-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #38500 üzenetére
Aha, valahogy így.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
válasz janos666 #38491 üzenetére
Nekem 2.0 Tdi volt 140 ló... de emelkedőn felfelé elindulni vagy felelé tolatni emelkedőn és egy rakás szar volt...
szerintem ez a multitronic váltó faszsága hogy lejtőn felfelé olyan mintha nem lenne ereje meg ilyen buzi hangot ad a motor..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38502 üzenetére
DSG az elég jó, az kell bele, nem multitronic.
FoBCRaistlinBiztos azért jött ki a szeme a betétnek.
Tegnap hazafelé megnéztem milyen a gyári fék, hááát... kaka. 3x 150-0 satu után már olyan mint a rágógumi. Mellesleg kezdett furcsa hangokat adni, meg füstölni, hát befejeztem a tesztelést.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #38503 üzenetére
Hu gyerekek, nagyon hétfő van nekem (tudom, hogy kedd van vércse urak).
a tuti jól= tudod jól.Mágus2: és még én vagyok az állat
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #38506 üzenetére
Hátul minden ATE, elől Ferodo. Itt nem a gyártóval, hanem a mérettel vana gond, ez a 280-as tárcsa lehet, hogy elég az 1.6-ra(1.4- en csak 256-os van ) De erre a kombi jószágra kevés, ha megrakom, akkor meg egyenesen veszélyes(nem a teljesítmény, hanem a súly miatt). Gondolkodok erősen egy 288-as, vagy 312-es konfigon, a 312 ellen szzól, h nem fér rá a 15-ös kerék, így a téli nyári szettet 16-osra kellene cserélni.
Ami még megoldást jelenthet, az a hátsó fékek beszerzése az RS octiból, ha jól tudom ott hátul is 280-as hűtött tárcsa van, azzal már elég tisztességes fékhatást lehetne elérni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
De szigorú ez az 5 perc.
Elfelejtettem, hogy mindenhol ATE volt, csak elől 6000 km után vette ki a kormányt a kezemből.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #38507 üzenetére
Számítana valamit is a hátsó böszme fék? Kb az eleje kapja nálam is az osztás jelentős részét.
Átnéztem most a hátsó tárcsákat, sztem az még az első gyári, és még most sem kell cserélni. (bár ettől függetlenül lehet körülnézek mennyi lenne is ledobom.)Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #38507 üzenetére
Esetleg cserélsz durvább betétre, pl ebc, meg hozzárittyentesz egy tárcsát, máris jobb lesz a hatásfok.
RS Octinak 256-os van hátul, de hűtött (ahogy a Toledonak is). Itt hátul csak cd méretű fék van, nem aprózták el, előre kell gyúrni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz janos666 #38491 üzenetére
Kipuff? Esetleg valamelyik cső a turbó környékén falsot szív.
Arra viszont nagyon figyelj, hogy az automaták gyorsa halála ha "lövöldözik" őket! Szimplán nem erre vannak kitalálva ezek a nem sportra tervezett automata váltók.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #38510 üzenetére
Elől 280 hűtütt, hátul 239 9mm vastag sima tárcsa, Nem fog semmit a segge, annyit fog, mintha ráhajtanál a lekváros kenyérre, és a mami lekvárja valamit fog rajta. Ezért is kapnak sokat az első tárcsák, ami még nagyobb maj, h az ABS modul egyben fékerő elosztó is, hátra nem küld teljes fékerőt.
288 van elől a 130 livas PD-n.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #38512 üzenetére
"288 van elől a 130 livas PD-n." Jaja, én is fontolgattam a 312-es rendszert, de nekem is 15ös felnik a téliek.
Ha jól alakultak volna a dolgaim, akkor a gyári alu lett volna kinevezve télinek, és mehetett volna a 312 projekt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #38512 üzenetére
Jó, de hát mi is ezt mondjuk.
Kombinál lenne értelme hátul egy fokkal komolyabb fék, nem is értem, hogyan gondolták.
de még akkor is, egy nagyobb fékezésnél úgy billen előre a kasztni a cumóval, hogy hátul még szinte ez a pöcsnyi is leblokkolja a kereket. Nagy élmény lenne, ha hátul már egyből blokkolna, ezért sem baj, ha előre küldi a fékerőt. Mondjuk én azt annyira nem vettem észre, hogy amikor ABS kerreg, akkor hátul jobban fogna.
Ja, itt 232-es ficereg hátul - mint az összes leonban, meg golfban (kivéve a Cupra, R32 ugye). Ahhoz képest, az a 239mm egy nagyobb, ráadásul kombi verdában vicc.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #38514 üzenetére
Upsz, megnéztem rendesen itt is 232 van hátul, az 9mm vastag. Nem véletlenül érzem kevésnek rakottan lejtőn.
Kiskokó Ha cserélik benne az olajat és a szűrőt, akkor 400 000km-t is elmegy mindeféle gond nélkül, lásd német taxik, csak az mire ide kerül, addigra 180 000 van az órában, és 200-nál (420 a valóságban)kuka a váltó.
Van egy-két havernak, és semmi gond nincs a váltókkal. Ez a 170 lovas motor a mumus, de rendesen karbantartva, megelőzhető a baj ott is.
Hányszor volt olaj és szűrő cserélve a 140 000km alatt?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38504 üzenetére
Hát ha tudod javítani akkor neked jó
Viccet félretéve, jó a DSG tényleg, pontos, gyors stb stb... de nagyon gyengék... én nagyon sokat hallom hogy 100 ezrenként halnak...
ismerősnek 170lovas 2.0TDI-ben 140nél elment...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38515 üzenetére
Hát ők vadi újan vették a kocsit... szerintem 90-ezer körül volt nekik egy olaj/szűrő csere és ennyi...
Ez a váltó olaj csere a mai napig érdekes egy dolog....
teljesen felfoghatatlan számomra hogy a BMW és a Mercedes Szervízek Szigorúan kijelentik hogy az ó automata váltóikba nem kell olajat cserélni csak 200ezer km körül amikor épp tönkre megy a váltó.. mert, hogy ezek örök életű olajak stb... hát én ettől ki vagyok...
de attól is aki azt mondja hogy 30ezrenként kell...
Vagy sokan hogy elősször kell 60-80 körül egyszer utána meg nem kell
Én már úgy vagyok vele hogy nem dobok ki 80-100 ezer ftot az enyémre... egyelőre semmi baja, mostanság kezdett el nagyon picit rántani 2-3-ba de azt se mindig.Szervízkönyve szerint egyszer volt váltó olaj 60 ezernél cserélve benne... szóval szervízkönyv szerint ők is azelső cserét utána nem kell elvet vallják
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38517 üzenetére
Ja, 60 ezrenként van csere kötelezően, ami azt jelenti, hogy nem mindig a váltó hibája, ha meghal.
A szűrőt meg szokták spórolni, mert drága és a cseréje is drágább, és az eredmény magáért beszél.
140 000km-re már a 2. csere után kellett volna lennie, még most is menne.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38517 üzenetére
Automatában mindig is kellett cserélni, élettartam töltet a kézi váltókban van. Élettertama németeknek 10 év vagy 200 000km. Utána csere, csak ezt kevesen tudják, még kevesebben fogadják el. Automatában, DSG-ben ahol szuro is van, azt is cserélni kell legkésobb minden 2. olajcserénél, de ha jót akar a tulaj, akkor minde cserénél.
Én már úgy vagyok vele hogy nem dobok ki 80-100 ezer ftot az enyémre.
Te dolgod, mennyi is egy váltó Pénzkidobásnak tűnik az olajcsere, ilyen hozzáállással a motorban sem kell cserélni, az is pocsékolás.
Nem a te hibád, az ember genetikailag ilyen, aCarpe diem genetikailag belénk van ültetve, csak néhányan le tudjuk küzdeni.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38519 üzenetére
Nem arról van szó hogy sajnálom.. A4en meg a passaton is cseréltettem olajt a váltókban.. de rossz volt a tapasztalat...
Majd elmondom most nincs már időm megyek el.
Az A6ba is most azértnem dobok ki 80 ezret mert van benne KM meg már ránt is minimálisan... ha már ránt hiába cserélek olajat...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38522 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett, azt akartam csak megfogalmazni, hogy ez a rángatás is megelőzhető lett volna rendes olajcserével, most már mindegy? Szerintem egyáltalán nem mindegy, majd a következő gazdája meg fog dícsérni, amikor vásárlás után nemsokkal meghal a váltó.
