Új hozzászólás Aktív témák

  • Kispotter

    tag

    válasz Đusty #5553 üzenetére

    Hát röviden tömören Kitűnő főleg ha árát nézzük.
    1500 KM-ert tettem bele eddig. Igazából ami brutális az az aksi. Én munkahelyemre is azzal járok 50 km oda, visssza. 4x be tudok vele menni és hazajönni rásegítéses üzemmódban.
    Igaz legfőképp sík terep és általában 27-29 km/h átlag sebességet megyek vele ilyenkor már nem segít rá a villany motor. De maga a biciklit meglepően könnyen lehet tekerni sík terepen és nagyon nagy sebességet el lehet vele érni lejtőn. Mondják, hogy ha nem segít rá a villanymotor vagy ki van kapcsolva a rásegítés vissza fogja a bicót na ez egyáltalán nem igaz. Lehet, hogy az előző kisebbik széria ilyen volt, de ez már nem ilyen. Semmit nem fog vissza egyáltalán. Én felraktam hozzá a gázkart is kíváncsiságból és kipróbáltam mennyit bír ügye elvileg teljes elektromos módban 50 km megy rásegítéssel 120 km. Nos ezt bőven tudja pedig én 100 Kg vagyok. Kisebb dombokat leküzdi tekerés nélkül is így nagyobbaknál már rákell segíteni pedállal is, de egyáltalán nem vészes. 60 km-ert el tudtam vele menni teljes elektromos módban tekerés nélkül. 5 fokozat van benne gyárilag, de ez a gyári vezérlőben is állítható ugyan úgy mint a sebesség limit is. Én ha jól emlékszem 40 km/h -ra állítottam a limitet, de ezt nem tudja elérni. Ilyen sebességnél már szerintem nem teljesít olyan jól az agymotor benne, de nem is erre találták ki. Olyan 30-35 ig érezhető utána inkább csak a villanyt eszi az aksiból csak. Ezt csak azért állítottam be, ha sietni kell akkor menjen olyankor nem számít nekem az aksi. Ilyenkor legmagasabb fokozatban 5 ös rásegítéssel sík úton 37-39 körül szoktam tekerni. Többet nem nagyon lehet kihozni belőle, mert ilyenkor már igencsak nagy a pedálfordulat is. Ha kényelmesbe megyek akkor 3 as vagy esetleg 4 es fokozat 3 asba kb 20 km/h ig segít 4 esbe olyan 27 ig. Mivel állítottam a limiten a gyárihoz képest kicsit megnyúltak a fokozatok is. Amúgy nagyon jól végzi a rásegítés feladatát is attól féltem, hogy majd olyan lesz ha elérem kikapcsol, azt ha alámegyek vissza is itt fogok "Hullámozni", de nem. Szép lassan gyengít a rásegítésen a sebesség elérése előtt. Ez a feszültségen is szépen látszik egyébként. Amit még észrevettem ha lámpához gurulok és nem állok meg teljesen csak gurulok lassan és úgy elindulok elég hamar elkezd újra rásegíteni, viszont ha teljesen megállok akkor nagyon későn indul be a motor van, hogy elérem a sebességet majdnem és akkor érzem csak. Ez egy kicsit zavar pont ilyenkor lámpánál elindulásnál kéne a rásegítés jobban, de elvilegben ez is állítható a gyári kijelző programozás menüjében.
    Maga a bicó masszív első teleszkóp szerintem szépen elnyel mindent ahogy kell. Fékekkell kínlódtam az elején nyikorgott leginkább, de 3x beállítás után most elég jól sikerült. Most is van hangjuk, de nem vészes. De talán a fékek nem a leg minőségibb cucc rajta, de igazából rendes kerékpár fék cserélhető bármire. A váltókhoz én nem nyúltam sosem a kezdetektől jól váltanak és pontosak. Shimano váltó van rajta elől hátul ha jól emlékszem. Fékezésnél alapból elveszi a rásegítést abban a pillanatban. Kijelzőn jelzi is a fékezést egyébként. Mikor megvettem a gyári nyerget azonnal cseréltem nekem borzasztó volt. Vettem a Decathlonba 10 ezerért másikat azóta ezzel nincs gond. Vettem rá sárvédőket is előre és hátra az nem járt hozzá. Első lámpa elég jó szerintem, de hátsó sajnos nincs. Hátra vettem egy olcsó villogót amíg nem jön meg a rendes aliexpresses kábellel, mert akkor úgy az igazi kapcsol majd együtt az elsővel az is. Ami a vicces van benne tempomat is ami a gázkarral együtt működik csak. Húzni kell a gázt és nyomni a - gombot és tartja a sebességet :) Ha áll a bicikli és úgy nyomjuk meg a - gombot akkor pedig 6 km/h-val megy ez hegyre feltolásnál jól jön próbáltam. És ami meglepett az, hogy meredek hegyen tekerésnél mikor alacsony fokozat van és alacsony sebesség meglepően nagy erővel tud rásegíteni ekkor is. Kicsit olyan érzés mintha nézné azt is milyen gyorsan tekeri az ember a pedált. Mert ha nagy a fokozat és lassan megy vele az ember akkor szerintem annyira nem erős a rásegítés. A kijelző is jó átlátható, de sok funkció nincs benne és egyszerre csak 1 dolgot mutat. Össz km, rész km, akku feszültség, idő. Az idő az ahogy bekapcsoljuk elindul rajta és addig megy míg ki nem kapcsoljuk a kijelzőt nem áll meg ha áll a bicikli sem. És ami a legjobban zavart ha kikapcsoljuk a kijelzőt a rész km és az idő nullázódik. És gyárilag 10 perc tétlenség után kikapcsol. De cserébe ez az automata kikapcsolás kikapcsolható. A sebességet azt feljebb jelzi nagyobb számokkal és a töltötséget. Világításnak is van visszajelzője a kijelzőn. Jó lenne ha a kijelzőt amit belinkeltem kezelné akkor tuti lenne :) De sok embernek szerintem így is jó. Összeségébe egy remek cucc szerintem. És ennyi pénzt bőven simán megér. nekem 310 ezer volt.

    Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...

Új hozzászólás Aktív témák