Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz dragonfx #6810 üzenetére

    az a baj hogy Te is meg BMW is keveri a dolgokat.

    szvsz ha figyelmesebben olvastál volna láthatad volna hogy 230 óra szerint jé és chipelve is van.

    dizel tuningba meg szerintem nem nagyon kéne bele szólnotok ha nem értetek hozzá.
    (nem azt mondom hogy én komolyabban elmélyültem benne, de lehet egy picit jobban ismerem mint Ti, persze ez vissza fele is igaz hogy én meg a BMW motorokat nem ismerem.)

    gondolom mind a ketten hallótattok már Százhalombattáról, legalább föci órán...

    de gondolom az ott lévő dizel parkot is ismeritek és gondolom azt is hogy 200le alatt nincs 1,9 TDI (és nem 1-2 hónapot bírnak el a motorok)

    aprópó Ti a TDI-t meg a PD-TDI-t annyira keveritek hogy az már fáj

    dragon: neked külön ez a benzin vs dizel tartosághoz
    oké hogy a turbos dizelt hamarabb ki lehet nyírni, mint a szívó benzinest.

    de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik, minimum a turbo.

    és hidd el egy mezei szívó 1,9D többet elmegy mint mondjuk az én féle 1,8 16V mert ezt pik-pak szét lehet forgatni, még a dizelt jóvval nehezebben

    szép és jó volt az össze hasonlításod csak legközelebb azonos technikákat azonos feltételek mellett. :U

    úgy hogy vaktába össze vissza irkáltok nem lehet vitázni meg úgy sem hogy kb annyit látatok VW motort mint én BMW-t, szerintem felesleges folytatnotok a felesleges flém keltést.

    Vada:
    milyen géped van?

    mod:jah Dodinak 170le-s dájzele van még is tud 5,5l-s fogyit csinálni, ha nem hiszed fogadjátok el az ajánlatát, de pénzt vigyetek ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák