-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
4. 120 nem kevés egy kicsit?
CL /1,6 / 70 PS / Vergaser /4+E-Gang /162 /8,9 /13,7 /5,6 /7,6 /9,0
(tipus/motor/teljesítmény/befecskendezés/váltó/max sebesség/0-80/0-100/90-en a fogyi literben/120-on/vegyes fogyi)
szal jó az a 160km/h
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
sajnos ez típus baj, ill nem az, csak a szar fagyálló ki kezdi, no meg az idő.
én nem foltozgatnám, viszont el kell hogy keserítselek a fél kocsit szét kell szedned, műszerfal ki. és kb 10e ft az új szóval annyira nem kisérletezgetnék a forraszgatással.
rootkiller:nem enyém bátyámé. most gyári ECU-val passz 280-300 közt, de 4000 fölé nem nagyon lehet pörgetni még.
chippel 350 lesz és inkább 500nm felé fog hajolni mint 400nm felé, ez nem hangzik soknak, de baromi nyersen szabadul el ez a teljesítmény, mindezt 1 baros turbo nyomás mellett.
na most a cucc 1,4-ig bírja azzal 450-500-at kilehet hozni belőle, de az már nem túl tartós.
ha bevállik a cucc akkor jövöre fúrás faragás 3.0le-ra és akkor lehet picit nőnek majd a lovak is
hüm ABF? pedig ha 9A-s lett volna már loptam is volna ki a légszűrőházad meg a fél motorod.
nos az ABF már digitális befecskendezéssel van megáldva (digifant2) ergo chipelhető mert van rendes motorvezérlője, én inkább ECU optimalizásnak nevezném kb +10% jelent meg a fogyid lehet jobb egy picibevel, köv lépcső még a tepsi dobot kilehet dobni alóla (meg a katalizátort is) és egy 4:2:1-es leömlőt alá rakni.
direktszűrő, középtartományban jelenthet valamit, de nem tesz jót a motornak annyira nem ajánlom, max egy sportbetét szűrőt.
ez az olcsobbik verzsön, köv lépcső 16 szelep+rúgók+hydrotőkék+2db vezérműtengely+fokoló kerék+egy nagyon jól megírt motorvezérlő (+nem árt valami sportosabb közép meg végdob, nem nagy hangú sportosabb)
teljesen más út, rakhatsz rá turbot vagy G-tőltőt.
andris:GTI és a cupra közt nem volt különbség motorban, tudtommal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
gondolom milyen jó kedved lett ,de hát sajna ez van, próbállak lelkileg felkészíteni
esetleg ha van olyan ismerősőd aki G2 fűtés radi cserében világrekordot dönt, úgy meglehetne probálni műszerfal kivétel nélkül is.
karbi nem megfelelő beállítása!? (mondjuk 2000 alatt az enyém is hasonlót produkál, de azt betudom a motor felépítésenek.)
root: cooler azért kell ugye hogy vissza hűljön a levegő mivel az össze préselés során fel melegszik és azt kell vissza hűteni normális szintre, és azért kell vissza hűteni mert minél hidegebb a levegő annál több oxigén van benne, és minél több oxigén annál jobb égés stb...
"Siemens 5WP4 304" magyarul, mire gondolsz az ECU-ra?
mi az hogy nem tökéletes? ha szar egy motor és szét borítom addig csinálom amég jó nem lesz.
mennyit eszik?
az hogy meggyűrűzték miért baj (már ha nem volt ovális a 1 henger sem)?
a főtengely köszörülés már gond, inkább egy jót bele és akkor mehet rá a csiga vagy a kompresszor.az hogy mennyit jelentene motorja válógatja. ecu/leömlő/dobok kb 170-180-at kihoz belőle ha jó állapotú a motor, de többet már csak nagyon sok pénzért lehet ne kihozni belőle, akkor inkább feltöltés.
MAP szenzort nézték az ECU-ban? meg a folytó szelepen a jeladót?(nem jut eszembe a neve )
főtengelye jeladó lehetett cserélve, üzemanyag pumpa melegen néha azok is szoktak szórakozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
a nagy hidegek után ahogy elő lett véve a kocsi, meg is lett hajtva kapásból, lettem semmi,. jövök ki edzésről egy fél liter hiányzott, még haza jöttem vele víz folyás nélkül, másnap reggelre mind elfolyt
úgy látszik van baj azért a kocsival
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amég nincs rendellenes viselkedés (nem lesz olajos a víz nem döl az utas térbe vagy nincs tócsa a kocsi alatt, és minden úgy műkszik ahogy kell) addig ne stresszelj ezen, nézd meg néha a tágulásit hogy tűnt e víz aztán csokolom.
root:1,8-as csak vagy eco karbis csoda (fos) vagy digifantos 98le-s (jó és pik-pka lehet belőle GTi-t csinálni)
am miért kérded?
erre a polir dologra meg nem tudok mit mondani.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
legalább egy kis örömöd legyen, ha már a vizes gondok meg vannak.
VR6 T által ma kivégezve viszont a Hondás arc rendes volt tetszett neki amit a két cabrio művelt.
meg volt egy régi Ibiza cupra is, hát szegény srác nem érette hogy padlónál miért távolodik közeledés helyet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
neki elvileg hengerenkénti befecsis motorja van, majdnem ugyan az mint a GTi-é csak ez vissza van butitva.
de ő is CO csavarral tudja mahinálni a keverék képzést.
én azért egy benzin szűrőt is néznék..
tényleg a Tieddel most minden rendben?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Átnéztem ,átnéztem,akkor is láttam...Amúgy jah..és nem csak az.
De most ezek szerint akkor 90 ért lehet jobbat is venni?
Mert ezen sok a rozsda...sőt...hát nagyon elkeseríteni nem tudsz..mert már el vagyok.
Hát nem tudom. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.
Nem tudom nem tudom mit tegyek ...?!?!?!
Gyújtsuk föl, gyújtsuk föl![ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
m3tr0
senior tag
Azért jó ilyet hallani. Ha a motor jó (lesz) ,mert valami ott is nyikorog, akkor talán megcsináltatom a kaszni munkákat rajta.
Jah, az mi lehet,hogy a motor egészen addig szépen csendben ját amíg a kuplung be van nyomva, aztán amint felengedem akkor előjön valami zaj..? Üresben is és sebességben is ugyanez van, ez a hang zavar a legjobban.u.i.: van az autóban egy nem kellemes szag. légfrissítő már bent van, üléseket kárpittisztítóval átmostam, átkeféltem, megszárítottam, kiporszívóztam előtte is utána is.
de még mindig érzem. nincs valami szuper szer ilyen dolgokra?[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Nah, ezt jó tudni, mert nekem kell pótolni a kiszedett darabokat.
Megnéztem a gyertyákat ma, jó feketék voltak, sztem tuti cserések lesznek...
Vettem egy légszűrőt, ha már ott voltam...cserés volt az is.Ott a levegőszűrő házban elég nagy fekete rutyit találtam, kitöröltem, továbbá benzint is találtam benne. Van egy olyan érzésem,hogy túl sok benzint kap a motor pl. ma este autókkal helyet kellett cserélni, abszolút hidegen indítottam szívató nélkül és jobban indult mikor reggel szívatóval indítottam...Sztem tuti túl sok benzint kap alapból.
A nyekergésre azt mondták,hogy valszeg kuplung kinyomócsapágy lesz a ludas.
Hétfőn biztosításkötés, aztán okmányiroda, majd utána irány a szerelő...
Addig megpróbálok minél kevesebbet menni vele. Ne szenvedjen szegényem.Unokatesóm is megnézte ma, neki is volt több Golfja is, meg más autója is a Bmw-től a Roveren át a Peugeot-ig. Körbe néztem, megnézte a motorját is.
Kérdeztem tőle, szted mennyiért vettem? Nézi, nézi,... 250 ? Mondom ááá nem.
Több? Mondom lócsöcsöket...kevesebb...amikor mondtam ,hogy 90 akkor mondta ,hogy indítsam el..akkor azért bólogatott,hogy ennek ellenére jó üzletet csináltam.Jah..amúgy a kartergázcsövet rövidebbre vágtam.
Még a végén, valamicskét érteni is fogok a saját autómhoz.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
az a baj hogy oda valami kemény filc anyag kéne inkább szerintem mivel azon tartód a lábad és a PC-s szigetelés puha és baromi gyorsan kikopik ott ahol a lábadat tartod, szerintem.
az a kék matricát szed le a sárvédőről, mosás meg polir, aztán jó napot kívánok
szerintem kinyomó csapágy lesz már ha ilyen daráló kerregő hangot ad, nekem is az szól.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Látod ezért nem tudom megérteni azokat, akik az udvaron, garázsban, utcán, stb. maguk elkezdik cserélgetni a kerekeket, mondjuk ezeknek nagy része kocasofőr, aki 7végén vagy néha vezet csak, és 130nál tovább még az életbe nem nyomta, ha egyáltalán felmegy az autópályára. Nah látod én nem ez a típus leszek, főleg egy Ibiza GTi 2.0 16V 150le várományosaként.
Artengo TR 990 Pro
-
m3tr0
senior tag
Szivárgás...már rémálmaim vannak pár napja, hogy mit kell cserélni az enyémen..
Nagyon parázok...főleg azért, mert nincs 200 ezrem teljesen rendbe hozni azt amit a előző tulaj elbaszott. Pedig tényleg ez a típus az amit megmentenék...Imádom a hangját, az ülést, a váltó kattanását...
Na mind1, kedden felrakják a padra és mindent megnéznek rajta... JAAAJ.
De félek!!!!https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
na örülök hogy a vízes gondok megszűntek.
talán a végére még meg is szereted a kis autót.
kuplung nekem is hátra van, meg szerintem 1 motor tartó bakom még mindig elvan törve...
Seat-os homosíta bajnokunk meg lehet a gázról is leugrott
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
"ha nem lenne könyvem beszívnék egy két dolgot"
Azért ezzel a programmal könnyebb dolgozni mint ha egy szervíz könnyvből lesnéd ki ugyanazt. Full magyar, mindent a legapróbb részletekig vázlat/metszet rajzzal ábrázoltak és érthetően leírnak (óriási köszönet a műfordítóknak), van amelyik ábra 3D -ben szabadon elforgatható stb... De a legkomolyabb előnye az, hogy benne van a Golf 1 Cabrio -tól kezdve a Volkswagen konszern összes sorozatgyártású autója (Volkswagen, Skoda, Audi, Seat). Ha idővel átülsz egy másik, konszernen belüli kocsiba annak is ott van benne minden infója. Nem kell újabb és újabb könyveket megvásárolni. Ezt 1x megveszed, készítesz magadnak egy biztonsági másolatot és használod azt az idők végezetéig.
mod: De az Etka és az Etos sem rossz program.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Jelentem nekem is az van 1.8 benzin.
Meg volt az éjszaka..hát rég nem sikerült ilyen jól...pedig se nem táncoltam, se nem ittam...viszont nem rég jöttem haza és keveset aludtam. Tippelhettek kettőt. Megyek nézem a Forma-1-et, egy nagy kávé mellett.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Abszolút én is ezt érzem. Múltkor is amikor mentem vele, gondolkodtam is,hogy ennek tényleg ilyen keménynek kell lenni..?! Mondjuk nekem bejön.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
lehet hogy full gti futómű van alatta akkor gyárilag (hüm akkor elvileg picit szélesebb is mint a széria, meg, 2cm)
de nagyon egyszerűen el lehet dönteni hogy GTi vagy sem mert a simában nem volt stab. rúd csak a GTI/GTD(/GT)-kben.
szerintem direktbe (max biztosíték..), kormány érintkező, vezeték szakadás.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Jah, hát ki kéne már vinni asszonypajtást is ilyen az rendezvényekre.
Más: reggel toltam egy pár kört 4 lehúzott ablakkal - királyos volt. Nagyobb sebességnél már lobogott a hajam rendesen, de nem volt vészes. A hangja is elvarázsolt.
Már majdnem kábrijó fíling....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Nem mentem sokat, csak a környéken. Meg amúgy se a fogyasztásra gyúrtam, az megvolt a normál duplája is szerintem.
Reggeli friss levegő, a csúcs már nagyjából elhaladt, viszonylag tiszta út, király volt.Ezt a légterelőt már Dodi is mondta anno. Lehet, hogy jó, de nekem rontja az összképet. "Mamával" meg amúgy se lehet lehúzott ablakkal haladni, max állni.
VR6-Fan
60 "jócskán" megvolt, már majdnem motoros fíling volt a szél, csak a bogarak nem pattogtak a fejemen. Tartósan tuti nem menne, főleg ilyen tempónál, de ezt a kicsit kibírtam.
Lehúzhatatlan hátsó ablakkal mindegy is. A napfénytetőt sajnálom, hogy nincs, de ez van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
no azért az ~2l körüli feltöltös(150-200le) motorok megbirkóznak egy relatív hosszú váltóval is.
a váltó még nem is annyira fontos ha bírja a strapát, mint a hajtás hogy kanyarokba ott legyen az úton vagy gáz adásra ne törjön ki.
amúgy az én véleményem az hogy szívó 1,6 100le ~1000kg az teljesen autózható kategória nem zabálja le a fejed és ha kell halad is.
én jót szoktam mosolyogni azokon akik azon verik a nyálukat hogy hú most ez a gyártó+2le-t préselt ki az 1,3-as motorjából és már majdnem 1,3 le
vegyük egy ilyen motorú 1200kg-s mai viszonylatban vett kis kocsit tegyük mellé a golf 3-at 2,0l 115le súlyba kb az ,élből megeszi bármilyen helyzetben, fogyasztásban meg közel azonos vagy egy jó sofőrrel kevesebb mert ott nyugotan elváltogathatsz 2000-nél ha akarsz.
és nem ~100 papír lovad van, hanem ahogy mondod "ős erő"jó de neked azért eszik sokat mert karbis és pontatlan a befecskendezés egy Digifant2-es befecsis motor 1,8-as 107le és kb 1literrel kevesebbet zabálna mint most a Tied.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát én ha lámpánál normálisan 1 ->2300/2->2300 (ha nincs értelme akkor 3-as kihagy 3000-ig kihuzat majd 4-es)3->2200/4-es (városba itt autózók 2000-res ford. 50-55, sajnos 5.-hez már 60-65 kell hogy 2000-ret forogjon.)->2500/5->7300-nál tílt
ha meg bekell férni a melletem lévő elé akkor:
2000-nél le a kuplungról, kicsit csusztatom aztán szállok le róla úgy nyomom lassan a gázt ahogy leszálltam padló és kapaszkodok a kormányba/1-> 7200 körül/2->szabályzásnál/-> 6800-7000/tovább nem szoktam nyomni főleg városban nem /4->6800/5->kiforog elméletileg, még nem próbáltam"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen