-két főokosnak megéri 5 centet spórolni egy alkatrészen és ezért mindenféle cifra hibák alakulnak ki, addig az ilyen "akkor ilyesmi nem fordulhat elő." szövegek max. templomba valók.
nekem mindenféle mágikus esp hibákat írt a fedcomp, amíg rá nem jöttem, hogy rendesebb benzinkútra kell vele menni. itt most fogadok egy komolyabb összegben, vagy 5 darab sixpackben, hogy nem fogod kitalálni a magyarázatát, csak mantrázni fogod, hogy olyan nincs.
van. olyan is van, hogy elszáll az abs és ettől elszáll a fék is. sima, nem abs-es féknél se kellene, hogy olyan legyen, hogy elszáll a fék, mégis van. meg hidraulikus kuplungnál sem kellene, hogy olyan legyen, hogy beesik a pedál, de mégis van. meg régi mechanikus gázpedálnál se kellene, hogy felpörögjön a motor és ne tudd leszabályozni, de mégis van. ezek többsége velem is megesett.
meg van ilyen is: "sáros, iszapos, homokos, vagy kavicsos útszakasz: ilyenkor az ABS megzavarodik, folyamatosan leszabályoz, nehézkes lesz az autó irányítása, és nagyon nagy mértékben nőhet a fékút."
szóval hagyjuk a kamuzást, hogy attól, hogy valaminek kicsi a valószínűsége, attól több százmilliós tétel esetén nem fordulhat elő legalább egyszer. törődj bele, ilyen a matematika.
szerk: és olyan is van, hogy rossznak mérik a lengéscsillapítót, kicserélik, és a zsír új gyári még rosszabb.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#16939776
törölt tag
Pedig jó ha túlbonyolított berendezést kell használni, több az eladott termék, és több pénzt lehet érte kérni.
Még a biztonsági berendezéseket sem tudják 98%-nál jobb kihozatallal gyártani, pedig ott van CT, röntgen. Szerintem kicsit át kell értékelni a dolgot, és hagyni hogy a user gondolkodjon.[ Szerkesztve ]
-
Sofian
őstag
Arra is volt statisztika hogy a 3D tévére milyen sokan vágynak... aztán mégsem érdekel senkit sem.. (marginális kisebbséget)
-
Snoop-y
veterán
Ne felejtsuk el azt sem, hogy London uthalozata baromira mas mint mondjuk Budapeste.
Az egy dolog, hogy van egy rakat metrovonal de leginkabb az elcseszett utca es ut tervezes miatt van ekkora dugo mindenhol. Nincsenek elkerulo parhuzamos utcacskak amiken nagy forgalom eseten "menekulni" lehet.
Ha barmelyik fo uton dugo van akkor megszivtad de nagyon es szepen egymas utan a dugok ujabb dugokat okoznak. Pl Clapham junction -nal allandoak a dugok mert a 2x3 savbol az okosok 2x1-et csinaltak mindezt egy 400 meteres szakaszon abszolvalva.
Egy ideig olyan melom volt hogy nem volt mas valasztasom es autozgatnom kellett Londonban es nagyon szivesen mentem volna inkabb az Underground-al de nem azert hogy kutyuket nyomkodjak csak eppen a kocsik amiket A-bol B-be kellett elvinnem nem fertek le a mozgolepcsonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Hjam azert hivnak vissza evente egy raklap autot raadasul olyan kiegeszitokkel kapcsolatban amik mar evtizedes fejlesztesi tortenettel rendelkeznek. Par gyongyszem:
226K darab Nissan legzsak felfujodasi problema illetve kis femdarabokkal egyutt vagodik az arcodba. Nice
2,17 millio darab Toyota gazpedal problemaval ami csak ugy siman beragad a padloba ( remeljuk automata mind es akkor meg tobb eselyed van kivinni a korlatot ). Szinten zenesz.
Remelem az okosauto szoftverfejlesztesben nem lesz majd kis aprobetus resz mikor atveszed a kocsit, hogy barmi tortenjek is mindenert te vagy a hibas.
A "sima" autogyartasban is olyan hibakat kovetnek el, hogy az atlagember ha elolvassa egyiket masikat tobbet nem mer kocsiba ulni. Ha mindezt majd kombinaljak az "okos" technologiaval mire kiforrja magat eleg sok ember fog elpatkolni de ne legyen igazam...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
laszlohu
addikt
Angliában elkezdődik az önvezérelt, sofőrt kiváltó (okos)autók tesztidőszaka 2015 - ben,
a tesztek 3 évig tartanak, minden Angliai város vagy település dönthet róla, hogy részt vesz - e a tesztekben.
2018 - ig tart a tesztidőszak,
addigra Angliában, később talán nálunk is kaphatóak lesznek ilyen autók szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...