-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Üdv a klubban.Majd rákérdezek egy barátomnál.Több A2 is van neki.Szerintem: jó autó, jó anyagból jó minőségben összeszerelve.Bontottam már A2 belsőt.Elég szopás.De egy biztos, ennek 30éves korában sem fog nyikorogni nyekeregni semmi az utasterében.Mindent 2x annyi fül patent/csavar/fog mint bármelyik más autóban.Magnót meg kell nézetni mi baja.Lehet hogy fillérekből meggyógyítható.De én inkább vennék egy másikat (nem gyárit) a helyére.
vr6-fan: akkor is gyökérül néz ki így az a kocsi.Golf 3.5
-
rob210
nagyúr
Lehet, hogy nem az igazi, de sokkal szebb, egy igényes beépítő kerettel.
A váltónál, meg felesleges az olajcsere.
Mostanában egyre több embernél olvasom ezt a váltó olaj cserét.
Kérdezzetek már meg egy szakit, el fogja nektek mesélni, hogy a váltóhoz amig nincs vele baj nem kell, hozzányulni!!!
Ezel ugye van baj, de nem olaj, hiszen attól, hogy egy sebességet nem tudsz visszaváltani attól még van kenés, mert ha nem lenne akkor a többi sebességgel is lenne baj.
Nagy valószínüséggel a kocsi "kicsit" meg volt hajtva, nem tudom honnan származik.
Ezért a szinkrongyűrű sokkal elképzelhetőbb, mint az olajcsere:-)Renault power
-
VR6-Fan
veterán
akkor abba nem annyi km van szerintem mint amit az óra mutat...
nem biztos hogy az ECU rossz..
meg kell kérdezni egy villanyászt aki már látott A2-es hogy mi lehet a hiba.
váltóra nem tudok mit mondani.. első kőrben nézzétek meg hogy olaj van e benne meg ha tudjátok akkor azt is hogy naggyából milyen állagú
szervora szintén nézd meg magad hogy elég olaj van e benne, illetve hogy nem folyik e a kormány műből. (azt hiszem ez már nem villany szervos)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
vicces
addikt
hát én ezt a srácot tudnám neked ajánlani, asszem már pesten van a műhelye.
a honlapon a többesszám ne tévesszen meg. egyedül dolgozik és jó autóvillanyász
tempomatot nekem ő szerelte be, és profin dolgozik. de megy neki minden ami elektronika.
a valós km állásod is megtudhatod tőle.
üdv!:)
-
fekeandras
őstag
Ezt minden Audi csinálja.Elég gáz.Szerencsére az esetek 99,99%-ában vaklárma.Ha menet közben leveszed a gyújtást egy pillanatra, majd visszarakod újra jó lesz.Olasz elektronika... Mondjuk az a fül süketítő sípolás kurva idegesítő.Ezért rühellek én minden elektronikát egy autóban.Csak plusz súly és még egy lehetséges hibaforrás semmi több...
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
Apám add el azt az autót csak a bajod van vele.
Ez nem vicc vannak ilyen szerencsétlen autók, ezektől meg kell szabadulni.Munkatársam járt így beszámoltatta a régi autóját amivel soha semmi baja nem volt egy Ford Fusionba, hogy az majd új autó milyen jó lesz.
Első héten feltörték.
Második héten elhalt a fedélzeti computer:-)
Harmadik héten a két hátsó kereke leeresztett (defekt)
3 hét szünet majd összetörték egy kereszteződésben( nem ő volt a hibás)
2 hét szünet majd belementek hátulról.
Ezután készlett a kocsi eladta és azóta is boldogan használ egy passátot amivel semmi baja.Egyszerűen peches kocsi volt.
Bocs a hosszú irományért de kikívánkozott belőllem.
Renault power
-
fekeandras
őstag
Minden kocsinak "jót tesz" lehet szívó vagy feltöltött, dízel, benzines vagy éppen gázos.Tök mindegy.
Sógorom a mindössze 61 lovas Lupo3L -t hajtotta meg így egyszer.Annyit tudni kell a kocsiról, hogy eco módban 1500ford./perc-nél elvált az automata váltó.Ezért ott szinte 99%ban kímélő fordulaton megy a motor 1000-1400között.Ezért könnyebben le is rakódik benne minden szutyok (kipufogó).Budapestről indultak Győr mellé egy esküvőre, persze szokás szerint késésben voltak.Autópályán sikerült behozniuk az elveszett időt.Nem mondom meg mennyivel mentek de aki ott élőben látta végigsöpörni a belső sávban a kis egérkamiont az szerintem azóta is ezen röhög .Elmondása szerint már hazafelé vezető úton sokkal erősebnek érződött a kocsi.Kiégett a lerakódott korom a kipuff.rendszerből a turbó geometria is helyreállt stb... Egy 150-200lovas autóban nem veszed észre azt a visszakapott néhány lóerőt de egy 60lovas kocsiban jobban feltűnik.Szóval egyetértek vr6 -al.Néha ráfér egy kis kiégetés.De csak ésszel és minden esetben vissza kell hűteni a motort.Tartós komoly terhelés után járatni kell alapjáraton kicsit.Igen, még a szívó benzinest is.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
3-4-ben jobb, az 5. állt. "sebesség" tartó (economy) fokozat.
meg ott nyirja nagyon a hajtást, ha 5.-ben gyorsítgatsz, persze ez se az én 163nm-emre se a Te 1,4 PD-re nem vonatkozik
nem tudom utoljára így egy VR6-os corradoval versenyeztem, nem vagyok az a csoportban racsingolos tipus
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Hát esetleg tudnék egy piros 3ajtós 1.9 adagolós tdi golf3-ast (papíron csak 75lovas GTD CL ).Komplett Golf4 felfüggesztéssel, futóművel + fékekkel, Passat 6sebességes 4motion váltóval.Esetleg megkérdezhetem mennyiért akarják eladni.Motor most kb. 260ló de eladásra valószínűleg vissza lesz alakítva gyárira vagy széria közelire.Garantáltan törésmentes és még gyári fényezésű.Viszont full fapad.De szó szerint.Se elektromos ablak, se klíma, se lufi, semmi... Cserébe rohadt jól megy (3.ban lepadlózva a diffizár ellenére szépen füstöl mindkét kerék) és rettenetes kanyarsebességre képes hála a jó futóműnek.Valamilyen 16os felnik vannak hozzá.Talán gyári G4?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
hát ennyire elbarmolni egy alapjaiban nagyon szép hatch back-et bolondságra vall.
ha üvegszál művészetet akar akkor vegyen olyan autót aminek jól áll a boiler style.
motor:"1,9 tédéi, krézy adagoló és 300 méter nyúton döbörög a géptető alatt"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
fekeandras
őstag
Ha erős dízelt akarsz költséghatékonyan akkor kizárólag csak !! a Volkswagen konszern motorjaival érdemes foglalkozni.Most már a PD dízelekhez is elérhetőek olyan tuningmotyók amivel csúnyán fel lehet tornázni a teljesítményüket.De a legegyszerűbb venni egy öreg adagolós ahu/afn blokkos kocsit.Octavia/Ibiza/Cordoba/Toledó/Golf/Vento/Passat/A80/A3/A4 stb... (ami tetszik) kicserélni a porlasztócsúcsokat, meghekkelni az adagolót meg lerúgni róla a gyári turbót, elvinni valakihez aki személyre szabott programot ír a motorra és kész.Lesz +400.000 ből egy erős kis fogyasztású kocsid.Kb 180lóerő@450Nm-ig nem kell sem hajtókart sem dugattyút sem pedig vezérműtengelyt cserélni.Tökéletesen megteszi a gyári is.És ami a lényeg!Szemmel alig látható mértékben fog növekedni a füst és tartós marad a motor nem kell évente generálozni.Persze fel lehet vinni 300lóerő@ 550Nm-ig is csak akkor már alapjáraton is durván füstölni fog, keményen zsebbenyúlós a móka és bárhogy is vigyázol rá nem fog kibírni fél évnél többet.
VR6: Nem ismerek olyan embert aki benyás motorral foglalkozik. A makinál hegyekben állnak az alkatrészek.Próbálkozzatok nála hátha.Vagy bontó.Vagy ami még jobb vegyél 30ezerért egy komplett működő kocsit németből.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
az elégé elkerekített érték.
nekem 7,8l a vegyesem, városban 8, ország úton akár 6l körül is.
ha 3.-4.-be szórakozok országúton akkor 13-14.
2,8-as V6-os is meg járja a régi 7-esen (tehát fehérváron keresztül) az érd-balatonfüred távot (102km) 8,4l-ből.
nekem 805kg van a forgalmiban reálisan 870-900 a menet kész tömege.
fekeandras:1,6D ember kínzás manapság azért
GTI meg soha nem gázoznék, mert GTI és mert berakod a tartályt a csomiba és vége is a csominak
ill a 8V szerintem annyira nem nagy kaland, mert a 2-es már nehéz a 110le-höz, de az sem lép rosszul azért.
m3tr0:egy jól beálított K-fej (vagy is inkább fogalmazzunk úgy hogy nem elállított) simán hozza ezt az értéket, de ha ügyes vagy akkor 1lityivel is alá tudsz menni.
illetve ahhoz hogy haladjon nem kell kinyomni a szemét
ésszel kell vezetni nekem is mondták hogy össze fogom törni, raktam is már keresztbe úton, de még itt vagyok a kocsi se lett leamortizálva, jobban félek hogy 1-1 parkolásnál meghúzom mint hogy nyomkodás közben, persze nem is esztelenül kell nyomkodni neki, nyomkodni is csak tisztelettel, nem jaszkarizni kell már ezekkel a gépekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
városban elgurulgatok 8-8,5-ből úgy hogy tologatom néha 1-2-ben.
a V6 200le-vel meg városban hidegen 10l szigorúan melegen egész nap városban 9, de az alá már tényleg lehetetlen,
vegyesben az is elgurulgat 8l-ből.
turbos ként(300le) meg +1l, ha ésszel van használva de 24km alatt meglehet etetni vele akará 12l mol evo-t
szal egy bizonyos szintig a fogyasztás csak is láb függő.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Ez azért szívás. Főleg, ha olyan mintád van a gumin, akkor még nehezebb kiszedni.
A télim ilyen, jó sűrű. Hát bazz, onnan aztán pattognak ki a kavicsok, ahogy nő a tempó. Némelyik akkorát csattant, hogy csak néztem.Gondolom, már megkeményedtek, úgy könnyebb kiszedni. Átforgatod a kerekeket, aztán kiszedet a nagyját. Jó kis meló.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Hát ezek kb leszarják. "Nem az enyém, tök mindegy." Hány olyan szervizes van, akik olajcsere vagy bármilyen szerviz után a hideg autóval ralliznak, leszabályozásig hajtják, mert átadás előtt próbaüzem kell.
Ettől függetlenül elbeszélgethetnél velük....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.