- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Autóvillanyász kiszúrta volna, de pékek meg kőművesek is felveszik a szakmát, mert erre van igény.
Sima feszültség mérés kell szigorúan az akku sarkain, nem a kábelen, nem a motoron, nem a sarun, az akku kivezetései között alapjáraton minden fogyasztóval, majd 2000-es fordulaton minden fogyasztóval.
Ha ez megvan, akkor kikapcsolsz minden fogyasztót, felnyitod a géptetőt, bezárod a kocsit a központi zárral(előtte szállj ki )
- akkusaru le. Vársz 1 percet, Beállítod az ampermérőre a műszert. a piros kábelt a - pólusra az akksin, a feketét a - akkusarura. Sorba kötöd a mérőt az akksival és a kábellal. Picit fel fog először szaladni az érték a műszeren, ez normális, utána lecsökken 20-30miliamper jó értéknek számít. 50-60 közepes, 100 fölött gebasz van. Át kell váltani majd az értéket attól függően, milyen amper értéket állítottál a műszeren.Nekem 10 és 20 ma között mozog, akkor 20, amikor kivillan a piros led az ajtó zár pöcök mellett. ennyire érzékeny a műszer.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen