-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Igazából engem annyira nem érdekel de megnéztem.Ettől én még a tojásosnokedlit fejessalátával ugyanugy meg fogom enni.
Annak meg nem látom értelmét ,hogy felmenjek a BMW topikba és az ottani embereket meggyőzzem.Kb annyira érdekeheti őket mint őreganyámat a salakmotorozás.
Egy igazi fan BMW -t te sosem fogol meggyőzni és nem is kell.Szóval kérlek legközelebb ne kellts feszültséget mert nem azt fogják mondani,hogy xy állította hanem a seat,w,audi,skoda forumozok....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
CS-n már megtaláltalak.
hát elég nagy kibaszás volt VW(-ekkel)-sel hogy oda is beraktak titeket a mert a srác a kis cabrioval szerintem alázott, utcai gumin.
mert Te ha jól emlékszem már slikekkel voltál kint, és két cupra R volt még előtte szintén slik-ekkel.Ő a cabrios, tomcsi barátja
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vada
tag
válasz VR6-Fan #6907 üzenetére
Nem jól emléxel. Pont a kis cabriós sráccal voltam versenyben nekem akkor 16" 205/55 utcai kerekeim voltak gyári futómű cooler, semmi nem volt . Keresztbe mentem végig sírt a gumi. Útána néztem én is , hogy a srác aki nyert az vágott slicel ment ráadásúl 18-assal és a haverja is azzal ment és csak 1 mp-t kaptam hozzájuk képest , úgy hogy még a rázókőre nem is mentem rá igazán , féltettem a kocsit. Meg is lepődtem . Végül megvertem a cabriós srácot Első lett a diesel cuprás srác 4 slickel m belese gondolok mennyibe kerül 4 db 18-as slic gumi... (valamelyik seat kupás csapatnak a szerelője a srác) a második a haverja új tfsi leonnal azon is 4 slic.... útánuk estem be én de nagyon jó volt életem első "versenye" volt. Érdemes még egy mezei emberkének is kipróbálni , hogy mi az autójának a határai én sokat tanultam belőle.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
VR6-Fan
veterán
hüm akkor tévedtem, elnézést
akkor is a szervezők részéről elég csúnya dolog volt hogy nem ő kapta egyedüli VW-s ként a VW-s kupát.
no meg hány turbos és dizel gépet alázott le a 30éves szívó technologiával
nem baj legalább vérszemet kapott haver azóta még durvább lett a kis méregzsákja, meg vett pár garnitúra slick-et
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Használt 18as slickek egyáltalán nem drágák . De ugyanúgy mint a speciális drag gumik, sajnos az anyagösszetételének köszönhetően nagyon hamar (6-8hónap alatt) felkeményedik és sokat veszít a tapadásból ezen a gumimelegítés sem segít.Persze még így is lényegesen jobb mint egy utcai gumi de azért már messze nem az igazi.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6911 üzenetére
jajj Andris!
ismerősöd azt a 2-est vette meg ami király kék G60-as volt eredetileg és 1,5milkáért árulták?
esetleg ha súly csökkentés céljából a G60-as optikai cuccok eladóak lesznek feltétlen szólj !
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6913 üzenetére
oksi mert nagyon elszaladtak az emberek itthon ezek árával.
újat rendelni, no meg azt kifizetni, akkor inkább veszek egy kocsit
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vada
tag
válasz VR6-Fan #6910 üzenetére
vw konszern kupára volt az kiírva nem vw kupára tehát akár más is nyerhetett volna. Az alázott le kicsit túlzás de a kis és széles kerekeken a 900 kilós kocsiával beton futóművel nem nagy kunszt a kis kanyargós pályán jót menni. akárhogy is nézzük nekünk alapból 1350 kilót kell cipelnünk + a nagy kerekeket + vezető súlya
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
VR6-Fan
veterán
csak a nagy átlag lenézni vagy nem ismeri milyen potenciál van a régi vasakban. és ilyenkor szokott jönni a nagy meglepetés meg a nagy rácsoldákozás miután kapják azt a választ hogy szívó.
a rövid váltót se feled, az ön súly meg 1000kg felett mivel cabrio
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
Na van eredményem, igaz ez még csak félidei.
8-9 liter között van a fogyasztásom.
Ez már sokkal jobban hangzik, igaz szerintem még ez is sok.
Majd állítgatunk még a levegő benzin arányon, hát ha kijön valami elfogadható takarékos üzem.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #6920 üzenetére
Igen jelentősen jobb, de ez már próbálgatáson kívüli fogyi.
Direkt elmentem a kútra kattig tankoltam.
Mentem 100Km-t és ugyan annál a kútnál ugyan annál a kútoszlopnál megint katt 8.2 liter ment bele.
Úgyhogy 8-9 közé fog menni a fogyasztás.
Mindegy 1.6 os létére ez végülis reállis.Renault power
-
rob210
nagyúr
Arról tudtok valamit, hogy üzembentartóként, hogy köthetek én biztosítást az autóra?
A postán voltam eddig.
A skoda biztosítását felmondtam, odaadtam a papírokat, hogy szeretnék biztosítást erre az autóra.
Erre közölték, nem lehet mert a tulajdonos nem én vagyok.
Üzembentartóként, csak november végén köthetek biztosítást.
Amikor a tulaj felmondhatja és én megköthetem.
Mivel, évközben csak tulajdonos váltás esetén lehet váltani.
Ez azért jó mert az egész hajcihőt azért csináltuk, hogy olcsóbb legyen a biztosítás.Renault power
-
fekeandras
őstag
Dodge Viper 8.6 V10 + Nitro (nagyon sokszáz lóerő...) vs. VW Polo RWD 1.9TDI (kb. 280le)
Kohári Zoli vs. Buránszki Józsi.Erre mit mondana dragon?
-
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #6923 üzenetére
Azt,hogy füstöl
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #6923 üzenetére
Azt,hogy füstöl
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Kiskokó
veterán
Hello
Akárkitől tulaj szervízes stb kérnék véleményt a 2.0 (PD)TDI 140 Le-os motorokkal kapcsolatban. addig ok hogy hangosak. de más esetleg tipushibák stb? mindne véleményt várok róla.
Népitéleten olvastam hogy 45.000km néll vezérmű csere? ez már csakazért is igaz mert nekünk 52.000 van benne és nekünk is kell vezérmű. ráadsul csak ugy derült ki ohgy a urbo tönkrement.
eddig csakszopás ez a2.0 tdi mondtak olyat hogy 100.000 nél hengerfejes lesz meg mad kihagy az egyik henger stb? ezek igazak? vagy jók ezek a motorok? lehet eladom a picsába most ha készlesz :S
köszi a segitséget.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6926 üzenetére
Hy!
Én valahogy ugy érzem te nem tanácsért ill véleményért jőttél fel mert a soraid között már el is döntötted ez egy szopás és sz@r..Igazából most TE mit vársz mondjuk ellenkező példákat és probáljunk meggyőzni?Minek ott van az írásodban
a2.0 tdi mondtak ill népítélet mi ezeket nem szeretnénk megcáfolni.Tehát egyértelmü add el.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Tegnap hazafelé nem siettem gondoltam egyenes uton városon kivül lefotózom.
-
Kiskokó
veterán
válasz #00809728 #6927 üzenetére
hát azérthogy eladom még nem egyértelmű
nem megcáfolást várok én csak véleményket tapasztalatokat mástól hogy msot ezel cask én voltam balszerencsés vagyez a motor tényleg ilyen szar ?
mert most ok. ráköltök 3-4száz ezer ft-ot és akkor végül is patikaleszaz autó uj turbo, uj vezérmű stb olaj légszürő ... és ezekután nemkell hozzányúlni az alap szervízen kivül. vagy ezekentúl várható e még valami amiesteleg tipushiba ennél amotornál.
totalcaron 1darab ember itéletére nem akarok 100%osan adni hiszen lehet neki is csak balszerencséje volt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #00809728 #6931 üzenetére
gari nincs németből hozot kocsi.
hát igen ez bennem is felmerülthogya Km-ert megbabrálták és a vezérműszijból megállapitva a bennelévő 50ezer km helyett a valós olyan 90-100ezer km lehet. DE népitéleten olvastam egy irást ahol 45ezernél vezérművet ir és 0-km-esen vette. igy már viszont nemvagok biztos benne hogy megbabrálták a KM-et de még mindig igen valószinűnek tartom.
A turbó meg végül is nem a motor hibája sőt semmié és senkié mert sztem aturbo nem egy olyan dolog ami leehttudni mikor megy tönkre ninics KM-hez sem kötve ez szimpla pech volt
vagy tévedek ? nem értek én annyira se aturbokhoz se amotorokhoz.
kösi a segitésget| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6933 üzenetére
Hy!
Nos népítéet ide vagy oda nekem az 19pdti-n 4*4 sem kelett ill a mostani 2.0pdti fr sem kell.Csak szigoruan 100.000km környékén.De van Marsu forumozó tag ő ilyen helyen tevékenykedett talán jobban ért ezekhez.Privit írj neki.
Turbo: ha valaki nem tartsa be az alapvető szabályokat akkor hamar tőnkre lehet tenni.
Ha huzamos ideig mentél vele érdemes a leállítás előtt pár percig még járatni.Hidegen meg ne nyuzd a motrot.Ha ezekkel tisztában vagy akkor talán a 300.000km is bele tudod tekerni mint a sok-sok taxis.
Hát én azt a km-t tuti megkérdőjelezném.....Ha nincs 3 éves és Németből hozták akkor is járhat rá a gari...
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz #00809728 #6935 üzenetére
Persze tiszában vayokaz ilyenekkel hogy hidegen nemszabad neki nyoni amugyse nagyon szoktam.. ráadusl az autó kb 1000km óta van nálam szóval.. előte hajthatta valaki szét...
nekünk előtte 1.9 pdtdi passat volt de azzal porlasztócsucson kivül semmi gond nem volt 6 év alatt.
köszi a segitséget majd irok marsunak.
hello| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz tomcsi23 #6938 üzenetére
hát ja mivel megvetük és aszerelő nem ért rá aki átnézte volna mi meg addig jártunk vele
... de amugy ha át is nézi akkor se jön sztem rá mert nem szedi darabokra ésegy turbora hogy tönkre fog menni azt nemlehet tudni előlre.
a vezérműszijas az oké azt meglehet nézni csak mondom a szerelő nem ért rá.
:S eddig elég nagy pech ez a kocsi:S| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #6939 üzenetére
Egy átnézésnél nem arra gondoltam, hogy a 4 kerék meglétét megállapítja..minimum egy kompjúteres ellenőrzés, hibákkal, kompresszióval, bánat pöcsével, s az szerviz adatbázisban is utánanézni, mi merre, hány méter. Valszeg, a km ki is bukott volna.
Persze utólag mindig könnyebb okosnak lenni, csak leírtam.
Sajna, így jártatok, de tanultok belőle - addig meg a szívás megy.. ..
Bár én ezt a motort nem ismerem, így nyilatkozni nem tudok, de az előzmények azért nem feltétlen jelentik azt, hogy szar konstrukció....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
válasz tomcsi23 #6940 üzenetére
Jó persze.
De gépes átnézés volt természetesen jött szerelő barát ozta a gépet VAG (aszemez a program neve) átlett nézve semmi hibakód semmi nem votl a kocsiban. tehát azé lett ellenőrizve sztem csak ekkora pechünk votl hogy ez igy jött elő pontohgy megvettük. a turbo legalábbis. a vezérműszij az már más ott valószinű csaltak a Km.-nél egy 30ast.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6941 üzenetére
Hy!
Annor írtam a seatoknál a km órát vissza lehet pőrgetni de ha rácsatlakozól a kocsira akkor ott meg leht nézni pld 67675km van az órában.
A kocsiból meg ezt olvastátok volna 45321.2 nos a .2 az már azt feltételezi babrálták.Ugyanis a sajna a .utáni méterreket nem lehet tőrőltetni.... -
marsu
addikt
válasz Kiskokó #6926 üzenetére
Szia!
Az első PDTDi motorok tipushibái voltak, hogy a porlasztócsúcsok kerámiái beleestek a motorba. Az üzemanyag tápszivattyú azy első 30.000.- km alatt megálltak, rengeteg elektromos hiba. Egy hibatároló kiolvasást mindenképpen javaslok, ez kideríti azt is, ha nem valós a km a kocsiban. Ha gondolod segítek, jó kapcsolatom van az esztergomi márkaszervizben.
Press any key to continue ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Videós, mozgóképes topik
- E-roller topik
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...