-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12917 üzenetére
a szelep csattogás egy dolog (amúgy az inkább hydrotöke), inkább hogy mennyire szét megy a hengerfal....
hát az biztos hogy egy 16V nem fog olyan szépen és csöndesen járni mint ahogy a tied tette :-)
dragonfx: a régi motoromnak az utólsó pár hónapba már minden mindegy alapon kentem, ergo kiálltam a műhelytől gurultam 500m-t és már toltam is neki.
most van benne egy ~2600km-s motor, amire érthető okokból vigyázok, de hajtom ezt is, arra lett csinálva azért van benne olyan olaj amilyen.a második szám a meleg oldali viszkozítást adja meg 100 fokon, ergo hogy milyen stabil az olaj nagy terhelésen, minél nagyobb a szám annál stabilad, sűrűbb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz rob210 #12968 üzenetére
Tisztitó szert ugyan nem tudok, de erről van valami bővebb infód:
Egy csomó mindenre nem hívta fel a figyelmemet, most meg hogy utána jártam és kiderült, hogy a kereskedőtől vásárolt autók esetében a legrosszabb esetben is fél év szavatossági idő jár nyeregben vagyok.
?
Érdekelne a dolog nagyon, mert akkor picit bátrabb lennék.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz rob210 #12970 üzenetére
Erről van valami törvény, vagy valami?
Mert ha én így odaállítok a kereskedőhöz, biztos letagadja...Te eseted abszolút érthető, ez olyan esetben is jelen van gondolom, hogyha megveszek egy dízelt, 2 hónap múlva meghal a porlasztócsúcs, vagy befecskendezők, akkor azt is fizetnie kell?
Vagy ha az automata váltó döglik be? Ezek mennyire számítanak kopó alkatrésznek?
Mert ha ezek nem annak számítanak, akkor 99%, hogy megvan, hogy milyen autót veszek.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Fboy
aktív tag
válasz rob210 #13137 üzenetére
Köszi
Ma a kedves kis autóm félúton Győr felé úgy döntött hogy mostantól nincs alapjárat A városba volt ez igazán izgi, minden megállásnál lefullad, indítás is csak gázzal, mert visszafullad egyből. (Már azon gondolkoztam, hogy hazafele megtanulok ballábbal fékezni )
Aztán állt 3 órát, majd hazafele már nem volt vele gond.Viszont gyorsításnál most megint egyel rosszabb lett, mint eddig. Nagyon apró torpanások, 3500-4000 fölött meghal, meg ha lepadlózom alig megy. 3/4 gázon mintha jobban gyorsulna.
Mondjuk így is lehet normálisan közlekedni, elváltogatok 3000 alatt, meg 100nál is csak 3000et forog. -
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13154 üzenetére
ejj akkor az is a gatyiztikus volt (több ismerősőmnek is ez van a 8V), poénból kölcsön adogattam egy gyári szettet.
vélemények:
-jobban megy (fogyasztás nem lényeg)
-kevesebbet eszik (itt nyilván a fogyasztás volt szem előtt)mint a szilikonos hulladékkal.
ill az ő mocijára az a fajta pipa nem is jó ami neked igen, ilyen kell neki.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13215 üzenetére
Gondolom, saját teszkós márka lehetett, a legolcsóbb kategória, olyat nem is vennék. De azért lehet ott kapni másik fajtát is. Ablakmosót én is ott veszek, bár sosem teszkó/osanos fajtát.
Egyszer tesztelték (asszem totalcar) az olcsó és nem olcsó fagyállókat, ott meglepően jól vizsgáztak. Lehet, most csak valami helyi "olcsósítás" volt velük.Kickass: mindenképp toljad fel a pikcsöröket.
VR6: nem többet ment 4-esben?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13277 üzenetére
TFSI--TSI ugyan az elv. a TFSI szófordulatott ált a GTI-nék használják (vagy is a 2lityis FSI rendszerű turbos motornál) a TSI-t meg a kisebbeknél (1,4-1,8).
nem mennek rosszul az M5-ös bimmerek igaz nem is az az igazi magyaros csótány volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz rob210 #13299 üzenetére
Lassan-lassan alakul a kocsim. Elvittem Érdre Vr6-Fan tesójához, cserélni kellett kuplungot, benzinpumpát. De szerintem jól megcsinálták
Most úgy néz ki, hogy majd egy váltót kellene vennem (morog a mostani) + másik K-jetet.
De most elég jól megy, legalábbis az eddigiekhez képest úgy érzem.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #13413 üzenetére
Adott egy cimborám. 110lóerős TDI Passatot bevitte az egyik legismertebb hazai chiptuningal foglalkozó céghez. Az volt a kérése, hogy az elérhető maximumot hozzák ki a kocsiból. Gyári állapotban 110le/235Nm. Tuning előtt padon mérve, keréken volt az autó 101le/4100 és 217Nm/1850nél. Kapott egy 60ezres chiptuningot plusz a cég ajánlására még aznap egy K&N sportlégszűrőt és a beígért 140le/315Nm helyett még így is csak 122le/264Nm lett belőle keréken ami egyrészt baromi kevés, másrészt rémesen magas fordulaton tudja ezt. Bement és az orruk alá nyomta a hitelesített mérési eredményeket majd közölte, hogy ő tulajdonképpen a pénzéért jött . A számok ugye nem hazudnak, ők is látták, hogy nincsenek tárgyalási pozícióban és mivel (akkor még) szerencsére árgaranciával hirdették magukat így nagy nehezen visszakapta a srác a pénzét. Az a baj, hogy a legtöbb helyen totál hülyének nézik az embert. Vesznek egy szar egyen chipet kiolvassák az adatokat és azt mindenféle változtatás nélkül 1:1 rátöltik az ügyfél autójára. Így kell kis befektetéssel sok pénzt csinálni. Van olyan hely ahol mindössze 5000km garanciát vállalnak. Vagyis ha fél év múlva tönkremegy a turbód vagy letörik a porlasztócsúcsod az emelt nyomástól akkor így jártál. Összehasonlításképpen az ABT -nél régebben 25.000km garanciát adtak a motorelektronikai átalakítások után. Itthon ilyenről nem tudok. Vannak ugye a kóklerek és vannak a profi cégek.
Na ezért vagyok én a mechanikai átalakítások híve. Egy autóban utálom az elektronika minden formáját ami a motor működését bármilyen formában is befolyásolhatja.
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13448 üzenetére
5W40-et nagy valószínűséggel enni fogja valamilyen szinten.
nem feltétlen cserélhetsz hídrotökét, illetve annyit megérhet hogy kiszedni öket és 1 éjen át áztatni őket etanolban mondjuk.illetve ha majd elindítás után pár perccel kussol el akkor érdemes vele foglalkozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13450 üzenetére
ahogy gondolod, én nem piszkálnám, én a végefelé úgy jártam az enyémmel amég nem volt 70 fokos az olaj és egyszer nem húzattam ki addig szólt egy töke, igazából annyira nem izgatott és egy szelepem se szakadt le.
viszont esetleg castrol/lqui moly/mobil1 vonal olaj terén?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13458 üzenetére
Hát ja, szopóka lett volna, ha megbontjátok.
Volt ilyen fül-leszakadás nálam is, meg csilingelés is anno. Mindkét alkalommal egy-egy fül engedett el. Egyiket hegesztés, a másikat meg bilincs orvosolta. Az mondjuk érdekes volt, amikor az egyiket papírral kitámasztottam és a pirosnál megállva füstölt alul a kocsi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
eddie17
addikt
válasz rob210 #13492 üzenetére
Azt még nem néztem, mert konkrétan eltünt a hűtővizem.
Az olaj töltő nyílásnál is fehér trutyi volt...
10Voltot kap az a kábel.
Direktbe meg lett hajtva a csomagtartóban és az autó alatt lévő is.
Egyikkel sem nyomta előre a benzint.
De van remény, ma kora este megnézi egy autószerelő barátom, remélhetőleg felfedezi a bajt, és nem lesz egy vagyon.
Viszont a trutyis dolog aggaszt. Ha hengerfejes a gép, annak tudnék örülni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs