- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Styling
csendes tag
-
Styling
csendes tag
-
Styling
csendes tag
válasz Kiskokó #87356 üzenetére
Srác kölcsönadta egy haverjának hogy vigye el őket buliba és ha majd telefonál menjen érte.
Srác hazafele bement a helyi tunerjóska találkozóra elvitt egy gyereket. Eső, sötét, s kanyar, fehér aszfalt. 140km/h.3fa, betonkerítés, árok, patka.
Gyerek aki összetörte 1.0 swiftje van.
STyling
-
Styling
csendes tag
mechanikus krezi adagoló+sdi tengely+ egy Réti Feri chipsz
A mechanikus adagolót hogy csippeled meg? Sehogy Lapos csavarhúzóval + 10es villáskulcsal esetleg.
Utcára valóban a legjobb kombó az 502 (dtp új csúcs darabja 7e ft) meg egy 1749VA + chip
Füstmentesen tud 160lovat, kis köddel 170-t meg egy 350-370nm-t és ugrik és baromi jól megy. Aki ért hozzá az meg is tudja írni. 1500-4500ig húz ugyan úgy.STyling
-
Styling
csendes tag
Turbón mit kell beállítani? Azt a gyárban 1x beállították gyári értékre a kart meg a labdát és a hernyót.
Áruld már el nekem akkor egy mechanikus kocsin mit chippelnek?
Elektronikus adagoló meg semmit nem ér ha teljesítmény kell tartósan ..
Na ez egyre jobban izgat.
Elektromos adagolós autó
Ez isSTyling
-
Styling
csendes tag
Változó geometriás turbó van ugye a kocsidon.
A geometriát ami a nyomást szabályozza egy szelep vezérli az "ecu" COMPUTERBÓL amin ugye rajta van a szoftver amit a csippes átír. És így tudja szabályozni is a nyomást. A turbón csak egy alaphelyzetet állítasz be.Adagoló:
Attól mert egy villany adagoló "koppra" van írva és úgy van használva semmivel nem fog hamarabb tönkremenni!
Egy széria AFN adagoló a megfelelő körítéssel 200lóerő felett tud.1749VA-t tudok 50ért. 1749VB-m is van (150pd gyári) 75ért.
Írta itt valaki hogy a 130pd max 150lóerőt tud.
Fobcristlin vagy mi a neve is 130pd motorja van. Neki még kisebb turbó van rajta mint a VA mert a seat nem garrett turbot rakott rá. Valami KKK kp39. 1.35 helyett 1.45-re van neki írva. Padolt 170le meg valami 400nm lett neki.
Tartósan simán tud egy 130pd 170lovat. 1tized nyomás emeléssel. Neki lassan 3éve lett megírva a kocsija és gyepálja rendesen.1749VA tdi-n meg tud tartós 160lovat. A 1749VB gyárilag megy 1.55-n úgy tud 150lovat. 160lovas cupra ibizán is ez van. Ez tdi-n tud 170lovat tartósan. PD-n 190-t.
STyling
-
Styling
csendes tag
Ismerem mind a 3embert személyesen aki a TDI tuningot elkezdte 1x éve MO-n. Krézi,Maki,Szami
Nem azért csináltak mecha adagolót mert az jobb, hanem mert akkoriban senki se tudta ezeket az autókat programozni még. Ha rendesen rá van szánva a pénz a villany is meg a mecha is tud erős lenni. Csak mivel itthon már mindenkinek 1.9TDI kell és 50e ft-ból szeretne mindenki 200lóerőt így szépen be is fejezte KZ az adagoló gyártás 1.9-re. Haveroknak néha csinál 1-1t de megunta. Áttért a merci tuningra. Azokra csinál adagolót. Az még olyan kör ahol van pénz és meg is fizetik a munkát nem pedig azon akadnak fent, hogy egy jó mecha adagoló miért 150e ft. Aztán jönnek a ducato adagolós hülyék akik felrakják és csodálkoznak, hogy szar az egész meg 3000ig megy... Sok fillérbaszó... Ezért füstöl minden dízel mert nem az erő a lényeg hanem a szmók end sárm. Meg lehet nézni a toledomat, 200ló felett van, amíg nem tölt be a bazi nagy csiga rajta addig ereszt egy kis feketét de ahogy betölt elfújja.
nézett is az A5 3.0tdi-ből a faszi amikor 240nél még mellette mentemSTyling
-
Styling
csendes tag
válasz !Overdose! #88714 üzenetére
Nincs meg a blokk. De majd veszek újat és visszaviszem a taszkóba
STyling
-
Styling
csendes tag
Egyébként egy gyári TDI-t beindítás után nyelezhetsz.
Sose lesz semmi bajaSTyling
-
Styling
csendes tag
válasz Mágus2 #88914 üzenetére
2napja bevágtak elég a buszsávból és beleállt az ember a fékbe. Nem akarta elismerni a hibáját, rendőrt hívtam, megbirságolta én meg kaptam betétlapot.
Vagyis hogy jobban fogalmazzak a 2opeles kergette egymást egy korábbi affárjuk miatt én meg belecsöppentem.
[ Szerkesztve ]
STyling
-
Styling
csendes tag
Szerintem az ég világon semmi baja nem lesz ha beindítom hidegben felmegyek a pályára ahogy minden reggel teszem ha épp ott vagyok ahol... és beállok tempomat 120-ra míg beérek pestre... 2200-t forog a motor, 0.2tized turbónyomásom van ilyenkor.
STyling
-
Styling
csendes tag
Mágus!
Szerinted?
Vettem egy passatot. Hidegen kb 30mp-t kell indítőzni.
Melegen kb 10-t.
Chipesemmel néztük hibakód nincs. Elötöltest szépen allít.
Szerinted mi lehet? Illetve kb 60ló a kocsi. Végsebessege 140.
Turbónyomas annyi amennyi kell. Megvalósul. Csiga szépen dolgozik. Hdk fedé helyén van. 4.8mg
Csipmentes a kocsi. Légtömegmérő is ok.
Hazafele 120 tempomatnál a fogyi 9-10L volt. Füst semmi. Se pamacs semmi.Ha beindul gyönyörűen jár.
Néztük diaggal.indítózas közben akkor röffen be ha eléri a 30mg-t vagy mit. Ugye ez szép lassan kezd felmenni miközben teker.Adagoló?
Itt egy videó. [link]
STyling
-
Styling
csendes tag
Faszikám nézett elég rendesen amikor kielőzött az M1-n az új 435D-vel a kulso savban en meg visszatoltam 3ba
200nal raktam 5be ott kezdett elmenni. Odaig fej fej.Nyomott egy elakadasjelzot
STyling