VR6-Fan Most látod mit csinálsz, kiakasztottad, elment
-
-
FoBCRaistlin
őstag
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Nah megint Gazsi jelentés gyön. ( nem fogom írni a Logoutot asszem, itt van amúgy is mindenki aki számít )
Szombaton de megpakoltam a jaószágot 450kg ruhával és elkezdtem a belemet a pályán húzni BP-re. A műszerfalam átment karácsonyfába 100 km/h fölött. A légrugó ikonja és a dinamikus fényszóró állító ikonja kivillant. Előbbi csak szakaszosan villogott, és a kocsi emelkedett és süllyedt rendesen ahogy kell. Néha eltűnt a magasságot jelző kis ledek megvilágítása is, de ahogy el úgy vissza is jöttek. A hiba csak és kizárólag pályázáskor jött elő.
Szegény Mágus2-t is csesztettem, köszönet a türelméért!
Az alábbi eredményre jutottam: mivel elkövettem azt a hibát hogy kézzel állítottam be a lámpák magasságát (ide is linkeltem, amikor panaszkodtam h a xenont meg kell hogy szokja a szemem) és fingom nem volt róla hogy a kézi állítást utána még vagcomon keresztül is be kell tanítani, a lámpa állító motor végállása közelébe sikerült tekernem a lámpatest pozícióját, ami miatt a pályán a nagy sebességhez igazítandó , nem sikerült neki a távolságot beállítani. Uh megy a jaószág megint szervizbe hogy az én ámátőr lelkesedésem nehogy megbosszulatlan maradjon
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bitpork #38526 üzenetére
Akkor én már el sem mondom, hogy lehúzott ablak esetén milyen furcsaságot véltem felfedezni... Csak a diesel hangot/csiga fújást hallom. Elmarad egy szokásos kísérő hang...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #38527 üzenetére
Csiga fújásról jut eszembe, hétvégén, ha ráérek, csinálok egy videót a hardcore csigám hangjáról, amikor hideg a motor. Nem sípol, hanem huhog. Hallani ahogy a VGT dolgozik és váltja a csigusz frdulatszámát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #38529 üzenetére
Bagoly nélkül nincs nyomaték, ugyhogy egyenlőre marad, meg van rendelve az utód, addig meg ez vígan elhuhog. amióta megvan, ilyen a hangja.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Nyári kerék fent. Troll ON
-
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #38534 üzenetére
inkább csak read only módban vagyok mióta eléggé offos itt az autóm
-
-
FoBCRaistlin
őstag
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #38538 üzenetére
nem érzek késztetést arra, hogy mindenáron beleszóljak főleg ha semmi érdemlegeset nem tudok hozzátenni, már pedig konszernes témákkal egy ideje már nem foglalkozok
-
Kickass
őstag
válasz Mágus2 #38540 üzenetére
nekem 60-as üres rendszer + Honda Gixxer üres dob volt fent egy darabig (+ a bohóc szelep aka Bailey DV26), tempósan megérkeztem egy kereszteződésbe ahol apa anya gyerek átcamogott előttem, kisfiú 4-5 éves lehetett azt mondja 'Apa ugye ez versenyautó?' a fater meg 'ugyan kisfiam ez csak egy punto', nem akartam a csávót a gyereke előtt megalázni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #38534 üzenetére
Véletlenül nem, direkt szoktam.
Nekem is most fogyott el, mehetünk együtt.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38523 üzenetére
Na szóval
a lényeg az, hogyPassatba cseréltük az olajat és 2 hétre rá meghalt a váltó... A4be cserélttem az olajat utána elkezdett csúszni a váltó...
nemtudom hogy véletlen e vagy se de nekem a váltó olaj csere után mindig valami gebasz lett... leeht a szerelő volt fasz nem tudom akkoriban még nem volt jó szerelőm.Az A6 meg nem lesz eladva jópár évig addig meg valszeg tönkre megy a váltó benne... van benne 200 felett km ráadás az ABT... akkor inkább menjen tönkre és aztán legyen tisztességesen felújítva az egész. Ezért nem akarom az olajat cserélni. Ennyi
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #38546 üzenetére
Ha meg elpostázom, ugyanott vagy.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz MunezXBK #38547 üzenetére
Ha úgy lesz, hogy mész hozzájuk, akkor küldök lét, aztán megkérlek, hogy hozzál nekem pár flakonnal.
Aztán egyszer amikor arra járok beugrok érte. Mert menni fogok az M7-en, csak lehet pont rossz időben.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
TaaT
veterán
Van itt Hatvan környékéről vki?
Give them hell Ukraine!