Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
orc88
őstag
Javaban egy akasztófa játékot kell csinálnom.
A program nagy része kész, már csak a kép megjelenítése hiányzik, amit én előre elkészített .jpg képekkel oldanék meg, (6 db van) amit a hibázások száma alapján cserélgetek.
Csináltam egy metódust, ami minden karakter megnyomás után lefut, és beállítja a képet a hibák alapján, így néz ki:
public Icon faimg(int hiba) {
ImageIcon kep = new ImageIcon();
String elut = " ";
switch (hiba) {
case '0': kep = new ImageIcon(elut = "af_0.jpg"); break;
case '1': kep = new ImageIcon(elut = "af_1.jpg"); break;
case '2': kep = new ImageIcon(elut = "af_2.jog"); break;
case '3': kep = new ImageIcon(elut = "af_3.jog"); break;
case '4': kep = new ImageIcon(elut = "af_4.jog"); break;
case '5': kep = new ImageIcon(elut = "af_5.jog"); break;
case '6': kep = new ImageIcon(elut = "af_6.jog"); break;
}
return kep;
}Ezt lefuttatom minden gombnyomás után:
kep = muvelet.faimg(hiba);
keplabel.setIcon(kep);Nem akarja megjeleníteni a képet, nem tudom mit rontok el
Legutóbb, mikor segítséget kértem csináltam egy "kisebb" hülyeséget, így ha valaki tudna segíteni, a forráskódot is elküldöm privátban, nem akarom szét-offolni megint a topikot.
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest