Új hozzászólás Aktív témák

  • Styling

    csendes tag

    válasz tresh #88174 üzenetére

    Változó geometriás turbó van ugye a kocsidon.
    A geometriát ami a nyomást szabályozza egy szelep vezérli az "ecu" COMPUTERBÓL amin ugye rajta van a szoftver amit a csippes átír. És így tudja szabályozni is a nyomást. A turbón csak egy alaphelyzetet állítasz be.

    Adagoló:
    Attól mert egy villany adagoló "koppra" van írva és úgy van használva semmivel nem fog hamarabb tönkremenni!
    Egy széria AFN adagoló a megfelelő körítéssel 200lóerő felett tud.

    1749VA-t tudok 50ért. 1749VB-m is van (150pd gyári) 75ért.

    Írta itt valaki hogy a 130pd max 150lóerőt tud.

    Fobcristlin vagy mi a neve is 130pd motorja van. Neki még kisebb turbó van rajta mint a VA mert a seat nem garrett turbot rakott rá. Valami KKK kp39. 1.35 helyett 1.45-re van neki írva. Padolt 170le meg valami 400nm lett neki.
    Tartósan simán tud egy 130pd 170lovat. 1tized nyomás emeléssel. Neki lassan 3éve lett megírva a kocsija és gyepálja rendesen.

    1749VA tdi-n meg tud tartós 160lovat. A 1749VB gyárilag megy 1.55-n úgy tud 150lovat. 160lovas cupra ibizán is ez van. Ez tdi-n tud 170lovat tartósan. PD-n 190-t.

    STyling

Új hozzászólás Aktív témák