- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
Amelyik országnak most jól megy, azok gyakorlatilag mind kizsákmányoló, gyakran gyarmattartó országok voltak, esetleg van olajuk. Nem azért megy nekik jól, mert jó az oktatásuk, hanem azért jó az oktatásuk, mert jól megy nekik.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
válasz #06658560 #203 üzenetére
Vagy Nemetorszag, Del-Korea, Japan, Szingapur, Hong-Kong, Hollandia, Ausztria...
Es hat pont a tavol-keletieknel szokas felemlegetni, hogy a gazdasagi fellendulesukben milyen jelentos szerepe volt az oktatasnak, vagyis ott demonstralhatoan a jo oktatas volt elobb.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#06658560
törölt tag
Japán mostani jólété nem a gyarmatainak köszönheti, Ausztriának, Németországnak sem a gyarmatai adták a fellendülése forrását. Ausztriának a mostani szintjét elérni pont nem is volt gyarmata, sőt, már meghódított területei sem.
Belső kizsákmányolás? Valami olyasmi mint a mit adtak nekünk a rómaiak?
[ Szerkesztve ]
-
KEndre
HÁZIGAZDA
Pár hónapja jártam Londonban, és majdnem két hétig jártam a várost (amikor éppen nem volt jegyem valamelyik versenyre az Olimpián), így még frissen él bennem, amikor a különböző iskolai egyenruhás japán és koreai középiskolás csoportok látogatták a múzeumokat, történelmi látványosságokat. A tanárok töltötték beléjük a tudást, az élményt, az értéket... Ezek tudják már, hogy a "haszon" évtizedek múlva jelentkezik. Mi meg... még ez az erdélyi iskolai kirándulás sem akar összejönni.
De maradjunk az informatikánál: én egy könyvelőirodában teszek-veszek, ahol ma már csak alapos számítástechnikai ismeretekkel lehet a könyvelőknek boldogulni. Persze meg lehet tanulni kínkeservesen magánúton is a szükséges dolgokat, de ha nem segítenek neki ebben, hiába jó könyvelő, nem fog tudni a "piacon" érvényesülni. Kell az oktatásban informatikai alapokat adni...
[ Szerkesztve ]
Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!
-
Tikakukac
titán
válasz #41635072 #197 üzenetére
Hatalmas muzsika, bizonyám. Mi is akartunk már valami hasonlót a többiekre, de nincs vér a pucánkban
JColee: villanymérnök. Ami biztos: a srác igenis betekintésen és igenis adott időben, normális hangnemben kérdezett. Amire a válasz ez volt. Vajon miért is került be a Blikkbe is többször? Kategorikusan kijelentette, hogy menjen mindenki oda reklamálni ahova akar, lesz@rja. Hát, most Orosz bácsinak a dékáni mondta ugyanezt. Ha valaki nem képes embermódjára viselkedni akkor irány az állatkert.
Kedvencem a jelentkezős gyerek volt, aki óra végén feltette a kezét, hogy kérdezhet-e. A válasz mi a f@szt nem ért maga ezen? Takarodjon kifelé innen, húzzon a p.csába. Nyugodt ember, nabambano: Elviekben VIK-ről tiltva lett. Gyakorlatban 2 hete beküldték Fizika2-re infósokhoz Kornist helyettesíteni. Állítólag normális volt, de Istenem. Orosz szerint az infósok eleve genetikai hulladékok, akik alkalmatlanok a fizika megtanulására, szerintem vicceskedni akartak a tanszéknél
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pakriksz
őstag
színvonal? LOL a magyar informatika oktatást nem kéne színvonalnak nevezni. microsoft vásárló, és kattintódroid kiképzésnek inkább.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Nobuo
tag
Leírhatjuk a hazai informatika oktatást, mert a legtöbb helyen tényleg kritikán aluli. Bár, ahová most járok, egy felsőfokú képzésre a tanárok naprakészek ezen a területen, fiatalok, mindent elmagyaráznak, elégszer van számonkérés és megkockáztatnám, hogy a legtöbb egyetemistánál, akik ezen a területen tanulnak több és jobb tudása van a csoportomnak.
Szóval leírhatjuk, de én arra gondoltam rögtön, ha a jelenlegi óraszámok mellett szar, akkor kevesebbel még szarabb. Bár megfordult a fejemben, hogy így a magunkfajták tudása felértékelődik.
Mindenesetre siralmas ez a jelenben is, a jövőben pedig mégjobban az lesz.Mi még DOS parancsokkal kezdtük, a mostaniak már többet rajzolnak painttel, mint papírra a rajz órán.
Itthon egyébként alapvetően a legtöbb diákkal is probléma van. Az általános iskolások (magánvélemény) közel fele nem érti meg, amit olvas... -
pakriksz
őstag
"Leírhatjuk a hazai informatika oktatást, mert a legtöbb helyen tényleg kritikán aluli. Bár, ahová most járok, egy felsőfokú képzésre a tanárok naprakészek ezen a területen, fiatalok, mindent elmagyaráznak, elégszer van számonkérés és megkockáztatnám, hogy a legtöbb egyetemistánál, akik ezen a területen tanulnak több és jobb tudása van a csoportomnak."
OKJ-re gondolsz? Arra én is jártam, meg később főiskolára amit fél év után otthagytam (nem a gábordénes volt...), és én személyesen láttam a különbséget, ami ég és föld volt... és nem a főiskola javára...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
hakosh
tag
Itt is előkerült a "minek a matek?" kérdés. Az eddigi legjobb válasz, amit olvastam itt olvasható: [Math doesn't suck, you do]
-
somogyib
őstag
Informatika oktatás ahogy én éltem meg:
'80-as évek; általános iskola; számítógép fakultáció. Géppark: ZX81, Spectrum, C16/Plus4/64, "monitor": Junost TV. A tanárunk megtanította, hogy kell programot írni Basic-ben (azután leült a ZX81-hez és nyomta a Sex nevű játékot, és rájött, hogy hogyan kell eljutni az 5. pályáig )
Az oktatásról meg annyit, hogy voltak akiket csak a játékok érdekeltek, de én szerettem a programozást, örültem, hogy csinálhatok valami újat.
Többször haza lehetett hozni a C16/Plus4-et az iskolából. Apám mondta, hogy van egy tuti algoritmusa, hogy megnyerjük a lotto 5-öst (az algoritmust nem teszem közzé, hátha egyszer bejön ). Ő nyomta a képletet, én meg leprogramoztam, még statisztikai diagramot is csináltam hozzá (persze sose nyertünk, max 3-as volt ).A lényeg, hogy kell a számítástechnika az iskolába, de szerintem max. általános 5.-től.
Az, hogy meg mit tanítanak: szerintem a programozási alapokat is el kell sajátítania egy diáknak, mert így 'szélesebb' lesz a látóköre a témában. (Matekból sem használom az integrálást a mindennapokban, de örülök, hogy az alapjait értem)
Az oktatás lényege, hogy meg kell szerettetni a diákkal a tananyagot (ez minden tantárgynál így kell, hogy legyen). Aztán ha valakiben több alkotókedv van, abból programozó lesz; a többiek csak felhasználói szinten használják majd. -
Psych0
őstag
Én is kedvelem Oroszt, ha nem dumáltál órán, és megismer a vizsgán(bejártál, esetleg egyszer jelentkeztél ), akkor nagyon segítőkész a vizsgán.A rémtörténeteket én is hallottam. De a kiborulásai mindig visszavezethetőek arra, hogy valaki tiszteletlen vele(mert a mai egyetemistáknál teljesíthetetlen elvárás, hogy az órán csendben figyelünk a tanárra, nem dumálunk, nem telefonálunk, nem késünk, ott vagyunk és kész).
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Psych0
őstag
válasz somogyib #220 üzenetére
"szerintem a programozási alapokat is el kell sajátítania egy diáknak"
LoL, erről eszembe jut, amikor egy diplomás közgazdász barátom isteni hangnemben beszélt az egyik kollegájáról, mert tud excel makrókat írni...
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
somogyib
őstag
-
#06658560
törölt tag
Erre írtam, hogy akkor most a mit adtak nekünk a rómaiak játékot kezdjük el játszani? Amúgy a "belső" gyarmataikból mennyit is profitál a mostani osztrák állam? Nem inkább mi profitáltunk abból, hogy itt volt egy nagyobb belső piac, amelyik még finanszírozta is az ipari fejlődésünket? Meg a csehek fejlődését is?
-
Misály
addikt
Én info szakközépbe jártam, 32-en indultunk. Ebből 8 végezte el úgy, hogy a szakmában maradt. 12. évfolyamban még assembly-t is tanultunk, 11-ikben nand-memóriákat építettünk kapcsolótáblán. Nem volt szükségem főiskolákra, mivel olyan alapot szereztem amivel korán el tudtam kezdeni dolgozni, és gyakorlati idővel beelőztem a korosztályomat.
-
bambano
titán
válasz #06658560 #224 üzenetére
úgy érted, egy olyan "belső" piac, ahol védővámot vetettek ki, amikor mezőgazdasági termékeket, magyarul élelmiszeripari alapanyagokat vittél be, és vámot vetett ki, amikor készterméket hoztál ki? ez nem belső piac, ez gyarmat. A monarchia piaca korántsem volt nyílt, úgyhogy abból mi nem profitáltunk, bezzeg az osztrákok.
szóval én nem mondom, hogy a mostani helyzet csak a régi dolgok miatt alakult így, de hogy nem egyenlő pályákon egyenlő esélyekkel indult mindenki, az biztos. És persze mi is hibásak vagyunk bizonyos részben a saját nyomorunkért, mert pl. nem kellett volna második jobbágyságot csinálni. Az az ország, amelyik fejlettebben, gazdagabban ment bele a nagy világméretű balhékba, az hamarabb ki is heverte azokat, így a lemaradásunk mindig csak nő.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
vOrOn
tag
Gépírást és normális szintű tényleges tudást adó Office ismeretek kellenek az iskolába.
Röhej, hogy van csomó ECDL-es, akik álmukban is nyomják hogy mi a file, oktálisból binárisba átváltás, anyjadikjuk meghatározása, de közben gyakorlatban nem tudják mi a böngésző, elvesznek Excelben és Wordben max szóközt és entert használnak formázásra.
Jah, és végre tanítsa meg valaki ezeket a kitűnően "vizsgázni megtanuló" tényleges gyakorlati angol alapokra (igaz, hogy magyarul sem tudják sokszor nagyon értelmezni az írott üzeneteket, de hátha...)
-
Namelesske
addikt
Szerintem helyes döntés, mert lófingot sem tanultam meg informatikából. Akik oda jártak velem, csak az én idegrendszeremet tették tönkre a balfékségükkel. Fájt nézni ahogy szerencsétlenkedik mind. A legtöbb parasztja teljesen hülye hozzá, és csak azt várja hogy vége legyen az órának. Akit meg érdekel annak meg elégtelen volt az oktatás.
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
pakriksz
őstag
válasz #06658560 #224 üzenetére
Mi van most az osztrák állammal? Semmi extrás, csak egy tipikus nyugati állam ami nem szenvedett megszállástól az utóbbi 60 évben mi. Kb ugyanolyan szinten van mint a többi hasonló. Svájc az ami kiemelkedett, és csak és kizárólag önerőből, úgy hogy régen sem volt gyarmata.
Japán is nehéziparral indult be.
Kevésbé az oktatástól, inkább attól függ egy ország fejlődése hogy kik vezetik... Lásd olaszországot a maffia vezette, és most hol vannak. Minket az elvtársi maffia vezet még mindig, és sehol sem vagyunk. Az az ország fejlődik ahol van felelősségük a politikusoknak, lemondanak ha kell, félnük kell ha mutyiznak a dutyitól VAGY van olaj.
Nekünk egyik sincs. A "nyugati" országoknak az első van, a "keletiek"nek meg általában olajuk van
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
ECDL-en ilyen low level dolgokat nem tanítanak.
Ott wördöt (szigorúan microsoft), és vindózt tanítanak, hogy hova kell klikkelni hogy ezt és azt elérd. ECDL=vegytiszta microsoft propaganda.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
JColee
őstag
Akkor szerintem te ne ennyi alapján ítéld meg a dolgot. Két félévet voltam nála, és mégis élek. És nem okozott maradandó lelki károsodást sem.
Egyébként ez "jó", hogy rögtön itt kinyilvánítjátok a véleményeteket, hogy az orosz egy állat, közben meg nincs infótok a dologról, csak egy-két pár perces videó.
Egyébként ha jól tudom, nem marad a VIK-en.[ Szerkesztve ]
-
ha tud németül, akkor érdemes lehet német képzésbe iratni, ha még létezik. ott Kocsányiék voltak még pár éve.
ha pedig odamegy, akkor meg fogod érteni a jegyzeteit nézve, hogy miért kell bizonyítást tanulni (nem magolni, az meg tényleg az égvilágon semmit nem ér). azért, mert valaki ért egy problémát, még nem biztos, hogy egy kellően egzakt levezetést abból on-the-fly elő tud hozni általános esetben. a bizonyítást is bizonyos esetekben meg kell érteni, a megértés meg a tanulás részhalmaza. tipikus példának ott az RSA titkosítás, aminek bizonyításához segédlemmák kellenek és bele kell menni a prímszámokba.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Tikakukac
titán
Hát, ha maradandó lelki sérülést nem is okoz, azért álljon itt a tavalyi kedvencem:
Ma reggel 8-kor volt a vizsgamegtekintés. Orosz tanár úr mielőtt felolvasta az eredményeket tartott egy 10perces kiselőadást arról,hogy itt mindenki "sík hülye",majd felolvasta az eredményeket,mire feltettem a kezem. Orosz tanár úr ezt felelte:"mit akar ez a fasz?! na mondja mi a faszt akar!" Ezt követően megkérdeztem tőle,hogy "ha a megoldásom a Barócsi tanár úr megoldókulcsával is megegyezik és 0 pontot kapok rá,olyankor mi a teendő? menjek a HÖK-höz? Vagy Barócsi tanár úr sem tudja a fizikát?" (a kérdésnek az az előzménye,hogy mindig minden órán kihangsúlyozta,hogy a "HÖK leszophat") erre a válasz:"mit pofázik maga onnan hátulról? ki maga,mi a faszt akar?jöjjön ide itt mondja!"(ordítva) Aztán előrementem,bemutakoztam,majd megkérdezte,hogy hová járok,mondom ide az egyetemre,erre:"na takarodjon a kurva anyjába innen,mit szemtelenkedik itt!? Húzzon ki a picsába,mert hívom a biztonságiakat!!!"elindultam kifelé..."na haladjon már,hívom a biztonságiakat!mit néz így rám?! menjen a picsába!" Amíg kiértem a teremből végig üvöltözött velem és lehordott mindennek. Miután mentem le a lépcsőn még utánam kiabált többször is,majd erősen becsapta az ajtót.
És rengeteg ilyen jó sztori van, áldom az Istent, hogy nem infón volt fizikás.
Elviekben Oroszt elviekben elnyugdíjazzák, de VIK-re nem jöhet tanítani, amíg van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bambano
titán
-
mrhitoshi
veterán
Nem hinném. Németországban amit a 10.-sek tanulnak, azt itthon a magyar gyerek már 8.-os korában megtanulta. Volt egy egy diáktársam, aki középiskola közben kiment Németbe, és mint magántanuló, tagja maradt az itteni iskolának. Majd egy éven belül vissza jött, és nevetséges volt, hogy mit tanultak 10.-ben.
A történelemről ne is beszéljünk. Sokan a világban azt se tudják, hogy Magyarországot eszik, vagy isszák, és pedig nagyon fontos helyünk van a történelemben, egészen Trianonig.
Szóval azt nem jelenteném ki egyértelműen, hogy nagyon rossz lenne a közoktatás, de igen, ezt kellene még jobban nyomni.
De annak viszont semmi értelme sincs, hogy 1-4. vagy 5.-6. osztályban infót tanuljanak. Amit meg tudnak akkor tanulni, azt már régen tudják, amit meg nem, ahhoz nem általános matek kell.(#233) pakriksz: Mégis többet érsz vele, mint a semmivel. Nem sok olyan multi van, ahol nem MS terméket használnak.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Penész Gomba
tag
-
bambano
titán
egy tanár semmilyen körülmények között nem veszítheti el a hidegvérét és nem beszélhet ilyen csúnyán a hallgatók előtt. ha ez megtörténik, akkor elveszíti a csatát a hallgatók fegyelmezéséért. egy ilyen tanárból egy ügyesebb hallgató fél perc alatt bohócot, dühöngő őrültet és lejáratott senkit csinál egyszerre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
SentryGun
aktív tag
Sajnos nem volt türelmem végigolvasni az összes hsz-t, ezért sorry, ha volt már, amit írok.
Szerintem is a nagy gondok vannak az oktatással ezen a téren, bár abszolút nem műszaki vonalon vagyok.
Kb. 100 hsz-ig olvastam, és a két véglettől eltekintve (az infó a matekkel egy szinten legyen vs. nem is kell infó) egy arany középutat kellene találni, felfrissített, és frissen tartott anyaggal (ami országos szinten sajnos kivitelezhetetlen).Lehet, hogy kicsit csapongó, amit írok, de nagyon széles a témakör.
Nálunk is az ment, amit már sokan leírtak: office, és alapismereti baromságok, aztán játék - mindez az oktatási rendszer minden szintjén előröl kezdve.
Általánosban egy különórán logóztunk mi is (negyedikben), egyébként ősrégi gépeken ment mindenhol az agymosás. A diákok két csoportra oszlottak:
1. akik már rendelkeztek (legtöbbször önállóan megszerzett) tudással, és ezért untatta őket az óra (általában többet tudtak jóval a tanárnál), illetve
2. akik nem rendelkeztek tudással, de nem is érdekelte őket az anyag.Ez általánosban, középsuliban ugyan úgy lejátszódott. Az (új) érettségit simán meg lehetett írni infóból 100%-ra, azoknak akiket amúgy is érdekelt, a többi értelemszerűen nem ment belőle vizsgázni. Programozás nulla, infó emelt érettségi előtt egy fél évvel kapkodtak, hogy valami fogalmunk legyen, jó nagy nullás is lett a programozás feladata mindenkinek...
Ezért én nem azt mondom, hogy az office baromság, vagy a programozás az, de pl. én középsuli óta nem is láttam access-t. A programozásról meg alapképzésen derült ki, hogy én ezt inkább messziről szeretném elkerülni, ebben persze jócskán közrejátszott a silány matematika képzés is...
Aztán BA alapképzésen megint jött a baromság: az infó órát kötelező felvenni mindenkinek, gyakorlattal. És kezdődött az office századjára. A gyakorlati óra még siralmasabb volt: a csoportunk tanárnője(!) azon rugózott, hogy nem jól tudta valaki az ablak jobb felső sarkában található gombok (idióta) magyar neveit. Vicc... De érzem, hogy emiatt, ma több vagyok másoknál.Én, és akikről az ismerősi körömben tudok, mindannyian kivétel nélkül magunktól, autodidakta módon tanultunk meg mindent. Esetleg egy-két informatikus ismerős besegített az "internetmentes időkben". És nem feltétlenül világmegváltó kódolással töltöttem az időm, hanem egyszerűen játékkal, a többi meg hozzáadódott. (Egyébként Commodore 64-től kezdve volt szinte minden, 386, 486, pentium1...)
Visszakanyarodva a témához:
Sokan írtak nagyon jó dolgokat: pl. eresők; hálózati alapok (LAN, wifi, mobilinternet, tűzfal, tehát amivel valaki nap, mint nap találkozik), ezek tulajdonságai (nem működési elvek, és hasonló unalmas dolgok) és szükséges beállításai, valamint, hogy miért fontosak ezek, stb.
Okostelefonok rendszerei közötti különbségek, mi az előnye, hátránya, stb. - Meg nem tudom mondani, hány lánnyal kellett elmennem az elmúlt években mobilvásárláshoz segíteni, de itt külföldön a srácok nagy részét sem nagyon érdekli, hogy mi a különbség.
(És ezért mosolygok jókat a mobilarena fórumokban néha folyó káromkodásba torkolló vitákon. Külföldön az emberek bemennek a boltba, és azt a készüléket veszik, amelyik tetszik nekik, vagy amelyik belefér a rá szánt keretbe. Halálosan nem érdekli őket, milyen rendszer van rajta, és az miért jó. Sokan candy bar mobilokkal szaladgálnak.)Tulajdonképpen ezernyi dolgot lehetne még írni, mert szinte minden jobb a mai alaptananyagnál...
Bocsi a litániáért![ Szerkesztve ]
-
Psych0
őstag
Csak a felvételek már azután indultak, hogy a szegény terrorizált egyetemi polgár kihúzta a gyufát. Az egyáltalán nincs a videókban, hogy az első órán elmondja, hogy nem tűri el, hogy rajta kívül más is beszél a teremben, és az sincs soha felvéve, hogy az első órán üzeni a 75% nem jelenlevőnek, hogy ha nem járnak be akkor a vizsgára se jöjjenek el, mert úgyse fognak átmenni. Tehát a játékszabályok le vannak fektetve, egyesek mégsem képesek ezt a kettőt felfogni (aminek szerintem alapnak kéne lennie, nem kimondott szabálynak). Az üvöltözések általában abból jönnek, hogy valaki beszél( az F-ben bárhonnan jól lehet hallani bárkit), erre orosz megáll mondat közben, szúrósan ránéz, majd folytatja. Ha ezután a delikvens is folytatja, akkor elborul Orosz agya és cifrán elzavarja szegény hallgatót, a többiek pedig szórakoznak. A másik eset, amikor a nem bejáró hallgató kegyelem pontért kuncsorog a karó ZH-hoz. Mindketten tudják, hogy nem járt be a hallgató, de azért Orosz majd hátha ad pár pontot a mosolyra... Ez a két dolog, amit nagy pofátlanságnak tart orosz, és nem tolerál. A következtetést meg mindenki le tudja vonni ebből. Nekem az jött le, hogy manapság az egyetemen azt kell tolerálnia egy tanárnak, ami alsó tagozatban már alap kéne, hogy legyen, de ha nem tolerálja, akkor ő a hibás, őrült, állat.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Tikakukac
titán
Infón vagyok. Igen, évfolyamomból szedtem elő, szerencsére az ilyeneket elmentegetem, gyanítom, hogyha valakinek országszerte hírneve van, akkor igaz lehet valami a dologból.
Másrészt. Szvsz azért ha óra közben felnyújtom a kezem, talán ennyi elvárható lenne, hogy vagy nem szólít fel, vagy ha igen, akkor elmondja, hogy ne most. Vajon miért is nem tapasztaltam hasonló magatartást egyik tanártól sem az egyetemen? Igen, valószínű, hogy a gond, akkor mégis az ő fejében keresendő. Volt már 1-2 srác, aki erősen gondolkodott rajta, hogy vállalva a későbbi meghurcoltatást, elindul és kirakatja végleg. Nagyjából tavaly érett ez be, mikor már tényleg túlment minden határon a modora és akkor az egyetem tényleg komolyan vette a panaszokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zirowe
nagyúr
válasz Tikakukac #239 üzenetére
Normális helyeken ilyenkor az emberek 75%-a előveszi a mobilját, lefilmezi, videó megy a netre, tanár pedig az állásából el, gyerek meg talán még kompenzációt is kap.
De nem, nálunk a kiskirályok a menők az egyetemen, akik mindenhatóak és mindent megengedhetnek maguknak.
Sajnos nálunk is vannak hasonló tanárok (nem infó).
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Cyberpunk
félisten
válasz SentryGun #245 üzenetére
Hát igen pont ez a nulláról kezdjük mindenhol a legidegesítőbb. Aki ért hozzá valamilyen szinten az halálra tudja már unni magát, az alatt a heti 2-3 infóórán. Ha már oktatják, akkor kéne valamiféle tanterv az általános iskolától kezdve. Persze aki informatikusnak készül az meg olyan iskolába megy eleve.
[ Szerkesztve ]
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Gergosz2
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest