- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #54303 üzenetére
A probléma úgy kezdődött,hogy egyik reggel beindult a gép,de 1-2mp-ig rángatott,majd járt szépen. 2nappal később beindult,majd le is állt. Utána beindult 1-2mp rángatás,majd újra szépen járt. Ma reggel tekert tekert,de nem indult be. Ezt eljátszotta kb 3-szor,4-edjére beindult,de már nem rángatott simán járt.
MunezXBK: sajnos nem játszik,se kábel,se gép
Renault Megane IV Limited
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz freaghill #54285 üzenetére
Bocsánat, csak a tennapi nam hosszú volt, és elaludtam..
Veszel egy jobb fejet, meg egy pár méter jobb minőségű RCA zsinórt, majd kiszeded egyik oldalon a kárpitokat, és elvezeted a padlólemezen az erősítőig. Praktikussági okokból a csomiban jobb az erölködő. Innen két irány (több is, de lusta vagyok...) van, a fejről meghajtod az ajtókban lévő gyári hangszórókat, és a mélyet pedig a mélynyomó+erősítő kombóval nyered, vagy az erősítőből visszaviszed az ajtókig a zsinórt, és nem a fejre bízod a meghajtást, hanem az erősítőre.... Ilyenkor a gyári hangszorók az ajtókban kuka, és veszel valami Hertz, Focal, stb. hangszórókat az ajtókba, plusz csipogókat. Ennek az utóbbinak tutibb a hangja értwlwmszerűen, de ez a drágább megoldás."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Piwi
addikt
reggelt
Használ valaki SMD ledes sofita izzót belső világításnál?
A hátsó üléseknél lévő izzóimmal nincs "baj"(olcsó ebayes vackok),viszont az elöl lévők szopatnak. Vettem már egy pár fajtát előre,viszont mindegyik azt csinálja hogy egész halványan világít állandóan az izzó,míg a hátsók szépen lekapcsolják magukat. Ez mitől lehet vajon?Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Rambovits
senior tag
Leadtam a dragamat a szerelonel... Mar most hianyzik, plane, hogy 5 fokba setalhatok a melohelyre :-D
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hidegen ne legyen benne nyomás, melegben ok. Gyors tesztnek fel szokták önteni a kiegyenlítőt teljesen tele és kupak nélkül járatják, ha jönnek a bubik, akkor hengerfej vagy tömítés, ha semmi, akkor valahol bilincsnél, pumpánál ereszt. Teszt után ki kell szívni a fölösleget, hody ne legyen max fölött.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #54316 üzenetére
Még egy kérdés, bár lehet ez tipikus hülye kérdés lesz:
Utántöltöm a hűtővizet a kiegyenlítőbe, és ha bemelegszik a motor akkor a szint jóval lejebb van. Ha ilyenkor ugye elengedem a nyomást, tehát kinyitom a kupakot akkor feljebb megy a vízszint. Ez normális jelenség?Má' nem
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha kicsi a repedés, csak akkor jelentkezik a hiba, ha meghajtod, nem fog felfőni, csak eltűnik a víz.
A képen látható repedés elég gyakori, majdnem mindegyik 10+ éves fejen ott van, de ritka esetben olyan mély, hogy a vízkört elérje. Ha megnézed nagyban a képet, a befecskendező nyílás és a szelep fészek között van a repedés.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A képen látható hengerfej így, ezzel a repedéssel fut most is. Nem tűnik a víz, nem forralja. Csak tömítés volt cserélve. Láttam olyan fejet, ahol mind a 4 hengernél ez volt, és nem tűnt a víz, de volt olyan is, hogy egy repedés sem volt, mégis forralt.
Ami még hirtelen képben lehet, az a hűtő vagy a fűtőtest a műszerfal alatt, de akkor a kocsiban édeskés illat lenne, meg párásodna, mintha orgiát rendeztél volna benne.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
Ma izzítógyertya csere (4db Beru). Remélem megoldja a gondot
Renault Megane IV Limited
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #54323 üzenetére
Nagyon bízom benne hogy ezt nem kell azt enyémen így megnézni, tehát bontani
Beltér párásodik de szerencsére az orgia miatt
Biztos amit biztos csekkolom majd a belső fűtőtestet is, bár azt nem tudom mennyire kell lebontani hozzá az egész műszerfalat.(#54327) Mágus2:
Miért éreztem hogy ezt fogod mondani?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
narancsnn
senior tag
MI a különbség a teharautó gázolaj és a sima közt?
Mert tegap meló után fáradtan, 2k-ért azt raktam bele mire észre vettem, azán 15ért a rendesből...
-
Dr.Zoo
senior tag
Mágus!
Nemsoká szíp leszel...Megtörtént a downgrade, a xenonok kint figyelnek, a GE mega meg bent.
Természetesen az a nyomorult lámpatestem nem tudja fogadni a "sima" H7 izzót, mert ebbe valami elb@szott oldalról beforgatós H7 való, ami a világon nincs.... Úgyhogy szépen rögzítve lett valahogy.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
Tesztelem az új lámpabeállításaimat. Már majdnem tökéletes (már 1,5 m-el előbbre világít). Még egy métert kell előbbre vinni és már kellő távolságot világít a tompított is. A jelenlegi beállítást a csomagtartóba helyezett nyári kerékszett garnitúra végezte el .
Meglepődtem, amikor mind a négy kereket be tudtam pakolni a csomitariba. Van bent hely bőven...igaz az alsó magtér roló most a hátsó ülések előtt utazik.Read only...
-
net84
őstag
én nem félek...
Hátsó nehezék nélkül ~2,5m-re az autó orrától van a lámpák fényének a fókuszpontja. Oldalirányba sem a legtökéletesebb a pozíció. Most a "nehezékkel" 3,5-4m körüli távolságot értem el. A fókuszpontot 5m-re szeretném beállítani nehezék nélkül. Ha pedig be van pakolva a csomibtartóba és/vagy ülnek hátul is, akkor ott a motoros magasság állító és lefele állítok a lámpákon. Erre találták ki (igaz sokaknak lövése sincs, hogy mire kéne használni).Most volt csatt az iroda mellett. Egyik autó felhajtogatta a másikat a villanyoszlopra... nem volt szép.
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Az angolosítás kódolás kérdése a soft tudja, csak a kódja más minden nyelvnek, az állófűtésnek is van kódja, szóval lehet a mester kikapcsolta, csak nem tud róla.
Esetedben az óracsoport 042es csatornáján 1-es értéknek kellene lenni a tanított értékeknél, ez jelenti,hogy van benne állófűtés és aktiválva van. Az angol nyelvet is az óracsoportban állították.
Csak VCDS-el tanítható, kékfogas OBD olvasóval ne is próbálkozz.
17 -instruments, 10 -adaptation, 042 read, 1 es érték beállít, test, save.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz freaghill #54285 üzenetére
Ha dübörgőt akarsz a kocsiba, és gyári fejed van, akkor nagy valószínűséggel csak a "magas fesz. szintű bemenettel" rendelkező erőlködővel fogsz tudni boldogulni. Ezt úgy tudod majd a legegyszerűbben bekötni, hogy a 2 hátsó hangszóróról vezetsz le plusz 2-2 kábelt, és ezt fogod majd az erőlködőre rákötni (azért kell mind a kettőről, mert ha csak az egyikről veszed le a jelet, akkor nem lesz teljes, mert ugye jobb - bal sáv). Az erősítőt rakd a csomagtartóba mondjuk rácsavarozva a dübörgőre (persze ha csak nem henger alakú). A + feszt. azt vezesd át elölről egyenest az akkuról keresztül a kasznin (De vigyázz arra, hogy véletlen sehol se tudja kikezdeni valami fém a kábelt, mert kellemetlen meglepetésben lehet utána részed!), és természetesen egy biztosítékot is rakj közvetlen a + kábel elejére valahova. A biztosíték nagysága pedig függ majd az erőlködőd teljesítményétől. Ha bevezetted a plusz tápot hátra, akkor pedig a mínuszt, alias test kábelt hátul a csomagtartóban kösd oda egy "masszív" ponthoz a kasznin, ez lehet pl egy csavar is, a lényeg, hogy ne legyen körberohadva, illetve rendes érintkezése (nagy felületű) legyen! A negatív kábelt pedig próbáld meg minél rövidebbre venni (értsd max fél méter). Amire még figyelj, hogy ha nagy teljesítmény hajhász lennél, akkor javaslom egy kondenzátor bekötését is, mivel megeszi az akkudat.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000