- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gamerkiller
senior tag
Csináltam egy pár videót a hangszerkezetről Nem rossz
Basszus most nézem, 1általán nem adja vissza a hülye telefonos videó.. Pedig nagyon állatul szól, aki ismeri az Xplod-oket, az tudja..
Van 1 pár kép is máról, mosás után ;) Adtam neki, mert elfelejtettem milyen a színe
Na ki mit szól? Gyári, mégis egyedi, mert a miénk..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7302 üzenetére
Hát nem tudom. Több okból se tetszik. Egyrészt 1.2 (1.8 alatt húzom a szám), nem jönnek be a Skodák, nem tetszik a szűrke szín, nahmeg nem szeretem a kocsit szétdöngetni hangcuccal. Amúgy A=>B eljutni tökéletes, másra viszont nemigazán nyerő. Szigorúan szerintem.
Artengo TR 990 Pro
-
gamerkiller
senior tag
válasz rootkiller #7303 üzenetére
Véleményt kértem, és nem dicséretet Tiszteletben tartom, de csak annyit fűznék hozzá, hogy szahara bézs metál ;)
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7302 üzenetére
pezsgő metál feldobja a gépet, az tetszik.
a segg nélküli fobia szerintem szebb.
1,2-ről már elmondtam tegnap mit gondolok.és azért zenébe nem a sony xplod a csúcs
mind a két kocsit elégé test közelből ismerem...
mondjuk azt hogy arra jó mint az 1,2-es motor normálisan használni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
bazzeg tényleg kéne szereznem valami 1,4-1,6-os segg bosszantót hogy becsüljem az enyémet...
nó szóval a váltó jól veszi a sebességeket nem recseg ropog kattog zörög? holtjátéka milyen a karnak? (olyan mint amikor a nagyi lekvárt főz és jár a kezében a fak-anál?, váltó rúdazat műanyag össze kötöi kikoptak, 1-2 ezer forintba kerülnek csak nagy szívás őket cserélni, de baromi érdekes)
motorba amit már írtam a milyen autós topikba, kompressziot érdemes nézni, esetleg a 4 gyertyát cserélni (már ha kell) még, benzin szűrőt sem árt az nem egy drága tétel.
olaj fogyasztást érdemes figyelni, már ha van, azon kivült a motor brrigéciolos meleg víz+gőzborotva kombóval OVATOSAN megmosni, és megnézni hogy folyik e olaj valahol.
ennyi meg a netten keresgélni a gumi kéderek az ablakhoz.
esetleg a kék füst a kipufból? vagy fekete, fogyasztás lehet még árulkodó jel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7311 üzenetére
Köszönöm az információkat.
A váltó elsőre volt csak furcsa...ott is csak az első két visszaváltásnál 3-ból kettőbe.
Szerintem amúgy a holtjáték is teljesen jó.
Ami viszont aggasz,hogy láttam néhány helyen olajfoltokat a motoron.Kék füst abszolút nem volt jelen még hidegen sem. Inkább az olajfoltok miatt aggódom.
Mintha valahonnan nyomná kifelé...de majd reggel megnézem.Jah még egy dolog. Néha alacsonyabb fordulaton egy pillanatra megfullad, igazából nem is fulladás..nem tom. Remélem egy benzinszűrő tisztítás, vagy csere segít majd.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
-
VR6-Fan
veterán
neki elvileg hengerenkénti befecsis motorja van, majdnem ugyan az mint a GTi-é csak ez vissza van butitva.
de ő is CO csavarral tudja mahinálni a keverék képzést.
én azért egy benzin szűrőt is néznék..
tényleg a Tieddel most minden rendben?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7317 üzenetére
Megyeget a drága.
A zöldkártyát holnap kapja meg.
Nagyon jó érzés volt a "dühöngő" lovakat elereszteni a múltkor egy piros lámpa után.
Műmajer suzukist úgy ott hagytam, hogy még most is az állát keresi szerintem.
Nem minden a lóerő vezetni is tudni kell.
Meg ismerni azt amiben ülünk.
Egyébként aládobtam a 4 gyári VW alu felnit nagyon jól áll neki.
Meg ami persze nem mindegy, hogy a kanyarokban még stabilabb lett.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7317 üzenetére
hát amit most fogok írni azon tuti kiakadsz majd.
a befecskendezés az olyan amilyen, viszont az autó kézi szivatósmégpedig azért,mert az automata szivatót erre cserélte ki egy szerelő,mert egyszer túl sok anyagot kapott mert nem "zárt" rendesen az automata szivató.( bár azt nem értem, akkor miért nem ugyanolyanra cserélte ki?)
még egy dolog: a motorkódom GU -s ..ez nem tudom mit jelent.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Ezeknél a motoroknál, két megoldás van.
Vagy cseréli az egész "befecskendező" rendszert, lásd az én példámat, vagy a szivató és alapjárati motorokat kidobja a kukába és kézi állításúra "mechanikusra" szereli át.
Neked az átszerelést nem az átépítést választotta a szerelő.
Most már nagyon érdekel az autód motortere.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
Egy kis szősszenet!
Alufelni vásárlásra adtam a fejemet.
Kb 2-3 hónapja bujom a netet ,telefonálgatok dotz hanzo ill brock b23 után.
Stratgumi nagyker mint kiinduló pont nem rossz de gondoltam ha lehet áfa néllkül vásárolni jobb lenne.
Nos dotz hanzo 8*17 5*112 mérete a nagykerben 51100ft/db
Másik nagyker alfagumi 49500ft/db
kiskert fűztem 48500ft/db
majd kaptam egy jó gumist: 46000ft/dbAztán eszembe jutott nekem van egy cimbim elég jó árakon tudott mindent. 36000ft/db
Kérdem én most akkor ki milyen árréssel dolgozik?
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #7321 üzenetére
Ugy látom te nem ismered még a magyar "rabló" gazdaságot.
Ha le tudnak húzni meg is teszik abban biztos lehetsz.
Ha van ismerős ki kell használni.
Én a gyári alukat 5000.-ért/db vettem a boltban darabja közel 19.000.-
Ezen a boltosok a beszállítók és a kisválalkozók haszna van rajta.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
hát srácok...a tegnapi lelkesedésem alábbhagyott...
még pedig azért, mert ma jobban alánéztem ill. benéztem a kárpitok alá...
hát minden kárpitot nem szedtem fel,mert féltem elsírom magam.
van 1-2 olyan rozsa folt,hogy ha alulról jobban megnyomtam volna ...kiszakadt volna a helyéről.
a jobb első ülésnél teljesen át van vizesedve.
de nem írok regényt jönnek a képek..
motor 1
motor 2
az olajos dolgok[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
még pár kép a motorról és a belsőről:
itt is jelen van az olaj
a motor megint
nyeeebelső és a horror:
belső
ülések...a csodásan beszerelt hifi:
OMGvigyázat sokkoló képek következnek:
ez biza szétmállott
ez meg simán kézzel kitörhető lenne
ez még megint csak a jobb elejehát ez azért így már annyira nem jó...
arról nem is beszélve,hogy a jobb A oszlop töve szépen fel van dagadva...gondolom az is szét van rozsdásodva csak a festék tartja össze.
a külső púposodásokról, festék felpattogzásokról, rozsda szigetekről nem is beszélve.bár magamat sem értem,mire is számítottam ennyi pénzért...de én valahogy kicsit jobbra..
szóval...én szerintem ezt az autót kár felújítani...vagy óriási összeg kéne bele.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Egy jó szakival, ha tényleg jó hamar és olcsón meg lehet csináltatni.
Nekem is van egy két rozsdám, szerencsére csak felületi.
Egyébként ahogy most nézem a kocsi motortere ugyan az mint az enyimé, csak a tiédben több a korrodálás. Nekem szerencse neked sajnos.
Amikor vetted átnézted?
Renault power
-
m3tr0
senior tag
Átnéztem ,átnéztem,akkor is láttam...Amúgy jah..és nem csak az.
De most ezek szerint akkor 90 ért lehet jobbat is venni?
Mert ezen sok a rozsda...sőt...hát nagyon elkeseríteni nem tudsz..mert már el vagyok.
Hát nem tudom. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.
Nem tudom nem tudom mit tegyek ...?!?!?!
Gyújtsuk föl, gyújtsuk föl![ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Lehet érdemes lenne venni egy másik kasznit és a kettőt összeépíteni.
De szerintem simán javítható a kaszni.
Én még olyan kasznit nem láttam amit ne lehetett volna megcsinálni.
Nekem annó a favoritom majdnem kettészakadt.
Aztán még is megcsinálták, úgy hogy a vizsgán elsőre simán átment és 50.000.- megúsztam.Renault power
-
m3tr0
senior tag
Azért jó ilyet hallani. Ha a motor jó (lesz) ,mert valami ott is nyikorog, akkor talán megcsináltatom a kaszni munkákat rajta.
Jah, az mi lehet,hogy a motor egészen addig szépen csendben ját amíg a kuplung be van nyomva, aztán amint felengedem akkor előjön valami zaj..? Üresben is és sebességben is ugyanez van, ez a hang zavar a legjobban.u.i.: van az autóban egy nem kellemes szag. légfrissítő már bent van, üléseket kárpittisztítóval átmostam, átkeféltem, megszárítottam, kiporszívóztam előtte is utána is.
de még mindig érzem. nincs valami szuper szer ilyen dolgokra?[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz fekeandras #7333 üzenetére
Hát, nem mondom ,hogy nem. Annak lehet ilyen hangja?
-
VR6-Fan
veterán
[link] itt keresd meg a motorkodod.
nos véleményem ha jót akarsz magadnak azt a karbit ledobod róla és K-jetesíted a kocsit (vagy hengerfejet cserélsz egy K-séra), bár még is jobb helyzetben vagy mint rob210 koléga mert ez legalább mechanikus.
motor meg ahogy mondtam mosd le, alaposan de óvatosan, és nézd meg honnan jön az olaj és ott kell a tömítéseket cserélni. (karter gáz csövedet vágd rövidebbre egy picit )
bodé meg hát azt élőben kéne megnézni a padló lemeznél nem lehet hogy csak a festék jön fel?
ami ott úgy durván el lehet rohadva az a zaj szigetelő szivacs, ami meg olyan hülye kockás a hő szigetelő homokzsák.
szag azért van mert bepálott a víz (fütés van a kocsiban ill ha rákapcsolod a fütést akkor nem tünik el víz?), ami úgy tudsz kiküszöbölni hogy megszünteted a beázást majd atomjaira szedet a belsejét a szönyegeket jó alaposan ki gőz borotvázod és most már itt a jó idő hagyod a napon megszáradni.
a zaj szigetelőt meg szimplán kirakod száradni, az aljáró meg kiproszivozod a vízet és csont szárazra kitörlöd (meg majd kicsit hagyd napon száradni a kocsit.
a kasztnira meg érdemben csak egy jó lakatos tud mit mondani, 90k ért jobbat nem kapsz, semmiből. szóval ez ilyen vagy megunod és megválsz tőle és vehetsz ebben az ár sávban.
de ha van kellő lelki erőd és érzel elhivatotságot , és szeredet ezt a tipust akkor érdemes vele foglalkozni idővel elég jó kis élmény autót lehet belőle csinálni, én pl nagyon szeretem (szintén Golf 2 csak nekem egy kicsit más féle..), a kemény futóművét, azt hogy mindenki lenézi aztán jön a meglepetés.. vagy ezt az egész VW-s filinget, meg mindig is akartam egy ilyen gépet.
szal 1-2 lakatostól kérjél szerintem ár ajánlatot a kasztnira
és ha jól láttam pl a belseje egész jó állapotban van. (az über brutál hifitől eltekintve)
rob210:azért lehet velük meglepetéseket okozni a mai napig is, esetleg képed nincs hogy milyen aluval?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7335 üzenetére
Úúú mennyi infó, tök jó.
A hőszigetelő egy részét felszedtem és kidobtam a kukába,mert felszedés közben szétmállott. ( gondolom pótolható ez is)
Kitöröltem mindent és egész eddig száradt a kocsi.
Az a baj az aljával, 1-2 apró pici lyukat már találtam rajta, tehát rendesen kilyukadt.(kb.egy tűt tudnék rajta át tuszkolni, pont elég ahhoz,hogy beszivárogjon a víz.)
Ma elég jól ki tudtam takarítani, szóval belül tényleg elég normálisan néz ki.
Holnap talán ráérek majd megnézni a gyertyákat is.kartergáz cső... hát ha én azt tudnám,hogy melyik..
inkább nem vágom rövidebbreNézegettem alkatrészeket, de pl.: benzinszűrőből láttam olyat, ami 6-7 ezer Ft meg láttam 3 ezerért is, ugyanez volt a tömítésekkel is, láttam 900 Ft-ért de láttam 4-5 ezerért is.
Ez hogyan van?A motorkódom GU-s. Benne van a listába.
Milyen sorrendbe csináltassam a papírokat? Eredetvizsga, biztosítás, aztán a forgalmi+törzskönyv?[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Valaki nem dolgozik itt véletlen a Porsche Hungáriánál, mármint az importőrnél?
-
VR6-Fan
veterán
nos eredetiség vizsga tuti ez elejére kell emlékeim szerint, és utána ahogy akarod, viszont!! én ha van esetleg ismerősőd vagy felétek normálisak az okmányiba rá kérdeznék a kocsira hogy átíratható e, ne hogy úgy járj mint én..
kartergáz cső ami olyan szépen meg van törve.
zaj csillapitót meg majd mehetsz a bontóba turkálni, mert elég nehéz lesz találni.
benzinszűrőből meg valami jobbacskát , de szerintem a 3e ft-s is elég oda.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
megnézni meg tudják, kérdés hogy kiadják e az infot.
egy gyors hajtásos büntetés nem akkora para, igazából itt se lett volna akkora gond hogy ha a rendőrség és a kedves okmányi iroda közt meg van a kellő komunikációs sáv, mivel ezt a tiltást már 2006-ban megszűnteték a kocsira, csak az okmányi iroda valahogy elfelejtette ezt tudomásul venni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
Na srácok kellene nekem jó áron egy Keskin KT10 Humerus ha esetleg olyan lenne akkor privát.
Vagy jólenne esetleg improtőrrel felveni kapcsolatot és ugy olcsóbb lenne vagy nem ?
esetleg ajánlhattok valami fajin kis felnit A4 B7 Avantra. 18"
A szélességgel bajban vagyok. de sztem elég a 8,5 ös.
Valaki elmondhatná hogy miylenszéles felnire milyen gumi megy fel azt nem vágom.
Most van egy 18as rs4 felni rajta 235 /40 gumival de nemtom hogy a felni 8.5 vagy 9.0 széles e.
üdv| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Nézeldőtem még ez se rossz
Hijoin H-197 és az ára is elfogadhatóbb ha ilyet is tud valaki esetleg jó árban szóljon köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7338 üzenetére
A zajszűrő tudod mivel pótolható, bontóturkálás nélkül?
Na kérlek szépen a számítógép alaplapokat szokták csomagolni szürke szivacsra, az egyik legjobb zajcsillapító.
Nekem ilyen volt a favoritban "szinte" teljesen megszünt a motorzaj az utastérben.
(Ha már egyszer számítógépes oldalon vagyunk keverjük bele a gépeket az autós témába is)
30X35cm-es négyzetek egyébként az egyik felük sima a másik pedig olyan mint a tojástartó, ezért is törik a hangot olyan jól.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
Nah, ezt jó tudni, mert nekem kell pótolni a kiszedett darabokat.
Megnéztem a gyertyákat ma, jó feketék voltak, sztem tuti cserések lesznek...
Vettem egy légszűrőt, ha már ott voltam...cserés volt az is.Ott a levegőszűrő házban elég nagy fekete rutyit találtam, kitöröltem, továbbá benzint is találtam benne. Van egy olyan érzésem,hogy túl sok benzint kap a motor pl. ma este autókkal helyet kellett cserélni, abszolút hidegen indítottam szívató nélkül és jobban indult mikor reggel szívatóval indítottam...Sztem tuti túl sok benzint kap alapból.
A nyekergésre azt mondták,hogy valszeg kuplung kinyomócsapágy lesz a ludas.
Hétfőn biztosításkötés, aztán okmányiroda, majd utána irány a szerelő...
Addig megpróbálok minél kevesebbet menni vele. Ne szenvedjen szegényem.Unokatesóm is megnézte ma, neki is volt több Golfja is, meg más autója is a Bmw-től a Roveren át a Peugeot-ig. Körbe néztem, megnézte a motorját is.
Kérdeztem tőle, szted mennyiért vettem? Nézi, nézi,... 250 ? Mondom ááá nem.
Több? Mondom lócsöcsöket...kevesebb...amikor mondtam ,hogy 90 akkor mondta ,hogy indítsam el..akkor azért bólogatott,hogy ennek ellenére jó üzletet csináltam.Jah..amúgy a kartergázcsövet rövidebbre vágtam.
Még a végén, valamicskét érteni is fogok a saját autómhoz. -
rob210
nagyúr
Szerintem ez nem kinyomó csapágy.
Az inkább zörög.
Nekem a favoritban szép hangja volt mire kicseréltem.A benzin tuti, hogy sok, mert a kormos gyertya az elégetlen benzin miatt van.
Ha a gyertya lenne nem megfelelő, akkor elégne az elektród.
Ha jó lenne akkor meg szép barnás színe lenne.
Nem biztos, hogy ki kell cserélni a gyertyát, elég ha kiveszed megcsiszolod szép fémtisztára.
Beállítod 9-11mm közé a hézagot, visszateszed, lejebb veszed a benzint.
Ezt a múlt héten csináltam meg én is nekem bevált.
Azóta szép barnás színe van a gyertyának.
No és a fogyasztásom is sokkal kedvezőbb lett.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor ma kicseréltem a csúszkákat az ülés alatt, mert már teljesen ki voltak kopva, most nem lötyög a seggem alatt a fotej
No és a kép a felnicsere után
A kis fehérke.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
az a baj hogy oda valami kemény filc anyag kéne inkább szerintem mivel azon tartód a lábad és a PC-s szigetelés puha és baromi gyorsan kikopik ott ahol a lábadat tartod, szerintem.
az a kék matricát szed le a sárvédőről, mosás meg polir, aztán jó napot kívánok
szerintem kinyomó csapágy lesz már ha ilyen daráló kerregő hangot ad, nekem is az szól.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23