-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26426 üzenetére
Mikor tomcsinak mutattam mondta, hogy neked be fog jönni, mert a kedvenced.
Vitt vele egy kört, utána én meg csak 3 ig mertem felváltani.t1: Dehogynem... visszafelé.
amúgy elvileg van itt valami mk3 ibiza GTDI ibiza amire ic lett téve, nagy turbó krezy adagoló miegymás. Na azzal akarok majd menni egyet.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26432 üzenetére
Ez csak az egyik játékszer.
Apuci valami arab sejkszerű, megy az olaj biznisz. Csóri ki van tiltva valami miatt az országból/ha hazamegy agyonlövik. Aztán fájdalom díjként apuci tolja neki a lét meg a kocsikat. De ez a lambo csak egy a sok közül. Múltkor egy fehér kék RR Phantommal láttam.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #26439 üzenetére
Pedig az is csak egy autó, ha ilyen szemszögből nézed. Egy próbakört be lehet vállalni. Dolgoztam egy darabig a sofőrsegélynél, ott nem választás kérdése volt, hogy az ember milyen autókba üljön. Az elején nekem is izzadt a tenyerem, hogy mi lesz, de kb a második út után rájöttem, hogy ezek is csak autók, kicsit meg kell szokni, odafigyelni és menni.
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #26454 üzenetére
A váltóra annyi tudok mondani,hogy nekem a Poloban sem egy álom. A régi kis francia dögömben jobb volt.
Ez egy tizenéves sokgazdás autóban nem jelent semmit
szerk:
#26455) Az egész videó (zene, vágás, kamerázás,) egy kib@szott nagy wörthersee koppintás
ráadásul igénytelen is...kispolski, trabant, stift 1, be sem engedném
a 2 lapos maca is fail[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
siti
senior tag
válasz AMD Power #26463 üzenetére
apám meg úgy ment el a régi 100-as audival 300e km-t, hogy sose cserélt benne váltóolajat, mert szerinte felesleges. Zárt tér, kosz/olaj se ki, se be, ha nem szivárog nincs baja, minek piszkálni. kár hogy földúton leütötte a hűtőt, beleragadt a sárba és az már sok volt a motornak, hogy onnan is kijött. Szerintem még mindig menne...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz AMD Power #26465 üzenetére
most így nincs előttem, de a szervízkönyv is megad arra csereperiódust. talán 60e km?
totalcar motordokit találtam hirtelen, szerinte is van olyan, hogy nem kell váltóban olajat cserélni, vagy X km/év után cserélni kell. de szerintem sem árthat az új olaj, pláne ha belevaló.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #26541 üzenetére
De nem mint VW hanem mint audi.
Valahogy az audit jobban el tudom képzelni F1-es csapatként mint a VW-t.
Igazán a VW-nek nincs a klasszikus értelembe vett sport autója.
Míg az audinak azért csak van egy R8- megkockáztatom talán még a TT-is bár az elég kis suta.Tudom, hogy vannak rohadt gyors VW-k meg szépek meg minden de a formavilág a VW-nél nem illik az F1-be.
Persze ez az én elképzelésem
Bár erre ott van pont a márka amit vezetek. Annak se igazán vannak "szuperautói".
Mégis "elég" jól helyt áll az F1-ben[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #26548 üzenetére
Talán pont olyat vettem a múltkor, évente megcsinálok egy ilyen tisztítást. Bár ez inkább csak amolyan hómméd verzió, a semminél jobb. Előtte a habos verzióval fújtam be az egész szellőző részt, talán az még egy fokkal jobb volt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #26550 üzenetére
Szerencsére itt nincsenek ilyen jelenségek (mármint asztma, allergia, stb. karban vagyunk tartva). Ennek ellenére rászoktam a rendszeres tisztításra, ill. a pollenszűrő évi 2x-es cseréjére (téli-nyári kerékkel együtt). Jobb a békesség.
FoBCRaistlin: hozd olajat, azt megcsináljuk holnap.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m3tr0
senior tag
válasz AMD Power #26563 üzenetére
Nézd, amennyire ment az olasz autók ellen a hadjárat én annyira kellemeset csalódtam. Sláger vagy nem, nem fogom valakinek azt mondani,hogy vegyen 99-es Swiftet ha lehet kapni érte sokkal autóbb autót pl. Puntot, vagy Yarist vagy Polot. De árban a Punto van a legközelebb hozzá.Ennyi.
-
siti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26700 üzenetére
Nem, ebben a felicia 1.3 felfúrt motorja van. Az a sima 1,4MPI. A polo féle 1,4 8V nem ment a fabiába, mert az nagy konkurencia lett volna a skoda motornak. Csak a 16 szelepest rakták, mert a skodának olyan nincs.
Ha hasonló motort szeretnél mint ami most van, akkor Seat vagy vw-t keress, kb 2002-ig tették a pólókba, ibizákba, cosdobákba párhuzamosan az újakkal.
[ Szerkesztve ]
-
petymeg
addikt
válasz AMD Power #26700 üzenetére
Nem vagyok nagy szakértő, de a hasonló korú Poloban 75 lovas az 1.4-es, ez az 1.4 mpi 60 lóval nem lehet hogy a régi Skoda Favorit motor felfúrt változata.
mod.
Bocs mort olvastam Mágus2 posztját ugyanazt írja.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
whabaky
tag
válasz AMD Power #26702 üzenetére
Nekem 2003-mas Fabia 1.4MPi-m van, 68 pacis változat.
8 hónapja vettem használtan 125e km-el, azóta raktam bele 15e-t.
Szerintem teljesen megbízható kocsi (nem elfogultságból beszélek). Természetesen azért sok függ attól is, hogy kitől veszed és hogyan használta. Szerencsére egy idősebb úrtól vettem, rendszeresen karbantartott, nem gányolt, így teljesen meg vagy okelégedve a kocsi vételével.
Amennyiben érdekelne kicsit bővebben, hogy mire érdemes figyelni, akkor szívesen leírom.
Láttam, hogy a fogyasztásról már volt szó. Utoljára amikor mértem (MOL kút, 95-ös, 41 liter beletankolva), 5,9-et evett. Télen megállt 6,5-ben, úgyhogy nem panaszkodhatokHirdetéseim: hardverapro.hu/aprok/keres.php?suser=whabaky
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #26771 üzenetére
Hát kolléga vitt egy olyannal, nem rossz, de hangos. A Suzuki Ignis motorját 100-ig egyátalán nem hallani, itt már 90 felett folyamatosan hallottam a motort, nekem ez nagyon nem tetszett Nem tudom mennyivel másabb a kisebb motoros verzió, de szerintem nem lehet jobb ennél sajna
-
petymeg
addikt
válasz AMD Power #26750 üzenetére
Szia!
Nekem Polo-ba ilyen volt, semmi gond nem volt vele. 120.000 km-nél ki kellett cserélni a vezérműszíjat, a görgőket egyébként csak olaj-szűrő csere 15k km-ként gyertyacsere 30k-ként.
Fogyasztás 6-7 l, ami nem kevés, a jelenlegi 102 lovas 1.6-os Octaviám is ennyit eszik.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26784 üzenetére
Ez már jó régi urban legend (baromság), hogy ha takarékos kocsi kell, akkor kis motort vegyél.
Lóf@...t! Nagyobb erősebb motor kell, hogy gond nélkül mozgassa a kasztnit. Persze nem azt mondom, hogy 2 liternél kezdődjenek a motorok, de nem is a legkisebb űrtartalmas kell, mert "az úgyis keveset eszik".Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26789 üzenetére
De az nem vw motoros, hanem a fabia 1.4 MPI motorja kerreg a géptető alatt. Van motorkódod is? Most már kezdek magamban kételkedni.
Az 1.6 8v 55kw biztosan közös moci, 1.4 ből én csak az MPI-t és a 16 szelepest ismerem. A sima 1.4 8v vw motor is gyenge volt ehhez a bódéhoz, az MPI is gyakorlatilag útakadály.
[ Szerkesztve ]
-
whabaky
tag
válasz AMD Power #26735 üzenetére
Nem az enyém evett ennyit, hanem másik fórumon olvastam, hogy többeknek is megeszi a fővárosban.
Persze mindenki azt ír, amit szeretne, de mivel viszonyítási alapom nem volt, mert nincsen ismerősöm, akinek Fabia-ja lenne, így emaitt bújtam a fórumokat, hogy miket írnak róluk. Ettől tartottam én is, hogy mi lesz, ha ennyit eszik majd, de szerencsére nem így lett
Hirdetéseim: hardverapro.hu/aprok/keres.php?suser=whabaky
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26792 üzenetére
Szinte majdnem mindegyik motorral szerelt octaviát vezettem, a legjobban a 1.8 20v turbó nélküli testvérét ajánlanám a forgalomba. 1.6 os 75kw tetszett, csak sokat eszik a 102 pacihoz képest. A TDI egész más állatfaj, tartós motor, de ha valami megadja magát, akkor az nem olcsó(valós km-állás ezekben nem létezik). Az 1.8T - hez meg sok zseton kell és szerencse, mert hajtva vannak rendesen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen