- DIGI kábel TV
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz Stauffenberg #32 üzenetére
De jo is lenne Esetleg a "ammaideaaatarcsisort a kehhutartobo"-lt is felismerhetne. Csak kellene egy automatika ami letilt a vezetesrol veralkoholszint alapon.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
dajkopali
addikt
válasz Stauffenberg #32 üzenetére
akkor a gugli a barátod, ők tuti megcsinálják
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
BlackDevil
aktív tag
válasz Stauffenberg #32 üzenetére
Így viszont már engem is érdekelne!
Jó az elképzelés!!»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #35 üzenetére
Akkor meg mindenki jönni fog a jogaival, hogy már az autó is be van kamerázva és amúgy is 1984...-ben születtem.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Döglött Róka
veterán
válasz Stauffenberg #35 üzenetére
Jogos.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #32 üzenetére
lovaskocsi.
bkv busz.
taxi.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #50 üzenetére
Mit nem adnék egy ilyennek. Haza a melóból olvashatnék újságot, nézhetnék tv-t/
sorozatot a kijelzőn avagy a laposon, skypeolhatnék akárkivel. Hasznosabban tölteném az időt, mint hogy kormányzom a kis édest a dugóban és szenvedek. Nekem is kéne a google car, de csak úgy, ha néha én (is) vezethetem!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #56 üzenetére
Pont tegnap olvastam.
Nagyon jól szabályozott rendszer kell, mert ahogy a fenti kísérlet is mutatja, enélkül nem tud mindig dönteni a gép.
Amíg egy embert lehet hibáztatni egy tragédiánál és "megbüntetni", addig egy automatával mit tesznek? A programozót vagy az autógyártót vonják felelősségre, hogy az autó miért úgy döntött és miért x halt meg y helyett?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #59 üzenetére
A bíróságon nem azt fogják vizsgálni, hogy miért azt tette amit tett, hanem azt, hogy felelősségre vonható érte vagy sem. Nem fanyalgok én, csak felvetettem egy olyan témát, amit meg KELLene oldani az előtt, hogy az okos autók maguktól kezdenek el közlekedni.
A sarkított példa pedig jelen esetben azért jó, mert nem eltereli a figyelmet, hanem felhívja arra, hogy egy gépet mennyire aprólékosan fel kell készíteni mindenre. A tesztben hány változó volt? A közlekedésben a belvárosban hány van? Nem lehetetlen, csak nagyon-nagyon alaposnak kell lenni.
És igen, mindent úgy kell vizsgálni, hogy mit nyerhetünk és veszíthetünk.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #56 üzenetére
A számítógép nem képes meghozni a "legkisebb rossz döntést", ugyanis a számítógépeknek a legnagyobb "baja", hogy sokkal kevésbé képesek a környezetüket feltérképezni, mint egy ember. Gondolj bele, neked milyen egyszerű beszélni, egy számítógép mégsem tud.
A térképes móka sem túl hasznos, nem elég tudnia a kanyart, tudnia kellene a kerekek állapotát, hőfokát, az összes káytúnak a helyét, az esetleges nedveséget, szennyeződéseket, stb.
Ami az általad említett agresszív vezetőket említi, azon egy másfajta oktatással, és a meglévő jogosítványosok más, szigorúbb vizsgákhoz kötelezése lehetne csak megoldás a jogsi megtartásáért. Valahogy ki kellene az ilyen sofőröket szűrni, és ez közérdek lenne, dehát senki nem vállalná az ezzel járó plussz energiabefektetést. Pedig ez egy sokkal járhatóbb út lenne, mint a gépi járművek.
Nem olvastam szelektíven, de rakd össze kérlek a legót! Ott a kocsiban a mobilnet, a térkép, a kamerák, minden szenzor egy közös rendszeren. Innentől kezdve nem vagy biztonságban. A legjobban ahhoz tudnám hasonlítani, mint a társadalmakban a hatalmi rendszerek szétválasztásának elve. Jobb az, ha külön eszközökön van net, kocsi, meg minden, azzal sokkal nehezebb visszaélni. A kis Skodában pl. se BT, se navi, se kamera, na abból szerezz meg rólam bármi adatot...
Azt tudom, hogy az androidos mobilom egy kész lehallgatóberendezés, de még mindig kevésbé zavar, mintha a kocsim is az lenne.
Nekem nem azzal van bajom, ha van pár hasznos funkció az autóban (pl. elalvásfigyelő) hanem azzal, ha túl sok felesleges "okos" dologgal új veszélyforrásokat hozunk létre erősen megkérdőjelezhető haszonért.(#58) Béééla: A gond csak az, hiába találjuk meg a felelőst, az elütött óvodáscsoportot már senki nem támasztja fel.
(#59) Stauffenberg: "A fanyalgók úgy csinálnak, mintha ők bármit tudnának kezdeni azzal a szituációval, amikor valaki egy beláthatatlan kanyarban váratlanul meglep egy frontálisan beléd csapódik."
Biztos vagyok benne, hogy a jogosítvány megtartásának feltételeinek drasztikus szigorításával ki lehetne az ilyeneket szűrni. Én annyit tudok tenni, hogyha bárki ilyen kezdeményezésbe fog, azt támogatni fogom. -
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #95 üzenetére
Pedig próbálok normálisan társalogni. Sorry, ha nem jön át, nem direkt.
Én tényleg így látom, a connected car honnan tudná, hogy megváltozott az út tapadása? A radrképről? A hőkamerából? Nem. Onnan, hogy előtte valaki elvesztette a tapadását ugyanott.(#96) Döglött Róka: [link]
És nem, bőven az időjárásnak, útviszonyoknak megfelelő sebességgel mentem, bőven időben elkezdve fékezni. Motorosként pontosan tudom, mennyire csúszik a frissen megázott aszfalt. A kiszedett biztosíték után egyből jó lett a fékezhetőség.(#98) Snoop-y: Hát igen, élményautó a javából.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #106 üzenetére
Azt értem, de én eddig ezt úgy értelmeztem, hogy közeljövőről van szó, nem a távoliról. Lehet félreértettem.
Természetesen az autógyártóknak nyomulni kell, mert ha valaki ezt megvalósítja, arra ahogy írod, harapni fognak ám az emberek.(#108) D1Rect: Ja, fejlesztés alatt. Akkor tartunk itt, ha tényleg biztonságosan tud közlekedni önállóan, és erről többéves statisztika is rendelkezésre áll. Addig ez csak egy ígéretes projekt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Stauffenberg #110 üzenetére
A felvetés az volt, hogy "nem tart ott a technika", de ott tart.
A kereskedelmi forgalomhoz még rengeteg problémát meg kell oldani, de nincs technológiai akadálya. -
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #110 üzenetére
Egymillió KM baleset nélkül előre részletesen bepötyögött, gyér forgalmú utakon, kizárólag jóidőben. Nem valami meggyőző.
A cikked forrásából: "hile Google's fleet has safely driven more than 700,000 miles, the autonomous model relies so heavily on maps and detailed data that it can't yet drive itself in 99 percent of the country, according to an MIT Technology Review report."
"The Google car depends on detailed preparations where the car's exact route is mapped out before the trip, a process far more intensive than the effort needed for Google Maps."
Ez elég lesújtó. Olyan ez, mint amikor a kisrácok az udvarban körbe-körbe kerékpároznak. Persze, végtelen KM-t megtehet, és max a tujának megy neki.Ez még dimenziókra van a magát bármilyen körülmények között, változó, előre nem látható forgalmi szituációban biztonságosan vezetni tudó autó utópiájától. Hátmég milyen messze van a "legkisebb rossz" biztos megválasztásának tudásától.
Olyasmikről nem is beszélve, hogy kezelje le egy szenzor meghibásodását, a rosszidőt, az esetleges karbantartási hibákat, bármi egyéb előre nem látható körülményt....
(#111) D1Rect: De, csak technológiai akadálya van.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Stauffenberg #110 üzenetére
E folott mintha elsiklottunk volna mikor megtett 1 millio km-t az auto balesetmentesen:
"s az olyan akadályokkal is megküzdenek (néha), amikre nem készíti fel őket a térkép, például egy közlekedési lámpára, ami nem szerepel az adatbázisban"
Tok jo remelem egy regi Kraz hotolot is felismer majd dacara annak, hogy az eppen nem lesz benne az adatbazisbanNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #118 üzenetére
Amiket linkeltetek, elolvastam, de nehogy már magamat kéne meggyőzzem, hogy nincs igazam, győzzetek meg ti. Köszi a videókat, érdekesek. Tényleg egész ügyesnek tűnik. Ettől függetlenül továbbra is komoly fenntartásaim vannak.
(#120) Stauffenberg: De olvasom. Még a linkelt cikk forráscikkjét is elolvastam. A szupersofőr meg, lol.
Ami a sokkhatás alatti baleset megelőzést illeti, sajnos többször volt alkalmam élesben tesztelni a motoron pár vakvezető idióta jóvoltából.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Stauffenberg #124 üzenetére
Jelen állás szerint a Google 2020-ra szeretné kereskedelmi forgalomba hozni.
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #124 üzenetére
Ezt reális célnak tartom, hogy 10-15 év múlva legkorábban.
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #118 üzenetére
"Mit teszel ha a szembejövő kamion mögül kilép egy batár nagy terepjáró és már nem tud visszasorolni a saját sávjába?"
Én is pont ugyanezt kérdeztem az okos autóval kapcsolatban. Meg linkeltem, hogy jelen állás szerint egy gép, ha választania kell két élet között, az esetek felében addig vár a döntéssel, hogy késő lesz. És ez még csak a technikai oldal, de ugye "A szélsőséges példák csak arra jók, hogy eltereljék a figyelmet a rendszer hasznosíthatóságáról."
Egyébként azt jó lenne tudni, hogy a fenti 50%-s kudarchoz képest egy ember hogyan teljesítene. Akkor lenne értelme beszélgetni erről a témáról.
Addig mindenki találgat, hogy milyen jó vagy rossz lenne ez a jelen formájában félkész rendszer. Mert a technika félig kész a jogi szabályozás meg úgy majdnem nulla.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #142 üzenetére
Igen, de akkor lényegében a közlekedési rendszer majdnem egy organizmus, ami jó eséllyel valóban sokkal biztonságosabb lesz, mint ami most van. Ettől nagyon messze vagyunk.
Azért csak adott autót vizsgáltam, mert amikor elkezdik ezeket bevezetni, szerintem javában ez lesz még a helyzet. Hacsak nem úgy vezetik be, hogy belváros (x kerület) csak okos autó.
dabadab
A mentő azért nem jó példa, mert ő köteles megkülönböztető jelzést használni, ha ki akar kerülni a közlekedési szabályok alól. Ha így elütik a zebrán a családom, jó eséllyel magamat és őket hibáztathatom, hogy nem sikerült ezt megérteni. Nem feltétlen a mentőst.
Ha az okos autó a kisebb rossz gyanánt tapossa el őket a zebrán - ahol szabályosan közlekednek, az más.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #170 üzenetére
Erre igazából nem az okos autó a megoldás, hanem az, h nem kap jogosítványt.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #170 üzenetére
Hát igen, ez simán belefér a közúti veszélyeztetés fogalmába.
Kérdés, a felelőtlen vezetőkre az önjáró autó-e a megoldás, avagy a szigorúbb feltételekhez szabott jogosítvány. Én bevallom, az utóbbiban jobban hiszek, pedig szerintem anyámnak is lenne vagy fél év tanulás, mire újra volán mögé ülhetne. Pedig ő maga is jobban járna.
(#171) Polllen: Pontosan. Viszont arra, hogy mégis "közlekedhessen autóval", arra tényleg a megoldás az önjáró autó.
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #174 üzenetére
Jelenleg vezetésre alkalmatlan emberek is kaphatnak jogosítványt.
Megoldás:
Adjunk nekik okos autót, ami korrigálja a bénaságuk.Ugyan csak elvi kérdés, de az ilyen probléma elkenést nem szeretem. Még ha ugyanaz is lesz látszólag az eredmény. (mert ha lesz manuál mód a verdán, a most közveszélyes marha ott is meg lesz győződve arról, hogy már pedig ő tud vezetni és simán használni is fogja, mint most)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #178 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy ha nem szigorítják a jogosítványhoz jutást, a példáitokban szereplők ugyanúgy megkapják/megtarthatják a jogosítványuk. Vagyis jogosultak lesznek arra a manuális módra, az érvényes jogsi miatt. Tök mindegy hogyan ellenőrzöl egy érvényes jogosítványt ebben az esetben.
Ezért hibás a megoldás, de nem gondoltam volna, h ilyen nehezek vagytok.
Amúgy ha már sci-fi, akkor erre a jogsi ellenőrzés mellett a vezető folyamatos állapot ellenőrzése lehet még megoldás, de ez az utasokra is igaz. Bárki lehet rosszul, mindenkinek hasznos. De vissza a GYÖKÉROKHOZ: nem adni jogsit annak, aki nem alkalmas rá.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #180 üzenetére
Tehát az itt felsorolt példák az ismerősökből és családtagokból csak fikció, nekik nincs jogosítványuk jelenleg vagy nem is olyan közveszélyesek mint írták?
Mert akkor megint megnyugodhatok. Nem csak az okos autóknál a felelősségvállalás megoldott már évszázadok óta, hanem ma sem közlekednek már közöttünk olyanok, akik alkalmatlanok a vezetésre. És még a Nap is süt!
A szigorításnak semmi köze az okos autóhoz. Már most kivitelezhető lenne. De ahogy most nem akarják, akkor sem fogják akarni.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #189 üzenetére
Az a néhány háztömbnyi (vegyük 4-5km-nek minimum) rutin is a legfontosabb dolgokat frissen tartja, de egy-két hetes kihagyás után én se mindig tudok úgy vezetni, mint előtte. Nem azért, mert elfelejtem, csak lassabban jönnek elő a dolgok. A motoron is megmarad a vezetés. Én nem attól tartok, autót vezetni felejtenek el, hanem vezetni, azaz a közlekedés szabályait.
Olvasok autós/motoros portálokat azért, nem túl sokat, de rendszesen. Bár Y-generáció közepi vagyok, én későn tettem le a jogsit (akkor is munkavállaláshoz), nem érdekelt fiatalabb koromban, de mégis szeretek vezetni, főleg nagymotort. Amit leírsz para, nagyon összetett, és aligha hiszem, hogy maga a "vezetés" lenne az oka, hogy alábbhagyott a vásárlási kedv. De erről kár lenne itt hosszas vitát nyitni, úgyis majd az idő dönti el.
Természetesen vitán felüli, hogy autópályázni, vagy dugóban araszolni borzasztó unalmas, idegtépő dolog, amit bárki szívesen elcserélne bármi másra. Azt sem gondolom, hogy mindenki szeret vezetni, sokakat ismerek, akiknek van jogsijuk, de eszük ágában sincs vezetni, utálják. De azért van egy réteg, aki 100% beleesik a felvetésembe, és nem is kevesen.
Természetesen a vezetés közbeni kütyünyomkodás hatalmas megoldandó gond, én ha visszaemlékszel, leginkább ettől kaptam frászt az okosautóval kapcsolatban, mégtöbb nyomkodnivaló/figyelemelvonó kütyü.
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #191 üzenetére
Azért nem írtam érveket, mert nem akartam elmenni szociálpszichológiai irányba és most sem akarok.
A reklámfilm nagyon jó, elgondolkodtató, tetszik.
Hát igen, erre tényleg megoldás az önvezető autó, szó se róla, de a vezetés közben gombokat nyomkodónak alapból nem adnék jogsit, járjon busszal, ott lehet menet közben lájkolgatni. És akkor nekem se kell félnem az okos-önvezető autótól.
Szóval azért remélem Te is belátod, hogy bár súlyos gondokat old meg az önvezető autó, súlyos gondokat is vet fel, olyanokat, amik korábban fel se merültek emberi vezetővel.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #189 üzenetére
nem értek egyet.
a mostani fiatalokból, akit nem érdekel a vezetés, azt az okos autó sem fogja érdekelni. vonaton már most is van wifi, metróalagútban van wifi, egyszerűen felül a tömegközlekedésre (pláne, ha kicsit javul is), és megy azzal. nem fog saját autót venni, hogy pontosan ugyanúgy járjon vele, mint a nagy kék vasalóval.akit meg az autózás izgat, az meg azért nem fog okosautót venni, mert nem azért tart autót, hogy helyette vezessen.
amióta a ház előtt megy el a vadiúj villamos, azóta velem is előfordul, hogy a belvárosi parkolási nyűgök helyett villamosra szállok. de ha komolyabban mennem kell valahova, akkor marad az autó, és a pompakocsimat is magam akarom vezetni ráadásul a tömegközlekedés néhány kivételtől eltekintve még mindig egy rakás... az, hogy a gyerekem tömegközlekedéssel pont kétszer annyi idő alatt jut el az albérletébe, az vicc. úgyhogy marad a jó kis nagyon buta autó, lezsírozva, a gugli autója meg ne tanuljon meg úszni.
(#191) Stauffenberg: "ert érezték, hogy az utóbbi évtizedekben nagyon elmentek a nagypapás imázs felé": és ott is maradtak az ócska futóműveikkel meg a gagyi motorokkal.
"Okoskütyüket például már szinte mindenki pakol az autóiba.". megmondom, mi az igazi okos kütyü: az ecu, aminek 8 gyújtáskimenete van. vagy 2-3 rotor.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #199 üzenetére
A mai fiatalok nem azért járnak tömegközlekedéssel, hogy nyomkodhassák a kütyüket, hanem azért nyomkodják a kütyüket, mert tömegközlekedéssel járnak.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Döglött Róka
veterán
válasz Stauffenberg #201 üzenetére
Egy budos csovest a beazo trolin semmilyen kepernyo nem tud elnyomni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #201 üzenetére
Ha azt gondolod, hogy a mai fiatalok megengedhetik maguknak, hogy autót tartsanak fenn, de ehelyett inkább a tömegközlekedést választják, mert közlekedés közben nyomkodni akarják a kütyüiket, fel kellene ébredni.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
HSM
félisten
válasz Stauffenberg #199 üzenetére
Egy zárt pályás jármű vezetése kicsit más, mint egy autóé, az ipari robot szintén, ami egy fix területen (gyár) működőképes. A repülő szintén.
Valóban, én talán túlzottan a jelenből próbálom a jövőt fürkészni. Te viszont túlzottan utópisztikus vagy, tekinted a vitathatatlan előnyöket, de nem veszel tudomást az emberi természetről, amiből fognak a hátrányok is jönni szép számmal. -
Polllen
nagyúr
válasz Stauffenberg #212 üzenetére
Én ugye erre reagáltam eredetileg, aztán belementünk a tyúk vagy a tojásba:
[I"]A mai fiatalok inkább tömegközlekedéssel járnak, mint autóval, mert ott lehet nyomkodni a kütyüket."
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #199 üzenetére
nem kizárt, aminek lehet az is az oka, hogy vegyesen írtam tapasztalatokat és véleményt. a véleményem nem mindig találkozik a tömegekről tapasztalt dolgokkal.
(#211) 8th: "A fékrásegítés és a fékerőelosztó, az egész fékrendszer ugyanúgy működik tovább ha elromlik az ABS mivel biztonsági okokból függetlenek attól.": ez persze nem teljesen igaz, ha az abs elektrohidraulikus része makkan meg, akkor lehet olyan, hogy elmegy a fék is. a helyes válasz inkább statisztikai alapú: neki életében 2x baja volt az abs-nek, másik eladott 100 millió autóban meg nem. Ebből nem az jön le, hogy dobjuk ki az abs-t. És megismételném a korábbi állításomat: abs és abs között brutális különbségek vannak. Tehát ő találkozhatott olyan abs-sel, ami tényleg vacak, de ettől nem kell az egész technológiát kidobni.
(#215) HSM: mert senki nem akarja, hogy hamarabb állj meg abs-sel, mint abs nélkül. az abs-t tervező mérnökök meg kifejezetten nem akarják.
most tekintsünk el attól, hogy igen gyakran vannak olyan útviszonyok, amikor abs-sel hamarabb megáll az autó, mint nélküle, de ez mellékterméke a cuccnak.
(#220) dabadab: szerintem meg el lehetne fogadni tényként, hogy kifogott egy hibás abs-t. a belőle levont következtetést érdemesebb vitatni. a saját tapasztalatom alapján teljesen kizártnak tartom, hogy ne létezne olyan autó, amelyikben valamilyen okból rosszul működne egy fődarab. Akár tervezési hiba, akár kendácsolás okán.
"de ez egyaltalan nem torvenyszeru, a modern rendszerek nagyjabol minden korulmeny kozott jobb fektavolsagot produkalnak, mint amit ABS nelkul ki lehet hozni": ez így matematikailag lehetetlen, max. az lehetséges, hogy a modern abs jobb féktávolságot produkál, mint akár egy profi sofőr is. az "amit abs nélkül ki lehet hozni" kifejezés magába foglalja az elméleti optimumot is, azt pedig az abs nem éri el rossz úton.
(#230) 8th: "Olyan nincs, hogy hibázik felejtsd el. Egy gép nem hibázik az ember hibázik.": ez bizony egy gigamegarotfl. a komplett blokkolásgátló rendszerben annyi hibalehetőség van, hogy azt hinni, soha nem hibázik, enyhén szólva nem reális. vagyis fogalmazzunk úgy: jó anyag lehet, de sürgősen gyere le róla.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- DIGI kábel TV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Foxpost
- bambano: Bambanő háza tája
- Autós topik
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED