Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Zolee_70 #10752 üzenetére
Valójában jobb lenne, ha mondjuk beállítható lenne hogy csak 5 perc előny esetén javasoljon másik útvonalakat. Egy perc miatt sokszor nem érdemes.
Nem hiszem, hogy ez belekerülne, mert külföldön sok országban az ilyenek használata tiltott.
A Waze viszont pontosabb térképekkel rendelkezik.
Nem értem, miért nem frissítik vele a Gmaps-et...Annak örülök, hogy egy ideje egyből belekerülnek a friss lezárások is, ahogy a W-ben régóta alap, gondolom a BKK megállapodás miatt. (
Most nem tudom, hogy ennek megfelelően tervez-e arra, vagy elkerüli-e.)És sokszor jeleztem már a térképhibákat a G-nek, de tojtak rá...
[ Szerkesztve ]
-
simico
aktív tag
válasz Zolee_70 #10752 üzenetére
Én is kb 5-6 éve kezdem el használni és akkor még tök jól működött. Az utóbbi kb 3 évben viszont számomra egyre rosszabb, most már tízből hétszer jobban járok ha nem hallgatok rá. Időnként mintha direkt belevinne a teljesen beállt dugóba. Amennyire szuper volt régen, olyan szarnak érzem mostanában.
Többször olvastam már itt, hogy elvileg tudja és figyelembe veszi, hogy például egy kereszteződésen áthaladásnak vagy balra kanyarodásnak mennyi szokott lenni az ideje. Ha ez tényleg igaz, akkor különösen érthetetlen, hogy sok helyen miért vinne le csúcsidőben a főútról csupa jobbkezes, egy autó szélességben használható kis utcákba és onnan vissza ugyanarra főútra, hiszen elvileg tudnia kéne, hogy az összes kereszteződésben elveszt minden időelőnyt, pláne a főútra visszajutásnál (példuál 5 perc sorbanállás után már csak további percek kérdése, hogy te is ki tudj fordulni). Elég sokszor beszivatott ezzel és aki maradt a főúton* az végül jóval előttem járt.
* ki szoktam nézni egy jól felismerhető autót mögöttem vagy mellettem és nézem, hogy hozzá képest hova kerülök vissza. Vagy csak két autóval megyünk és egyikünk nem hallgat a Wazera.A másik a kanyarodó sávok. Minden nap az M3-ról az M0 -> Óceánárok -> Megyeri és/vagy tetszőleges kis utcák -> Váci úton akar bevinni a Dagályhoz. Mert baromira nem veszi figyelembe, hogy többnyire km-es sor vár a lámpánál az Óceánárokra való balra kanyarodáshoz és már itt elveszik a Waze által vélt 3-6 perc időelőny, aztán erre még rájön minimum ugyanennyi hátrány a Vácira visszamenéskor és magán a Vácin is. Ahányszor rá hallgattam, mindig 10-15 perccel később értem valójában a célhoz mint aki maradt az M3 -> Róbert Károly körút útvonalon.
Már csak azért szoktam induláskor bekapcsolni, hogy nincs-e baleset, egyébként meg megyek a fejem után, mert unom a szivatós útvonalait.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Formula-1 humoros
- Asszociációs játék. :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Viccrovat
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest