- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FragMaster
addikt
Ahoj! Milyen vonóhorgot érdemes venni Golf V Variantra, amely esetén nem szükséges lökhárítót vágni?
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
Jimy83
aktív tag
-
Lobeu
csendes tag
válasz Doki16 #160844 üzenetére
Van az autóba gyári auxiliary heating, csak nem programozható, valami átalakítás kell, és működőképes a dolog elméletileg.
Itt a webasto listája, mikbe van alapból kályha: [link]Q7 3.0TDI-be ott van.
Jó hír a dízel üzemű járművezetők számára: számos gépjárműben alap tartozék az előre beépített kiegészítő fűtés, mely kizárólag járó motor esetén üzemel. Egy komplett állófűtés rendszerhez így már csak egy állófűtés kiegészítő csomag, valamint egy szabadon választható távirányító szükséges.
Tekintse meg a dízeles járművek (PDF, 37 kB) listáját, melyekben kiegészíthető csomaggal állófűtéssé alakítható a fűtés rendszer.
bitpork, ez rád is érvényes!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #160856 üzenetére
Erről nem fogsz tudni meggyőzni. Én anno vettem egy biztosítós kocsit ami sokat állt. Soha ki nem bírtam mosni a belerohadt fagyállót, szó szerint minden gumit (szilent, csövek kerék - minden, még a kédereket is!) le kellett cserélnem egy év alatt. Sokkal olcsóbban kijöttem volna ha veszek egy másikat.
MOD
(#160855) Lobeu : annyira ismerem hogy már árajánlatot is kértem partnertől. Ami a kiegészítő fűtés felokosítását 1200€-ra hozta volna ki...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szaboger
tag
válasz Mágus2 #160826 üzenetére
Sziasztok O1 tour kombi 1,6 benzin BGQ -nál egyszerre gyúladt ki a narancs olajlámpa és a motorcheck lámpa, leállva, olaj alja felett bőven de nem félig, kínomban 5-40 est töltöttem rá csere lesz de nem is tudom milyen volt benne előtte, mit nézzek meg illetve milyen olajat így télre Budapest belváros 80 % ban. Köszi a segítséget
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #160857 üzenetére
Najo, de ha fel evet all, vagy akar egy evet az meg belefer. Van olyan baratom aki evente jon haza Mo-ra es akkor hasznalja 1-2 honapig a kocsijat es nincs is vele semmi gond. Hazajon, minden kopo csere es utana vigan megy vele.
Mondjuk egy atlagosan leharcolt kocsit konnyu ujra megvenni, de ha igen jo allapotban van, akkor nehez lesz egy igen jo allapotut ismet venni, erre akartam utalni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #92598 üzenetére
Kb. egy hete kiégett az egyik, aztán a napokban a másik Osram Ultra Life is, éltek kerekítve 3 év 8 hónapot.
-
Mágus2
Közösségépítő
Rohadnak ezek a 6-os golfok....
Ja, nem, csak retkes...
Mindegy, ha már ott jártunk, bepakoltunk az ajtóba egy kis súlyt.
Közben kicseréltem a gázolajszűrőt és a gyári légtelenítési ajánlást jó ráhagyással megcsinálva mégis megszivatott, beindult majd leállt...legalább volt min izgulni. Lemerült az akksi is, egy újabb nap a paradicsomban.
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #160865 üzenetére
Elég hosszúra sikerült a napunk (máskor azért jobban jön össze )
Ajtók teljes lebontása, Hanno 830-as szigetelés, ha más szétszedtük van jó védőviaszom azzal kifújtuk az alját, Glade Golf 6 első szett, meg a szokásos ami most szokatlanul szarul jött össze-szűrők, olaj.A szopatós részt én is szívesen kihagytam volna, kíváncsi voltam a maradék ajtóval mennyi idő végezni de így az is elhúzódott kicsit. Pedig biztos töredék időből ment volna az előző tapasztalatszerzése után.
De azért jó hogy szervezek neked ilyen programokat is, Igen jól kitanulod majd a Golf 6 bontását minden téren, most egy ajtót percek alatt szétkapnál meg összeTudom is mi kell még neked! Egy jó kis DPF kiiktatós gyakorlatszerzés élesben, abban jó pénz is lenne
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #160867 üzenetére
Magus! Megoldottam a kemenyedo fek problemat,de szamomra erthetetlen es tanacsot kernek.Lehuztam a ket elso abs jelado csatijat es jo lett a fekem.Az a baj,hogy szar a laptop akksim es menetkozbe nem tudom nezni,hogy mit csinal a ket jelado.Ha szereznek laptopot mit kellene megneznem?
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Melyiket vegyem az 1.9 pdtdi-be?
Elf Evolution 900 DID 5W-30
Mobil Super 3000 XE 5W-30
Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5w-40
MANNOL ENERGY FORMULA PD 5W-40
vagy valami más ajánlat? -
vegh001
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy audi a3 8l 2001-es évjáratú autó amiben gyári könyöklő van, de sajnos el van törve. Nem tudjátok esetleg, hogy az A4-es audi b5-ben levő könyöklő jó-e hozzá? -
cool13
őstag
Nélküli. BKC
-
FragMaster
addikt
válasz FragMaster #160852 üzenetére
Autohak megoldásaival van valakinek tapasztalata?
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
JHONNY 79
aktív tag
Tud valaki ajánlani ultrahangos dpf tisztítót Budapesten?
-
válasz blokad #160877 üzenetére
Szia!
Kérlek olvasd el a TIR-t, hogy a kérdésedre válaszolni is tudjunk!
Az egy panel ami a kocsi felszereltségétől függően változik és vagy van rajta a két végén kapcsolható rész, vagy nincs.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
Sziasztok,
Nem találtam megoldást a problémámra, hátha itt tud valaki valamilyen trükköt, illetve kíváncsi vagyok, ti hogy oldjátok ezt meg.
Szóval van egy B8 Passat-om Discover Media navigációval, de én jobban szeretem használni a Waze-t. Viszont App-Connect nincs benne aktiválva, szóval az Android Auto nem működik. A telefonom minden beülésnél automatikusan csatlakozik Bluetooth-on az autó rendszeréhez, ami tök jó, mert könnyen tudok hívásokat csinálni és (ha akarok) Spotify-t használni.
Viszont sokszor azt szeretném, hogy a Waze menjen a telefonomon és mondja be a forgalmi utasításokat, de közben tudjak rádiót is hallgatni és kapcsolgatni az adók között.
Ez viszont nem megy és eddig csak ezeket a verziókat találtam:
1. Ha megy a rádió, akkor a telefonomon lévő Waze hangja nem szól sehonnan.
2. Ha a média rendszert Bluetooth input-ra rakom, akkor átjön a Waze hangja az autóba, de nem tudok rádiót hallgatni.
3. Ha a telefonon beállítom, hogy a bluetooth-on keresztül ne küldje át a média hangot, akkor a telefon hangszórójából fog szólni a Waze akkor is, ha a telefon BT-n keresztül csatlakozik az autóhoz. Ekkor viszont nem tudok Spotify-t hallgatni.Bármi ötlet bárkinek?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mauzes #160879 üzenetére
Szia!
Erről már volt ( App Connect ) itt is szó, de teli a net a megoldással: meg kell venni az aktivációt. Nincs rá más megoldás, az én tudomásom szerint.moD
Hozzá kell tennem hogy a te eseted elég speciális. Arról még nem hallottam hogy bármi a waze által úgy lett volna kezelve mint a gyári navi saját fejegységén - tehát magától kapcsol a rádió, a navi és a netes imput között. Vélem ilyen nem létezik, de ne legyen igazam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz molnarpeter #160881 üzenetére
Segijjeman az oreg malacnak mert nem erti. Ha hivas jon es kozben hanghivas alapon akarmit is jaccol jogy a rakba veszi eszre a fej a csere szuksegesseget? Vagy nem jol ertem a radiot nem onnan kellene nyomatni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #160880 üzenetére
Persze, nem arról van szó, hogy ezt elvetem, de egyelőre nincs még aktiválva. És ahogy molnarpeter írja, iOS alatt másképp működik a Waze és ott elvileg tudja azt, amit én akarok (olvastam külföldi fórumon is). Tehát ott a rádió alatt is bejön a Waze utasítás hangja, mintha hívás lenne és pár másodpercig elnémítja a rádiót, majd vissza.
Amúgy azt tudja valaki, hogy az App-Connect aktiválás miért tűnt el a hivatalos szerviz ajánlatok közül? Tisztán emlékszem, hogy régen én is láttam, most pedig már nincs meg:
https://www.volkswagenszervizek.hu/termek/5G0054830@0-0
Cache: tárolt változat
Az App-Connect-tel kapcsolatban pedig két kérdés:
- ez megy rádióval együtt vagy itt is választani kell majd, mi a hang forrás?
- ha hangutasítást szeretnék adni Google-ön keresztül, akkor az menni fog alapból, vagy pedig kell hozzá a VW voice control funkcióját is aktiválni egy külön fizetős kóddal?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #160882 üzenetére
Aplén a waze átveri a fejegységet, s hívásként nyomja bé az hangutasítást (minden beszólás külön hívásként saját számról jelent meg, mintha már felvettem volna). Ha beérkező hívás van, másik telefonszám, gondolom azzal tudja a fej, meg közben a telefon is átvált a hívásra, s az utasítás elnémul vala emlékeim szerint. Szóval a telefon vált, navi helyett csenget, fejen az fog megjelenni (szokásos késleltetésnél nem hosszabb ideig). Így vagy úgy, kis döccenés maximum az egész, hacsak nem kilométeres utczanevet olvas be épp. Gondom nem volt a hívások fogadásával sosem, bár inkább a teló kijelzőjén nyomtam a zöld gombot, nem mindig megszokott autóban ültem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #160884 üzenetére
Tehát a telefon csinázza és nem a fej! Ok így mán tiszta. Köszönöm szépen!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vizcsap
tag
Sziasztok!
Ma este mentem pár km-t autópályán és mikor lejöttem róla, akkor egyből meg kellett állnom egy pirosnál. Megállás után az alapjárat elkezdett ugrálni, a motor pedig rángatni. Óvatosan elindultam de nem javult a helyzet (sőt, a motor nagyon rángott), szerencsére pont egy másik piroshoz értem, akkor gyorsan leállítottam, de újraindulás után sem változott a helyzet.
Továbbmentem még max 50m-t és menet közben minden helyreállt, abbamaradt a motor rángása és tudtam normálisan haladni.A hátralévő úton már csak max 70-el mentem, többször meg kellett állnom pár másodpercre de nem jött vissza a rángás. Mikor hazaértem még hagytam alapjáraton járni és úgy fél perc után 1-2 másodpercenként meg-megrándult a motor, hasonlóan, mint miután lejöttem a pályáról, de nem volt annyira erőteljes a rángás.
Bárkinek bármi ötlete, hogy merre induljak el hibát keresni? Gyertya, gyújtótrafó vagy teljesen más?
A hibakód olvasó szerint nincs hiba, bár VCDS-el még nem estem neki, csak egy kis kézi kiolvasóval."To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."
-
Mauzes
őstag
Bocsánat, kicsit ugrálok, de új az autóm és sok a kérdés.
Szóval akinek van stop-start rendszer, annak milyen körülmények között dönt úgy a rendszer, hogy nem kapcsolja ki automatikusan a motort?
Én alapvetően szeretném a rendszert, mert finoman kapcsol és lámpánál vagy dugóban nincs zaj meg rezgés. De az azért kicsit furcsa és nem hiszem hogy túl jót tesz a motornak, hogy a stop-start egy hidegindítás után már vagy 20 másodperccel aktivizálja magát és Budapesten 20 másodpercenként ki-bekapcsolja a motor, amikor az égvilágon semmi nem tudott még felmelegedni.
Ez most tényleg nem árt neki vagy a mérnökök leszarják ezt és inkább spóroljon az autó két deci üzemanyagot óránként?
-
lacos001
senior tag
válasz Mauzes #160889 üzenetére
"A start-stop rendszereknek mindig van egy kiiktató kapcsolójuk. Ennek a funkciója nyilvánvaló, hiszen az autó nem tudja, hogy amikor megállunk, meddig fogunk állni. Ha hatékonyak és takarékosak akarunk lenni, jobb minél előbb leállítani a motort. Ha a várakozás csak egy-két másodperc, és várhatóan fél órán belül százszor megismétlődik, tényleg nem érdemes kínozni a motort és járulékos berendezéseit."
Ennyi,,,
-
-
1stVikman
senior tag
Végül elől +1 hátul +2 tizeddel nagyobb (2 személyre ajánlott értékek) nyomás lett beállítva hidegen.
Azt vettem észre, hogy kb.1-1,5 tizeddel nő a nyomás, ha "felmelegedett" a gumi.
Így a 2 személyre ajánlott 2,3 bar helyett "meleg" gumikkal elől ~2,5 hátul ~2,6 bart mértem.
Ez szerintem vállalható kompromisszum.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mauzes #160889 üzenetére
A Start-stoppot én konkrétan indítás után rögtön kikapcsolom, amíg nem üzemmeleg a motor.
Csak olyankor hagyom, hogy leállítsa a motort, ha sejthető, hogy "hosszabb" ideig állok. A kocsi sajnos nem tudja, hogy dugóban araszolok-e vagy sorompónál/pirosnál állok tovább, vagy csak elengedtem egy gyalogost. Így vagy marad kikapcsolva, vagy felülbírálom kvázi állandó gombnyomogatással. -
Mauzes
őstag
válasz lacos001 #160890 üzenetére
Na jó, de az autóknak a túlnyomó többsége városban közlekedik, ezt talán a gyártók is tudják. Szerintem a mérnökök sem országútra hangolták a stop-startot, hogy majd a városiaknak minden nap kapcsolgatniuk kelljen manuálisan.
Legalább is ez lenne a logikus, aminek mondjuk ellentmond, hogy még hideg motor esetén sem kapcsolja ki az automatika a rendszert, illetve hogy nagy terhelés után is azonnal lekapcsolná a motort, mielőtt a turbó fordulata lecsökkenne.
Szvsz tetszene a rendszer, mert elég finom kapcsolgat ki-be és tök jó, ha álló helyzetben nincs se rezgés se zaj. Csak sajnos az az érzésem, hogy nem tesz jót az autónak (városban).
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #160894 üzenetére
Hosszabb távon ha városban folyamatosan indul és leáll biztos nem tesz jót neki. Amikor elfelejtettem kikapcsolni, akkor képes volt teljesen hideg motornál leállítani akár 50m után is. Sosem használtam, ahogy kapcsoltam be az övet, a rutin része volt, hogy nyomtam ki a start-stop gombot. Egyedül akkor éri meg bekapcsolva hagyni ha 60-70 másodperceket vársz lámpáknál és már rendesen üzemmeleg a motor. De ilyenkor is csak max az üzemanyagtakarékosság miatt. Mert az önindító és DMF akkor is használódik folyamatosan.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #160894 üzenetére
Ha lenne olyan kocsim, amiben van start-stop funkció, első gondolatom lenne kiheréltetni. Budapesti, de vidéki városi forgalomban is munkába menet nem mindegy, hogy egyszer indítom el a motort, vagy mondjuk harmincszor, akár meleg, akár nem.
Ennek ugye az is hozadéka, hogy az autóban ülve nem csak a motor jár, de világítás, fűtés/hűtés, rádió is, amik ugye plusz terhelést jelentenek indításkor.
Szvsz ez a start-stop rendszer csak a marketingesek agyszüleménye. Az autó álltában fogyaszt mondjuk 0,7 litert óránként, ha a forgalomban csak 10 percet áll az autó, a sofőr vagy leállítja, vagy például a fűtés miatt járni hagyja. Ha mégsem akar fűteni a saját kocsijában, átül egy máséba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz Mauzes #160889 üzenetére
Csatlakozva az előttem szólókhoz; indítás után első dolgom lelőni a start-stop-ot.
Nem nálam fog meghalni miatta a DMF és az önindító se, mert addig nem tartom meg az autót; de a start-stop folyamatos gyilkolás az autónak, nincs hozzá szívem.Szerk: az akkut is nyekteti; érdemes megguglizni, mennyi zseton a Passatba az AGM akksi. Végül 2.0 TDI lett?
Megvenném bele az Android Autót, ebay-en 200 € az aktiváló kód + valamit a márkaszervizben is csengetni kell az aktiválásáért.
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Nah használom a jó kis Golfomat, eddig eléggé megvagyok vele elégedve.
Mondjuk kissebb boszúságot okozott hogy 200ezer KM ig nem cseréltek benne vezérlést (szerelő szerint 100ezer fölött a szervíz dönti el hogy kell e cserélni...), a lényeg hogy már ki van és biztosnágos a kocsi
Viszont van egy olyan problémám a dugóban araszolással, hogy van amikor 1es be kapcsolás után nem engedi kivenni a sebességből a váltót, csak újrakuplungozás vagy teljes megállás után.
Erről nem tudtok valamit? mert elég idegesítő haladás közben bólintani egyet és szerintem a motornak se túl jó.
Sjanos még nem jöttem rá pontosan mikor csinálja ez de úgy vettem észre hogy dugóban araszolás közben gyakrabban fordul elő (pl fél hungárián keresztül van hogy 2-3 szor is, de van hogy 1szer se)A kocsiról amúgy eddig 6-7 képet segítettek készíteni, remélhetőleg egyszer eljutok vele 40 ig
Szerk:
@STAR STOP: Akkor érdemes mechatronikát tanulni és egy robotkart beprogramozni, hogy indítás után nyomja meg a kikapcsoló gombot[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Venni akarok 1 donor autot papirok nelkul, vagyis kulfoldi, szine stimmel, ha radobom a rendszamom es hazahozom de megfognak, mit kaphatok, ha eszreveszik h nem azaz?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #160899 üzenetére
Ugrik a rendszám, lefoglalják az autót, biztosítási csalással is megvádolnak. Nem hiszem, hogy leültetnek, de biztos, hogy a tapasztalataid summázásban nem lesz ilyen vigyori szmájli.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!