Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz bambano #95 üzenetére

    Igaz.
    De en nem beszeltem teslarol. :)
    Amugy el, egyenlore az akksi miatt nagy a tomege. Viszont it van fejlodes, a belso egesu motorok mar nagy ujdonsagot nem hoznak. Inkabb a kulso egysgek fejlodnek. Teljesen jo lenne ez is ha meg 80%al lehetne novelni a hatasfokot.

    Amugy a roadstar 1.7t
    Mustang 1.7t

    A lent ebredo egyenletes ero miatt jobban elvezheto egy serpentinezes. :)
    De ez fugg meg futomutol gumiktol sulyelosztasol ...stb
    Csupan az agragat ehhez meg nem elegendo. :)

    BIP:
    " Léteznek prediktív rendszerek. (megjósolja, mi a többi jármű "várható" útvonala.)"
    Pontosan. Es amikor mukodni kezd a rendszer, ezeknek a szamolasoknak a kapacitasa felszabadul.
    Szamomra is ez emeszti fel a legtobb energiat. Kitalani elore kalkulalni mit fog tenni a tobbi vezeto.
    Fekez a keresztezodes elott.
    Miert lassit vajon?
    Mert fosik? mert majd valamelyik iranyba kanyarodik? (99%ban xarul kanyarodnak, mind vezetes technikailag, mint kozlekedes szempontjabol.)
    A kanyarodas hazankban a toatis kornyezet szennyezo manoverek koze tartozik.
    Azok akik itt azt allitjak mennyivel jobbak mint egy automatizalt rendszer, ugy vereznenek el egy öko teszten mint a sicc.
    A kozlekedes a21. szazadban a legnagyobb szocializalodasi pont. Kishazankba megrekedtunk a szabalyok es erzesek, erkolcsok haromszogebe.
    Inteligensek vagyunk, de uninteligencia is jelen van, ezert allando konfliktus lesz :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák