Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz dabadab #21 üzenetére

    Tények? Mik a tények, ha nem azok, amit egy autószerelő lát, aki mellesleg trélerezik is? Csak van 2 szene, amivel látja, milyen autókhoz hívják, és milyenekhez nem, és csak látja azt is, milyen autókat visznek be szerelni, milyeneket nem. :U

    A "valóságot" szvsz egyikünk sem ismeri, beleértve a statisztikákat is, tehát legfeljebb véleményünk lehet mindkettőnknek, bizonyos dolgokkal alátámasztva, semmi több. :N

    (#22) Tsebacsi: "Uramisten..."
    ABS hibázásából 2X kerültem igencsak veszélyes helyzetbe önhibámon kívül, míg ABS nélkül egyszerszem, pedig ABS nélkül sokszorannyi km-t mentem. Te mit tettél volna a helyemben? :U

    "Szentég..."
    Az automataváltó egyfelől pénztemető, másfelől sokkal biztonságosabb, ha te kezeled az autó egyik legfontosabb erőátviteli berendezését, mintha egy automata. Így mindig tudod, mi a megfelelő fordulatszám, milyen nyomaték áll rendelkezésre, sorolhatnám. Az üzemanyagtakarékos vezetésnek is elengedhetetlen eszköze a megfelelően kezelt manuális váltó.

    Ami a közlekedéses példádat illeti, az egész addig működik, míg neked van "okos" navid (nem kell autó, elég navi, pl. Google maps is tökéletes erre a forgalmi adataival egy telón mobilnettel, kicsit egyszerűbb is), és van menekülőút (sokszor ez sincs, akkor meg anynit ér az okos navi, mint halottnak a csók, ugyanúgy a dugóban fogsz dekkolni az előtted álló 30 éves zsiguli füstjét szívva) ahogy mindenkinek lesz, ugyanúgy be lesz állva mindkét útvonal, ugyanis nem fog tudni több autó egyik helyen sem átférni, és nyilván mindenki a gyorsabb helyet fogja keresni. :N

    Én nem vagyok suicid, ugyanakkor gyakorlatilag minden hónapban van, aki kihajt elém, vagy nem adja meg az elsőbbséget, és nekem kell kivédeni, hogy ne verjem telibe az illetőt. Vegyesen előfordul ez akár motorral megyek, akár autóval.

    (#28) Döglött Róka: Ez megtörtént story, nem előítélet. :N Persze, lehet, vannak autók, ahol megoldották, hogy ez ne fordulhasson elő (a hibázó típus kb. most 6-9 éves, felsőkategóriás, fullextrás példány volt), ettől függetlenül én inkább abban bízok, amikor én döntök, nem egy elektromos rendszer. :R

    (#30) zsigus: Éppen ez a baj! Hogy ami elromolhat az el is romlik! Mechanika úgyis kell az autóba, elektromos rendszerekkel is elromolhat, de ha még telerakjuk felesleges elektronikával, akkor a hibalehetőségeket a sokszorosára növeltük!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák