Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz TaaT #54968 üzenetére

    Autóvillanyász kiszúrta volna, de pékek meg kőművesek is felveszik a szakmát, mert erre van igény. :Y

    Sima feszültség mérés kell szigorúan az akku sarkain, nem a kábelen, nem a motoron, nem a sarun, az akku kivezetései között alapjáraton minden fogyasztóval, majd 2000-es fordulaton minden fogyasztóval.

    Ha ez megvan, akkor kikapcsolsz minden fogyasztót, felnyitod a géptetőt, bezárod a kocsit a központi zárral(előtte szállj ki :) )
    - akkusaru le. Vársz 1 percet, Beállítod az ampermérőre a műszert. a piros kábelt a - pólusra az akksin, a feketét a - akkusarura. Sorba kötöd a mérőt az akksival és a kábellal. Picit fel fog először szaladni az érték a műszeren, ez normális, utána lecsökken 20-30miliamper jó értéknek számít. 50-60 közepes, 100 fölött gebasz van. Át kell váltani majd az értéket attól függően, milyen amper értéket állítottál a műszeren.

    Nekem 10 és 20 ma között mozog, akkor 20, amikor kivillan a piros led az ajtó zár pöcök mellett. :K ennyire érzékeny a műszer. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák